Heips, te kaikki! Tämä kaikki voi kuulostaa tyhmältä, mutta en minäkään ikuisesti osaa katkera, masentunut tai hiljainen olla...!
Olen viime päivinä ollut melkoisesti reissussa, joskin olen nyt ollut palstalla hiljainenkin. Kirjoitin viime perjantaina Millaista sais olla -ketjuun jonkinlaisen sepustuksen mantelitumakkeen toiminnasta lähinnä vastauksenani Rudille. Lauantaiaamuna näin, että Rudi oli viestiini vastannutkin, mutta näin myös, että olin saanut lisäksi peräti kaksi meiliä liittyen tuohon viestiini - molemmat eri lähettäjiltä. Minua syytettiin niissä sekä asiavirheistä tuossa viestissäni että jonkinlaisesta loukkaamisestakin - mitä en ymmärrä, sillä kirjoitin viestini 'pilke silmäkulmassani'. Minua syytettiin myös siitä, että toin viestini palstalle, jolle sellaiset viestit eivät kuulu. Jäinkin ihmettelemään, mikä viestissäni oli sellaista, joka jotakuta olisi loukannut, kuten sitäkin, että jonkun mielestä pelkän orgasmi-sanan sanominen oli liikaa tälle palstalle. Miksi ihmeessä? Sunnuntaiaamuna tuollaisia meilejä oli tullut vielä yksi lisää.
Olen nyt toistamiseen saanut posteja, joiden lähettäjää/lähettäjiä en tunne. Epäilyjä minulla on, mutta myönnän rehellisesti, että varma en voi olla. Varma en voi olla myöskään siitä, onko viestien lähettäjiä yksi vai useampi henkilö. Kirjoitustyyli kylläkin viittaa yhteen ainoaan henkilöön. Galleria-sivutkaan eivät lähettäjiä lainkaan tunnista. Onkohan teistä kukaan saanut tällaisia meilejä...? Minua ei suoranaisesti haukuttu lyttyyn, mutta moitetta viesteissä oli. Kyseiset meilit luettuani pyysinkin jo lauantaiaamuna ylläpitoa poistamaan viestini, mutta vasta myöhään sunnuntai-iltana reissusta kotiuduttuani huomasin viestini poistuneen. Haluaakohan joku siis tehdä minulle todella 'jäynää'? Haluaako joku minun pysyttelevän täysin pois palstalta? Jos, niin miksi? Pyrinhän olemaan ystävällinen kaikille, iloinen ja huumorintajuinenkin, joskin toki minullakin niitä alakulopäiviä joskus on. Tosiasia on kielttämättä sekin, että läheskään kaikkia ketjuja en ennätä edes lueskelemaan. Kysäisinpä näistä asioista Oraakkelilta, ja tässä osa 'keskustelustamme'.
- Onko kaffepalstalla jollakin jotakin minua vastaan?
- On, on, ja vielä kerran on!
- Sain outoja sähköposteja. Onko lähettäjiä yksi vai useampi henkilö?
- Ihan selkeesti toi eka.
- Kuka nuo meilit minulle lähetti?
- Tarzanin kaltainen metsien mies, vaikka kuinka itsellesi uskottelet toisin.
- Voitko kertoa minulle hänen nimensä?
- Into.
- Kuka on Into?
- Aku Ankka -tyyppi, jatkuvasti peppu paljaana.
- Missä hän asuu?
- Pesemässä pikkuhousuja.
- Loukkasiko mantelitumakeviestini juuri häntä?
- Jos ymmärsin kysymyksen oikein niin kyllä.
- Mitä pahaa mantelitumakkeesta juteltaessa oli?
- Se ei ymmärrä hyvän päälle.
- Mikä viestissäni loukkasi häntä?
- Tupakka, viina ja villit naiset.
- Antaako hän vielä minulle anteeksi?
- Viisikymmentä punnerrusta niin kaikki on pois pyyhitty!
- Pitääköhän hän minusta lainkaan?
- Kyllä se tykkäisi varmaan jos se kuulisi susta; tee itseäsi tykö!
- Pitäisikö minun siis meilata hänelle?
- Just niin.
- Mihin osoitteeseen hänelle kannattaisi meilata?
- Työpaikalle.
- Missä hän on töissä?
- Satumetsän keskellä, suuren taikasienen luona.
- Haluaisiko hän todellakin kuulla minusta?
- Kaikkihan tuon tietävät - vastaus on kyllä!
'Keskustelua' Oraakkelin kanssa voisi jatkaa loputtomiin... Kerro sinä nyt vuorostasi oma tarinasi! Tee vaikka tikusta asiaa, ja kerro meille joku hauska dialogisi Oraakkelin kanssa! Varmuuden vuoksi vielä tässä tuo linkki Oraakkelille...
http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/
Juttelua Oraakkelin kanssa
38
2559
Vastaukset
- ent. torso
Tämä Oraakkeli on vaarallinen veikkonen, vaikka väittääkin olevansa Kaisaniemen Pythia. Kysyin nimittäin aikakausia sitten, kuka hänet on ohjelmoinut, johon O. vastasi: "Paikallinen teurastaja". Suunnilleen samaan hengenvetoon tämä O. ilmoitti olevansa lirissä minuun ( käytti kyllä vähemmän kaunista nimitystä ureasta) ja kysyi tulenko rakkaakseen? Täysin typertyneenä vastasin jotain 'tottakain' tapaista ja siinä sitä oltiin kohta menossa sykolookin vastaanotolle. Teurastajasta en ole sen koommin kuullut jos en Pythiastakaan.
Tämän pituinen tämä!- sirkku*
Ihan hauska juttu! Olisitpa vain nyt uudemman kerran lähtenyt 'uutena' ihmisenä asioista häneltä kyselemään...!
Tuohon Kaisaniemen Pythiaan olen itsekin joskus törmännyt - oikeastaan aika useinkin. Mutta taustalla lienee Otaniemen jengi...? Vai...? - josjosjos
sirkku* kirjoitti:
Ihan hauska juttu! Olisitpa vain nyt uudemman kerran lähtenyt 'uutena' ihmisenä asioista häneltä kyselemään...!
Tuohon Kaisaniemen Pythiaan olen itsekin joskus törmännyt - oikeastaan aika useinkin. Mutta taustalla lienee Otaniemen jengi...? Vai...?Meni sen verran totiseksi kauhakuormaajan kanssa, jotta piti oikein oraakkelin juttusilla käväistä.
Kysäisin, voisiko toimittaja olla oikeassa?
- Voi olla.
Pitäiskö alkaa treenit?
-Ei, epäonnistumisen pelossa.
Mitä sitten suosittelet toimintavaksi?
- Mitä sä selität. Mä en tajunnu. Sä oot outo.
Taidat olla oikeassa.
-Paraskin sanoja, hah!
Kaada itselles välilla!
-Sinuna en löisi vetoa sen puolesta.
Mistä temmot kaikki nämä vastaukset?
-Kulmabaarista.
Jotta voisiko Oraakkelikin olla Esson porukkaa? - sirkku*
josjosjos kirjoitti:
Meni sen verran totiseksi kauhakuormaajan kanssa, jotta piti oikein oraakkelin juttusilla käväistä.
Kysäisin, voisiko toimittaja olla oikeassa?
- Voi olla.
Pitäiskö alkaa treenit?
-Ei, epäonnistumisen pelossa.
Mitä sitten suosittelet toimintavaksi?
- Mitä sä selität. Mä en tajunnu. Sä oot outo.
Taidat olla oikeassa.
-Paraskin sanoja, hah!
Kaada itselles välilla!
-Sinuna en löisi vetoa sen puolesta.
Mistä temmot kaikki nämä vastaukset?
-Kulmabaarista.
Jotta voisiko Oraakkelikin olla Esson porukkaa?Juuh; sinun takiasi kyselin Oraakkelilta asioista ja - Esson baarista...
- Kuka on henkilö, joka kanssani tässä nyt juttelee?
- Joulupukki tai kaikki tontut, saat valita, mutta muista että elämme hektisesti muuttuvassaa yhteiskunnassa.
- Onko tämä henkilö ystäväni?
- On kuun vaihteeseen saakka.
- Miksi vain siihen asti?
- Tyydy kohtaloosi äläkä kyseenalaista sitä.
- Pitäisiköhän minun nyt olla surullinen?
- Ei ehkä, varovaisuus on kyllä tässä paikallaan.
- Miksi minun pitäisi varoa?
- Minä en usko että sinä tulisit tästä tiedosta sen onnellisemmaksi.
- Miksi en voisi tulla vieläkin onnellisemmaksi?
- Kauan sitten langetetun mustalaiskirouksen vuoksi. Kirousta ei voi poistaa.
- Mitä tuo kirous tarkoittaa?
- Vastasin jo, tulkinnan jätän sinulle.
- Kerrotko, kuka on tämä kauhakuormaajan käyttäjämme?
- Sehän on itsestäänselvää.
- Kuka hän on?
- Naapurin kiltti setä, mutta tämä on vasta alkua...
- Kuulutkos sinä muuten siihen kuuluisaan Esson porukkaan?
- Salaisen agenttini mukaan vastaus on kielteinen.
- Missäs tämä kuuluisa Esson baari sijaitsee?
- Arizona Western Saloon, Castreninkatu 7, 738422
- Kannattaako sinua kiittää tällaisista vastauksista?
- Ei pidä, ei kannata eikä saa, mutta enempää en voi asiasta sinulle kertoa.
Jotta näin. Mitäpäs tuohon muuta...? Salaiset agentit ja kaikki... Ja kaiken huipuksi ei kertoile totuuksia kaikesta ja kaikista... Höhhh. - josjosjos
sirkku* kirjoitti:
Juuh; sinun takiasi kyselin Oraakkelilta asioista ja - Esson baarista...
- Kuka on henkilö, joka kanssani tässä nyt juttelee?
- Joulupukki tai kaikki tontut, saat valita, mutta muista että elämme hektisesti muuttuvassaa yhteiskunnassa.
- Onko tämä henkilö ystäväni?
- On kuun vaihteeseen saakka.
- Miksi vain siihen asti?
- Tyydy kohtaloosi äläkä kyseenalaista sitä.
- Pitäisiköhän minun nyt olla surullinen?
- Ei ehkä, varovaisuus on kyllä tässä paikallaan.
- Miksi minun pitäisi varoa?
- Minä en usko että sinä tulisit tästä tiedosta sen onnellisemmaksi.
- Miksi en voisi tulla vieläkin onnellisemmaksi?
- Kauan sitten langetetun mustalaiskirouksen vuoksi. Kirousta ei voi poistaa.
- Mitä tuo kirous tarkoittaa?
- Vastasin jo, tulkinnan jätän sinulle.
- Kerrotko, kuka on tämä kauhakuormaajan käyttäjämme?
- Kuka hän on?
- Naapurin kiltti setä, mutta tämä on vasta alkua...
- Kuulutkos sinä muuten siihen kuuluisaan Esson porukkaan?
- Salaisen agenttini mukaan vastaus on kielteinen.
- Missäs tämä kuuluisa Esson baari sijaitsee?
- Arizona Western Saloon, Castreninkatu 7, 738422
- Kannattaako sinua kiittää tällaisista vastauksista?
- Ei pidä, ei kannata eikä saa, mutta enempää en voi asiasta sinulle kertoa.
Jotta näin. Mitäpäs tuohon muuta...? Salaiset agentit ja kaikki... Ja kaiken huipuksi ei kertoile totuuksia kaikesta ja kaikista... Höhhh.Kun olet tuollaisenkin vaivan vuokseni nähnyt, kävin minäkin ystävänpalveluksena (mikä Sinun Oraakkelisi mukaan mukaan kestänee enää n. pari päivää) kyselemässä puolestasi. Vielä tämän kerran.
Mikä sirkkua oikeastaan huolestuttaa?
-Nauru
Kenen?
-Naapurin vaimon rakastajan
Hänkö noita meilejä lähetteli?
-Ehkä
Pitäisikö ujoille perustaa oma palsta?
-Suosittelen kokeilemaan
Entäs ujoille häiriköille?
-En kyllä usko, että sillä on merkitystä
Mitä palstaa minulle suosittelet?
-Hmmmm....sitä ei ole tieteellisesti tutkittu, mutta vastaus lienee.....Äh, en rupea veikkailemaan.
Tämäkö tästä?
-Tuskin
Näin, sirkku, selvitin meiliesi arvoituksen. Kipaisepa nyt kysymään, kuka naapurisi vaimon rakastaja on ja pyydä hänet ( jos ei satu olemaan esim. oma mieh...) essolle kaffeelle.
Kyllä se siitä! - sirkku*
josjosjos kirjoitti:
Kun olet tuollaisenkin vaivan vuokseni nähnyt, kävin minäkin ystävänpalveluksena (mikä Sinun Oraakkelisi mukaan mukaan kestänee enää n. pari päivää) kyselemässä puolestasi. Vielä tämän kerran.
Mikä sirkkua oikeastaan huolestuttaa?
-Nauru
Kenen?
-Naapurin vaimon rakastajan
Hänkö noita meilejä lähetteli?
-Ehkä
Pitäisikö ujoille perustaa oma palsta?
-Suosittelen kokeilemaan
Entäs ujoille häiriköille?
-En kyllä usko, että sillä on merkitystä
Mitä palstaa minulle suosittelet?
-Hmmmm....sitä ei ole tieteellisesti tutkittu, mutta vastaus lienee.....Äh, en rupea veikkailemaan.
Tämäkö tästä?
-Tuskin
Näin, sirkku, selvitin meiliesi arvoituksen. Kipaisepa nyt kysymään, kuka naapurisi vaimon rakastaja on ja pyydä hänet ( jos ei satu olemaan esim. oma mieh...) essolle kaffeelle.
Kyllä se siitä!Eihän tässä moneen päivään mikään mieltäni enää olekaan hiertänyt. Tuo meilihommakin on alkanut poikia aina vain selkeämpiä vihjeitä. Mutta kyselinpä Oraakkelilta vielä muutaman asian...
- Onko kyseinen naapurin rouva tuo pihallammekin 'pimeitä' huuteleva rouva?
- On, mutta onko sillä oikeasti väliä?
- Eipä todellakaan. Mutta onko hän onnistunut saamaan rakastajan itselleen?
- Tuskin on, mutta ainahan se on mahdollista.
- Kuka mielisairaan henkilön kanssa viitsisi piehtaroida?
- Naapurin julkea Pentti.
- Onko Pentti tuo tenunenä, joka asuu seinäni takana?
- No on on! Oliko tämä edes epäselvää?
- Ovat siis molemmat juoppoja ja hiukan 'pimeitä'?
- Just niin!
- Ja tämä Penttikö minulle keljuja viestejä lähetteli?
- Ei ihan välttämättä.
- Auts, sun kanssas. Puhutko sä koskaan totta?
- Älä hermoile, homma on hanskassa!
- Vai onko niin, että hanska on hommassa?
- Ihana ajatus, mutta valitettavasti ei.
- Tässä ketjussa minulle nyt jutellut henkilö vaikuttaa ystävälliseltä. Kerrothan terkkuni hänelle?
- Väitän, että minulla on hyvä ihmistuntemus ja että tunnen henkilön jonka kanssa olen jutellut. Olenko oikeassa?
- Emmä noin pitkiä jaksa ees lukea. Tiivistä!
- Väitän, että tunnen henkilön jonka kanssa olen nyt tässä ketjussa jutellut. Olenko oikeassa?
- Olet, tai kun sitä tarkemmin miettii... mitä se minulle kuuluu!
- Kerro vielä yksi asia. Onko hän Esson asiakas?
- On, mitenkähän asia saataisiin muuttumaan paremmaksi?
- Kerropa sinä se!
- Kukaan ei ole täydellinen. Mutta mä oon aika lähellä täydellistä.
Jotta ughhh taas. Juttelu Oraakkelin kanssa käy nopeasti, kun pitää molempia aiheita palkissa yhtä aikaa. Juttelu voi kylläkin välillä olla myös tuskallisen turhauttavaakin...
- Angiina
... ootkii. Ja niinku mie oon sinnuu siinä meiän talon eessä oleval portil vartonnu. Onks siul taas ollu sutinaa jonku suharin kans? Vai, onks se tykkänää nyt silviissii, et sie et arvaa ollenkaa tämmösii mantelia tahi tumaketta sivvuuvii tuhmii uteluihi vastata.
- sirkku*
minähän se olin, joka manteleista ja tumakkeleista perjantai-iltana haastelin, mutta joku halusi - tai jotkut halusivat - viestini poistettavaksi. Mistä lienee johtunut...? Osaatkos sanoa, sinä viisas ystäväni? Ennätit sen viestini varmasti lukea... Omasta mielestäni se oli ihan asiallinen, hauskakin viesti. Joku vain ei siitä pitänyt... Niin paljon asia minua hämäsi, että Oraakkelin puoleen käännyin - ja siis vain noitten saamieni postien takia.
Saman suharin kyydissä olen, juu. On ottanut oikein lomaa töistään täksi viikoksi, jotta saisi kanssani olla... Hahaa! Wauuuu. Jos tässä lisääkin kyytiä siis tiedossa olisi... Mutta, mutta... Siu kanssais olis muutaki juteltavaa... Mie ku en noita saamiain posteja ymmärrä. Mutta haitanneko tuo...? Veti mielein vaa matalaks vähäks aikaa. Ja äitiäin kassomas oon ollu. Ja työasioit hoitant samal. Sie ymmärrät varmaa.
Missäs se siun tialookis viipyyp??? Kysys ny jottai Orraakkelilt, ja sit kerrot meil kaikil! Ethä sie kuitenkaa niit postiloit miul lähettänt? Ku ehä mie semmost jaksas uskoo. Vieläks se siu kutsuis o voimas? - Angiina
sirkku* kirjoitti:
minähän se olin, joka manteleista ja tumakkeleista perjantai-iltana haastelin, mutta joku halusi - tai jotkut halusivat - viestini poistettavaksi. Mistä lienee johtunut...? Osaatkos sanoa, sinä viisas ystäväni? Ennätit sen viestini varmasti lukea... Omasta mielestäni se oli ihan asiallinen, hauskakin viesti. Joku vain ei siitä pitänyt... Niin paljon asia minua hämäsi, että Oraakkelin puoleen käännyin - ja siis vain noitten saamieni postien takia.
Saman suharin kyydissä olen, juu. On ottanut oikein lomaa töistään täksi viikoksi, jotta saisi kanssani olla... Hahaa! Wauuuu. Jos tässä lisääkin kyytiä siis tiedossa olisi... Mutta, mutta... Siu kanssais olis muutaki juteltavaa... Mie ku en noita saamiain posteja ymmärrä. Mutta haitanneko tuo...? Veti mielein vaa matalaks vähäks aikaa. Ja äitiäin kassomas oon ollu. Ja työasioit hoitant samal. Sie ymmärrät varmaa.
Missäs se siun tialookis viipyyp??? Kysys ny jottai Orraakkelilt, ja sit kerrot meil kaikil! Ethä sie kuitenkaa niit postiloit miul lähettänt? Ku ehä mie semmost jaksas uskoo. Vieläks se siu kutsuis o voimas?Enhä mä uskalla tuommoselta höpsöltä Oraakkelilta mitään kysyä. Saan vielä posket punasiks, kun oon kumminkin enempi vakavikko. Enkä mä mittään postii oo sulle lähettänyt, mutta sinnuu oon kyllä uskollisesti oottanut. No, sehän on kiva kuulla, että teillä suharin kanssa hyvin pyyhkii. Meillä on päiväkahvit juotu ja pakkopullat syöty... ei sen kummempaa.
- sirkku*
Angiina kirjoitti:
Enhä mä uskalla tuommoselta höpsöltä Oraakkelilta mitään kysyä. Saan vielä posket punasiks, kun oon kumminkin enempi vakavikko. Enkä mä mittään postii oo sulle lähettänyt, mutta sinnuu oon kyllä uskollisesti oottanut. No, sehän on kiva kuulla, että teillä suharin kanssa hyvin pyyhkii. Meillä on päiväkahvit juotu ja pakkopullat syöty... ei sen kummempaa.
Huomaak sie muute jot mie en merkkilöit käytä vielkää? Hööö...
Häää viep minnuu ikkää ku tää taiffuun tääl. Täähä o iha mahtavaa mennoo tää kyyti!
Mut ehä mie sinnuu jaksanu eppäilläkkää sinäsä noihe viestilöitte kanssa. Joku oli vaa olevinnaa viisas ku sie konsannaa. Niih.
Miul vaa ku on eppäilyni. Ja joku saattaap pelätä nytkii.
Jot mie paljastan.
Van ehä mie varma oo. Jot olkoo rauhas. Ehä mie julkisest puhu.
Tää taiffuuni o muute melkone... Lennättääköhä miut koht siu luokseis...?
Miul ku o outo tunne... - sirkku*
Angiina kirjoitti:
Enhä mä uskalla tuommoselta höpsöltä Oraakkelilta mitään kysyä. Saan vielä posket punasiks, kun oon kumminkin enempi vakavikko. Enkä mä mittään postii oo sulle lähettänyt, mutta sinnuu oon kyllä uskollisesti oottanut. No, sehän on kiva kuulla, että teillä suharin kanssa hyvin pyyhkii. Meillä on päiväkahvit juotu ja pakkopullat syöty... ei sen kummempaa.
Voihan vide...! Pakkopullaa... tiistaina...??? Hähh???
Menivätkö laskelmat sekaisin...?
Olisit kysynyt Oraakkelilta ensin...!
Olisit ehkä saanut nauraakin hetken ennen pullansyöntiä...
- Rudi
...organismeista kannattaa puhua tälläkin palstalla. Ovatten hyvin mielenkiintoisia jutskia.
Mutta ehkä sun kannattaisi ennenminkin vastata näille palautteen antajille suoraan kuin analyzzeerata niitä täällä palstalla? Tai sitten olla noteeraamatta. Onhan kuitenkin niinkin, että jos pitää meiliosoitteensa julkisena on se tavallaan lupa ja toive antaa kohteelle palautetta?
Eli, jos asia sinua vaivaa, lähetäppä meiliä palautteen antajille. Saatat saada todempia vastauksia kuin oraakkelilta kysymällä. Se kun tuntuu olevan täysin sekainen heebo.- sirkku*
teille molemmille ehdottomien MUSTIEN jälkeen, eli Kummelin ja Team Ahman jälkeen...
*nyt merkkilöitä, vaikka lakini kieltäisikin...* - tähtitoimittaja ejk
uskaltaisi laittaa mailiosoitettani julkiseksi, en vaikka kysyisin Oraakkelilta ensin. Kun on kaikenlaisia sekapalloja netti täynnä, tiedä vaikka joku tuntematon vihulainen lähettäisi viruksia ja örkkejä sähköpostin kautta. Ilkeistä p****viesteistä nyt puhumattakaan. Toisaalta taas, *anallyzzeeraa* mehän ollaan yhtä suurta perhettä, kukapa minulle ilkeitä viestejä lähettelisi.
- sirkku*
ei myöskään ole enää niin hyvä sarja kuin joskus aikoinaan. Eikös se homma mennyt jotenkin niin, että omaiset kielsivät näyttämästä ja kertomasta asioista ihan suoraan...? Nyt ei enää voi tietää niin varmasti mistä jutusta milloinkin kerrotaan...
Mielestäni olet oikeassa; on todellakin täysin ok, jos joko organismeista tai orgasmeista palstalla puhutaan niiden oikeilla nimillä. Miksi siis jotkut henkilöt eivät kaffepalstalla kyseisiä sanoja haluaisi nähdäkään? Kuinkas sitten organismeista ja organisaatioista samassa yhteydessä voi puhua vapaasti, vaikka niillä sanoilla aivan selkeästi viesteissä tarkoitettaisiinkin muuta...? Mutta esimerkiksi sana 'orgasmi' tuntuu olevan liikaa tälle palstalle...! Ei mene minulle jakeluun, sillä kysymyshän on yhdestä maailman upeimmista asioista! Eikä sana sananakaan ainakaan esimerkiksi härski ole!
Mietinkin aikoinaan vastaamista suoraan kyseisiin viesteihin - lähinnä siihen ensimmäiseen saamaani outoon viestiin - mutta voit varmasti sinäkin kuvitella kuinka siinä olisi käynyt... Luuletko, että kyseinen henkilö olisi minulle vastannut...? Tuskinpa.
Kun viikonlopun yli asioita mietin ja murehdin, sainkin tarmoa keksiä jotakin 'repäisevää', eli kysellä Oraakkelilta, ja heittää kysymykset vastauksineen suoraan tänne. Analysoida täällä en sen koommin edes halunnut; olen analysoinut noita viestejä aivan tarpeeksi jo mielessäni.
Katsopa myös, mitä vastasin Taikikselle. Galleriasivuni on ollut siis piilotettuna koko syyskuun ajan, ja vasta nyt sen taas avasin. Joku siis tiesi - tai jotkut tiesivät - osoitteeni jo entuudestaan. Nooo; eiväthän minulle tulleet meilit sinänsä herjaamisia olleet, mutta eivätpä kaukaakaan huitaisseet... *merkkilöitä...*
Mutta, Rudiseni! Analysoimaan noita viestejä ylipäätäänkään en todellakaan nyt halunnut. Aloitukseeni tuollaisenaan oli kaksi syytä. Halusin, että henkilö joka kirjoittelujani seuraa, 'huomaa minun huomanneen', kuten sekin, että Oraakkelin avulla voisimme saada aikaan hauskojakin dialogeja tälle palstalle. Niih. Missäs sinun juttelusi hänen kanssaan viipyy? Ja, muuten, Oraakkelihan on naispuolinen...! *jotakin söheröistä...* - sirkku*
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
uskaltaisi laittaa mailiosoitettani julkiseksi, en vaikka kysyisin Oraakkelilta ensin. Kun on kaikenlaisia sekapalloja netti täynnä, tiedä vaikka joku tuntematon vihulainen lähettäisi viruksia ja örkkejä sähköpostin kautta. Ilkeistä p****viesteistä nyt puhumattakaan. Toisaalta taas, *anallyzzeeraa* mehän ollaan yhtä suurta perhettä, kukapa minulle ilkeitä viestejä lähettelisi.
Osoitteeni tuolla sivullani ei siis sinänsä mikään virallinen osoite ole. Luepa kuitenkin, mitä kirjoittelin esimerkiksi Taikikselle; galleriasivunikin on siis ollut piilossa koko syyskuun ajan... Inhoan kuitenkin koko sivua, kuten synttäreitäkin, ja avasinkin sen vasta nyt, kun aloitukseni tein.
Koskaan en myöskään sinänsä häirikköviestejä ole saanut. Mahtaneeko nyt ollakin kysymyksessä joku mustas...tukkainen henkilö...? Mikähän muuten voisi olla syynä...? Outo juttu.
Nettiyhteyksissäni ovat myös todella pystyssä todella jykevät palomuurit - kuten monenlaiset virustorjunnatkin, joten en kuitenkaan itseäni täysin piilotella halua. Ainahan olen suhteellisen avoin täällä muutenkin ollut... Nii-ihhh, Tähtäri.
*'julkinen ja julkinen'... mihinköhän se raja vetää pitäisi...?* - tähtitoimittaja ejk
sirkku* kirjoitti:
Osoitteeni tuolla sivullani ei siis sinänsä mikään virallinen osoite ole. Luepa kuitenkin, mitä kirjoittelin esimerkiksi Taikikselle; galleriasivunikin on siis ollut piilossa koko syyskuun ajan... Inhoan kuitenkin koko sivua, kuten synttäreitäkin, ja avasinkin sen vasta nyt, kun aloitukseni tein.
Koskaan en myöskään sinänsä häirikköviestejä ole saanut. Mahtaneeko nyt ollakin kysymyksessä joku mustas...tukkainen henkilö...? Mikähän muuten voisi olla syynä...? Outo juttu.
Nettiyhteyksissäni ovat myös todella pystyssä todella jykevät palomuurit - kuten monenlaiset virustorjunnatkin, joten en kuitenkaan itseäni täysin piilotella halua. Ainahan olen suhteellisen avoin täällä muutenkin ollut... Nii-ihhh, Tähtäri.
*'julkinen ja julkinen'... mihinköhän se raja vetää pitäisi...?*luin kyllä tämän ketjun, mutta nyt puhuin ihan yleisesti tuosta mailiosoitteen julkisuudesta. Eiköhän jokaisella järkevällä ole palomuurit ja virustorjunnat ojennuksessa, haitta- ja vakoiluestot ja mitä kaikkea vielä. Silti, epäilevänä luonteena uskon enemmän siihen että joku pystyy pääsemään kaiken läpi kuin että ei pystyisi. Ehkä hätävarjelun liioittelua, mutta ajattelen mieluummin näin päin, ja otan tämän anonyymiuden aika tosissani muutenkin.
Millainen ihminen sitten alkaa häiriköimään, jaa-a, mustasukkaisuus taitaa olla melko voimallinen tekijä. Tai jonkun tyyli ärsyttää yli äyräiden. Tai kateus jyllää jostain syystä. Tai joku on vain halunnut antaa palautetta. Tai olla huvikseen ilkeä. Tai jotain muuta. - Rudi
sirkku* kirjoitti:
ei myöskään ole enää niin hyvä sarja kuin joskus aikoinaan. Eikös se homma mennyt jotenkin niin, että omaiset kielsivät näyttämästä ja kertomasta asioista ihan suoraan...? Nyt ei enää voi tietää niin varmasti mistä jutusta milloinkin kerrotaan...
Mielestäni olet oikeassa; on todellakin täysin ok, jos joko organismeista tai orgasmeista palstalla puhutaan niiden oikeilla nimillä. Miksi siis jotkut henkilöt eivät kaffepalstalla kyseisiä sanoja haluaisi nähdäkään? Kuinkas sitten organismeista ja organisaatioista samassa yhteydessä voi puhua vapaasti, vaikka niillä sanoilla aivan selkeästi viesteissä tarkoitettaisiinkin muuta...? Mutta esimerkiksi sana 'orgasmi' tuntuu olevan liikaa tälle palstalle...! Ei mene minulle jakeluun, sillä kysymyshän on yhdestä maailman upeimmista asioista! Eikä sana sananakaan ainakaan esimerkiksi härski ole!
Mietinkin aikoinaan vastaamista suoraan kyseisiin viesteihin - lähinnä siihen ensimmäiseen saamaani outoon viestiin - mutta voit varmasti sinäkin kuvitella kuinka siinä olisi käynyt... Luuletko, että kyseinen henkilö olisi minulle vastannut...? Tuskinpa.
Kun viikonlopun yli asioita mietin ja murehdin, sainkin tarmoa keksiä jotakin 'repäisevää', eli kysellä Oraakkelilta, ja heittää kysymykset vastauksineen suoraan tänne. Analysoida täällä en sen koommin edes halunnut; olen analysoinut noita viestejä aivan tarpeeksi jo mielessäni.
Katsopa myös, mitä vastasin Taikikselle. Galleriasivuni on ollut siis piilotettuna koko syyskuun ajan, ja vasta nyt sen taas avasin. Joku siis tiesi - tai jotkut tiesivät - osoitteeni jo entuudestaan. Nooo; eiväthän minulle tulleet meilit sinänsä herjaamisia olleet, mutta eivätpä kaukaakaan huitaisseet... *merkkilöitä...*
Mutta, Rudiseni! Analysoimaan noita viestejä ylipäätäänkään en todellakaan nyt halunnut. Aloitukseeni tuollaisenaan oli kaksi syytä. Halusin, että henkilö joka kirjoittelujani seuraa, 'huomaa minun huomanneen', kuten sekin, että Oraakkelin avulla voisimme saada aikaan hauskojakin dialogeja tälle palstalle. Niih. Missäs sinun juttelusi hänen kanssaan viipyy? Ja, muuten, Oraakkelihan on naispuolinen...! *jotakin söheröistä...*Kuules nyt, kun en ole mikään Rudinen. Ja vielä vähempi Rudisesi. Olen Rudi Kenonen. Ja dialogia palstalle tuottaessa minua avustaa rudiikkeli.
M.O.T. - virukset ja jekut
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
pysähtyvät kyllä saman tien suojaukseeni joka päivittyy tunnin välein ja palomuuri pitää huolta että ulos ei lähde kuin tarkoittamaani tavaraa. En usko että täällä on yhtään sen tason tyyppiä joka kehittää aivan ennestään tuntemattomia viruksia ja lähtee niitä noin levittämään. Suojaukset kuntoon niin viestejä voi sen puolesta ottaa vastaan, kunhan kestää niitä lukea.
- tähtitoimittaja ejk
virukset ja jekut kirjoitti:
pysähtyvät kyllä saman tien suojaukseeni joka päivittyy tunnin välein ja palomuuri pitää huolta että ulos ei lähde kuin tarkoittamaani tavaraa. En usko että täällä on yhtään sen tason tyyppiä joka kehittää aivan ennestään tuntemattomia viruksia ja lähtee niitä noin levittämään. Suojaukset kuntoon niin viestejä voi sen puolesta ottaa vastaan, kunhan kestää niitä lukea.
automaattisesti päivittyvät systeemit minullakin on. Siitä tosin olen vähän eri mieltä etteikö täällä voisi olla vaikka minkälaisia tyyppejä, miksei voisi? En tarkoita että juuri tällä palstalla tai naapuripalstallakaan, vaan yleensä netissä. Mitäpä täällä ei olisi.
Kyllä maileja lukea kestäisi kun joutuu kestämään kaikenlaista palstallakin, mutta olen nyt päätynyt tällaiseen ratkaisuun. Jokainen tietty tekee niin kuin parhaaksi näkee, eikä tässä ole tarkoitus ketään pelotella virusharhoilla.
Taas on mentävä kauneusunille, kuinkahan kaunis meikäläisestä vielä tuleekaan. Ohhoijakkaa. - hurlumHei_
Rudi kirjoitti:
Kuules nyt, kun en ole mikään Rudinen. Ja vielä vähempi Rudisesi. Olen Rudi Kenonen. Ja dialogia palstalle tuottaessa minua avustaa rudiikkeli.
M.O.T....nyt vasta hiffasin, että sä oot kenonen! Kyllä mä sun kanssa kattelen dioja jos dialogiakin ihan ilman diapamiakin. Huomaatkos, heti alkoi runoa pukkaamaan oikein...
Ethän enää ole rakastunut Riittaan?
Ps. Tiedätkös, että Kenosesta on kirjoitettu kirjakin? - Kenonen
hurlumHei_ kirjoitti:
...nyt vasta hiffasin, että sä oot kenonen! Kyllä mä sun kanssa kattelen dioja jos dialogiakin ihan ilman diapamiakin. Huomaatkos, heti alkoi runoa pukkaamaan oikein...
Ethän enää ole rakastunut Riittaan?
Ps. Tiedätkös, että Kenosesta on kirjoitettu kirjakin?Moro hurlumi! Taitaa tolta hempalta mennä vähä nikulit ja idulit sekasin...Kohta sieltä tulee varmaan sotu ja postipankin tilinumeroki. Mutta ei taida uskaltaa jätkä...heh.
Joko sää oot syöny paljon maksakastiketta? Muistakkos? Mmmmm....Mihis vaikuttikaan? Mmmmmm...
Sienillä on muute sama vaikutus. Nämä luontoäidin somat pikku finnit aiheuttaa kans mormoonitoiminnan lisääntymistä..Mmmmm... Kokeiles VinyyliVirpini. Mutta pyydä että joku sitoo sut enstex kiinni. Sulla ku on senverta vahvat pohjat.. Mmmmmm... - Rudi
Kenonen kirjoitti:
Moro hurlumi! Taitaa tolta hempalta mennä vähä nikulit ja idulit sekasin...Kohta sieltä tulee varmaan sotu ja postipankin tilinumeroki. Mutta ei taida uskaltaa jätkä...heh.
Joko sää oot syöny paljon maksakastiketta? Muistakkos? Mmmmm....Mihis vaikuttikaan? Mmmmmm...
Sienillä on muute sama vaikutus. Nämä luontoäidin somat pikku finnit aiheuttaa kans mormoonitoiminnan lisääntymistä..Mmmmm... Kokeiles VinyyliVirpini. Mutta pyydä että joku sitoo sut enstex kiinni. Sulla ku on senverta vahvat pohjat.. Mmmmmm...Suojattu sukunikki on Kenonen tietysti. Niinkuin Sibelius ja Fazer.
Kyllä osaa olla suuruudenhulluutta virtuaalissa. Ja saat heti tilinumeron jos lupaat vetää sen positiiville. Mutta siihen ne sun pullonkeruubisnekset ei riitä. Piikki kun on kapea mutta korkea. - hurlumHei_
Kenonen kirjoitti:
Moro hurlumi! Taitaa tolta hempalta mennä vähä nikulit ja idulit sekasin...Kohta sieltä tulee varmaan sotu ja postipankin tilinumeroki. Mutta ei taida uskaltaa jätkä...heh.
Sienillä on muute sama vaikutus. Nämä luontoäidin somat pikku finnit aiheuttaa kans mormoonitoiminnan lisääntymistä..Mmmmm... Kokeiles VinyyliVirpini. Mutta pyydä että joku sitoo sut enstex kiinni. Sulla ku on senverta vahvat pohjat.. Mmmmmm...mistä sä ton enstexin niin somasti tuohon keksit?
Toki mä maksaa syön...ja miehiä siinä sivussa. Ja sun kanssa vielä sitten sieniäkin ja ties mitä sitä sidottu naisparka joutuukaan tekemään. Mmmm...
Sitähän minäkin, ettei siihen Riittaan kannata jumiutua. - sirkku*
Rudi kirjoitti:
Kuules nyt, kun en ole mikään Rudinen. Ja vielä vähempi Rudisesi. Olen Rudi Kenonen. Ja dialogia palstalle tuottaessa minua avustaa rudiikkeli.
M.O.T.Kyllähän minä nyt sen tiedän, että olet Rudi Kenonen, mutta sitä en tiedä mikä jaloistasi aamulla ensimmäisenä lattiaan osui, kun punkastasi ylös nousit... Tai sitä, mikä jalka rudiikkelilla osui... Onko jollakin teistä siis huono päivä tänään...? Minun oloani nyt enää viikonlopun jälkeen ei kukaan ainakaan pilaamaan pysty. Olen iloinen, vaikka se jotakuta nyt pänniä saattaakin. Vaikka todennäköisesti vieläpä vasen jalkani ylös noustessani ensimmäisenä lattiaan osui, taisi se sittenkin olla oikea jalkani...
Jotkut puhuvat joskus 'väärällä jalalla' heräämisestä, mutta itse en koskaan ole sanontaa oikein sulattanut. Mikä hemmetti on väärä jalka...?
Niin kauan kuin palstoilla pyörinyt olen - eli vuodenvaihteesta lähtien, olen käyttänyt paljon genetiivimuotoa eri henkilöistä. Vaikka genetiivillä suomen kielessä omantoa tarkoitetaankin, en itse sitä muotoa koskaan omistusmielessä ole käyttänyt. Kukaan ei ketään koskaan omistamaan pysty, enkä itse siihen koskaan kuvittelisikaan pyrkiväni. Monet kerrat minullekin on sanottu 'Kuules, sirkkuseni', mutta minusta se kuulostaa pelkästään herttaiselta lausahdukselta. Kas, kun et sinä muuten aiemmin ole asiasta minulle huomauttanut... Miksi siis vasta nyt?
Nooo, makuja on monia, sanoi koirammekin aikoinaan kun... Puhumattakaan meistä ihmisistä ylipäätään. Me olemme niin samanlaisia - ja kuitenkin niin kovin erilaisia. Joskus olemuksemme ja tuntemuksemme jonakin päivänä saattavat riippua siitäkin jalasta, joka ensimmäisenä herättyämme lattiaan on osunut, joskus taas jostakin meille tapahtuneesta (pienestäkin) asiasta... Niinpä. Onkos olosi yhtään sitten aamun piristynyt...? - sirkku*
virukset ja jekut kirjoitti:
Olen varma, että monet henkilöt hakkeroimaan pystyisivät, mutta enpä jotenkin jaksa uskoa, että tällä palstalla ketään toisten postit kiinostaisivat...
Itselläni on myös niin hyvät suojaukset, että esimerkiksi mainos- tai kauppuriviestejä systeemini eivät läpi päästä. Kerran lähetin valokuvan eräästä omasta postistani kuvan laatua testatakseni toiseen postiini, ja systeemi oli luokitellut sen roskapostiksi...! No, kun sen hyväksyin ja luin, olen pystynyt tekemään sitä jatkossakin. Lähettäjänä oli siis sirkku.nen, joka vaikutti kai epäilyttävältä...
Ja... eivätköhän nämä suomi24:n käyttäjätunnuksin kulkevat meilit melkoisen riskittömiä ole...? Vai...?
- Arvaa kuka?
Tykkäätkö minusta?
Mä en kyllä pahemmin susta välitä.
Sä olet ihana.
*hali*
Sun kanssa on kiva jutella.
Kiitos, tuo lämmittää sydäntä.
Sä olet hauska.
Ite oot.- sirkku*
Oraakkelilta. Kuulostat tutulta, mutta niin aina, niin aina... Kysäisin Oraakkelilta persoonastasi...
- Kuka on tämän viestin lähettänyt henkilö?
- Yritätkö olla jotenkin hauska?!
- Kuka hän ihan oikeasti on?
- Kari Grandi, kaikkien janoisten sankari, aikamme legenda.
- Onko hän ystäväni?
- On ja ei ole - homma vaihtelee niin usein etten pysy kärryillä.
- Onko hän aidosti ystäväni?
- Kyllä on niin kauan kuin saippuaa tehdään.
- Kuka hän on?
- Se joka sinulta vonkaa.
- Mitä hän vonkaa?
- Vastauksia on rajattomasti.
- Tunnenko hänet?
- Sinuna en löisi sen puolesta vetoa.
- Olenko joskus tavannut hänet?
- Olet, mutta pää pystyyn, ei sitä kukaan huomaa!
- Missä hän asuu?
- Baarissa, mutta enempää en voi sinulle asiasta kertoa.
- Miksi baarissa?
- Kaikille asioille ei voi nimetä jotain erityistä syytä - niin vain on.
- Olenko tavannut hänet joskus?
- Olet. Kannattaa kyllä miettiä kenelle tästä kertoo.
- Pidänkö siis salaisuuteni?
- Tai ainakin jotain sinne päin.
- Etkö halua kaikkien tietävän näistä jutteluistamme?
- Kyllä, tietysti. En ole mikään kivisydäminen kone!
Jaahas, siis... Kerrotkos itse lisää itsestäsi, vai kyselläänkö lisätietoja Oraakkelilta...? - Arvaa kuka?
sirkku* kirjoitti:
Oraakkelilta. Kuulostat tutulta, mutta niin aina, niin aina... Kysäisin Oraakkelilta persoonastasi...
- Kuka on tämän viestin lähettänyt henkilö?
- Yritätkö olla jotenkin hauska?!
- Kuka hän ihan oikeasti on?
- Kari Grandi, kaikkien janoisten sankari, aikamme legenda.
- Onko hän ystäväni?
- On ja ei ole - homma vaihtelee niin usein etten pysy kärryillä.
- Onko hän aidosti ystäväni?
- Kyllä on niin kauan kuin saippuaa tehdään.
- Kuka hän on?
- Se joka sinulta vonkaa.
- Mitä hän vonkaa?
- Vastauksia on rajattomasti.
- Tunnenko hänet?
- Sinuna en löisi sen puolesta vetoa.
- Olenko joskus tavannut hänet?
- Olet, mutta pää pystyyn, ei sitä kukaan huomaa!
- Missä hän asuu?
- Baarissa, mutta enempää en voi sinulle asiasta kertoa.
- Miksi baarissa?
- Kaikille asioille ei voi nimetä jotain erityistä syytä - niin vain on.
- Olenko tavannut hänet joskus?
- Olet. Kannattaa kyllä miettiä kenelle tästä kertoo.
- Pidänkö siis salaisuuteni?
- Tai ainakin jotain sinne päin.
- Etkö halua kaikkien tietävän näistä jutteluistamme?
- Kyllä, tietysti. En ole mikään kivisydäminen kone!
Jaahas, siis... Kerrotkos itse lisää itsestäsi, vai kyselläänkö lisätietoja Oraakkelilta...?Saako Sirkku tietää sinulta kuka olen?
Kirkkoherran virastosta saa syntymätodistuksen jos hiukan pulittaa siitä.
Sinä et aio kertoa?
Olen varma siitä.
Kiitos kun et kerro.
Ole hyvä.
Ei ole kyllä kivaa saada tuollasia meilejä. Kumma ettei sitten voinu suoraan palstalla nikittömänä kirjoittaa.
Olisko jälleen kyseessä jonkinlaista palstakateutta, sitä kun silloin tällöin esiintyy.
Älä jää murehtimaan tuota viestiä. Jos et halua vielä sitä poistaa, älä ainakaan koko ajan sitä lue. Tulee vaan entistä pahempi mieli.
Itse en uskalla laittaa meiliosoitetta näkyviin. Arvaan että kakkelbergiä satelisi niskaan aika roisisti. Kun tuppaan joskus kirjoittamaan asioista aika suoraan, vaikka mielestäni kyllä ihan asiallisesti.- sirkku*
en noita meilejä poistakaan! Tuollahan ovat varmassa tallessa. Viikonloppuna olin niiden takia masentunut, joskin enemmän kuitenkin ehkä 'äimän käkenä', mutta en ole enää. Viestit säilytän kuitenkin. Niistä nimittäin paistaa läpi jotain...
Puhuit kateudesta. Niinpä. Siihen tyyliin nuo viestit kirjoitettu oli. Mutta... Miksi ja mistä syystä joku minulle kateellinen olisi? Enhän edes paljoa täällä viime aikoina kirjoitellut ole. Kuten en muuallakaan. En tämänkään vertaa.
Mutta... Mitäpäs sinä Oraakkelilta kysellyt olet...? Mitä Oraakkeli sinulle on vastannut...?
- Pirre*
Oraakkelin tyylihän on kuin suora lainaus puskapiruilijoilta, eipä noita taijja tarvita kovin vakavasti ottaa...kumpaistakaan..:)
Täällä virtuaalielämässä taitaa olla tyyli, kuin kuunaan kanatarhassa, sieläkin nokitaan aina yksi perssulattomaksi..semppiä siulle..:)- sirkku*
eihän tässä nyt siis mitään hätää ole...!
Tuon Oraakkelin kanssahan on pelkästään hauskaa jutella! Oletkos testaillut? Vaikka juttelu olisikin kuin suoraan puskakeskustelusta, on se kuitenkin erittäin hauskaa - ja rentouttavaakin - ainakin töitten lomassa tai töitten jälkeen... Kun vielä ottaa huomioon, että kysymys ei ole puskajussin kanssa keskustelusta, se todellakin voi olla hauskaa juttelua...!
*merkkilöitä kuuluisi kai laittaa, mutta sinnittelee vieläkin...*
- puhuri
Mä olen luullut, että tämä ois semmonen harmiton palsta, missä ei toisia mollata ja haukuta ja täällä voi jutella kaikkien kans olematta iskumielellä. Jos se on joku huumorintajuton tylsimys vaan.
- sirkku*
lienee nyt vain se, että joku seurailee kirjoitteluani kovin, kovin tarkkaan. Suoranaista herjaa en siis osakseni ole saanut; vain eräänlaista katkeruutta, kateutta, 'matalaksi pistämistä'...
Tätä palstaa olen itsekin pitänyt sellaisena leppoisana palstana. Aikoinaan kirjoittelin enemmän naapuripalstalla, ja niin paljon kuin siellä sitä kuuluisaa riitelyä ja tappelua olikin, koskaan noihin aikoihin en minkäänlaisia asiattomia meilejä saanut. Päinvastoin; kaikki saamani meilit olivat erittäin kivoja ja tervetulleita yllätyksiä! Nyt siis oudoksuttaakin juuri tämä, että niin vähän kuin edes täällä ennätän kirjoitella, olenkin nuo muutamat oudot viestit saanut.
Flirttailustahan minä olen aina pitänyt. Leikkimielisestä sellaisesta. Siitäkin joku nyt siis ilmeisesti kuitenkin on itseensä ottanut, ja peräti loukkaantunutkin... Ei hjymmärrä.
Kuitenkin... Mielestäni tämä palsta on kuitenkin kaiken kaikkiaan ihan ok. Täällä ON leppoisa meininki. Pitäisiköhän kysyä tuohonkin mielipiteeseeni Oraakkelin kommenttia...? - puhuri
sirkku* kirjoitti:
lienee nyt vain se, että joku seurailee kirjoitteluani kovin, kovin tarkkaan. Suoranaista herjaa en siis osakseni ole saanut; vain eräänlaista katkeruutta, kateutta, 'matalaksi pistämistä'...
Tätä palstaa olen itsekin pitänyt sellaisena leppoisana palstana. Aikoinaan kirjoittelin enemmän naapuripalstalla, ja niin paljon kuin siellä sitä kuuluisaa riitelyä ja tappelua olikin, koskaan noihin aikoihin en minkäänlaisia asiattomia meilejä saanut. Päinvastoin; kaikki saamani meilit olivat erittäin kivoja ja tervetulleita yllätyksiä! Nyt siis oudoksuttaakin juuri tämä, että niin vähän kuin edes täällä ennätän kirjoitella, olenkin nuo muutamat oudot viestit saanut.
Flirttailustahan minä olen aina pitänyt. Leikkimielisestä sellaisesta. Siitäkin joku nyt siis ilmeisesti kuitenkin on itseensä ottanut, ja peräti loukkaantunutkin... Ei hjymmärrä.
Kuitenkin... Mielestäni tämä palsta on kuitenkin kaiken kaikkiaan ihan ok. Täällä ON leppoisa meininki. Pitäisiköhän kysyä tuohonkin mielipiteeseeni Oraakkelin kommenttia...?Ei siltä pahoja vastauksia tullu. Hölmöjä on aina ja niistä ei kannata niin välittää vaikka joskus joku pystyy satuttamaankin. Pidetään tämä leppoisana kahvilana.
- sirkku*
puhuri kirjoitti:
Ei siltä pahoja vastauksia tullu. Hölmöjä on aina ja niistä ei kannata niin välittää vaikka joskus joku pystyy satuttamaankin. Pidetään tämä leppoisana kahvilana.
Kas, minäpä kyselin...
- Onko tämä palsta vieläkin leppoisa palsta?
- Ei ole, vaikka uutisissa toisin sanottiinkin.
- Olen aina pitänyt tästä palstasta. Mikä palstassa mielestäsi on vikana?
- Se on ihan Liian Mukava.
- Ahaa! Puhuri muuten vaikuttaa kivalta henkilöltä hänkin. Onko hän ystäväni?
- Juu.
- Kuka hän on? Tunnenko hänet?
- Aivan ihana tyyppi! Minullapa on hänen nimmarinsa...
- Uuugh... Mutta tunnnenko minä häntä?
- Jos tämän tietäisin, olisin jo ilmoittanut lehdistölle.
- Wauuu! Onko hän peräti julkkis...?
- Ei ole, mutta kuun vaihteessa asia muuttuu.
Tällaisia hauskoja asioista Oraakkeli sinusta minulle kertoi...! Oliko mitenkin oikeassa...? - puhuri
sirkku* kirjoitti:
Kas, minäpä kyselin...
- Onko tämä palsta vieläkin leppoisa palsta?
- Ei ole, vaikka uutisissa toisin sanottiinkin.
- Olen aina pitänyt tästä palstasta. Mikä palstassa mielestäsi on vikana?
- Se on ihan Liian Mukava.
- Ahaa! Puhuri muuten vaikuttaa kivalta henkilöltä hänkin. Onko hän ystäväni?
- Juu.
- Kuka hän on? Tunnenko hänet?
- Aivan ihana tyyppi! Minullapa on hänen nimmarinsa...
- Uuugh... Mutta tunnnenko minä häntä?
- Jos tämän tietäisin, olisin jo ilmoittanut lehdistölle.
- Wauuu! Onko hän peräti julkkis...?
- Ei ole, mutta kuun vaihteessa asia muuttuu.
Tällaisia hauskoja asioista Oraakkeli sinusta minulle kertoi...! Oliko mitenkin oikeassa...?Hehee. Vai julkkis. Millähän alalla? Mä voin kyl sanoa, että tämän pikkupaikkakunnan julkkis sillä lailla, et mä olen täällä aika paljon esillä ja moni tuntee mut vaikken mä tunnekaan niitä kaikkia, ku mut tuntee. Oli muuten sekavasti sanottu. Ja ystäviä mun sydämeen mahtuu, et tervetuloa vaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621