Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minua ei tytöttely haittaa. Itsekin nimitän itseäni tytönhupakoksi :). Töissä saatan sanoa että "nyt tämä tyttö lähtee kotiin" tai "tämä tyttö lähtee nyt risteilylle" tms.
Sen olen huomannut että vanhemmat miehet tytöttelee enemmän kuin nuoremmat.
Ennemmin ihastun tuosta tytöttelystä kuin vihastun.
14.07.2005 18:34
Jääks sä vielä tänne haastamaan tappeluksia?
Minä menen unimaan.
Hyvää yötä Jermu!
hili hali
12.07.2005 22:40
Kyllä sulla nyt menee hyvin. Ota hyvä mies kuitenkin varovasti. Valkeat pystytissit voi nostaa liikaa verenpainetta ja pulssia. Siinäpä on sydän kovilla. Oisko se viekra kuitenkin turvallisempi vaihtoehto. Hae varalle uusi resepti pöytälaatikkoon. Kun kerran menit repimään vanhan.
Kiitos päivän makeista nauruista :).
12.07.2005 22:27
Voihan nekku, kuvailit ihan minua. Kaikki roikkuu - tukka, suupielet, silmäpussit, tissit, maha. Suupielet ei nouse vaikka kuinka irvistää. Vatsalla roikkuvat nahkapussitissit vois silikonipussien avulla vähän nousta. Miten tässä näin pääsi käymään. Olis pitänyt nuorempana tehdä jotain asian eteen.
Hyvä kun sinä olet päättänyt elää toisin. Jatka tuota liikuntaa, älä ryyppää, älä tupakoi. Elä muutenkin terveellisesti. Nelikymmppisenä olet sitten mies parhaimmillaan.
Kivaa kesää sinulle Nuori uros. Aika vekkuli olet :).
12.07.2005 11:49
Luuta nurkkaan tuffe, nyt sulla on tilaisuus relata. Jos sitä kaukosäädintä ei löydy, istu siinä ruudun ääressä ja surffaile keskustelupalstoilla tai pistä googleen sanoja mitä mieleen juolahtaa ja surffailet sitä kautta.
Huomenna vähän kaupungille ystävän kanssa katsomaan mitä siellä tapahtuu. Jos lapset on kanssasi sitten on tietty vaikeempi lähteä.
Mukavaa ja rentouttavaa kesäleskiviikkoa :).
11.07.2005 22:23
Itse kyllä odottaisin mieheltä aloitetta.
Käyn joskus naistentansseissa ja vaikka ei olis naistentanssitkaan ja kovasti tekisi mieli tanssimaan, saatan kysäistä lähistöllä olevalta mieheltä lähtiskö hän tanssimaan. Joskus tulee kieltävä vastaus, on pahoillaan ettei hän tanssi. Rukkaset ei haittaa. Antaahan naisetkin pakkeja miehille. Itse en koskaan kieltäydy tanssiinkutsusta. No joskus kyllä, kun huomaan että mies on niin humalassa ettei varmasti pysty tanssimaan.
11.07.2005 21:36
Minä tykkään suklaajäätelöstä jossa on pieniä suklaalastuja. Ja sellainen hassu tapa mulla vielä on että pehmitän sen mikrossa.
Vanilja eskimopuikko on kans hyvä. Siitä syön ensin suklaakerroksen pois ja sitten nuolen jäätelön.
Nyt alkoi tekemään mieli jäätelöä. Illalla on pakko käydä ostamassa.
11.07.2005 15:21
Tää helle on kauheeta. Ei jaksa tehdä mitään, heti on hiki. Yöllä ei saa nukuttua. Aurinkoon ei voi mennä, heti kärähtää ja nousee ihme kutisevia näppylöitä. Mulle sopiva lämpötila on korkeintaan +23 astetta.
Mutta lupaan kestää tämän helteen teidän takia jotka tästä tykkäätte, jos tekin lupaatte kestää sitten sen talven josta mä tykkään :)).
11.07.2005 14:20
Mulla on sellainen unipaituli missä lukee *Kiss Me Goodnight*, kaksi nallukkaa siinä suukottelee.
11.07.2005 14:05
Mulla töitä vielä kaksi viikkoa, sitten neljän viikon loma. Eka lomaviikolle suuria odotuksia, mutta tiedä sitten toteutuuko.
Sukulaisia tulossa elokuussa kyläilemään. Täytynee täydentää jääkaappia ja pakastinta.
Muuten lomasuunnitelmat auki.
Jokos sinä Jermukka häippäsit lomalle?
09.07.2005 00:39
Muutama ajatukseni miltä itsestäni tuntuu olla nainen:
Naisena on helpompi olla tunteikkaampi ja sosiaalisempi. Välillä nauretaan ja toisen kerran itketään, joskus suututaan oikein tosissaan.
Halataan, suukotellaan ja hemmotellaan.
Naisena oleminen tuntuu vuosi vuodelta paremmalta. Ei haittaa ikä eikä pienet rypyt.
Saa olla se heikompi osapuoli jota mies suojelee. Välillä taas se vahvempi osapuoli jolta mies saa tukea ja voimaa.
Naisen vahvapuoli - myötätunnon jakaminen.
Naisena on mukavaa laittautua viehättäväksi, kaunistautua ja saada ihailevia katseita. Tuntea itsensä halutuksi.
Saada kuulla olevansa ihanin olento mitä maa päällään kantaa.
Mikä upea kokemus saada kokea äitiys!
Historian mahtavin luomistapahtuma: Nainen ja Mies!
Tässä oli nyt vain muutama asia, paljon olis vielä lisää.
Ps. sinä muuten olet sympaattinen mies, norMix!
09.07.2005 00:27
Haeskelin tuolta vanhoista viesteistä, ja löysinkin tuon viestin. Noinhan se kalle-p sanoikin :).
07.07.2005 13:04
Mulle isokokoinen penis sattuu. Täytyis olla tosi varovainen ja silloin taas ei voi antaa mennä täysillä. Keskikokoinen ja pienempi parempi mulle. Liekö aikanaan synnytysten jäljiltä aukko ommeltu liian pieneksi.
07.07.2005 11:22
En malta olla puuttumatta tähän asiaan. En voi millään ymmärtää naisten vouhkaamista miesten kalujen koosta tai jöpötyksen voimakkuudesta. Nuo seksiasiat on niin paljon naisestakin kiinni. Rakastelun nautinto huipentuu pienemmälläkin elimellä ja heikommallakin erektiolla. Naiselta vähän aktiivisuutta ja pimperon puristustekniikan hallintaa. Orgasmi ei tarvitse aina edes yhdyntää.
07.07.2005 09:55
Heh, taitaa tosiaan tulla vaikea kesä. Mutta karjalanpaisti on hyvää ja uudet perunat ja ne kovasti parjatut savukalat.
Äh, ja ne pizzat ja pastat...
Maistuiskos olut, eikun kaljalava varastoon :).
06.07.2005 18:37
Hyvä vinkki. Vaikka en olekaan suuri konjakin kuluttaja, olenpa tarkkana ettei ranskalaista konjakkia tule vahingossa ostettua. Ranskalaiset viinitkin saa nyt vähäksi aikaa jäädä.
Ottaa niin päähän tuo Chiracin nälväisy että keittotaidoiltaan niin huonoihin ihmisiin ei voi luottaa.
05.07.2005 21:00
Minä voisin sanoa monta erityyppistä miestä komeaksi. Mies voi olla hoikka tai roteva, pitkä tai lyhyt, kalju tai sänkitukkainen, tumma tai vaalea, kaikissa näen jotain komeaa. Hyvät käytöstavat vielä lisää sitä charmia.
Erikoisesti pääni kääntyilee sinne missä kulkee hieman kaljuuntunut mies. Minusta heissä on sitä jotain :).
05.07.2005 20:01
Nyt tekisi mieli boikotoida ranskalaisia tuotteita, jos noihin Chiracin herjoihin on uskomista. Mutta kun monet kosmetiikkatuotteetkin on ihan hyviä ja edullisia, ei heti keksi uusia tilalle.
05.07.2005 19:48
Eihän 10 vuoden ikäero ole vielä mitään. Itse en ollenkaan häpeäisi nuorempaa miestä. Aika polla olo olisi jos sellaisen vieressä saisin kulkea ;). Täällä Etelä-Suomessa näkee ikäeroa noin päin vaikka kuinka paljon. Monella tuttavallanikin ikäerohaarukka on 8-14 vuotta, siis nainen vanhempi.
Antakaa palaa, älkää välittäkö mitä muut ajattelee. Rohkaise vaan ystävääsi tuon ikäerokynnyksen yli.
05.07.2005 19:11
Onneks olen vielä töissä kolme viikkoa, siellä on hyvä ilmastointi :). Ehkä liiankin hyvä kun varpaita meinaa palella sandaaleissa. Ehkä helteet on menneet kun loma alkaa. Rankkaa olis liikkua paikasta toiseen kun aurinko porottaa ja lämpömittari paukuttaa lähellä 30 astetta.
Enkä ole rantaihminen, olen niin vaalea etten pysty auringossa itseäni käristämään.
Mutta hienoa että sää suosii heitä jotka tästä helteestä tykkää.
05.07.2005 19:01
78 / 93