Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hieno kirjoitus Marion. Eipä tuohon ole mitään lisättävää.
Kyllä eläimillä on terapeuttinen vaikutus. Omista lapsista olen huomannut miten äänensävy muuttuu kun he höpöttelevät koiralle. Niin kauniita ja lempeitä sanoja.
22.08.2005 09:31
Miksi ilkkua miesten kaluja. Eihän mies voi pelinsä koolle mitään. Monelle miehelle, varsinkin nuoremmille se on tosi arka asia. Saattaa pahastikin estää naiskontaktit. Eikä me naiset auteta sitä asiaa yhtään tuolla morkkaamisella.
Ajatelkaa, jos teillä on omia poikia, ja jos luoja on suonut heille normaalia pienemmän kalun, haluatteko että naiset ilkkuu heidän *nakkiaan*.
Inhimillisyyttä hyvät naiset, jookos.
Sitäpaitsi monelle naiselle onkin pienempi parempi.
22.08.2005 09:07
Ja olikos ne mustia väriltään nuo kakkelberin marjat? Runsassatoisia, eikö?
21.08.2005 23:33
En noista lepakoista niin tiijä. Mutta täällähän niitä kaikenlaisia lepaskoja riippuu ja roikkuu ja yöt nukkuvat jossain kunnes sitten taas ilmestyvät koloistansa :). Jermulepakko on lentänyt jonnekin, kaitpa se kuitenkin takaisin kotiluolaan löytää.
21.08.2005 23:29
Kaikkea hauskaa täältä löytyykin. Vastedes minäkin kutsun tuota isompaa eritettä kakkelberiksi :)). Kai sitä saa lainata? Tuota sanaa tarkoitin.
21.08.2005 23:19
Itse käyn silloin tällöin ravintoloissa ja risteilyllä. Miesten katseista en voi millään sanoa että ne olis irstaita ja älyttömiä. Ennemminkin ne on hieman ujoja katseita. Kyllähän tosin niitä arvosteleviakin katseita löytyy.
Seksiseuraa en ravintoloista hae, mutta muuten kyllä juttusilla olen ja todella mukavia miehiä olen tavannut. Tanssimisesta tykkään ja rukkasia en anna kenellekään. Tai no joskus kieltäydyn kun huomaan että toinen ei oikein tolpillaan meinaa pysyä vaikka kuinka yrittää siinä hakutilanteessa tsempata.
21.08.2005 23:06
Ehehh, olipas sulla mainio vinkki. Olisinpa hokannut tuon rapujuhlissa, niin olisin ne vodkasnapsit säästänyt hampaidenpesua varten ja kulauttanut siinä ne kurkkuun. Oli sen verran työlästä se hampaiden pesu hammastahnalla yöllä juhlien jälkeen. Posket ja hiuksetkin sai osansa tahnasta.
21.08.2005 22:40
Tämäpä oli hauska avaus. Pisti ihan naurattamaan. Teitkö huumorilla tämän avauksen vai ihan tosissasi :))?
21.08.2005 17:16
Jos sivusuhde kestää kauemmin, kyllä silloin on jo tunteista kysymys. Mutta jos omassa liitossa kaikki on hyvin, silloin ei luulis toisen siihen väliin mahtuvan.
Kysymykseesi kumpi pahempi, yhden yön jutut vai pitempi suhde, vastaan että yhden yön jutut on pahempia. Se on jo edesvastuutonta jos sompailee vuoteesta toiseen, yks yö siellä, toinen tuolla...
Jos taas on pitempi suhde, silloin on jo kysymys paljon enemmästä. Tuo ihminen tuntee paljon syvemmin eikä vaan välinpitämättömästi seikkaile naisten/miesten kanssa.
Kertahairahdus, hmmm... se saattaa aiheuttaa koviakin omantunnon tuskia. Mutta koskaan ei voi tietää kenen kohdalle se sattuu. Joku on vaan kertakaikkiaan vienyt jalat alta.
20.08.2005 20:38
tämä suhde oli alkanut vasta tuon vaimon sairastumisen jälkeen. Ovat nyt yli kyysikymmentävuotiaita.
Ei meillä ole mitään oikeutta tuomita heidän suhdettaan. Hienoa että mies ottaa tuollaisen vastuun vaimostaan ja hienoa että hänellä on ystävä jolta hän saa tukea, hellyyttä ja rakkautta. Sitä hän varmasti kaipaa ja tarvitsee.
20.08.2005 20:11
En hyväksy uskottomuutta. Se ei ole oikein toista kohtaan. Mutta ymmärrän että niinkin voi tapahtua. Eikä minulla ole oikeutta tuomita siitä ketään.
Yksi esimerkki: Eronneella naisella on ollut suhde jo parikymmentä vuotta naimisissa olevaan mieheen. Mies ei voi erota, koska ei voi jättää mielenterveysongelmasta kärsivää vaimoaan joka tarvitsee hänen apuaan.
20.08.2005 18:44
Iän mukanaan tuomana ja kriisien myötä on itselleni tullut paljon ymmärrystä nähdessäni erilaisia ihmiskohtaloita. Elämä tuo muutoksia tullessaan, mitä ei nuorena vastarakastuneena osaa ajatella. Ihminenhän muuttuu koko ajan matkan varrella. Vanhemmalla iällä rakastumiseen osaa suhtautua jo realistisemmin.
20.08.2005 18:35
Syitä on niin monia jotka noihin sivusuhteisiin ihmiset ajaa. Elämä ja arki rullaa kohtalaisesti omassa liitossa mutta jotain tuntuu puuttuvan.
Ja jos oma parisuhde takkuaa, ihminen on silloin herkkä vastaanottamaan hellyyttä, läheisyyttä ja huomiota muualta.
Parisuhde saattaa ahdistaa, mutta erotakaan ei voi. Syitä on paljon.
Itse en ole mennyt puhumaan pettäjän kanssa kun en tarkkaan tiedä mitkä syyt loppujen lopuksi tuohon on johtaneet. Mutta olet oikeassa, takuulla parempi vaihtoehto kuin mennä petetylle kertomaan.
19.08.2005 20:18
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Hyvää yötä ja rauhallisia unia.
18.08.2005 23:59
Olen voimakkaasti sitä mieltä ettei uskottomuutta pidä mennä paljastamaan. Ei omaansa eikä toisten. En voisi ikinä ottaa omalle tunnolleni sitä että menin kertomaan naapurin tai ystävän tms. uskottomuudesta. Siitä voisi seurata niin paljon pahaa etten mielenrauhaa saisi enää koskaan.
Nuo on parisuhteen sisäisiä asioita ja niihin on jokin syy, eikä ulkopuolisilla ole niihin velvollisuutta puuttua.
Aikaisemmassa elämässä sanoin miehelleni että jos hänen on vieraisiin syytä mennä, pitää huolen ettei se tule minun tietooni. Enkä halunnut että kukaan muukaan siitä tulee minulle kertomaan.
Jos mitään ei tiedä, elämä rullaa omalla painollaan ja lapset saa pitää kotinsa, koulunsa ja kaverinsa. Tuo tietohan sotkisi kaiken.
En menisi kyllä itsekään kertomaan hairahdustani. Ei omaatuntoaan voi mennä puhdistamaan sillä että paljastaa syrjähyppynsä. Miksi tuottaisin tuskaa toiselle tuon asian kertomisella.
Tämä oli nyt minun vahva mielipiteeni, älköön kukaan tästä loukkaantuko.
18.08.2005 23:28
Tämmöiset on sitten tosi kivoja uutisia :). Virtuaalihalit teille molemmalle. Olen todella iloinen puolestanne.
Hyvää yötä ja onnea teille ja kaikkea muuta mukavaa :).
14.08.2005 02:26
Paituli on ihan seksikäs yöasu ja mitä isompi sen parempi. Mahtuu toinenkin sinne sisälle jos haluaa saman paitulin alle ;)).
13.08.2005 20:39
pssst... on mullakin joskus sukat talvella yöllä jalassa. Jalat ja kädet on usein kylmät. Olisko meillä huono ääreisverenkierto.
Lapasia en ole vielä yöksi laittanut, ehkä ens talvena laitan ;). Ties vaikka joku pitäisikin sitä seksikkäänä ;).
13.08.2005 20:34
Onneksi tämä tarina päättyi onnellisesti. Kun tuo maxin tarina päättyi niin surullisesti.
En ehdi syvemmin kommentoimaan, pitää valmistella rapujuhlia :). Huhuh, mitähän tästäkin illasta tulee...
12.08.2005 17:54
Voiko tuollaista tehdä.
Tosi tunteetonta adoptiovanhemmiksi pyrkiviltä.
12.08.2005 17:48
75 / 93