Nyt vastaukset kehiin kaikkia vakionikkejä myöten:
-Oletko nyt juuri lomalla?
-Onko loma täyttänyt odotuksesi?
-Mitä olisit toivonut, että olisit saanut lomallasi lisää?
-Olivatko sukulaiset ja naapurit taas v-mäisiä ja söivät ruokakaappisi tyhjäksi?
-Miksi olet nyt vastailemassa tähän hyvinkin asialliseen kalluppiin?
LomAKallUppi
31
2211
Vastaukset
- murrr ;-)))
Hitto sun kanssas, mä olisin löpissyt ummet ja ne lammet vaan ku kohdistit viestisi vakinikeille. Hyi sua, tuhma poju, saat pari vitsan ripaisua takamuksillesi ;-)
- Jermu
Taisin kirjoittaa, että vakionikkiä myöten, joka tuolla viime viikolla uhosi lopettavansa lirttailun mun kanssa, koska olen tosi inhoittava tyyppi.
Tuu kokeileen onneasi sen vihdan kanssa..Perskeles..Kjäh!
- reiska
ehdin juuri ja juuri antamaan oman arvovaltaisen vastaukseni.
Loma täyttää aina odotukset. Saa kettuilla sukulaisten ja tuttavien kanssa yötä päivää. Pieniä ovat tämän palstan tappelukset.
Sukulaisten ruoka- ynnä juomakaapit käydään tietty aina tyhjentämässä. Ei hämää meikäläistä pimennysverhot ja vastaamattomuus puhelimeen, kun on hajulla kettuiluseuraa ja/tai murusta rinnan alle.
Toivottavasti vastaukseni kelpasi tällä kertaa.- Jermu
Ja olet juuri nostanut itsesi arvostelussa paljon korkeammalle. Reilu peli, turhista vinkumisista olisitkin saanut hiiiiirmuisen rankaisun.
- Teetkö oikeesti
yhtään mitään muuta, kuin dominoit tätä palstaa?
Rehellinen vastaus, kiitos!
Tuntuu siltä, kuin sinut olisi "palkattu" tänne kokopäivätoimiseksi kommentaattoriksi!!
Sheriffi hoi! Oma palsta tälle ukkelille!- tytsy
teetkö oikeesti muuta kun soittelet poskeasi epävireisesti ?
Seriffi hoi...oma palsta tuolle tyhjäpäälle.... - Jermu
Donino on kiva peli ja sinä kaadut siinä rytäkässä näköjään harhoinesi joka kerta...
Jokohan nyt...?
- sinih52
En juuri nyt ole lomalla on vapaapäivä loma meni jo.
Loma täytti kaikki odotukseni,en ollut asettanutkaan odotuksia kuin balttian kierroksen 1vko.toinen viikko lapsenlapsia hoidellessa lepposasti meni.
Noh tietysti lomaa lisää..
eihän sukulaiset ja naapurit ole koskaan v-mäisiä hehän ovat aina ystävällisiä.
minulla on olut linjoissa jotakin häikkää.
manantaina kun laitoin 17.00 koneen kiinni ei
senjälkeen ole päässyt nettiin soitin soneraan ja alkoivat selvittämään ja eilenä sain vastauksen oli linjoissa vikaa niinpä tänä aamuna aloin katsella keskustelupalstaa ja huomasin kallupin....:=)))))))- Jermu
Kalluppi pitää mielen kireänä...vai miten se menikään.
Kaverit voi valita, sukulaiset voi vain myydä jonnekkin...
- Marion.T
ennen lähtöäni (luin kyllä tuolta sen jutun "vakkareiden" päivästä" )
mutta silti uskaltaudun näin kirjoittamaan, kun Jermuxi oikein meiltä vastauksia pyysi :))
1.) Olen melkein aina lomalla :))
2.) Odotukset ovat nyt tällä hetkellä täyttyneet
100 prosenttisesti.
3.) Olisin halunnut saada paljon aikaisemmin
sen minkä nyt vasta sain:)
4.) Mun lapset käydessään AINA syövät
ruokakaapit tyhjiksi - sukulaisista
ei luojan kiitos ole harmia.
5.) Vastasin siksi, kun en voinut sinua Jermu
taaskaan vastustaa :))))))))))
Ja nyt menoksi - HAUSKAA PÄIVÄN JATKOA !!!!!!!- Jermu
Eiköhän tää työkin hauskaksi muutu, kun loppuu nää helskutin pitkät vuorot. Ai anteeksi, täällä ei saanut valittaa kiireestä....Kjäh!
Huh huh kun on kiirettä pitänyt ja selkääkin vähän juilii...Jokohan tuossa kohtaa....Kjäh! - Marion.T
Jermu kirjoitti:
Eiköhän tää työkin hauskaksi muutu, kun loppuu nää helskutin pitkät vuorot. Ai anteeksi, täällä ei saanut valittaa kiireestä....Kjäh!
Huh huh kun on kiirettä pitänyt ja selkääkin vähän juilii...Jokohan tuossa kohtaa....Kjäh!vanhuutta - se että selkä kiukuttelee :))
Mulla kiukuttelee silmät, olen nyt vahdannut tuota helkkarin ruutua aamusta asti, ja yrittänyt löytää noista sadoista kuvista, edes yhden jossa olis sitä jotakin..
Kyllähän noi kuvat ihan teknillisesti ottaen on todella hyviä, mutta niissä ei ole mitään mielenkiintoista...
Mistähän hitsistä saisin otettua just sellasen "oikean" kuvan HÖH.....
Mä en enää näekään kunnolla, taitaa olla tauon paikka:(( KJÄH....ittelles.....
Niin tämä tarkoittaa tietenkin palstakielelle käännettynä sitä, että olen juonut viinaa koko päivän, ja käynyt aina välillä katsomassa kuka mitäkin on kirjoittanut, huudellut väliin ja nyt alan sammumaan, kun silmätkin menevät jo kieroon :))))))))))
- n52
Lomalla...juu...odotukset...niin..täyttyneet....=)
Lisää...lisää....kaikkea lomaan liittyvää.
Tässä nyt mitään ruokia..mietitä ...=)
Kesää kaikille!- sinih52
missä oot piileskellyt???????
vai lisää lisää......mitähän se on ????? - n52
sinih52 kirjoitti:
missä oot piileskellyt???????
vai lisää lisää......mitähän se on ?????kivassa tallessa,semmosessa vauuuuuuuuu!!seurassa.....=)
Kuins sinun kesä kulkee,aurinkoa riittää? - sinih52
n52 kirjoitti:
kivassa tallessa,semmosessa vauuuuuuuuu!!seurassa.....=)
Kuins sinun kesä kulkee,aurinkoa riittää?vauuuuuuuuuuuuuu!
ihan sitä samaa rataahan tää täs kulkee tää kesä.
meinaan....
aurinko paistaa todella lämmintä riittää mikä on hyvä...täytyypä laittaa aurinkolasit silmille ja katsoa tota omaa tarkemmin onks se viuhhhhhhhhh. vai vauuuuuuuuuuuu..mitäs luulet....:=)))))) - n52
sinih52 kirjoitti:
vauuuuuuuuuuuuuu!
ihan sitä samaa rataahan tää täs kulkee tää kesä.
meinaan....
aurinko paistaa todella lämmintä riittää mikä on hyvä...täytyypä laittaa aurinkolasit silmille ja katsoa tota omaa tarkemmin onks se viuhhhhhhhhh. vai vauuuuuuuuuuuu..mitäs luulet....:=))))))viuhahtaa paikalle ja sen jälkeen on vauuuuuuuuu!niin......=)onnea!
- Jermu
Ihan kauheeta palstanhoitoa tällainen...Vihjaillaan ja kaarrellaan, eikä suoraan kerrota meille kaikille, että mitäs sitä on oikeen tehtynä. Ruokaohjeet kehiin siis, perskeles.
- sinih52
n52 kirjoitti:
kivassa tallessa,semmosessa vauuuuuuuuu!!seurassa.....=)
Kuins sinun kesä kulkee,aurinkoa riittää?huomenta..
ootko vielä kivassa vauuuuuuuuu tallessa???
laitan pienen tarinan...:))))
Pappi oli nuhdellut miestä ja naista siitä että nämä makasivat samassa vuoteessa,vaikka heitä ei ollut vihitty.Mies puolustautui sanomalla että he pitivät syrjällään olevaa lautaa välisä sängyssä.
Pappi ei kuitenkaan tyytynyt tähän vaan muistutti,että kiusaus saattaa silti tulla.Tähän mies:
Jos kiusaus tulee,niin lauta otetaan pois.Tietysti. :=)))))))))
hyvää päivän jatkoa kaikille.. - n52
sinih52 kirjoitti:
huomenta..
ootko vielä kivassa vauuuuuuuuu tallessa???
laitan pienen tarinan...:))))
Pappi oli nuhdellut miestä ja naista siitä että nämä makasivat samassa vuoteessa,vaikka heitä ei ollut vihitty.Mies puolustautui sanomalla että he pitivät syrjällään olevaa lautaa välisä sängyssä.
Pappi ei kuitenkaan tyytynyt tähän vaan muistutti,että kiusaus saattaa silti tulla.Tähän mies:
Jos kiusaus tulee,niin lauta otetaan pois.Tietysti. :=)))))))))
hyvää päivän jatkoa kaikille..aamunauruist.
Tallessa,tallessa mä koskaan hukassa..jaa ..niin..juu...jatkuu,jatkuu vauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!......=) - n52
Jermu kirjoitti:
Ihan kauheeta palstanhoitoa tällainen...Vihjaillaan ja kaarrellaan, eikä suoraan kerrota meille kaikille, että mitäs sitä on oikeen tehtynä. Ruokaohjeet kehiin siis, perskeles.
jotaa niinku tarkemmin...ei kai sentään..mä kun muutenkin turhaan pulputan kaiken.
Mä nyt tässä kotona jokusen päivän..
Kuin sun lomas?
Odotukset täytty/täyttyneet,tuttua turvallista vai jotain repäsevää?
- jaanamaikki
vihdoinkin lomalle ja silloin ihan Koti-Suomeen!
- Jermu
Mutta jouluksi kotiin. Varmasti tullaan samalla kertaa kentälle ja tapellaan matkatavaroita hakiessa jo kunnolla...Kjäh! Suksella kulmaan ja monolla keuhkoon!
- TR.maalariN
- en ole
- edellinen lomani täytti, tulevasta en vielä tiedä.
- aikaa
- kesällä taloudessani on aina epälukuinen määrä nuorisoa. Tälläkin hetkellä viisi nuoruusikäistä.. ja silloin keitellään kymmenen litran kattilalla. Hinta on pieni verrattuna siihen, että jokainen taloudessani pyörivä on kahden tunnin työpanoksella velvollinen maksamaan ylöspitonsa;) ...en ole itse vielä kertaakaan tänä kesänä leikannut nurmikoita tai kastellut kukkia ... täyttänyt tiskikonetta tai imuroinut!
- Odottelen että poikani tulisi kaupasta ja toisi kananmunia... tarkoituksena on viettää illan viiletessä muurinpohjalettukestit. Sitäpaitsi työhuone on talon viilein huone ... Yläkerrassa alkaa tämän hellejakson jälkeen olla tuskaisan kuuma... Olen siin oikeastaan paossa lapsia ja kuumuutta ;))- Jermu
Siis ruokaa ohikulkevalle nälkäiselle Jermulle, joka ei kuulemma ole koskaan töissä ollutkaan, mitä nyt täällä Enirolla ja kaikkee sellaista...
Silloin ei ottais pannariin, jos olis pannarikestit.
- Pirre*
lomailmat pilaavat työpäiväni..:)
Vielä pitäisi jaksaa kolme viikkoa olla ihminen...
Ai luinkin vasta nyt ja huomasin, ettei tämä ollut meille työnorjille suunnattu kysymyskää, mutta menköön..:)
Mites Jermulla pyyhkii...?- Jermu
Mikäs tässä ollessa. Aurinko paistaa ulkona ja meitsi tässä katselee palstaa, joka täynnä uusia aloituksia. Onneksi kaikilla on lomaa, niin ne kerkee oleen täällä.
- pst, pst
Jermu kirjoitti:
Mikäs tässä ollessa. Aurinko paistaa ulkona ja meitsi tässä katselee palstaa, joka täynnä uusia aloituksia. Onneksi kaikilla on lomaa, niin ne kerkee oleen täällä.
muutama työ-yövuoro edessa ja sitten se alkaa,,,,se täyttää kaikki odotukset, kun ei työhön tartte mennä, suunnitellaan päivä kerrallaan, mitä huvittaa tehdä. Hyvää kesää kaikille ja tätä lämmintä myös, talvella sen perään taas haikaillaan.
Mulla töitä vielä kaksi viikkoa, sitten neljän viikon loma. Eka lomaviikolle suuria odotuksia, mutta tiedä sitten toteutuuko.
Sukulaisia tulossa elokuussa kyläilemään. Täytynee täydentää jääkaappia ja pakastinta.
Muuten lomasuunnitelmat auki.
Jokos sinä Jermukka häippäsit lomalle?- Jermu
Reiskan mielestä Kela ei anna mulle lomaa ja toisten mielestä mä en voi olla lomalla, koska Dominointiani palstalla tarvitaan..Noo, miten sen ottaa. Kunhan palkka juoksee, niin kirjoitukset juoksee kanssa. Jokohan tällä vedolla alkaa tuolla taas huiske???? kjäh!
- sinkku55
On ollut tosi ihanat ilmat ja ihanaa seuraa:))
Kaikki on mennyt niin kuin olen sopinutkin,vielä ensiviikko on lomaa ja teen sitä mitä olen ajatellut.
Onneksi sukulaiset on niin kaukana:))))
Tänään tulin katsoo mitä täällä tapahtuu:))))))
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy485892Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2415523Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2352993Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,842765Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482506- 712154
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492036- 711878
- 2131794
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871399