Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä matkanjärjestäjä, kun on vielä ens viikko lomaa, tilaisin matkan Krakovaan, Puolaan. Kaupunkimatkat viehättää.
Samalla tilaisin matkalle mukaan ihanan miehen ja tietty jo täältä lähtöpäästä. Passaakos sellainen järjestely? Olis seuraa jo matkan aikana. Ja kun nuo lentomatkat aina tuppaa vähän jännittää, niin ois mukava kun sais sitten pitää toista kädestä kiinni.
Nii, ja eikös tää sitten ole se 15%:n alennuspakettimatka kun kerran matkapakettiin kuuluu miespaketti mukaan?
22.05.2005 11:16
Saiskos tilata sellasen pienen paristolla käyvän hyristimen, kauppiashan tietää mitä tarkoitan. Edellinen meni rikki. Ehtiskö huomiseksi, tänään en tarvii. Lähden nyt työpaikan kevätjuhliin. Heippa teille.
19.05.2005 15:08
Luin molemmat erotiikka-aiheiset avaukset. Hyviä ja mielenkiintoisia olivat molemmat. Tekis mieli niihin vastata, mutta olen vain niin kömpelö kirjoittamaan. Siellä on niin loistavia kommentteja etten kehtaa mennä sinne mitään söheltämään. Ajatukset kyllä laukkaa vaikka minkälaisiin atmosfääreihin, mutten saa niitä tekstinä fiksusti ilmaistua.
19.05.2005 11:09
Kuules maxi hyvä, ettet vaan kuiteskin haluaisi nuo molemmat samana yönä...
Saahan sitä ainakin fantasioida, eiks nihh ;)?
19.05.2005 10:58
nimittäin nämä eronhetket on minulle useinmiten herkkiä. Niissä on jotain sellaista joka saa haikean mielen. Kun kävin vanhempiani tapaamassa, asuivat noin 400 kilometrin päässä, eronhetki oli aina haikea. Halatessa silmiini pyrki kyyneleet ja ääni oli katkonaista. Ajatukset lähti aina laukkaamaan että jos tämä oli viimeinen tapaaminen. Ovat kuolleet jo aikapäiviä sitten, noin 70-vuoden iässä. Olin iltatähti.
Jäähyväiset läheisistä joita harvemmin tapaa on aina jotain surullista. Kaikki sisaruksenikin asuvat kauempana, ei tule usein tavattua.
Samoin kun lapset jäi pienenä kesäisin isovanhempien luokse pariksi viikoksi, ero oli vaikea.
Suhteen päättymisestä haluaisin ensivaroituksen vaikka meilillä tai tekstarilla. Tiedän että alkaisin parkumaan ja sitä en haluaisi toisen nähden tehdä. Kasvotusten en haluaisi jäähyväisiä tehdä. Myöhemmin kun tilanne on rauhoittunut vois vaikka puhelimessa tai kasvotusten keskustellakin.
19.05.2005 10:50
Kysäiseppä vaikka tuolta kolmekymppisten tai neljäkymppisten puolelta. Siellä on enemmän miehiä.
Vaikka kysymys olikin miehille tarkoitettu, sanon että molemmille löytyy ottajia.
18.05.2005 15:35
Ei ole kokemuksia yhden yön pikasuhteista. Olen niin tunneihminen että tuo pedissä puuhastelu tarvitsee omalla kohdallani ehdottomasti myös sitä tunnepuolta. Kun tunteet on molemmilla mukana kuinka ihanaa onkaan heittäytyä täysillä rakastelun huumaan. Uskon että suudelmat, kosketukset, hyväilyt, ihan kaiken, aistii silloin paljon voimakkaammin.
En moiti enkä moralisoi heitäkään jotka pitävät niitä yhdenillan pika-annoksia parempina vaihtoehtoina. Mikä ei sovi yhdelle sopiikin toiselle. Jokainen elää ja tekee niin kuin itselle hyvältä tuntuu. Asiat mutkistuu niissä tilanteissa kun yhdenyön jutuissa vastapuoli ihastuukin. Yritä siinä sitten selvitä 'palovammoitta'.
16.05.2005 18:48
Olen käynyt samalla ennustajalla neljä kertaa elämäni aikana. Hän tiesi niin paljon menneestä, nykyhetkestä ja tulevistakin tapahtumista, etten enää ikinä uskalla mennä ennustajalle.
Ihan kylmiä väreitä kulkee vieläkin kun ajattelen. Miten ihminen voi nähdä tuntemattomasta ihmisestä niin paljon.
14.05.2005 21:47
Olen kuullut tuon sanonnan.
Rosmariina vois kyllä joskus näyttäytyä.
14.05.2005 21:37
Joo, jos kuitenkin edelleen kutsut meitä palstalepakoiksi mieluummin kuin palstalesboiksi. Huh, jos sumppareista joutuis lukemaan mitä palstalesbot on taas tehny :)).
14.05.2005 21:24
Olen kuullut tuota 'peelo' sanaa paljonkin käytettävän, mutta en tiedä tarkalleen mitä se tarkoittaa.
14.05.2005 21:20
Itse taistelen ikääntymisen merkkejä vastaan, mutta kaikellehan ei voi mitään. Rinnat on yksi sellainen asia. Jos ne kovasti lörpähtää tuonne vatsa seutuville, aion kyllä mennä nostattamaan ne ylemmäksi, siis jos vain rahaa silloin on.
14.05.2005 21:10
Olen mustasukkainen. En kyllä näytä sitä, pyrin peittämään sen kaikintavoin. Se tuntuu sellaisena nipistelynä jossain tuolla sisuksissa. Mutta ihan hallittavissa.
Katselin eilen televisiosta satuhäitä, jossa morsian kertoi olevansa hirvittävän mustasukkainen. Kertoi heittelevänsä kukkapurkkeja ympäriinsä, jotka mies sitten kotiin tullessaan siivoaa. Huhuh...
14.05.2005 20:56
Tuo oli uusi asia mulle että lepakko voi tarkoittaa myös lesboa. Eipä haittaa, mulla ei ole mitääan lesboja, homoja tai bi-seksuaaleja vastaan.
Eikä minua haittaa vaikka selvittelettekin MillaNin kanssa näin yleisesti välejänne.
Opinpahan minäkin minkälaisia konflikteja voi tällaisillakin palstoilla tulla.
Ps. Ymmärrän MillaNia että hän suuttuu jos sanot häntä miestennielijäksi.
14.05.2005 20:46
Minut saa hullaantumaan Giorgio Armanin 'Acqua di Gio' tuoksu. Nuuhkuttaisin tuolle tuoksuvaa miestä vaikka koko päivän. Tosin saattaisin olla ennenpitkää tuoksuhumalassa.
Kerran sattui itselleni tilanne kun menin laivassa tanssiravintolaan, että eräs mies kääntyi ympäri ja lähti perääni ja pyysi tanssimaan. Sanoi että jälkeeni jäi niin hyvä tuoksu että oli kuulema pakko lähteä perääni. Tuoksu on hyvin mieto mutta menin niin läheltä että hän huomasi sen.
14.05.2005 13:21
Eipä ole paljon kokemuksia sätistä. Kerran tuli joku kysymään haluaisinko keskustella suuseksistä. Hehheh, enhän mä nyt sätissä osaa siitä mitään keskustella :).
On se varmaan ihan kauhee tuo Zät. Siks mä en Zättäilekään.
14.05.2005 12:58
Millainen palstakeskustelija omasta mielestäsi olet?
-tasavertainen, ehkä vähän sellainen oman tiensä kulkijakin
-tiedonjanoinen
*viittaa esimerkiksi Anoskan tantraerotiikkaan*
Tietääks kukaan mikä on Habbo Hotel, näkyy olevan sellainenkin keskustelupalsta?
----------------
Millainen on mielestäsi hyvä keskustelu?
-herättää ajatuksia
-sydän on pakahtumaisillaan
-nauruhermot ovat venähtäneet
----------------
Mikä on sinun tapasi kuljettaa keskustelua?
Yleensä en ehdi eikä ole tilaisuutta kuljettaa keskustelua. Kommentteja sohin vähän sinnetänne.
14.05.2005 12:53
Niin, tuommosia romantikkoja me ollaan. Tykätään kaikesta kauniista ja herkästä :).
Jahas, jos jättäis nyt nämä työhommat pariksi viikoksi, lähtis nyt kotiin ja oikein relais tuon loman pätkän sen kummemmin säntäilemättä mihinkään.
13.05.2005 20:22
Ai sinä olit Marge Tuulia :). Olit saanut kirjoituksessasi lyhyesti ilmaistua niin paljon kaunista ja herkkää. Lisäksi toi muistoja menneiltä ajoilta.
13.05.2005 20:14
Me naiset ollaan niin herkkähipiäisiä. Johtuuko se tietystä vuoden- tai kuukaudenajasta, jolloin on herkempi loukkaantumaan, en osaa sanoa.
Kirjoitukset tulee myös tulkittua monella tavalla, lisäksi vielä kukin omalla tavallaan. Itse joskus ajattelee, että miksiköhän tuokin tuosta loukkaantui, kun ei itse näe siinä loukkausta, enemminkin huumoria. Mutta jos se osuisi omalle kohdalle, saattaisi loukkaantuakin.
En ehdi tälläkertaa enempää, taas kiiru pukkaa päälle.
13.05.2005 10:09
81 / 93