On sit kai vanhuus pukannut rajusti päälle kun nyt 41-vuotiaana ns. tanssipaikoille meno on EVVVK?
Ensin ulkona jonottaminen, sitten muutaman tunnin seisominen muiden tönittävänä tunkkaisessa tupakansavussa... Ja ne jutut. Tyyylsäääää ja ha-a-aauuukotus! Ennen sitä ajatteli että lähteminen on tärkeintä, mutta ei ajattele enää? Muut meiningit kuten terassittelu tai vaikka risteily sentään ovat vielä silloin tällöin mieluisia.
Olenko tämän maan ainoa 40 naisimmeinen joka tuntee näin vai löytyykö palstalta joku sielunsisar tai -veli?
Kotona on kivempaa
23
1739
Vastaukset
- hetkessä kypsynyt
Et ole ainoa!
Olisin voinut itse kirjoittaa samanlaisen kuvauksen. Osaan olla siinä ryysiksessä ihan iloisena ja pirtsakkana mutta loppujen lopuksi nämä baari-illat on niiiin valmiiksi kirjoitettuja ja niiiiin hajuveden ja partaveden tuoksuisia ettei siinä kauheasti ehdi ihmistä huomata.
Olenkin aloittanut yhden naisen kapinaliikkeen ja menen erilaisiin paikkoihin täysin eri tyyliin puettuna kun paikan koodi vaatii ja kieltäydyn tarjotuista roolileikeistä ja olen totaalisen oma itseni. Näin tämä on edes vähän kivempaa..siis farkuissa, t-paidassa ja matalissa sandaaleissa blondattujen kukkamekkotätien sekaan.- jumanji
Kun sitä nykyään joskus harvoin ravintolaan eksyy niin jo puolen tunnin sisällä kysyn itseltäni mitä minä täältä haen?En välitä tanssia,en juoda enkä oikein enää puhua miestenkään kanssa jonninjoutavia.Luojalle kiitos ettei tarvi enää itselleen miestä etsiskellä..kyllä niin laiskaksi olen tullut etten jaksaisi siihen piirileikkiin enää lähteä.
- Kotikisu
pukeutusmiskoodikapinallinen. Muutama vuosi sitten oli vielä silloiseen duuniin liittyen jakkupuvut ja korkokengät "arvossaan" jopa iltariennoissa (hui). Vaan ei enää: Jakkupuvut on lahjoitettu pois ja korkokengät pitävät toisilleen seuraa kaapissa. Ne on hyvännäköisiä mutta ihan hirveitä jalassa jos pitää seistä tai kävellä vähänkin pidemmän aikaa. Kieltäydyn ehdottomasti epämukavuudesta kaavamaisuuden lisäksi ja laitan just sellaiset kuteet missä muutenkin viihdyn. Esimerkiksi farkut, matalat sandaalit/kengät ja mieluisan yläosan. Motto: "Kun asu miellyttää itseäsi se on hyvä."
Kotikisu kirjoitti:
pukeutusmiskoodikapinallinen. Muutama vuosi sitten oli vielä silloiseen duuniin liittyen jakkupuvut ja korkokengät "arvossaan" jopa iltariennoissa (hui). Vaan ei enää: Jakkupuvut on lahjoitettu pois ja korkokengät pitävät toisilleen seuraa kaapissa. Ne on hyvännäköisiä mutta ihan hirveitä jalassa jos pitää seistä tai kävellä vähänkin pidemmän aikaa. Kieltäydyn ehdottomasti epämukavuudesta kaavamaisuuden lisäksi ja laitan just sellaiset kuteet missä muutenkin viihdyn. Esimerkiksi farkut, matalat sandaalit/kengät ja mieluisan yläosan. Motto: "Kun asu miellyttää itseäsi se on hyvä."
ettei nuo ravintolatkaan enää kiinnosta.
niin harvoin kun niissä käynkään,niin kyllä aina tekis mieli lähteä saman tien takaisin kotiin.
lähtisinkin,jos muu porukka ei tykkäis huonoa...- eeva-sisko
mii-su kirjoitti:
ettei nuo ravintolatkaan enää kiinnosta.
niin harvoin kun niissä käynkään,niin kyllä aina tekis mieli lähteä saman tien takaisin kotiin.
lähtisinkin,jos muu porukka ei tykkäis huonoa...syömässä, ei oikeastaan muuta.
Kun tanssi alkaa, niin pihalle ja pian.
Siellä on vain naisten kaatajia, inhottavia "pintajätkijä",
kaupparatsuja, sekä urpoja , joita vaimo ei ymmärrä.
Hyi kuinka inhottavia jätkijä maailnmassa voi ollakaan!:( - jpntar
eeva-sisko kirjoitti:
syömässä, ei oikeastaan muuta.
Kun tanssi alkaa, niin pihalle ja pian.
Siellä on vain naisten kaatajia, inhottavia "pintajätkijä",
kaupparatsuja, sekä urpoja , joita vaimo ei ymmärrä.
Hyi kuinka inhottavia jätkijä maailnmassa voi ollakaan!:(sinulla huonoja kokemuksia..
- eeva-sisko
jpntar kirjoitti:
sinulla huonoja kokemuksia..
lajia. Ehkä joillekin sieltä ravintelista löytyy mukavaa seuraakin ja hyviä seksipartnereita.
Itse en kyllä ole lähtenyt edes kokeilemaan. Päältä päin jo näkee tyypin. Irstaita, älytömiä katseita.
Minulla ei ole oikeastaan edes muunlaisia kokemuksia, sillä kun katselen sitä "tarjontaa" mitä kapakoissa on, niin kyllä tekee mieli lähteä, ennenkuin joudun edes juttusille irstaitten örsyjen kanssa. - jpntar
eeva-sisko kirjoitti:
lajia. Ehkä joillekin sieltä ravintelista löytyy mukavaa seuraakin ja hyviä seksipartnereita.
Itse en kyllä ole lähtenyt edes kokeilemaan. Päältä päin jo näkee tyypin. Irstaita, älytömiä katseita.
Minulla ei ole oikeastaan edes muunlaisia kokemuksia, sillä kun katselen sitä "tarjontaa" mitä kapakoissa on, niin kyllä tekee mieli lähteä, ennenkuin joudun edes juttusille irstaitten örsyjen kanssa.kun en ota alkoholia en käy kapakoissa muulloin kuin kuskina ollessa:))
eeva-sisko kirjoitti:
Minulla ei ole oikeastaan edes muunlaisia kokemuksia, sillä kun katselen sitä "tarjontaa" mitä kapakoissa on, niin kyllä tekee mieli lähteä, ennenkuin joudun edes juttusille irstaitten örsyjen kanssa.Itse käyn silloin tällöin ravintoloissa ja risteilyllä. Miesten katseista en voi millään sanoa että ne olis irstaita ja älyttömiä. Ennemminkin ne on hieman ujoja katseita. Kyllähän tosin niitä arvosteleviakin katseita löytyy.
Seksiseuraa en ravintoloista hae, mutta muuten kyllä juttusilla olen ja todella mukavia miehiä olen tavannut. Tanssimisesta tykkään ja rukkasia en anna kenellekään. Tai no joskus kieltäydyn kun huomaan että toinen ei oikein tolpillaan meinaa pysyä vaikka kuinka yrittää siinä hakutilanteessa tsempata.- eeva-sisko
Mariet kirjoitti:
Itse käyn silloin tällöin ravintoloissa ja risteilyllä. Miesten katseista en voi millään sanoa että ne olis irstaita ja älyttömiä. Ennemminkin ne on hieman ujoja katseita. Kyllähän tosin niitä arvosteleviakin katseita löytyy.
Seksiseuraa en ravintoloista hae, mutta muuten kyllä juttusilla olen ja todella mukavia miehiä olen tavannut. Tanssimisesta tykkään ja rukkasia en anna kenellekään. Tai no joskus kieltäydyn kun huomaan että toinen ei oikein tolpillaan meinaa pysyä vaikka kuinka yrittää siinä hakutilanteessa tsempata.Olen vaan pahalla päälä tänään kun avomies dokasi ja hölmöili, tuhlasi rahaa ja söi keittiössä jääkaapista ruokia seisaaltaan - sotki kaikki paikat ja sanoi, että kyllä sinä siivoat - olet siivonnut ennenkin.
Niinhän minä taas tein.
Minulla on huomenna vapaapäivä - hänellä ei ,ja on kurja katsella huonovointista miestä aamulla , kun hän tekee töihin lähtöä.
Sanoinpahan tässä, että miehet ovat irstaita pöllöjä. Eivät ne nyt tietenkään kaikki ole. Ei tämäkään taas huomisesta lähtien, ehkä viikkoon , pariin. - mies
jumanji kirjoitti:
Kun sitä nykyään joskus harvoin ravintolaan eksyy niin jo puolen tunnin sisällä kysyn itseltäni mitä minä täältä haen?En välitä tanssia,en juoda enkä oikein enää puhua miestenkään kanssa jonninjoutavia.Luojalle kiitos ettei tarvi enää itselleen miestä etsiskellä..kyllä niin laiskaksi olen tullut etten jaksaisi siihen piirileikkiin enää lähteä.
mutta sitten kun miehes jättää sinut niin huomaat taas enemmän viihtyväsi ravintoloissa ja ajatuksesi muuttuvat täysin piirileikistä. Huomaat että et ollutkaan vielä niin vanha etteikö piirileikki jaksaisi jälleen innostaa! Ihmiset jumittuvat aina tuttuihin kuvioihinsa ja hautautuvat koteihinsa, ja tarvitsevat jonkun mullistuksen että uudistuksia tapahtuisi. Avioero on hyvä herättäjä!
- n-ma
ei niin ravintoloihin kuin tanssilavoille. Lavat vielä dorkimpia kuin savuiset baarit. Laitan rahat jemmaan, mitkä kuvittelen kuluttavani baarissa ja hemmottelen säästöillä itseäni hoitoloissa ja kylpylässä aika ajoin. Urpot äijät eivät enää kiinnosta, valehtelijoita ja pettäjiä liian moni.
Tässä sitten on oikein kalkkis. En ole ikinä ravintoloissa viihtynyt ja harvoin sinne eksynkin. Tanssipaikatkaan ei mulle ole tuttuja,en oikein taida edes tanssin jaloa taitoa. Joskus kyllä tekis mieli tanssahdella,mutta teen sen sitten yksin kotona. Varsinainen vätys siis.
- ollikolli-63
On näin et kun naisia on kasvava joukko niin heidän jutteluissaan on kuultavissa "lievä" miesten mollaaminen..
Antakaa niiden olla omissa oloissaan..niiden baarikärpästen..
Lavoilla käy myös kunnollisia miehiä naisia..kuuntelemassa bändiä ja tanssimassa..
Tuo mainitsemasi risteily..siitä voisin ruotsin lauttojen osalta sanoa EVVK.. toisin saimaan,päijänteen tai jokin muu sisävesi risteily kiinnostais kyllä..
Multapeukalon tönkäisyjä...:))- Kotikisu
...tarkoitus ei ole mollata miehiä :-(
Kaikelle on aikansa ja aikansa on myös itsensä rääkkäämiselle ikävystyttämisen merkeissä ;-) - ollikolli-63
Kotikisu kirjoitti:
...tarkoitus ei ole mollata miehiä :-(
Kaikelle on aikansa ja aikansa on myös itsensä rääkkäämiselle ikävystyttämisen merkeissä ;-)En sua tarkottanutkaa..sori..
Rönsyssä vain astuttiin polulta allikon reunalle..
Tajusin niin ajatuksesi et pakkokivaa parempi vaihtoehto on olla muualla..
Kaikelle on tosiaan aikansa, tämäkin ajanvietto joskus tiensä päähän..
- suna45
mieltä olin minä noin kaksi kuukkautta sitten,olin ollut kotona 2 vuotta ja nautein kovin siitä yksin olosta ja rauhallisuudesta,tosin oli mulla kotona teini-ikäinen tyttö,mutta nyt löysin etsimättä rakkauden ,koti raitilta kyllä sekin on taas kivaa,emme kovin usein silti käy kapakassa,meillä on ulkoilu tärkeääpää,että hyvää syksyä vaan;)
Tunnustaa täytyy, että elämässä on tullut niin paljon bailattua, että viime vuodet olen ollut kaikkein onnellisin kotona (vihdoin)!
Kyllähän sitä joskus isännän kanssa käydään räjäyttämässä naapuriravintolan levyautomaatti Van Halenilla, hevillä tms. - se on vain seinänaapureiden parhaaksi;)))- peikko-na
Mä sitten varmaan oon aina ollut vanhus?! Mä lopetin baarit ja muut biletykset 16 vuotiaana eikä sen jälkeen oo kiinnostanut pätkääkään.
Oonhan mä välillä joutunut ympäripuhutuksi ja lähtenyt kavereiden mukaan viihteelle mutta joka kerta lopputulos on ollut sama; en viihy ja evvk koko systeemeille!
Kaiken parasta täsä oli se, että kaveri poikkes eräänä lauantai-iltana kylään ja meitsi sitten kasin aikaan totes ja hihkutti, että Bumtsi bum alkaa, pakko nähä jne. No kaveri totes mulle, et mikä helvetin vanhus musta on tullut jne.. haukkui mieliohjelmani ryttyyn..
Parasta mitä tiedän on rauhallinen koti-ilta omalla divaanilla röhnöttäen kolli kaikussa ja hyvää syötävää mukana, kun leffaa katselisin omasta kotiteatterin alkeellisesta sinne päin versiosta :p Ja alle tietenkin pitää lelliä itteensä nautinnollisella pitkällä suihkuttelulla ja aromaattisilla tuoksupesuaineilla yms.. - tuffe
joskus masentaakin. Muutaman kerran olen lenkillä ollessa ajatellut että hurautanpa ohi, kun koti häämöttää... ;))
Minusta on hauskaa katsella ihmisiä, kuunnella jotain muutakin kuin lasten höpinää ja koiran kuorsausta. Vaikka siinä olet kyllä oikeassa, että jos useinkin käy alkaa varmaan osata ne jutut ulkoa :) - 43 v.
etten oo ainut vaan täällä on muitakin kotona viihtyviä.
Olen luullut itseäni poikkeavaksi ja ennen aikojaan vanhentuneeksi, kun en jaksa innostua illanvietoista, :)- jpntar
on silti kiire, jos käy välillä muualla:)
- PirreXX
Ihanaa kun saa olla kotona neljän seinän sisällä. Sanon kaikille bileille nou tänk juu. Sukujuhlatkaan ei kiehdo millään lailla, eikä tanssilavat myöskään. En osaa tanssia..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881305
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t250609Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560