Olen muutaman viikon kesäleskenä ja haluaisin sinä aikana toteuttaa pitkäaikaisen haaveni ja tutustua 40 naiseen kivojen kesäleikkejen merkeissä. Olen 25 v komeaksi ja seksikkääksi haukuttu. Onko täällä ketään halukkaita leikkikavereita?
LÖYTYYKÖ 40+ NAISTA LEIKKIKAVERIKSI
87
8362
Vastaukset
- Marion.T
joko taas on nuori mies vonkaamassa - taitaapi olla taas provo, en voi todeksikaan uskoa :DDDD
- ggnojoP
saa mitä pyytää... :DDD
ggnojoP kirjoitti:
johan jäbä jutun tempas...ei me ny niin epätoivosia olla...:D
- eeva-sisko
ggnojoP kirjoitti:
tässä kun on saatu kyrpää ylös ja kyrpää muistiin, niin kuva (lähikuva ) alkaisi olla tarpeen.
- Nuori mies
Pahoittelen tietämättömyyttäni mut "taitaapi olla provo" tarkoittaa siis mitä? Kävin muuten katsomassa kuvasi ja kasvosi oli tutun näköiset, liikutko mahdollisesti Vantaalla päin? niin ja kuvastasi täytyy sanoa vielä että mielelläni tutustuisin paremminkin;)
Nuori mies kirjoitti:
Pahoittelen tietämättömyyttäni mut "taitaapi olla provo" tarkoittaa siis mitä? Kävin muuten katsomassa kuvasi ja kasvosi oli tutun näköiset, liikutko mahdollisesti Vantaalla päin? niin ja kuvastasi täytyy sanoa vielä että mielelläni tutustuisin paremminkin;)
eeva-sisko!!! :) ei tässä tosiaankaan tyydytä enää mihinkään prinssinakki-osastoon!! :D
- ggnojoP
mii-su kirjoitti:
johan jäbä jutun tempas...ei me ny niin epätoivosia olla...:D
johan friidu jutun tempas...kyll' vaa.. :D
sevverra vino pino vastauksia on, ett' oksat
pois. ;)
ja jos vilaset kettinkiä alaspäin, huomaat, että
flammat ne rivoja osaa ollaki.
:DDD - ggnojoP
eeva-sisko kirjoitti:
tässä kun on saatu kyrpää ylös ja kyrpää muistiin, niin kuva (lähikuva ) alkaisi olla tarpeen.
hyödyttää, mutta tiesitkö, että täällä on myös
seksipalsta erikseen...? ;) - nuori mies
eeva-sisko kirjoitti:
Sellainen voidaan kyllä järjestää, mutta mielellään ensin haluaisin tietää vähän ihmisestä ketä varten kuvan otan ja lähetän. Pituus on melko normaali mutta paksuutta löytyy reilusti yli keskiarvon ja yleensä (niinkuin tälläkin hetkellä) myös melko karvaton...;)
- nuori mies
mii-su kirjoitti:
eeva-sisko!!! :) ei tässä tosiaankaan tyydytä enää mihinkään prinssinakki-osastoon!! :D
se prinssinakista melko kaukana on...
- Marion.T
Nuori mies kirjoitti:
onkos se kuva jonkun näköinen - En mä kyllä Vantaalla päin tallustele :DD
Provo tarkoittaa sitä että jos vaikka minä laittaisin samanlaisen aloituksen - eli tekisin piruuttani kiusaa :DD
Mutta yleensä tuollaisista aloituksista syntyy pitkä keskustelu, on se sitten provo tahi ei :DDD
Miksikäs sinä niin kovasti just vanhempaan naiseen haluaist tutustua?
Eikös ne nuoret ole paljon nätimpiä?
Ei ole selluliitteja, eikä ryppyjä eikä velttoja nahkoja :DDDDDD - nuori mies
Marion.T kirjoitti:
onkos se kuva jonkun näköinen - En mä kyllä Vantaalla päin tallustele :DD
Provo tarkoittaa sitä että jos vaikka minä laittaisin samanlaisen aloituksen - eli tekisin piruuttani kiusaa :DD
Mutta yleensä tuollaisista aloituksista syntyy pitkä keskustelu, on se sitten provo tahi ei :DDD
Miksikäs sinä niin kovasti just vanhempaan naiseen haluaist tutustua?
Eikös ne nuoret ole paljon nätimpiä?
Ei ole selluliitteja, eikä ryppyjä eikä velttoja nahkoja :DDDDDDsiis ei todellakaan ole provo mielessä vaan ihan olisi tarkoitus "leikkikaveri" löytää. Kuvasi perusteella olet todella kuuma nainen, sellainen joka saa pääni kääntymään. Voisin käyttää tässä yhteydessä yleensä miehistä käytettyä sanontaa eli naiset on kuin viini, paranee vanhetessaan:) Kaikki iän tuomat muutokset naisen kasvoissa ja vartalossa tekevät naisesta haluttavamman näköisen. Ajatus kesäleikeistä juuri sinun näköisen vanhemman naisen kanssa on todella kiihottava. Ehkä vanhemmissa naisissa kiinnostaa haasteellisuus tms. vaikea selittää. Nuoria naisia on tullut jo aika monta kokeiltua, ei niissä mitään vikaa ole mutta jotenkin niitä on alkanut pitämään itsestään selvänä, ei kovin haasteellisena. En osaa kyllä oikein tän paremmin selittää, jotenki vanhempi nainen vaan kiinnostaa enemmän;)
- Marion.T
nuori mies kirjoitti:
siis ei todellakaan ole provo mielessä vaan ihan olisi tarkoitus "leikkikaveri" löytää. Kuvasi perusteella olet todella kuuma nainen, sellainen joka saa pääni kääntymään. Voisin käyttää tässä yhteydessä yleensä miehistä käytettyä sanontaa eli naiset on kuin viini, paranee vanhetessaan:) Kaikki iän tuomat muutokset naisen kasvoissa ja vartalossa tekevät naisesta haluttavamman näköisen. Ajatus kesäleikeistä juuri sinun näköisen vanhemman naisen kanssa on todella kiihottava. Ehkä vanhemmissa naisissa kiinnostaa haasteellisuus tms. vaikea selittää. Nuoria naisia on tullut jo aika monta kokeiltua, ei niissä mitään vikaa ole mutta jotenkin niitä on alkanut pitämään itsestään selvänä, ei kovin haasteellisena. En osaa kyllä oikein tän paremmin selittää, jotenki vanhempi nainen vaan kiinnostaa enemmän;)
"vanhemman naisen kanssa" - siunatkoon enhän mä mikää vanha nainen ole !!!!!!
Nainen parhaassa iässä on huomattavasti parempi tulkinta.
Ja todellakaan, en ole vapaa enkä seuraa vailla, mulle riittää tuo oma ukko, joten sorry vaan, taidan jättää tämän kierroksen väliin :)))
Yritäpäs tuolta senssipalstalta, voi löytyä paremmin - täällä me vain puhutaan siitä ja sen koosta mutta harvemmin kai tehdään mitään :))))
Ja aika rivosti muuten puhutaankin, se on sitä iän tuomaa varmuutta ;D
- entä toinen..
Mahtaako puolisosi "leikkiä" jonkun vanhemman miehen kanssa samaan aikaan? Vaikka ikää sulla jo on niin järkeä ei näytä olevan. Ja kaikkiahan voi kehua komeiksi ja seksikkäiksi.. että heh heh
- nuori mies
No eipä nyt aleta moralisoimaan, syynsä kullakin. Etsin sellaista seuraa jolla mahdollisesti on sama tilanne kuin itselläni tai muuten hyväksyy sen että olen varattu. Halusin sen myös tuoda ilmi enkä lähteä asiasta valehtelemaan. Ja kaikkia tosiaan voi kehua komeiksi ja seksikkäiksi, kaikilla oma makunsa mutta pitäähän sitä itseensä jotenkin mainostaa jos aikoo herättää ihmisten kiinnostuksen, vai mitä?
- eeva-sisko
Eikä näitä mihinkään seksipalstalle tarvitse mennä ilmoittelemaan.
Laita kuva!
Vehje, ja sen kannattaja(oma kuvasi) mukaan!
Prinssinmakkarat on jo vedetty poskeen.
Ruokahalu kasvaa syödessä.- nuori mies
jo sanoin, se on mahdollista, mutta yksityisesti kun tiedän kenelle. En aio kuvaa tänne yleiseen keskusteluun laittaa...
- (.)Y(.)
että asialla, on sama m....u.. :DDDD
Hups, on jäpikässä kokoo?.. :DDDDD
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=22320&c=11&s=dd&p=15 - eeva-sisko
nuori mies kirjoitti:
jo sanoin, se on mahdollista, mutta yksityisesti kun tiedän kenelle. En aio kuvaa tänne yleiseen keskusteluun laittaa...
entiseen ooiteeseen. Silloin olit tulossa uimasta ja ei antanut todellista kuvaa vehkeestä.
Tekopyhä /kateellinen) pikkumulkku pyytää tietty poistamaan tämänkin viestin. kyllä me aikuiset muutaman pippelikuvan kestetään! on sitä tähän ikään jo nähnyt vaikka minkälaista.....:D
- Birkko
nuori mies kirjoitti:
mulla on suurennuslasikin jo valmiina. Ja tosi tarkka näyttö.
- jpntar
mii-su kirjoitti:
kyllä me aikuiset muutaman pippelikuvan kestetään! on sitä tähän ikään jo nähnyt vaikka minkälaista.....:D
on se näinkin, että" kell onni on se onnen kätkeköön"... :)
- eeva-sisko
mii-su kirjoitti:
kyllä me aikuiset muutaman pippelikuvan kestetään! on sitä tähän ikään jo nähnyt vaikka minkälaista.....:D
ja maistaneet monensortin kullia, mutta yksi uusi ei koskaan ole pahitteeksi.
Minä ainakin nautin mulkkujen keräilystä. Kuvaankin aina ennen ja jälkeen...... siitä saa vasta todellisen käsityksen. Joskus näyttäisi, että jäpällä on kokas, muta se ei kuitenkaan ratkaisevasti kasva stondiksessa. eeva-sisko kirjoitti:
Minä ainakin nautin mulkkujen keräilystä. Kuvaankin aina ennen ja jälkeen...... siitä saa vasta todellisen käsityksen. Joskus näyttäisi, että jäpällä on kokas, muta se ei kuitenkaan ratkaisevasti kasva stondiksessa.noita pippeleitä tarvis näyttääkää ku ovat ns.nukkumassa,ne ku ovat ku just niitä prinssinakkeja...:) (ups,tää varmaa poistetaan):)
- (.)Y(.)
Birkko kirjoitti:
mulla on suurennuslasikin jo valmiina. Ja tosi tarkka näyttö.
Joutuis vielä, noloon tilanteeseen!.. :DDD
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=1099 - (.)Y(.)
eeva-sisko kirjoitti:
Minä ainakin nautin mulkkujen keräilystä. Kuvaankin aina ennen ja jälkeen...... siitä saa vasta todellisen käsityksen. Joskus näyttäisi, että jäpällä on kokas, muta se ei kuitenkaan ratkaisevasti kasva stondiksessa.Jotta kuvaat, niitä niinkuin lapsia?.. :DDDD
Pienenä ja vähän isompana!.. :DDDDDDDDDDDDDDD - Marion.T
että nähdään heti onko tarpeeksi iso ja paksu:))
Katos kun me "vanhemmat" naiset ei mihinkään laihaan ja pitkään tyydytäkään - paksu sen olla pitää:DDDD - Marion.T
eeva-sisko kirjoitti:
Minä ainakin nautin mulkkujen keräilystä. Kuvaankin aina ennen ja jälkeen...... siitä saa vasta todellisen käsityksen. Joskus näyttäisi, että jäpällä on kokas, muta se ei kuitenkaan ratkaisevasti kasva stondiksessa.En pysty muuta kirjoittamaan kun naurattaa niin penteleesti - sun mulkkukokoelmas :DDDDDDDDD
- arvon leidien
nuori mies kirjoitti:
porttikongissa sykähdyttää. Että pijähän varasi.
- Marion.T
(.)Y(.) kirjoitti:
Jotta kuvaat, niitä niinkuin lapsia?.. :DDDD
Pienenä ja vähän isompana!.. :DDDDDDDDDDDDDDDSiinähän sen näkee kuinka paljon on eroa :)))))
Voi hyvä luoja sentään - nyt olen kuullut kaiken ;DDD - (.)Y(.)
Marion.T kirjoitti:
Siinähän sen näkee kuinka paljon on eroa :)))))
Voi hyvä luoja sentään - nyt olen kuullut kaiken ;DDDSamalla kun mietin, että kuinka monta
mapillista, niitä kuvia mahtaa olla?.. :DDDDDDDD - Sama kuin eeva- sisko
Marion.T kirjoitti:
Katos kun me "vanhemmat" naiset ei mihinkään laihaan ja pitkään tyydytäkään - paksu sen olla pitää:DDDDOlenkin päättänyt, että ensi kerran kuvaan sen alakulmasta.Sieltä juuresta. Joku sanoi, että silloin pienikin näyttää suuremmalta.
Muuten sattui täässä vähän nolo juttu - kerran kun aloin filmata, niin se rupesi silmissä pienenemään. Esiintymiskuumetta varmaan. - Marion.T
Sama kuin eeva- sisko kirjoitti:
Olenkin päättänyt, että ensi kerran kuvaan sen alakulmasta.Sieltä juuresta. Joku sanoi, että silloin pienikin näyttää suuremmalta.
Muuten sattui täässä vähän nolo juttu - kerran kun aloin filmata, niin se rupesi silmissä pienenemään. Esiintymiskuumetta varmaan.kesken kaiken - voi hittolainen sun kanssas :DD
Multa tais mennä yöunet näitten juttujen kanssa, ensi yönä varmaankin karvanen kulli ajaa mua takaa, ja mä juoksen henkeni kaupalla karkuun :DDDDDDDD
Pitäisköhän ottaa jotakin rauhoittavaa ennen nukkumaanmenoa :))))) - nuori mies
Marion.T kirjoitti:
kesken kaiken - voi hittolainen sun kanssas :DD
Multa tais mennä yöunet näitten juttujen kanssa, ensi yönä varmaankin karvanen kulli ajaa mua takaa, ja mä juoksen henkeni kaupalla karkuun :DDDDDDDD
Pitäisköhän ottaa jotakin rauhoittavaa ennen nukkumaanmenoa :)))))vapaaehtoiseksi pitämään seuraa jos ei uni tule..
- eeva-sisko
Marion.T kirjoitti:
kesken kaiken - voi hittolainen sun kanssas :DD
Pitäisköhän ottaa jotakin rauhoittavaa ennen nukkumaanmenoa :)))))alkanut nähdä painajaisia, että kulli juoksee minua karkuun:)
Siksi olenkin aina valmiusasemissa nappaamaan joka ainoan vehkeen kiinni, mikä lähelleni eksyy.
Hauska mielikuva muuten : Mulkulla jalat ja se painaa pakoon täyttä häkää ja suuri pimsalauma perässä :))))
Niinkuin Pelimiehen tapauksessa.
Jossain se lähistöllä piileskelee.....odottakoonhan vaan.. - ggnojoP
Marion.T kirjoitti:
Katos kun me "vanhemmat" naiset ei mihinkään laihaan ja pitkään tyydytäkään - paksu sen olla pitää:DDDDsäkin suu aukeaa venytettäessä, mutta ei suostu
enää palautumaan... :DDD - Marion.T
eeva-sisko kirjoitti:
alkanut nähdä painajaisia, että kulli juoksee minua karkuun:)
Siksi olenkin aina valmiusasemissa nappaamaan joka ainoan vehkeen kiinni, mikä lähelleni eksyy.
Hauska mielikuva muuten : Mulkulla jalat ja se painaa pakoon täyttä häkää ja suuri pimsalauma perässä :))))
Jossain se lähistöllä piileskelee.....odottakoonhan vaan..mielikuvitus pelaa :)))
Ajattele jos se kulli kompastuu karvoihinsa,niin sä voit saada sen kiinni :DDD
Tai jos on niin isot pallit että ne haittaavat juoksua, lelluvat niinkun lehmän utareet juostessa :DD
Siunatkoon nyt meni ne viimeisetkin unenrippeet ;D - Marion.T
(.)Y(.) kirjoitti:
Joutuis vielä, noloon tilanteeseen!.. :DDD
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=1099mistä sä noita kuvia löydät ?
Mä en ikinä törmää tollasiin kun tuolla kiertelen, pitääkin ottaa osoite ylös :DDDDDDD - eeva-sisko
ggnojoP kirjoitti:
säkin suu aukeaa venytettäessä, mutta ei suostu
enää palautumaan... :DDDJos teillä päin tuntuu niinkuin turkin hihaan höpsyttelisi, niin kyliltä löytyy kyllä kiinteämpää tavaraa:))
Pelkäät jääneesi nalkkiin kun meikäläisten satulaan nouset. - (.)Y(.)
eeva-sisko kirjoitti:
Jossain se lähistöllä piileskelee.....odottakoonhan vaan..:DDDDD Voi, hyvä ihme!.. :DDDDDDD
Kalle, Tena- leitiii.. :DDDDDD eeva-sisko kirjoitti:
Jos teillä päin tuntuu niinkuin turkin hihaan höpsyttelisi, niin kyliltä löytyy kyllä kiinteämpää tavaraa:))
Pelkäät jääneesi nalkkiin kun meikäläisten satulaan nouset.oon minä nähny joskus niinkin pienen pelin,ettei se jäis kiinni edes avaimenreikään!!:) ettei se aina pimperon koossa ole vika!!muistuki tuossa mieleen että oli yhdellä niin pieni,ettei edes tienny milloin se oli alottanu sen homman ja millon lopetti :DD
- sinkku55
mii-su kirjoitti:
oon minä nähny joskus niinkin pienen pelin,ettei se jäis kiinni edes avaimenreikään!!:) ettei se aina pimperon koossa ole vika!!muistuki tuossa mieleen että oli yhdellä niin pieni,ettei edes tienny milloin se oli alottanu sen homman ja millon lopetti :DD
Älä minä meinasin tukehtua:)))))))))
- ggnojoP
eeva-sisko kirjoitti:
Jos teillä päin tuntuu niinkuin turkin hihaan höpsyttelisi, niin kyliltä löytyy kyllä kiinteämpää tavaraa:))
Pelkäät jääneesi nalkkiin kun meikäläisten satulaan nouset.Kiinteämpää löytyy, sitä ei liene tehtaalla
pilattu... :D - eeva-sisko
ggnojoP kirjoitti:
Kiinteämpää löytyy, sitä ei liene tehtaalla
pilattu... :DEn kyllä ole mitenkään huono hoksaamaan, mutta nyt meni pikkuisen yli ymmärrykseni.
Taidat olla savolainen kun juttelet arvoituskia ja nauraa virnistelet:( - ggnojoP
eeva-sisko kirjoitti:
En kyllä ole mitenkään huono hoksaamaan, mutta nyt meni pikkuisen yli ymmärrykseni.
Taidat olla savolainen kun juttelet arvoituskia ja nauraa virnistelet:(en ole vaikka aikaa sielläkin on vierähtänyt.
"Tehdas - elämän tehdas - paljon miehiä, paljon
porua ja vähän suolaa.
;) - eeva-sisko
ggnojoP kirjoitti:
en ole vaikka aikaa sielläkin on vierähtänyt.
"Tehdas - elämän tehdas - paljon miehiä, paljon
porua ja vähän suolaa.
;)selityskin, vaikkakin jotenkin ontuva ja epämääräinen.
Hyvä ei helposti pilaannu.
Mene vaan siitä nukkumaan "miehinesi"! - tarzanmies
eeva-sisko kirjoitti:
Jossain se lähistöllä piileskelee.....odottakoonhan vaan..Eeva-Sisko -kulta, terve vaan. Ja heti alkuun anteeksi kovasti kun kullittelen sinua jo nyt..
Pantaisko...anteeksi taas...postia tulemaan.
Kiitos ja kuulemisiin. - ggnojoP
eeva-sisko kirjoitti:
selityskin, vaikkakin jotenkin ontuva ja epämääräinen.
Hyvä ei helposti pilaannu.
Mene vaan siitä nukkumaan "miehinesi"!Hyvä ei helposti pilaannu - sitä ei paljoa kulu-
teta.
On turha väittää, että vain naisilla olisi ainoat
empiiriset kokemukset ja tiedot omistaan, vaikka
kovasti miesten varustuksista haluavat julkisesti
spekuloida. Höpön pöpöä! Sen verran useita lerppa-
huulia olen itsekin tavannut.
Vai ontuva ja epämääräinen... No, ilmeisesti tah-
dikkaampi, vihjaavampi ja kohteliaampi keskus-
telutapa ei istu kaikkiin. - eeva-sisko
ggnojoP kirjoitti:
Hyvä ei helposti pilaannu - sitä ei paljoa kulu-
teta.
On turha väittää, että vain naisilla olisi ainoat
empiiriset kokemukset ja tiedot omistaan, vaikka
kovasti miesten varustuksista haluavat julkisesti
spekuloida. Höpön pöpöä! Sen verran useita lerppa-
huulia olen itsekin tavannut.
Vai ontuva ja epämääräinen... No, ilmeisesti tah-
dikkaampi, vihjaavampi ja kohteliaampi keskus-
telutapa ei istu kaikkiin.lerppamuna!
En ole ehtinyt konetta avatakaa tänään, siis eilen ja nyt kun katsahdin niin huomasin tahdikkaan ja kohteliaan lerpan käväisseen palstoilla.
Olet sattunut omaasi kohti : lerppahuuli ja lerppamuna :))
Koetahan ottaa vielä irti mitä saat, mutta tuskin paljoakaan.DDDDDDD....lerpallasi. - eeva-sisko
tarzanmies kirjoitti:
Eeva-Sisko -kulta, terve vaan. Ja heti alkuun anteeksi kovasti kun kullittelen sinua jo nyt..
Kiitos ja kuulemisiin.Mukavaa kun kullittelet!
Minäkin laittaisin sinulle päin postia tulemaan, mutta en tiedä s- postiosoitettasi, enkä ole koskaan tiennytkään.
Harmi! - eeva-sisko
tarzanmies kirjoitti:
Eeva-Sisko -kulta, terve vaan. Ja heti alkuun anteeksi kovasti kun kullittelen sinua jo nyt..
Kiitos ja kuulemisiin.anteeksi pyytelet.Kivaa minusta on kun kullitellaan.
Kuten s-postiakin on mukava saada. - tarzanmies
eeva-sisko kirjoitti:
anteeksi pyytelet.Kivaa minusta on kun kullitellaan.
Kuten s-postiakin on mukava saada.No sehän on jo melkeen puoli voittoa että kullittelusta tykkäät.
Sposti on tuo tarzanmies@suomi24 ja piste vi. eeva-sisko kirjoitti:
lerppamuna!
En ole ehtinyt konetta avatakaa tänään, siis eilen ja nyt kun katsahdin niin huomasin tahdikkaan ja kohteliaan lerpan käväisseen palstoilla.
Koetahan ottaa vielä irti mitä saat, mutta tuskin paljoakaan.DDDDDDD....lerpallasi.En malta olla puuttumatta tähän asiaan. En voi millään ymmärtää naisten vouhkaamista miesten kalujen koosta tai jöpötyksen voimakkuudesta. Nuo seksiasiat on niin paljon naisestakin kiinni. Rakastelun nautinto huipentuu pienemmälläkin elimellä ja heikommallakin erektiolla. Naiselta vähän aktiivisuutta ja pimperon puristustekniikan hallintaa. Orgasmi ei tarvitse aina edes yhdyntää.
Mariet kirjoitti:
En malta olla puuttumatta tähän asiaan. En voi millään ymmärtää naisten vouhkaamista miesten kalujen koosta tai jöpötyksen voimakkuudesta. Nuo seksiasiat on niin paljon naisestakin kiinni. Rakastelun nautinto huipentuu pienemmälläkin elimellä ja heikommallakin erektiolla. Naiselta vähän aktiivisuutta ja pimperon puristustekniikan hallintaa. Orgasmi ei tarvitse aina edes yhdyntää.
no kyllä minusta siinä pilissä pitää jotain ryhtiä olla jos sillä meinaa jotain tehdäkin!!
ei sellasesta lerpasta ole mitään iloa.
toisekseen,koolla on väliä,eihän sellasella
keskenkasvusella voi mitään tehdä,
en sitä ainakaan muuten vaan kattele.vaan eipä ole mitään katsomistakaan! :D
tääkin on makuasia...mutta:isot kilkuttimet
jeeeeee....mii-su kirjoitti:
no kyllä minusta siinä pilissä pitää jotain ryhtiä olla jos sillä meinaa jotain tehdäkin!!
ei sellasesta lerpasta ole mitään iloa.
toisekseen,koolla on väliä,eihän sellasella
keskenkasvusella voi mitään tehdä,
en sitä ainakaan muuten vaan kattele.vaan eipä ole mitään katsomistakaan! :D
tääkin on makuasia...mutta:isot kilkuttimet
jeeeeee....Mulle isokokoinen penis sattuu. Täytyis olla tosi varovainen ja silloin taas ei voi antaa mennä täysillä. Keskikokoinen ja pienempi parempi mulle. Liekö aikanaan synnytysten jäljiltä aukko ommeltu liian pieneksi.
- tuffe
Mariet kirjoitti:
Mulle isokokoinen penis sattuu. Täytyis olla tosi varovainen ja silloin taas ei voi antaa mennä täysillä. Keskikokoinen ja pienempi parempi mulle. Liekö aikanaan synnytysten jäljiltä aukko ommeltu liian pieneksi.
Mitenkäs se kalle-p sanoi muutama kuukausi sitten "ei k:lla ole väliä, eikä se reikä vaan ne reunat" ;)))
- (.)Y(.)
tuffe kirjoitti:
Mitenkäs se kalle-p sanoi muutama kuukausi sitten "ei k:lla ole väliä, eikä se reikä vaan ne reunat" ;)))
jotta viikonloppu lähestyy!.. :DDDD
tuffe kirjoitti:
Haeskelin tuolta vanhoista viesteistä, ja löysinkin tuon viestin. Noinhan se kalle-p sanoikin :).
- ggnojoP
eeva-sisko kirjoitti:
lerppamuna!
Koetahan ottaa vielä irti mitä saat, mutta tuskin paljoakaan.DDDDDDD....lerpallasi.Olet ottanut vain askeleen nimittelyä kohti.
Vieläpä niin, että menet henkilökohtaisuuksiin,
kun et löydä järkevää argumenttia.
No, kukin tyylillään. Minuun se puree vain sen
toteamuksen verran, että itsetuntosi on pilkalli-
suuden varassa, johon ei kannata vaivautua vas-
taamaan. Etenkään näin räikeään.
Marked missmatch... - eeva-sisko
ggnojoP kirjoitti:
Olet ottanut vain askeleen nimittelyä kohti.
Vieläpä niin, että menet henkilökohtaisuuksiin,
kun et löydä järkevää argumenttia.
No, kukin tyylillään. Minuun se puree vain sen
toteamuksen verran, että itsetuntosi on pilkalli-
suuden varassa, johon ei kannata vaivautua vas-
taamaan. Etenkään näin räikeään.
Marked missmatch...En edellytä sinun vastaavan minulle yhtään mitään.
Etkä kiinnosta minua pätkääkään miehenä, etkä ihmisenäkään.
Tähänkään ei tarvitse vastata, sillä mehän puhumme tässä miehistä ja kulleistakin, mitkä kuuluvat yhteen. Onhan sinulle vaikka mitä ketjuja täälläkin ikäluokassa...voisithan siellä mölistä omiasi! - Pelimies
eeva-sisko kirjoitti:
En edellytä sinun vastaavan minulle yhtään mitään.
Etkä kiinnosta minua pätkääkään miehenä, etkä ihmisenäkään.
Tähänkään ei tarvitse vastata, sillä mehän puhumme tässä miehistä ja kulleistakin, mitkä kuuluvat yhteen. Onhan sinulle vaikka mitä ketjuja täälläkin ikäluokassa...voisithan siellä mölistä omiasi!jämäkällä päällä:) oletko ottanut liikaa aurinkoa? tosin ymmärrän sinua:) Munat on naisia varten;) oli se sit lerppa tai jotain muuta:))) Aurinkoista päivän jatkoa sinulle:)
- eeva-sisko
Pelimies kirjoitti:
jämäkällä päällä:) oletko ottanut liikaa aurinkoa? tosin ymmärrän sinua:) Munat on naisia varten;) oli se sit lerppa tai jotain muuta:))) Aurinkoista päivän jatkoa sinulle:)
aina hymyillä virnottelet?
Et taida oikein tietää noiden hymiöiden tarkoitusta.
Sitten toiseksi: Mitä hemmettiä(sinulla, sekä monella muullakin) pitää tuossa nikissä korostua tuo "mies"- sana? :(
Palstoilta löytyy vähän joka ikäluokasta jos jotakin itsekorostajaa. On Maalaismiestä, Ajomiestä, Tartzanmiestä ja kaiken huipuksi Pelimises, siis sinä. Olisit ottanut nikiksesi "Peluri". Maalainen, Ajaja, Tartzan ja Peluri, olisivat kuulostaneet paljon luontevimmilta. - kalle-p
Marion.T kirjoitti:
Katos kun me "vanhemmat" naiset ei mihinkään laihaan ja pitkään tyydytäkään - paksu sen olla pitää:DDDDmahtava peräsin ja pulleat purjeet....
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=935 - kalle-p
(.)Y(.) kirjoitti:
:DDDDD Voi, hyvä ihme!.. :DDDDDDD
Kalle, Tena- leitiii.. :DDDDDDne stringit meinaan...
Mitäs pidät, onko liian suuret ;DD
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=721 - (.)Y(.)
kalle-p kirjoitti:
ne stringit meinaan...
Mitäs pidät, onko liian suuret ;DD
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=721Nyt kyllä, kuolen nauruun.. :DDDDDDDDDDDDDDDD
Sitä ennen , kyllä tulee pissi housuun.. :DDDDDDDDDDD
Kalle, rakas vaatettajani, mihin sie kuvittelit,
nuihin tekeväs sen Tena- leiti taskun?.. :DDDDDDDDDD
Nyt, kintut ristiin ennenko, tulee tosissaan penkille!.. :DDDDDDDDDDDDDDD
Voi, mahdotonta!!!!.. :DDDDDDDDDDDD
Oisko mahollista saada, sellaset jokka ei hierrä?.. :DDDDDDDDDDDD (.)Y(.) kirjoitti:
Nyt kyllä, kuolen nauruun.. :DDDDDDDDDDDDDDDD
Sitä ennen , kyllä tulee pissi housuun.. :DDDDDDDDDDD
Kalle, rakas vaatettajani, mihin sie kuvittelit,
nuihin tekeväs sen Tena- leiti taskun?.. :DDDDDDDDDD
Nyt, kintut ristiin ennenko, tulee tosissaan penkille!.. :DDDDDDDDDDDDDDD
Voi, mahdotonta!!!!.. :DDDDDDDDDDDD
Oisko mahollista saada, sellaset jokka ei hierrä?.. :DDDDDDDDDDDDherra jumala,mikä kuva!!!!!!
yyh,ei voinu ees kattoa sitä....:#kalle-p kirjoitti:
mahtava peräsin ja pulleat purjeet....
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=935ja miehiltä häipyy näkymästä se loppukin surkea
nakinpätkä..:D :D- (.)Y(.)
mii-su kirjoitti:
herra jumala,mikä kuva!!!!!!
yyh,ei voinu ees kattoa sitä....:#Pienis pöksyis, mitä kamalaa tuossa nyt oli?.. ;)))
(.)Y(.) kirjoitti:
Pienis pöksyis, mitä kamalaa tuossa nyt oli?.. ;)))
mutta se riekale siellä välissä:#
oikeen kuristi itelläki oikeesti!!!(.)Y(.) kirjoitti:
Pienis pöksyis, mitä kamalaa tuossa nyt oli?.. ;)))
mutta se riekale siellä välissä! :#
kuristi itelläki ihan oikeesti :¤mii-su kirjoitti:
mutta se riekale siellä välissä! :#
kuristi itelläki ihan oikeesti :¤eka viesti oli ensin häipyny,ja ku laitoin
uuden,niin olipa tuo pirulaine tullu takasin #%#¤
- Justiina
Ei löydy, kun minä en ole pedofiili ollenkaan.
- MysNa
kyykkyhyppelylle taidan ennemmin lähteä, kuin leikkiin kanssasi....:)))
- MysNa
MysNa kirjoitti:
kyykkyhyppelylle taidan ennemmin lähteä, kuin leikkiin kanssasi....:)))
aloittajalle :))))
- MysNa
parsapeltoon taidan enemmin lähteä :)))
- nuori mies
täällä ainakin rivoja juttuja kuultu vanhemmilta naisilta, mutta eipä teistä taida olla kukaan valmis hieromaan lähempää tuttavuutta?
- mami45
epätoivoinen minusta sinä olet vinkunut "leikkikaveria" jo useaan otteseen,mutta onneksi me olemme jo sen iän ohittaneet ettemme leiki enään vaan haluamme sen olevan totta!
- onnellinen "omistaja...
asun ulkomailla,oon 44 v.mulla on 28 vuotias poikaystävä,meillä kemiat "lyö yksiin" tosi hyvin,suosittelen tätä "nuorennuslääkettä" muillekin ikäisilleni ja miksei vanhemmillekin naisille."pojat" sanoo että vaihtaisivat 2 kakskymppistä hyvin mielellään yhteen nelikymppiseen.
"vanhassa vara parempi";)
- Flightman
Täällä ne nuoret miehet wonkaa kypsiä naisia... Tässähän tais olla aijeminkin piiitkä viestiketju :).. Kiitos Nam.!
- annina2
Valitettavasti tuo leikki-ikä on jo ainakin minun osalta ollut ohi jo aika kauan sitten ;)))
- kalle-p
nåinhän sanoivat arvoisat naiset jossain vaiheessa, että nenästä näkee munan koon...
Varmaankin.
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=811
Kyllähän jos nainen sanoo, että hankaahan välillä tuota vasentakin reunaa, niin jotain on vialla....
Eikä koolla ole väliä, kunhan se on pitkä ja paksu.aah,olipa hauska kuva :) tiedätkö muuten mistä sen "oikeesti" näkee minkä kokosen mies omistaa?
etusormesta!!! :) hauskaa hupia,ku luot katseesi
ekaksi sormeen,ja se reppana ei tiiä mitä
mielessäs liikkuu :)- ggnojoP
Japanissa TV-yhtiö teki testin. Pistivät riviin
kavereita eri etnisistä luokista.
Jokaisella oli näitä erilaisia ulkonevia piirteitä
kuten iso klyyvari, isot jalat, isot kädet, jne.
Katsojat saivat arvuutella mielestänsä sitä kave-
ria, jolla voisi olla isoin kalu.
Musta kaveri sai eniten ääniä, sitten erilaisia
määriä niille, joilla olivat nämä ulkonevat "vah-
vuudet".
Kuinka ollakaan. Isoin kalu oli vähiten ääniä
saaneella kaukaasialaisella lyhytnenäisellä, pie-
nikätisellä ja pienijalkaisella lyhyehköllä kave-
rilla. - ggnojoP
mii-su kirjoitti:
aah,olipa hauska kuva :) tiedätkö muuten mistä sen "oikeesti" näkee minkä kokosen mies omistaa?
etusormesta!!! :) hauskaa hupia,ku luot katseesi
ekaksi sormeen,ja se reppana ei tiiä mitä
mielessäs liikkuu :)Lääkäreitä (tutkijoita) on haastateltu samasta
asiasta ja eräs vahvimmista "yhteyksistä" oli
peukalo. Tämäkään ei heidän mielestään ollut
vahva fyysinen yhteys vaan ominaisuudet olivat
yksilöllisiä.
Myös jalan isovarvas oli yksi arvailun kohde.
"Oikeasti" kaikki on kiinni peilistä. Sen suuren-
tavasta heijastuksesta.. :DDDD - tuffe
"Kyllähän jos nainen sanoo, että hankaahan välillä tuota vasentakin reunaa, niin jotain on vialla...."
Kippurassa nauran... :)))) Voihan se olla niinkin, että silloin on reunoissa vikaa ;) Ääh, eihän me... me naiset ollaan niin täydellisiä ;))) - tuffe
ggnojoP kirjoitti:
Japanissa TV-yhtiö teki testin. Pistivät riviin
kavereita eri etnisistä luokista.
Jokaisella oli näitä erilaisia ulkonevia piirteitä
kuten iso klyyvari, isot jalat, isot kädet, jne.
Katsojat saivat arvuutella mielestänsä sitä kave-
ria, jolla voisi olla isoin kalu.
Musta kaveri sai eniten ääniä, sitten erilaisia
määriä niille, joilla olivat nämä ulkonevat "vah-
vuudet".
Kuinka ollakaan. Isoin kalu oli vähiten ääniä
saaneella kaukaasialaisella lyhytnenäisellä, pie-
nikätisellä ja pienijalkaisella lyhyehköllä kave-
rilla.että poikkeus vahvistaa säännön?? ;)))
- ollaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883