Kyllä täytyy todeta, että näiden palstojen keskustelujen taso on ihan kananjalkojen tasolla. Voisi äkkiseltään luulla, että ihmiset, jotka osaavat käyttää tietokonetta ja omaavat pääsyn tietoverkkoihin voisivat käsitellä asioita kypsästi ja älyllä mutta kun noita vastauksia lukee niin pettyy kyllä pahanpäiväisesti. Miksi ääliö yleensä vastaa viestiin? Onko joku kanssani samaa mieltä?
Keskustelun taso on ...
12
874
Vastaukset
- Jermu
sinun kanssa. No mistäs me voitais sitten alkaa tapp..siis keskustelemaan?
- Judge
Käsittääkseni kirjoittajat ovat vasta nousseet mutakuopistaan ja hämmentyneinä örveltävät palstan ihmeitä tarkastellessaan. Itse tietenkin olen moisen älämölön yläpuolella. Mutta senhän jo arvasitkin. Kehoitankin juuri sinua neuvomaan miten tulisi kaffe-etikettiä noudattaa. Aloitappas vaikka kertomalla mikä se on.
- sirkku*
Keskustelujen taso... Mitähän sekin on? Jotakin syötävää? Puhuit palstoista - monikossa. Mihin palstoihin käsityksesi perustuvat? Vierailetko kovinkin monella eri palstalla? Ovatko kaikki keskustelut kaikilla noilla palstoilla sinun asettamasi riman alittavia? Onko mieleesi koakaan tullut aloittaa uutta, fiksua keskustelua jostakin fiksusta asiasta?
Minä tässä kylläkin olen ihmetellyt eniten näitä arkajalkoja, jotka minun aloittamaani aihetta Oraakkelin kanssa jutustelustani niin kovin paljon pelkäävät ja karttavat... Kun kuitenkin hetkessä juuri he ovat ensimmäisessä mahdollisessa saumassa minua ja jutteluitani haukkumassa...
Miksiköhän kukaan suoraan tuonne ketjuun tuolla alempana ei minua moittimaan ole tullut...?
Mieleeni tulee väkisinkin ajatus, että jotkut henkilöt ovat niin totaalisti tämän virtuaalimaailman elämässä kiinni, etteivät todellisuutta enää lainkaan tästä virtuaalista erota. Käyttäydytään kuin pahaiset pikkupojat ja pikkutytöt konsanaan; nurkan taakse mennään supattelemaan niin kovalla äänellä, että juoruilujen kohde nuo juttelut väkisinkin kuulee... Melkoista pelkuruutta, sanoisin.
Palstahan on muuten ihan kiva! Jopa palstan aiheet. Ilmapiiri, joka täällä kulloinkin vallitsee, on taas täysin kiinni juuri meistä itsestämme! - -nn-
Mikä tämän homman idea oikein on? Tuntuu sekavalta kun aiheita katsomalla ei saa selvää, mitä juttussa on. Jos yhden jutun lukee, se on pelkkää bimboilua. Muut palstat on selkeesti mitä luvataan, nuorten palstat ja seksipalstan ;)) eri alueet on selvät.Onks tämä joku mumma/pappajuttu?
ääliöt ei saisi vastata viesteihin? Tekeehän ne paljon muutakin.
Tämäkin ääliö vastasi sun viestiin :).- tukkusutija
on on. taso on jalkojen allakin, vaikka tosi heikkojen kanojenkin.
kypsiä tietokonekanoja on vartaassa paljonkin. verkkojen pahanpäiväiset ääliöt ovat kanssasi samaa mieltä.
vaan ollos holeton. seuraan merkkiäsi ja ilmoitan, etten aio poistua en. en sanoa itkuisia, en katkuisia jäähyjä. en pyydä sutsumaan takasin.
mutta kyl sun suttus on pettymystä äkkiseltään. hyhy. home. - Epäileväinen Eetu
Mutta silloin minä vielä olikin kirjoittamassa tänne.
MIJAUUUUUUU - eeva-sisko
kuin millä tahansa keskustelufoorumilla.
Taso on samanlainen kuin ovat keskusteluun osallistujat.
Joskus löytää oikeita ajattelemaan pysäyttäviä aloituksia ja tahtoisi keskustelun jatkuvan, sekä mahdollisimman monien tulevan mukaan tuomaan oman panoksensa ja sitä omintä itseään, ajatuksiaan, kokemuksiaan ja tietojaan jaettavaksi muillekin - meille vähemmän tasokkaille.- Epäileväinen eetu
(Muttei kuitenkaan niin paljon, ettenkö olisi aina valmis möläyttelemään muille...)
- eeva-sisko
Epäileväinen eetu kirjoitti:
(Muttei kuitenkaan niin paljon, ettenkö olisi aina valmis möläyttelemään muille...)
käynnistyy, kun "möläytetään" jotain ja joku toinen möläyttää takaisin.
Ei niiden möläysten tarvitse mitään suuria viisauksia olla, vaikkakin joskus ovat ,ja aiheuttavat sellaisen "ahaa - elämyksen".
Minusta on mukavinta olla mukana kuulemassa muiden kokemuksista ja tavasta selvittää joku vaikea tilanne, jonka eteen on elämässään joutunut.
- redmerle
kyllä kait palstoilta löytyy kypsiä ja asiallisiakin viestejä.
Voisihan sitä tietysti toivoa korkeammalta taholta fiksummille omaa palstaa ja jos siellä kirjoittelee ääliömäisesti tipahtaa kananjalkojen joukkoon:) - hurlumHei_
...äkkiseltään todeta, että todistit oman väitteesi mainiosti aloitusviestilläsi...
Have a nice day, too.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621