Yöpaitulin

Anna..N

..olla päälläni pitkään aamuisin nyt lomalla.
Paitulihan se vaan onkin..löytäisi vielä kauniimpia. Naiset varmaankin suunnitelleet..olisi tässäkin miehille töitä!!
Elämä hymyilee..liha lämmittää..hormoonit hyrrää!
-olen nainen-

75

3465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marion.T

En voi ymmärtää miksi kaupat ovat pullollaan karmaisevia yöpaituleita, mieleeni ei tulisi koskaan mokomaa päälleni pistää!!!

Olen omat yöasuni ostanut Lontoosta asti kun suomesta ei yksinkertaisesti löydy edes siedettäviä juttuja.

En voi nukkun paituli päällä, tuntuu että se kuristaa ja hikoiluttaa mut hengiltä!!!
      Ja karmea minkä näköisiä ne ovat - jos voisi valita seksittömämmän asusteen niin se kyllä olisi jokin kirjava karmaiseva yöpaituli KAMMOTTAVAA!!!

Toinen vaihtoehto täällä rakkaassa kotimaassa on jokin Baby-doll tyyppinen hirvittävä pitsiviritelmä, josta persaukset vilkkuvat jos vähänkin kumartuu...

Siinäpä suomalaisille suunnittelijoille töitä - seksikkäitä, käytännöllisiä hihattomia, mukavasta materiaalista tehtyjä ja pitkiä yö-asuja, sellaista glamuria myös makuu-huoneeseen....

• Marion.T

Glamouria sen olla piti - pelkällä vasurilla kirjoittaminen ei oikein onnistu, kun tuo oikea olkapääni eilen venähti, joten nyt on vasuri-päivä:))

• Ansku

Nalle Puh paituli ja sit on myös ihanan ohutta pehmeää puuvillaa paituli jossa on iso sipuli.
        Nämä silloin kun nukun yksin, eivät hiosta, eivätkä kiristä.
        "Edustus" yöasuna on Marimekon pitkä raitapaita, se puetaan vaan ylle kun lähden makuuhuoneen ulkopuolelle.

• Ansku kirjoitti:

Nalle Puh paituli ja sit on myös ihanan ohutta pehmeää puuvillaa paituli jossa on iso sipuli.
        Nämä silloin kun nukun yksin, eivät hiosta, eivätkä kiristä.
        "Edustus" yöasuna on Marimekon pitkä raitapaita, se puetaan vaan ylle kun lähden makuuhuoneen ulkopuolelle.

minun rakkaimpia yöpaitojani ovat juuri nämä paitulit!niissä kun on aina niin suloisia kuvia..:)

• Mies

Ajatteleppa kun miehes rullaa sitä paitulia
        ylöspäin ja samalla sopivasti hyväilee ja
        voi vähän nuolastakin,pikkuhiljaa alempaa,
        masua,napaa,rintoja,kaulaa,korvia,niskaa.
        kun paituli on saatu pois päältä,ei vaateasiat kiinnosta yhtään;)Paituli pitää olla tarpeeksi väljä,se kätkee ja paljastaa sopivasti.Paras
        yöasu monen naisenkin mielestä;)))

• Marion.T
        mii-su kirjoitti:

minun rakkaimpia yöpaitojani ovat juuri nämä paitulit!niissä kun on aina niin suloisia kuvia..:)

Mulla on varmaankin mummotauti, kun en pysty nukkumaan kun ihan ohuella ja hihattomalla yöpaidalla, se ei saa kiristää kurkusta eikä mistään muualtakaan :)))

Mun rakkain yöpaita oli sellainen pitkä ohut jossa oli virtahevon kuvia - pidin sen niin loppuun ettei jäänyt juuri mitään jäljelle:)))

Sellaisen kun joskus jostakin kaupasta löytäisin niin tusinan niitä heti ostaisin, ne virtaheposet olivat aivan ihania :D

• Marion.T
        Mies kirjoitti:

kun paituli on saatu pois päältä,ei vaateasiat kiinnosta yhtään;)Paituli pitää olla tarpeeksi väljä,se kätkee ja paljastaa sopivasti.Paras

Mua hiostuttaa paitulissa ;D

Ei ole ukonkaan kiva lipoa hikistä napaa :))
        HUH... ajattelepas sitä:)))

Niin - paras yöasuhan on se Chanel 5 :))))

• Anna..N
        Mies kirjoitti:

paituli...ei hiosta...sisään pääsee..jos on lupa!
        Itselleni oikea yöasu olisi sellainen, jossa olisi käsivarret ja jalkaterät suojassa. Niissä on huono verenkierto ja palella tahtovat. Muulle keholle riittääkin pelkkä peitto!

• Mies
        Anna..N kirjoitti:

paituli...ei hiosta...sisään pääsee..jos on lupa!
        Itselleni oikea yöasu olisi sellainen, jossa olisi käsivarret ja jalkaterät suojassa. Niissä on huono verenkierto ja palella tahtovat. Muulle keholle riittääkin pelkkä peitto!

Entä jos löytys pitkähihanen lyhyt paituli,
        sitte pehmeät,värikkäät polvisukat,eikä siinä
        muuta tarviiskaan,täytyy oikeen miettiä,olis
        olis Hmmm Hmmm uuhh;)))

• Mies
        Marion.T kirjoitti:

Mua hiostuttaa paitulissa ;D

Ei ole ukonkaan kiva lipoa hikistä napaa :))
        HUH... ajattelepas sitä:)))

Niin - paras yöasuhan on se Chanel 5 :))))

Toi että nukkua alasti,en ole nimittäin
        tavannut oikeastaan ketään,joka nukkuisi
        nakuna,siis oikeesti nukkuisi,se on
        ilmeisesti vaan sellanen heitto,vai??:)))

• Marion.T
        Mies kirjoitti:

minä olin, kaikkein paras yöasu on ei mitään.... Ei hierrä ei kierrä ja on helppo pierrä.....

Usko tai älä :))))

• paidatta!

Kyllähän lyhyt ohut paituli on ihan totta paljon parempi kuin pitkä paita, mikä kääriytyy jalkoihin ja on kuuma!

Yleensä nukun ilman mitään paitaa, siis nakuna, kyläreissuille otan paitulini mukaani.
        En tarvitse Lontoota nukkumiseeni :)).

• Anna..N
        Mies kirjoitti:

Entä jos löytys pitkähihanen lyhyt paituli,
        sitte pehmeät,värikkäät polvisukat,eikä siinä
        muuta tarviiskaan,täytyy oikeen miettiä,olis
        olis Hmmm Hmmm uuhh;)))

jos on pitkät hihat ja polvisukat värikkäät (o)!
        Haluaako oikea mies...peppipitkäätossua??
        Paras paitulini on läpikuultava..käytössä ohentunut..värit säilyttänyt.
        Ehkä kokeilen ensiyönä varvas-nilkkasukkia(akkavarvastani ei saa häiritä kukaan)ja "säärystimiä" käsivarsiin..olisikohan niiden uusi nimi käyttöpaikan mukaan "nimeni mikä"???

• sinkku55
        Mies kirjoitti:

Nukun aina alasti:))))
        Minusta kaikki turha yöllä kiristää:)))

• Marion.T
        sinkku55 kirjoitti:

Nukun aina alasti:))))
        Minusta kaikki turha yöllä kiristää:)))

mielummin ilman kuin kiristävään yöpukuun kietoutuneena :))

• Mies
        Anna..N kirjoitti:

jos on pitkät hihat ja polvisukat värikkäät (o)!
        Haluaako oikea mies...peppipitkäätossua??
        Paras paitulini on läpikuultava..käytössä ohentunut..värit säilyttänyt.
        Ehkä kokeilen ensiyönä varvas-nilkkasukkia(akkavarvastani ei saa häiritä kukaan)ja "säärystimiä" käsivarsiin..olisikohan niiden uusi nimi käyttöpaikan mukaan "nimeni mikä"???

Ettäkö nimes mukaan haluat ristiä ne varrastimet
        sittenhän ne on annastimet? Mietin uutta kuvaa,
        nilkkurit,annastimet,läpikuulttava paitukikulunu
        nippeleitten kohdalla tietty,eikä siten muuta
        olekkaa Huh huh huh huh noh noh ;))) Telkusta
        tulee just just seiväshyppyä,sekin vielä;)))

• sinkku55
        Marion.T kirjoitti:

mielummin ilman kuin kiristävään yöpukuun kietoutuneena :))

nukkua kun ei mistään kiristä;)))
        Onpahan valmiina kun ei tarvii riisuuntua:))))

• Anna..N
        Mies kirjoitti:

Ettäkö nimes mukaan haluat ristiä ne varrastimet
        sittenhän ne on annastimet? Mietin uutta kuvaa,
        nilkkurit,annastimet,läpikuulttava paitukikulunu
        nippeleitten kohdalla tietty,eikä siten muuta
        olekkaa Huh huh huh huh noh noh ;))) Telkusta
        tulee just just seiväshyppyä,sekin vielä;)))

onkin nyrkin ja olkapään välissä. Onneksi hella on jo aikansa elänyt..sekin :))
        Asiaan...jotain päälle...seipään kautta..yön syliin..
        ...viuhhhhhhh!!!!

• Mies
        Anna..N kirjoitti:

onkin nyrkin ja olkapään välissä. Onneksi hella on jo aikansa elänyt..sekin :))
        Asiaan...jotain päälle...seipään kautta..yön syliin..
        ...viuhhhhhhh!!!!

Taikis kehveli,taas hassuttamassa asialinjalla
        olevaa miestä:)))

• taikis
        Mies kirjoitti:

Taikis kehveli,taas hassuttamassa asialinjalla
        olevaa miestä:)))

älä suotta minulle kunniaa anna tuosta ilottelusta, kyllä siellä on joku aivan toinen vallaton nyt asialla :))

• Mies
        taikis kirjoitti:

älä suotta minulle kunniaa anna tuosta ilottelusta, kyllä siellä on joku aivan toinen vallaton nyt asialla :))

vielä Taikanainen??

• taikis
        Mies kirjoitti:

vielä Taikanainen??

taikis ja taikanainen ovat yksi ja sama persoona, mutta tuo Anna..N jonka kanssa olet jutustellut tässä on joku ihan muu henkilö, hauska hän kylläkin on :))

• mies
        taikis kirjoitti:

taikis ja taikanainen ovat yksi ja sama persoona, mutta tuo Anna..N jonka kanssa olet jutustellut tässä on joku ihan muu henkilö, hauska hän kylläkin on :))

kuule kun mua alkaa epäilyttää ettei siellä
        ole kun yksi ja sama nainen jonka kanssa
        mä puhun??

• taikis
        mies kirjoitti:

mä puhun??

eppäile, vannon kautta kiven ja kannon etten ollut tuossa aiemmin jutustelemassa kanssasi, tänään olen kirjoitellut lähinnä ajanvietepalstalla, kahvilassa. Vasta äskettäin tulin iltakurkkaukselle tänne viiskymppisvillityksiin ja huomasin ton Taikistimet sanan. Siitä uteliaisuus heräsi ja klikkasin viestisi auki.
        Tällä seurauksella :))
        Oletko sä muuten käynyt tuolla kahvilassa milloinkaan, sielläkin on ihan kivoja kirjoituksia.

• Anna..N
        mies kirjoitti:

mä puhun??

..jätä sie mies ..taikis rauhaan! Naiset saa aina miehen mielenrauhan sekaisin. Ainaskin me 50 naiset, joilla on kaikki vielä hallinnassa..ja tallessa "tallelokerossa" :))
        Mies! Mikä olisi sopiva yöasu miehelle jos naisella on iiiiihana paituli???

• taikis
        Anna..N kirjoitti:

..jätä sie mies ..taikis rauhaan! Naiset saa aina miehen mielenrauhan sekaisin. Ainaskin me 50 naiset, joilla on kaikki vielä hallinnassa..ja tallessa "tallelokerossa" :))

kiitos kun tulit hätiin :))

Liekö taannoinen visiittini kyökkisykolokina murentanut uskottavuuttani,näin eppäilen vahvasti...

Enkä mä edes ole paituli-ihmisiä, vaan röyhelönkannattaja :)

• Skeptikko
        mies kirjoitti:

mä puhun??

ettei tule kerrosvoileipä...

• taikis
        Skeptikko kirjoitti:

tuokin vielä :)))

Tuosta tulikin mieleeni, että kunnon ruisleipä jonka päällä on suolakalaa...se se vasta on namia.;)

• Anna..N
        taikis kirjoitti:

kiitos kun tulit hätiin :))

Liekö taannoinen visiittini kyökkisykolokina murentanut uskottavuuttani,näin eppäilen vahvasti...

Enkä mä edes ole paituli-ihmisiä, vaan röyhelönkannattaja :)

ihmetteli kerran tässä taannoin. Näin lehdessä kuvan..oli joku valinnut "isoäidin" röyhelöt..pussukkaa myöten morsiuspuvukseen. Olisikohan noissa röyhelöissä "taikis", joka pitäisi avioliitot kasassa??? Jäi ainakin minulta kokeilematta. Mites olis sellainen harvapitsinen yöasu...tarvittaessa reikä näyttäisi tien..eikä olis liian kuuma!!!
        "taikis"..älä katoa..sinuakin tarvitaan :)))

• Anna..N
        Skeptikko kirjoitti:

on iloinen...tulit leivällemme. Haluatko olla suolakurkku?? Sitäkin tarvitaan..huikoo :)))

• Angiina
        taikis kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleeni, että kunnon ruisleipä jonka päällä on suolakalaa...se se vasta on namia.;)

... tuosta ruisleivästä tuli mieleeni, että tällä hetkellä voisin ryhtyä vaikka saunan pesään sytykkeeksi, mikäli siitä saisi palkakseen erään helsinkiläisen kotileipomon taivaallista ruisleipää. Vaan eipä näy ruisleipää näillä selkosilla, ei näy.

• Skeptikko
        Anna..N kirjoitti:

on iloinen...tulit leivällemme. Haluatko olla suolakurkku?? Sitäkin tarvitaan..huikoo :)))

Vähän vahingossa tähän leivälle luiskahdin :o)

Olikohan se tuolla kahvipalstalla vai missä sellainen ketju, että mikä marja kuvaa sinua parhaiten...tai jotain sinne päin.

Taida tuo suolakurkku mikään marja kyllä olla...

• Skeptikko
        taikis kirjoitti:

taikina-taikis sitä lämmintä leipää tulemaan, niin päästään maistelemaan :o)

• taikis
        Skeptikko kirjoitti:

taikina-taikis sitä lämmintä leipää tulemaan, niin päästään maistelemaan :o)

jos sä hommaat kalan niin,....mä kyllä teen sen kuuman limpun;))
        Oikeestaan tämä jo vaatisi nyyttikestit.....

• taikis
        Angiina kirjoitti:

... tuosta ruisleivästä tuli mieleeni, että tällä hetkellä voisin ryhtyä vaikka saunan pesään sytykkeeksi, mikäli siitä saisi palkakseen erään helsinkiläisen kotileipomon taivaallista ruisleipää. Vaan eipä näy ruisleipää näillä selkosilla, ei näy.

sielläpäin valmistetaan?

• Mies
        Anna..N kirjoitti:

Kotikäytössä on vanhoja t-paitoja ja tavallisia
        alushousuja,puhtaita mutta vähän nuhjaantuneita,
        ettei julkisesti kehtaa näytellä, mutta niin mukavia pitää päällä,yölläkin.Että semmosta
        täällä,minkäslaisen kuvan tästä piirrät??

• Mies
        Skeptikko kirjoitti:

Mitenkähän se taas tämmöseks tää asia käänty,
        minä kun tulin vaan paitulia kehumaan;)

• Skeptikko
        taikis kirjoitti:

jos sä hommaat kalan niin,....mä kyllä teen sen kuuman limpun;))
        Oikeestaan tämä jo vaatisi nyyttikestit.....

olisi yksi kala. Ettei vaan ole liian pieni? Pitäisiköhän se laittaa vaakaan ja tarkistaa...

Juu, nyytikestithän tämä vaatii. Jokainen tuo sitten jotain. Asu vapaa, röyhelöillä tai ilman.

• Angiina
        taikis kirjoitti:

sielläpäin valmistetaan?

Ei Kiinassa, eikä Aasiassa yleensäkään, harrasteta perinteisesti hiivalla kohotettua leipää. Aterioiden lisukkeena käytetään riisiä. Leipääkin toki saa, ainakin länsimaisille tarkoitetuista supermarketeista; vaikka se onkin useimmiten sellaista surkiaa, kaikesta mausta ja ravinteista puhdistettua, valkoista höttöä, jota Suomessa voitaisiin syöttää ehkä sioille. Aasiassa ei ole omaa leipä-, pulla- tai kakkukulttuuria, vaikka eurooppalaistyyppiset leipomukset näyttäisivät kyllä pikkuhiljaa olevan tännekin levittäytymässä.

• Ajomies
        Mies kirjoitti:

Yksin nukun aina ilman rihmankiertämää hyvin ohuella peitteellä - aina ei sitäkään.
        Matkoille tietysti otan pyjaman mukaan.
        Nainen ei tarvitse edes Chanel vitosta
        - sulojen viehkeään asuun kätkeminen houkuttaa avaamaan, sitä en laisinkaan kiistä.

• Anna..N
        Mies kirjoitti:

Kotikäytössä on vanhoja t-paitoja ja tavallisia
        alushousuja,puhtaita mutta vähän nuhjaantuneita,
        ettei julkisesti kehtaa näytellä, mutta niin mukavia pitää päällä,yölläkin.Että semmosta
        täällä,minkäslaisen kuvan tästä piirrät??

hetken aikaa..onko se ruoho..niinkuin sanotaan!!!
        Löytyykö oikea väli?? Joskus joutuu väärään naapuriin :))
        Puhtaat vaatteet on jo ½ vierasta miestä *lipoo kielellä* :))
        Ne vanhat ja väljät..tilaa on aina yhdelle..hyppään kyytiin! Mentäiskö letkajenkkaa..oikee lahje..vasen lahje..hyppy eteen ja taakse..vielä kolmesti eteen :)))
        Erittäin hyvä ja toimiva yöpuku...mut paituli on sittenkin ilmavampi.. ZZZZZZZZZZZZ kroohpuuh******

• Anna..N
        Skeptikko kirjoitti:

Vähän vahingossa tähän leivälle luiskahdin :o)

Olikohan se tuolla kahvipalstalla vai missä sellainen ketju, että mikä marja kuvaa sinua parhaiten...tai jotain sinne päin.

Taida tuo suolakurkku mikään marja kyllä olla...

leivälle..syön sinut hitaasti pureskellen!
        Mikä marja makoinen..olen mesimarja suloinen..

• Anna..N
        Mies kirjoitti:

Mitenkähän se taas tämmöseks tää asia käänty,
        minä kun tulin vaan paitulia kehumaan;)

paitulista..Se pysyy pinnalla..kiitos Sinunkin :))

• Taatto

Miksi pukeutua nukkumaan mennessään. Lämpötila sopivan alhaiseksi, jotta voi alasti nukkuessaan nauttia peiton - tai kumppanin antamasta lämmöstä.

On monta asiaa mitä en ymmärrä, yksi niistä on yövoide ja kaikkinaiset rasvat. Kertokaapa hyvät naiset niiden todellinen merkitys.

• tamperetar

Näitten yö-voiteitten ja muiden rasvojen ja tippojen avullahan me naiset pysymme kauniina ja kiinteänä.
        Osalle meistä naisista se on tärkeää itsemme takia/itsellemme. Emme aina miehen takia välttämättä välitä olla kauniita ja viehättäviä. Toisinaan kylläkin.

• tamperetar

Me naiset käytämme erilaisia rasvoja ja tippoja itsemme hoitamiseen. Haluamme ihomme olevan mahdollisimman hyväkuntoisen. Kyllä ne rasvat auttaa usko vaan.

Huolehdimme ihostamme useimmiten itsemme takia. Toki ajattelemme, että teistä miehistä on mukavampi katsella ja koskea meitä kun ihomme on kunnossa. Ei esim. liian kuiva ja karkea.

• Taatto
        tamperetar kirjoitti:

Me naiset käytämme erilaisia rasvoja ja tippoja itsemme hoitamiseen. Haluamme ihomme olevan mahdollisimman hyväkuntoisen. Kyllä ne rasvat auttaa usko vaan.

Huolehdimme ihostamme useimmiten itsemme takia. Toki ajattelemme, että teistä miehistä on mukavampi katsella ja koskea meitä kun ihomme on kunnossa. Ei esim. liian kuiva ja karkea.

Kymmeniä tuhansia rahayksiköitä rasvoissa säästäneenä luulisin kasvoni ihon olevan vähintäin samanveroinen kuin ikäisilläni naisilla. Ei se raha silti säästöön ole mennyt, vaan vetäsen konjakin iltasella sen rasvaamisen sijaan.

• tamperetar
        Taatto kirjoitti:

Kymmeniä tuhansia rahayksiköitä rasvoissa säästäneenä luulisin kasvoni ihon olevan vähintäin samanveroinen kuin ikäisilläni naisilla. Ei se raha silti säästöön ole mennyt, vaan vetäsen konjakin iltasella sen rasvaamisen sijaan.

niin. Jokainen laittaa rahansa mihin haluaa. Minä kun en ole vielä oppinut konjakkiryyppyä ottamaan, laitan rahani (iho)rasvoihin. Tarkoitan koko kroppaa en ainoastaan kasvoja.

• Taatto
        tamperetar kirjoitti:

niin. Jokainen laittaa rahansa mihin haluaa. Minä kun en ole vielä oppinut konjakkiryyppyä ottamaan, laitan rahani (iho)rasvoihin. Tarkoitan koko kroppaa en ainoastaan kasvoja.

Kuulostaa jotenkin kornilta ottaa konjakista ryyppy.

Ihorasvoihin, aha ?
        Käykö eri ihon osille sama rasva vaiko ei. Voiko napaa, nännejä ja nenää rasvata samalla. Entä onko maanantairasvoja, keskiv. jne.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Ihorasvoihin, aha ?
        Käykö eri ihon osille sama rasva vaiko ei. Voiko napaa, nännejä ja nenää rasvata samalla. Entä onko maanantairasvoja, keskiv. jne.

se on minun tapani :))

Rasva laitetaan kasvoihin kun taistellaan ikää vastaan - mikä on kuitenkin turha taistelu:))

Naurunrypyt on kivoja mutta kiukkuiset rypyt ei ole, niitä kiukkuisia ryppyjä yritetään poistaa epätoivoisesti kalliiden rasvojen avulla.

• sinkku55
        Taatto kirjoitti:

Ihorasvoihin, aha ?

rasvojen suhteen:))
        Miksi nänneihin pitäs rasvaa laittaa:))

• sinkku55
        sinkku55 kirjoitti:

Maku rasvaa vois laittaa::::)))))))

• Olennainen
        sinkku55 kirjoitti:

pitää rasvata että kestävät imettää.

• Taatto
        sinkku55 kirjoitti:

Tai tiedän sittenkin. Eihän nyt nänni parkoja voi osattomaksi jättää. Nehän ottaa itteensä ja alkaa vinkuun puseron alla. Jos aiot tulla niitten kanssa toimeen niin voitele ne käyttöohjeen mukaisesti ja hyvin huolellisesti.

Annan tarvittaessa lisätietoja nännien hyvästä voitelusta ja kunnon kohtelusta.

• sinkku55
        Taatto kirjoitti:

Tai tiedän sittenkin. Eihän nyt nänni parkoja voi osattomaksi jättää. Nehän ottaa itteensä ja alkaa vinkuun puseron alla. Jos aiot tulla niitten kanssa toimeen niin voitele ne käyttöohjeen mukaisesti ja hyvin huolellisesti.

Annan tarvittaessa lisätietoja nännien hyvästä voitelusta ja kunnon kohtelusta.

Kyllä minä tai toinen pitää huolta minun nänneistä:)))
        No voithan antaa ohjeita jos haluat;))))
        Mut melkein arvaan,kun mies on kyseessä,eiks miehet tykkää..............:))))))

• Taatto
        sinkku55 kirjoitti:

Kyllä minä tai toinen pitää huolta minun nänneistä:)))
        No voithan antaa ohjeita jos haluat;))))
        Mut melkein arvaan,kun mies on kyseessä,eiks miehet tykkää..............:))))))

Ainoastaan ohjeita olisinkin antanut. Mutta oikeassa olet, miehet ovat miehiä.

Nyt rasvaamaan siitä, kello on jo paljon. Äläkä unohda....

• sinkku55
        Taatto kirjoitti:

Ainoastaan ohjeita olisinkin antanut. Mutta oikeassa olet, miehet ovat miehiä.

Nyt rasvaamaan siitä, kello on jo paljon. Äläkä unohda....

Mitä rasvaukseen tulee kaikki paikathan täytyy rasvata:)))että pysyy paikat kunnossa;))

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

se on minun tapani :))

Rasva laitetaan kasvoihin kun taistellaan ikää vastaan - mikä on kuitenkin turha taistelu:))

Naurunrypyt on kivoja mutta kiukkuiset rypyt ei ole, niitä kiukkuisia ryppyjä yritetään poistaa epätoivoisesti kalliiden rasvojen avulla.

Kas kun ei pelikaanileuallinen.

Eihän sulla kiukkuisia ryppyjä- noin hyväntuulisella ihmisellä- voi olla.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Kas kun ei pelikaanileuallinen.

Eihän sulla kiukkuisia ryppyjä- noin hyväntuulisella ihmisellä- voi olla.

Jos konjakkia oikein juomalla juo, niin pirunmoinen päänsärkyhän siitä tulee :))

Se suullinen on ihan hyvä, ei sen enempää hmm.... kaikilla on tietenkin eri kokoinen kita, ei se minunkaan suulliseni sentään mikää ruokalusikallinen ole, lähempänä kauhallista :)))

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

Jos konjakkia oikein juomalla juo, niin pirunmoinen päänsärkyhän siitä tulee :))

Se suullinen on ihan hyvä, ei sen enempää hmm.... kaikilla on tietenkin eri kokoinen kita, ei se minunkaan suulliseni sentään mikää ruokalusikallinen ole, lähempänä kauhallista :)))

Että sitä tulee yleensä nautituksi hyvissä fiiliksissä annos tai pari, ei juuri enempää.

Hyvän fiiliksen voi tuottaa joku tapahtuma ja sen toteuttavat ihmiset, mutta yhtä hyvin konjakki sopii oman yksityisen laatuajan virittämiseen.

• Taatto
        sinkku55 kirjoitti:

Mitä rasvaukseen tulee kaikki paikathan täytyy rasvata:)))että pysyy paikat kunnossa;))

Kuinkas kuvittelet miehen olevan tyytyväinen hyväillessään rasvaista olemustasi. Eikös tuo luonto tiedä mitä paikkoja kulloinkin sen tarvis vähän voidella.

Ihan vakavasti ottaen, oppiiko keho vaatimaan rasvoitusta. Kun mä tuun saunasta tai suihkusta ei mulla ole mitään tarvetta hyökätä rasvojen kimppuun, enkä mä tunne muita kuin normaalin miehen kutinoita. Mistä mä olen jäänyt rasvattomana paitsi.

• sinkku55
        Taatto kirjoitti:

Kuinkas kuvittelet miehen olevan tyytyväinen hyväillessään rasvaista olemustasi. Eikös tuo luonto tiedä mitä paikkoja kulloinkin sen tarvis vähän voidella.

Ihan vakavasti ottaen, oppiiko keho vaatimaan rasvoitusta. Kun mä tuun saunasta tai suihkusta ei mulla ole mitään tarvetta hyökätä rasvojen kimppuun, enkä mä tunne muita kuin normaalin miehen kutinoita. Mistä mä olen jäänyt rasvattomana paitsi.

Ihan luonnolista rasvaa;))))
        En minä itseäni rasvaa suihkun jälkeen,vaan omasta takaa on ............:))))))

• keskiyonkehraaja

Tota koko ketjua mutta ihmettelen vaan kuka pystyy nukkuun vaatteet päällä???

• chanelvitosta

Chanelvitosta se olla pitää, kuka nyt navettatakki päällä nukkuu, tai jotkut villasukat ja pyjamat. Minä nukun ihan omassa nahkapuvussa lämpösen peiton alla Chanelia voi olla korvannipukassa vähäsen. Aamulla jotain pientä silkkiä sitten, sillä silkki lämmittää hyvin.

• Toinperräänkö

nukkua alasti,siinähä peitteet ja lakanat ja
        kaikki kutittelee,voiko sitä silleen nukkua,
        tää taitaa olla rovoottio,mie en oikkeen
        usko:))

• chanel5
        Toinperräänkö kirjoitti:

nukkua alasti,siinähä peitteet ja lakanat ja
        kaikki kutittelee,voiko sitä silleen nukkua,
        tää taitaa olla rovoottio,mie en oikkeen
        usko:))

Satiinilakanat ei kutittele ja Marilyn Monroekin nukkuin niin. Untuvatäkki lämmittää todella hyvin. Hieman viileässä nukkuukin paremmin.

• Toinperräänkö
        chanel5 kirjoitti:

Satiinilakanat ei kutittele ja Marilyn Monroekin nukkuin niin. Untuvatäkki lämmittää todella hyvin. Hieman viileässä nukkuukin paremmin.

siinähä joutuu niitä lakanoitaki vaihtamaan
        myötääsä,varmaan ainaki kerran kuussa:))

• on sellainen jossa lukee *Kiss Me Goodnight*. On se vaan niin ihana pitää päällä. Ei kutita lakanat. Olen niin herkkäihoinen.
      Onhan niitä muitakin yöasuja, lyhyitä, pitkiä, kapeaolkaimisia... mutta tuo paituli on paras ;).

• minulla on joskus talvella vielä villasukatkin
        yöllä jalassa,kun olen sellainen vilukinttu!

ei varmaankaan mitenkään seksikkään näköstä....:)

• lopen uupunut

Paituli on niiin seksistinen vaate naiselle
        että oikeen häijyä tekee,sit on noi tavutus
        leikit,niiku tossa yläpuolella toi tytylin
        leikki,tommosiin pitäs saada varotuskyltit
        ettei meikäläinen varomattomasti avais:)

• Anna..N
        lopen uupunut kirjoitti:

juttuihin, sinä itse aukaset oman koneesi :)))
        Kuten aloituksesta kävi selville..olen lomalla ja nyt sitten 3 ihanaa paitulia kassiin ja menoksi...viikonpäästä olen minäkin utelias ja katselen mitä "viisaampia" juttuja on synnytetty!
        -Anna..N- se toinen n52 :))))

(jaa, varoituskolmio :))..vaara vaanii)

• mii-su kirjoitti:

minulla on joskus talvella vielä villasukatkin
        yöllä jalassa,kun olen sellainen vilukinttu!

ei varmaankaan mitenkään seksikkään näköstä....:)

pssst... on mullakin joskus sukat talvella yöllä jalassa. Jalat ja kädet on usein kylmät. Olisko meillä huono ääreisverenkierto.
        Lapasia en ole vielä yöksi laittanut, ehkä ens talvena laitan ;). Ties vaikka joku pitäisikin sitä seksikkäänä ;).

• lopen uupunut kirjoitti:

Paituli on ihan seksikäs yöasu ja mitä isompi sen parempi. Mahtuu toinenkin sinne sisälle jos haluaa saman paitulin alle ;)).

• Mariet kirjoitti:

pssst... on mullakin joskus sukat talvella yöllä jalassa. Jalat ja kädet on usein kylmät. Olisko meillä huono ääreisverenkierto.
        Lapasia en ole vielä yöksi laittanut, ehkä ens talvena laitan ;). Ties vaikka joku pitäisikin sitä seksikkäänä ;).

miten ei ole tullut mieleenkään nuo lapaset?:)
        eipä tarvis noita kännyjä kääriä niin peiton alle,ku ois kunnon karvahanskat kädessä!

aatteles,villasukat jalassa,karvahanskat kädessä
        ja pienet pitsipöksyt!eikös olekin tosi seksikästä? kyllä miehet takuulla ihastuu...:)

• ihanat

jostain jenkkejä ostetut unisukat.......eikä muuta..no pikku ripaus hajuvettä...oskaria..vitaa...ghanssua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      121
      7045
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      55
      4767
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      74
      3734
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2824
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      32
      2478
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1936
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      207
      1462
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1254
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      41
      1063
    10. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      162
      911
    Aihe