Kuormaajaa ei syödä

Jermu

tai jotain sellaista luki tuolla etusivulla...
Entäpä jos, me kaikki olisimme sinkkuja, hyvin toimeentulevia, oma koti, auto, kesämökki...kaikki ulkoiset puitteet hyvin...Niin, entäpä jos näin olisi...Vieläkö silloinkin pyörisit täällä palstalla?
Entäpä jos, tuonkin jälkeen pyörisit palstalla, niin etsisitkö SINÄ täältä itsellesi elämänkumppania?
Menisikö kaikki pilalle, jos täällä alkaisi "sättimäinen" seuranhaku, eli joku alkaisi syödä kuormuria...tai miten se nyt olikaan?
Uskoisitko löytäväsi itsellesi sopivan elämänkumppanin tällaiselta palstalta?

19

1748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultamukkelis

Usko siirtää vuoria. Tietysti täältä voi löytää kumppanin:)

• Jermu

mahdolliselle kumppanillesi näin yleisellä palstalla? Mikä olisi juuri se juttu, että hän kiinnostuisi sinusta? Huom, en tarkoita mitään kallerijoita ja niiden sepustuksia valokuvineen yms.

• Kultamukkelis
        Jermu kirjoitti:

mahdolliselle kumppanillesi näin yleisellä palstalla? Mikä olisi juuri se juttu, että hän kiinnostuisi sinusta? Huom, en tarkoita mitään kallerijoita ja niiden sepustuksia valokuvineen yms.

jostakin henkilöstä palstoilla, niin seurailisin mitä ja miten hän kirjoittaa. Jos hyväksi havaitsisin pyrkisin "juttelemaan" hänelle ehkä pikku flirttiä mutta myös vakavampaa asiaa, tunnustellen vastaanottoa.

Mikäli hän tekisi aloituksia niin menisin niihin keskustelemaan.
        Eipä olla noin itserakkaan näköinen, kyllä sitä voi muissakin aloituksissa käydä. Köh.

• Jermu
        Kultamukkelis kirjoitti:

jostakin henkilöstä palstoilla, niin seurailisin mitä ja miten hän kirjoittaa. Jos hyväksi havaitsisin pyrkisin "juttelemaan" hänelle ehkä pikku flirttiä mutta myös vakavampaa asiaa, tunnustellen vastaanottoa.

Mikäli hän tekisi aloituksia niin menisin niihin keskustelemaan.
        Eipä olla noin itserakkaan näköinen, kyllä sitä voi muissakin aloituksissa käydä. Köh.

Kyllä pitää muidenkin tarjontaa tsekata, ettei ihan yhteen jämähdä. Kjäh!

• varmaankin

vientiä. Isokoinen, ronski, huumorintajuinen, muutenkin hieno kaveri. Hih,heh,hih...

• Jermu

sellaista se nyt vaan on suosittujen ja kauheiden elämä..

• josjosjos

Jos olisin kaikki nuo saanut raavittua kokoon ja jättäynyt sinkuksi ja vielä senkin jälkeen olisi kaikki hyvin, niin..
      Kaipa sitä siinä tapauksessa olisin niin pihi, että kaistakustannuksia alentaakseni pyörisin täällä vuorokaudet ympäriinsä. Sitä en tiedä olisinko vain lueskelemassa vai peräti vastailisin hulluna kaikkiin sanomiin. (kuluishan siinä aika mukavammin)
      Tuskin tuona saitana tyyppinä mitään elämänkumppania kuitenkaan haeskelisin elintasoani laskemaan, enkä yhtään tiedä miten sellaisessa tapauksessa pitäisi edes menetellä.

• Jermu

edes yksi "jossi", niin ketään ei ole unohdettu.
        Oletkin miettinyt tätä jossittelua aika tarkasti..siis jos sellaista joskus tarttee tehrä...hmmmmm.

• josjosjos
        Jermu kirjoitti:

edes yksi "jossi", niin ketään ei ole unohdettu.
        Oletkin miettinyt tätä jossittelua aika tarkasti..siis jos sellaista joskus tarttee tehrä...hmmmmm.

..on pakko olla sisäänrakennettuna selkäytimeeen. Silloin ei tartte paljon mietiskellä mitä pitäis tehrä, joten huomaat ettei josjosjosilla ole.

• Jermu
        josjosjos kirjoitti:

..on pakko olla sisäänrakennettuna selkäytimeeen. Silloin ei tartte paljon mietiskellä mitä pitäis tehrä, joten huomaat ettei josjosjosilla ole.

Perskeles! Tästähän mä just puhuin viime vuonna, kun kyselin, että onko ihmiset mm. varustautuneet millään lailla johonkin paikalliseen/kansalliseen poikkeustilanteeseen. Vaikka joku myrsky tms. Siellä oli jonkun verran ihmisiä, joilla ei ollut edes taskulamppu ja paristoradiota.
        Sulla on oikeat otteet!!!
        Mutta tässä aiheessa oli katsos pakko jossitella edes vähän..Juu see!

• josjosjos
        Jermu kirjoitti:

Perskeles! Tästähän mä just puhuin viime vuonna, kun kyselin, että onko ihmiset mm. varustautuneet millään lailla johonkin paikalliseen/kansalliseen poikkeustilanteeseen. Vaikka joku myrsky tms. Siellä oli jonkun verran ihmisiä, joilla ei ollut edes taskulamppu ja paristoradiota.
        Sulla on oikeat otteet!!!
        Mutta tässä aiheessa oli katsos pakko jossitella edes vähän..Juu see!

...ja ratioo kuunteleen!

Piti tulla vielä vähäsen jossittelemaan, kun näytti tuo tähtitoimitus väitöskirjasessaan ymmärtäneen 'aivan kaikkien' luvanneen ainakin yrittää kuormasta syöntiä.

Jäin sitä äimänä lueskelemaan, so. yritin ymmärtää mitä ymmärrettävää oli. Jos en sitten ollut ollut se 'näkymätön' virtanen, jota TT ei huomannut.

No..jos jos olisi ollut oikeassa ja olisin ollut aikeissa syödä, niin se olisi ollut pelkästään alitajunnasta tullutta varmuutta, luottamusta syvälle syöpyneeseen filosofiaasi: "Mää en ala täällä palstoilla lirttaileen".
        Joten eihän tässä olisi päässyt treenaamaankaan niitä isompia koitoksia varten.

Tämmöttiä, nythän minä näen!

• Jermu
        josjosjos kirjoitti:

...ja ratioo kuunteleen!

Piti tulla vielä vähäsen jossittelemaan, kun näytti tuo tähtitoimitus väitöskirjasessaan ymmärtäneen 'aivan kaikkien' luvanneen ainakin yrittää kuormasta syöntiä.

Jäin sitä äimänä lueskelemaan, so. yritin ymmärtää mitä ymmärrettävää oli. Jos en sitten ollut ollut se 'näkymätön' virtanen, jota TT ei huomannut.

No..jos jos olisi ollut oikeassa ja olisin ollut aikeissa syödä, niin se olisi ollut pelkästään alitajunnasta tullutta varmuutta, luottamusta syvälle syöpyneeseen filosofiaasi: "Mää en ala täällä palstoilla lirttaileen".
        Joten eihän tässä olisi päässyt treenaamaankaan niitä isompia koitoksia varten.

Tämmöttiä, nythän minä näen!

eli palstoilla ei lirttailla. Kaaosta, tappeluksia, kateutta ja katkeruutta sellainen mielestäni vain lietsoisi näinkin harmonikkaiseen seurakuntaan, kuin tänne on ilmestynyt jossittelemaan.
        Tilanne on vain sellainen, että tämä jossittelu luo kaikille mahdollisuuden tehdä mielipiteensä tiettäväksi.
        Mielestäni sanoit reippaalla (Suomen?) kielellä vastustavasi lirttailua, koska haluat säilyttää autonomisen asemasi ja taloudenhallintakykysi.
        Asija on silloin minunkin mielestä täysin selevä.

• Masse setä

Sedän ei taida kannattaa ruveta jossittelemaan, kun ei ole edes kesämökkiä.

• josjosjos

..Sedälle se Keräilijän ura urkenevi! Täällähän noita kohteita on näyttänyt kovastikin pyöriskelevän, joten jossit nyt vaan reippaasti jorpakkoon!

• Masse setä
        josjosjos kirjoitti:

..Sedälle se Keräilijän ura urkenevi! Täällähän noita kohteita on näyttänyt kovastikin pyöriskelevän, joten jossit nyt vaan reippaasti jorpakkoon!

Kiitos vaan asianosaisille henkilöille oraakkelilinkistä. Kun tämä asia on hieman hankala ja vaati hienovaraisuutta, niin setäpä kysyi oraakkelilta:

Passaako tuohon ylläolevaan vastata?
        ÄO on 114

Mitenkäs se tähän kysymykseen liittyy?
        Erittäin

Pitäisikö sedän ostaa ensin mökki, vai riittääkö, että sen vuokraa?
        Ihan selkeesti toi eka

Mistä rahat?
        Laivalta

Laivakokiksiko pitäisi alkaa?
        Yleinen mielipide yhteiskunnassa on myönteinen

Jos setä kuitenkin yrittää saadat rahat kasaan uudella keksinnöllä?
        Todennäköisesti kyllä, mutta älä vuoda tätä eteenpäin

Perhana, taisin jo vuotaa. Mitäs nyt tehdään?
        Maailma tulee juhlimaan kanssasi

No, jos sitten juhlii, niin onko setä vielä täällä elämänkumppania etsimässä?
        Totta munassa on

• Pirre*

uskoisi, mutta silti yrittäisin..:/

• sopivaa kumppania löytäisin tällaisilta palstoilta. Mulla onkin jo monta salarakasta.
      Ne ei vaan itse tiedä siitä mitään, kjäh.

• Jermu

Ne ei itse edes tiedä mikä iski yöaikaan...Lienee joku lepakko purrut kaulan ihan tohjoksi..

• Jermu kirjoitti:

Ne ei itse edes tiedä mikä iski yöaikaan...Lienee joku lepakko purrut kaulan ihan tohjoksi..

Enhän minä nyt mikään vampyyrilepakko ole, en minä ketään tohjoksi pure. Olen ihan kiltti lepakko. Korkeintaan hyvänyön suukon hiljaa käyn antamassa kun salarakkaat nukkuu. Eivät itse tiedä siitä mitään.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      873
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    9. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      333
      651
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      73
      621
    Aihe