Pykäsin äkkiseltään pystyyn matkatoimiston kyläläisiä varten.
On tarjolla matkaa, lyhyttä ja pitkää, paluulla ja ilman.
Vakuudet ja tilintarkastajat on yhtä virtuaaleja kuin matkatkin.
Elämysmatkat
102
2388
Vastaukset
- n52
varmuuden vuoksi ja kai saa olla hiukka tuiskeessa jos haluaa pikalähtöön.
Suunnalla ei niin väliä,mutta kunhan ainakin pari palstaa kauemmaksi niin se riittää ja menopaluujuttu.Minnekkä niitä matkoja olisi?
Minkälainen olisi aikataulu ja hintataso?- ReissuLasse
LosPacosiin olisi nyt äkkilähtö tarjouksessa.
Matkan saat puoleen hitaan, koska todennäköisesti saan hyvän katteen perässähiihtäjiltä. - maron
menolippu Mombasaan - takaisintulolla ei ole niin väliä. Mielummin ykkösluokassa, ja shamppanjatarjoilun kera. Perillä paljon komeita gigoloja ympärille - kai täältä sellaisetkin voi jo tilata saman tien:))
Niin ja hotellihuoneessa merinäköala, iso baarikaappi, ilmastointi, hierova suihku ja oma komea mieshovimestari. Hotellin pihalla iso uima-allas vesiliukumäkineen kaikkineen, ettei tarvi mennä mereen haiden syötäväksi (mahtaiskohan haikaan tarrata näin monessa liemessä keitettyyn nikkiin) Odotan hinta-tarjousta malttamattomana:)) - maron
maron kirjoitti:
menolippu Mombasaan - takaisintulolla ei ole niin väliä. Mielummin ykkösluokassa, ja shamppanjatarjoilun kera. Perillä paljon komeita gigoloja ympärille - kai täältä sellaisetkin voi jo tilata saman tien:))
Niin ja hotellihuoneessa merinäköala, iso baarikaappi, ilmastointi, hierova suihku ja oma komea mieshovimestari. Hotellin pihalla iso uima-allas vesiliukumäkineen kaikkineen, ettei tarvi mennä mereen haiden syötäväksi (mahtaiskohan haikaan tarrata näin monessa liemessä keitettyyn nikkiin) Odotan hinta-tarjousta malttamattomana:))Meni taas väärään paikkaan, mutta sinähän n52 voisit lähteä mukaan, ratkiriemukas loma Mombasassa kahdelle ja gigolot kaupanpäälle - kiitos:))
- ReissuLasse
maron kirjoitti:
Niin ja hotellihuoneessa merinäköala, iso baarikaappi, ilmastointi, hierova suihku ja oma komea mieshovimestari. Hotellin pihalla iso uima-allas vesiliukumäkineen kaikkineen, ettei tarvi mennä mereen haiden syötäväksi (mahtaiskohan haikaan tarrata näin monessa liemessä keitettyyn nikkiin) Odotan hinta-tarjousta malttamattomana:))Nyt on asiakkaalla halut kohdallaan.
Ehdottaisin Mombasan tilalle matkaa Gigololandiaan, ette varmasti tule pettymään.
Matka maksaa itse itsensä, kunhan jaksaa tarpeeksi harrastaa kohteessa aktiviteetteja. - n52
maron kirjoitti:
Meni taas väärään paikkaan, mutta sinähän n52 voisit lähteä mukaan, ratkiriemukas loma Mombasassa kahdelle ja gigolot kaupanpäälle - kiitos:))
ihan vaan pakomatka niinkuin varoiks jos tuo jobi tuolla Vienon hommissa käy liikaa pollaan ja kun kaikki tuntuu sammuvan ympärillä,olen nytkin odottanut tunnin Vienon vastausta josko voisi mennä tauolle.Mulla on kyllä kumma aavistus,että se rakastu siihen ViidenViikonVinettoon lopullisesti,johtuiskohan siitä kun niillä on samat nimikirjaimet?
Onko sulla pää kipiä vai onko tuo puteli mikä näkyy sun taskussa niitä uutuuksia joita ei ole testattu,hitsi onko se KohmeloKossua?
Siksikö sulla noin kiire ja gigolot aatoksissa,mutta eikö tuo matkakorsto vois järjestää matkaa jollekin säpinäpalstalle,pakkoko tässä nyt maailmanääriin lähteä,kun mulla on tuo testaajan paikka josta ei vissiin niin kauheasti voi livetä vaikka olenkin vain luontaiseduilla palkattu...=) - maron
ReissuLasse kirjoitti:
Nyt on asiakkaalla halut kohdallaan.
Ehdottaisin Mombasan tilalle matkaa Gigololandiaan, ette varmasti tule pettymään.
Matka maksaa itse itsensä, kunhan jaksaa tarpeeksi harrastaa kohteessa aktiviteetteja.paikka missä päin maailmaa, että onko pitkäkin lento? Pitää mennä heti ostamaan tukisukat, ettei tule tulppia lentomatkalla. Kai niitä tuolta kylän kaupasta löytyy:) Samalla voi piipahtaa siellä perähuoneessa katselemassa uusia stringejä ja muuta rekvisiittaa:)
Äkkiä hinnat ja aikataulut, nyt tuli kiire:))) - n52
ReissuLasse kirjoitti:
LosPacosiin olisi nyt äkkilähtö tarjouksessa.
Matkan saat puoleen hitaan, koska todennäköisesti saan hyvän katteen perässähiihtäjiltä.lähtöjä kun mun on vain tarkoitus pitää nuo reitit avoinna ja tarviiko todistella,että kuka on kun päättää häippästä ja onko muita paikkoja joissa voisi lymyillä tarvittaessa?
- ReissuLasse
n52 kirjoitti:
ihan vaan pakomatka niinkuin varoiks jos tuo jobi tuolla Vienon hommissa käy liikaa pollaan ja kun kaikki tuntuu sammuvan ympärillä,olen nytkin odottanut tunnin Vienon vastausta josko voisi mennä tauolle.Mulla on kyllä kumma aavistus,että se rakastu siihen ViidenViikonVinettoon lopullisesti,johtuiskohan siitä kun niillä on samat nimikirjaimet?
Onko sulla pää kipiä vai onko tuo puteli mikä näkyy sun taskussa niitä uutuuksia joita ei ole testattu,hitsi onko se KohmeloKossua?
Siksikö sulla noin kiire ja gigolot aatoksissa,mutta eikö tuo matkakorsto vois järjestää matkaa jollekin säpinäpalstalle,pakkoko tässä nyt maailmanääriin lähteä,kun mulla on tuo testaajan paikka josta ei vissiin niin kauheasti voi livetä vaikka olenkin vain luontaiseduilla palkattu...=)et tarkoittanutkaan Pakomatkaa vaan Pikamatkaa.
Vartiksi voit pistäytyä Maailmanmenoa palstalle, niin näet sitten hieman muailmaa ja vielä ihan ilmaisexi. - maron
n52 kirjoitti:
Siksikö sulla noin kiire ja gigolot aatoksissa,mutta eikö tuo matkakorsto vois järjestää matkaa jollekin säpinäpalstalle,pakkoko tässä nyt maailmanääriin lähteä,kun mulla on tuo testaajan paikka josta ei vissiin niin kauheasti voi livetä vaikka olenkin vain luontaiseduilla palkattu...=)gigololandiaan, vielä on epäselvää missäpäin maailmaa sellainen paikka sijaitsee, mutta sinne ja kiireesti:))
Vai et pääse mukaa, harkitse nyt vielä hyvä nainen, elämäsi tilaisuus ja päästät sen käsistäsi:)
Tuli kiire kylän kauppaan tukisukkaostoksille, ripittäytymään ehtii sitten kun takasin tulee:)))
Viinakset haihtuivat päästä yllättävän nopeasti - pieni kohmelo on, mutta uusi reissu kapakkaan auttaa siihenkin:)) - n52
maron kirjoitti:
gigololandiaan, vielä on epäselvää missäpäin maailmaa sellainen paikka sijaitsee, mutta sinne ja kiireesti:))
Vai et pääse mukaa, harkitse nyt vielä hyvä nainen, elämäsi tilaisuus ja päästät sen käsistäsi:)
Tuli kiire kylän kauppaan tukisukkaostoksille, ripittäytymään ehtii sitten kun takasin tulee:)))
Viinakset haihtuivat päästä yllättävän nopeasti - pieni kohmelo on, mutta uusi reissu kapakkaan auttaa siihenkin:))ja olen kohta siellä odottamassa sinua.
Mä käyn lisäämässä pirtua joka pönttöön niin pysyvät kännissä se aikaa koko poppoo ja jäihän sinne tenutarjoilija.Vieno kyllä ymmärtää,että en minäkään mikään vasikka ole ja halut ne on mullakin....eikun menoksi minne sitten mennäänkää...=) - ReissuLasse
maron kirjoitti:
paikka missä päin maailmaa, että onko pitkäkin lento? Pitää mennä heti ostamaan tukisukat, ettei tule tulppia lentomatkalla. Kai niitä tuolta kylän kaupasta löytyy:) Samalla voi piipahtaa siellä perähuoneessa katselemassa uusia stringejä ja muuta rekvisiittaa:)
Äkkiä hinnat ja aikataulut, nyt tuli kiire:)))kuukautisten aikana, kesto noin 3-5 vrk. Tällöin ei mene lomastasi hukkaan yhtään aktiivipäivää.
- maron
ReissuLasse kirjoitti:
kuukautisten aikana, kesto noin 3-5 vrk. Tällöin ei mene lomastasi hukkaan yhtään aktiivipäivää.
hyvä mies - mitenkäs se nyt noin menee, tahdon ainakin kuukauden matkan kaikkine lisukkeineen -ASIAKAS ON AINA OIKEASSA!!
Valitan kuluttajasuojaasiamiehelle jos en saa haluamaani matkaa viimeistään huomenillalla!!!!
Ja n52 on lähdössä mukaan joten kaksi kuukauden matkaa Gigololandiaan ja sassiin!!!!
Jos ei koneet lennä, niin sitten yksityiskoneella - raha ei ole esteenä:)) - ReissuLasse
maron kirjoitti:
hyvä mies - mitenkäs se nyt noin menee, tahdon ainakin kuukauden matkan kaikkine lisukkeineen -ASIAKAS ON AINA OIKEASSA!!
Valitan kuluttajasuojaasiamiehelle jos en saa haluamaani matkaa viimeistään huomenillalla!!!!
Ja n52 on lähdössä mukaan joten kaksi kuukauden matkaa Gigololandiaan ja sassiin!!!!
Jos ei koneet lennä, niin sitten yksityiskoneella - raha ei ole esteenä:))Taisi tulla nyt ymmärryshärö....ja heti alettiin uhkailemaan.
Lento kestää kosteankelin verran ja perilläolo Gigololandiassa kuivankelin verran.
Hyvää matkaa - maron
ReissuLasse kirjoitti:
Taisi tulla nyt ymmärryshärö....ja heti alettiin uhkailemaan.
Lento kestää kosteankelin verran ja perilläolo Gigololandiassa kuivankelin verran.
Hyvää matkaanyt taas elämä hymyilee. Kyllä tuo yrittäjän arki on ankeaa kun heti uhkaillaan kuluttajasuojaasiamiehellä, mutta nyt kun väärinkäsitys on oikaistu, niin onnellisena odotan matkalippuja - tuleeko ne netissä vai pitääkö piipahtaa siellä virtuaalimatkatoimistossa ne noutamassa.
Hitsi - kyllä meillä n52 kanssa on oikein unelmaloma, mihinkäs se muuten häipyi - pitää lähteä etsimään. Ei kai vain sammunut sinne kapakan nurkkaan:(
Vielä kerran suurkiitokset, lähetämme videopostikortin matkaltamme, siis jos ehdimme:))
- aikova
Mitähän mahtaa maksaa matka Ei Minnekään?Mitä pakettiin kuuluu?Onko paluu varma?Pelaako tarjoilu?Mikä on lentoyhtiö?Kuka lentokapteeni?Jos sattumoisin oilisin nyt ensimmäinen matkan tilaaja tulee ponsorialennuksia, meinaan mainostaa sitte lafkaanne.Tietoja kaipaava paljon matkustanut?
- ReissuLasse
aikoo, no aikoo aikoa kai.
LepakkoAirilla matkustettaessa on aina olemassa joku määränpää. Paluu ei ole koskaan varma ja tarjoilu pelaa jos lecuja riittää. LepakkoAirin kapteenina toimii BatMan.
Valitettavasti et kerinnyt tilaamaan matkaasi ensimmäisenä, mutta ei se mitään.
Matka on teille kuitenkin ainutkertainen jos olette aikaisemmin matkustellut paljon ei minnekään. - nyt itelle
ReissuLasse kirjoitti:
aikoo, no aikoo aikoa kai.
LepakkoAirilla matkustettaessa on aina olemassa joku määränpää. Paluu ei ole koskaan varma ja tarjoilu pelaa jos lecuja riittää. LepakkoAirin kapteenina toimii BatMan.
Valitettavasti et kerinnyt tilaamaan matkaasi ensimmäisenä, mutta ei se mitään.
Matka on teille kuitenkin ainutkertainen jos olette aikaisemmin matkustellut paljon ei minnekään.Vaan tuolle anopille.Oisko semmosta matkaa josta ei ole paluuta ollenkaan?Se kun aina sanoo haluansa matkustaa, eikä koskaan sitte lähekkään minnekään.Se pääsi kerrankin matkalle ja sais olla siellä KAUAN!Jotta oisko lentoja semmoseen paikkaan kun Helvetia?Sinne kyllä haluaisin sen kun aina valittaa kolottavia luitaan ja paikan nimi viittaa vastustamattoman lämpimään paikkaan!Että pitäskö kerätä ryhmämatka,tulisiko halvemmaksi?Voisiko vielä esittää pyynnön että matkan päämäärää ei sanota ennen kun perillä?Saattaa perua muuten vielä tuonkin matkan vaikka ilman sais!Onnistuuko?
- ReissuLasse
nyt itelle kirjoitti:
Vaan tuolle anopille.Oisko semmosta matkaa josta ei ole paluuta ollenkaan?Se kun aina sanoo haluansa matkustaa, eikä koskaan sitte lähekkään minnekään.Se pääsi kerrankin matkalle ja sais olla siellä KAUAN!Jotta oisko lentoja semmoseen paikkaan kun Helvetia?Sinne kyllä haluaisin sen kun aina valittaa kolottavia luitaan ja paikan nimi viittaa vastustamattoman lämpimään paikkaan!Että pitäskö kerätä ryhmämatka,tulisiko halvemmaksi?Voisiko vielä esittää pyynnön että matkan päämäärää ei sanota ennen kun perillä?Saattaa perua muuten vielä tuonkin matkan vaikka ilman sais!Onnistuuko?
tulee matkalippuun teksti "to: Hel" ja se ei valitettavasti ole kovin kaukana.
Perillä anoppillesi löytyisi kuitenkin kiva huone Linnanmäen kummitustalosta.
- ki-inky
matkaa viikonvaihteen seksimessuille Helsinkiin?
- ReissuLasse
Seksimessuthan ottivat ensiaskeleensa entisen Lepakon tiloissa, joten kaikkien lepakkoluolalaisten velvollisuushan on osallistua.
Mistäspäin Kinkkinen tulisi kimppakivakyytiin?
- Angiina
Minulla on sellainen pulma, kun minä jo asun täällä kaukomailla; niin en mielelläni lähtisi enää yhtään kauemmaksi. Tuon kaukokaipuun sijaan rintaa raastaa siis koti-ikävä. Joten, ei teillä sattuisi olemaan pilettiä maitojunaan? Olen kuullut, että kun semmoiseen junaan laitetaan, niin sillä pääsee aina kotiin. Mahtaneeko pitää paikkansa?
- ReissuLasse
Hilja maitotyttökö se siellä itkee koti-ikävää?
Ootko kovastikin kipeä, angiinan lisäksi?
Turhaan mitään maitojunia tilailla, kun vakio reittilennoilla on aina vapaita paikkoja (matkamme ovat niin erinomaisia, että kaikki eivät halua palata lainkaan takaisin).
BV sponssaa varmaan mielellään paluutasi, koska olet noin sairaskin.
- korppikotka
eipäs nyt myydä pelkkiä menomatkoja.täytyy tässä ajatella omaa ja hauturin työpaikkaa.
- ReissuLasse
järjestin angiinalle paluulennon ilman menoa
- Matti Nykänen
...pakomatkojakin?
- ReissuLasse
LosPacosiin, kun viiskakkonen päättikin lähteä Gigololandiaan.
Seiskan luottotoimittajan avulla varmaan järjestyy matkasi nykyiseltä asunnoltasi LepakkoAirin terminaalin, jossa matkalippusi odottaa valmiina.
Lisäsin reittiin pari ylimääräistä välilaskua ja koneen vaihtoa harhautuksen vuoksi.
Hyvää matkaa.
- Judge
ASAP menolippu huitsin nevadaan. Muita järjestelyjä ei tartte tehdä. Eikä hinnallakaan ole juuri nyt väliä. Että löytyykö?
- ReissuLasse
pisnekseen sain järkättyä, lähtö olisi neljän tunnin perästä (kerkiit poiketa matkallasi lentoasemalle seksimessujen kautta)
- norMix evk
ReissuLasse kirjoitti:
pisnekseen sain järkättyä, lähtö olisi neljän tunnin perästä (kerkiit poiketa matkallasi lentoasemalle seksimessujen kautta)
...lentokoneissa on aina ahtaat ovet ja tuolit!
- ReissuLasse
suljettu.
Allekirjoittanut on tutustumassa kohteisiin.
Jättäkää tarjouspyyntönne, niin vastaan palattuani.- esi-isä
Esi-isieni maille Grönlantiin.
Olisi päästävä Kangerlussuaagiin mitä pikimmin.
Toivottavasti pääsen ennen jussin päivää
inuiittin asuinsijoille itikoiden ja
mäkä-kärpästen ulottuvilta. - ReissuLasse
esi-isä kirjoitti:
Esi-isieni maille Grönlantiin.
Olisi päästävä Kangerlussuaagiin mitä pikimmin.
Toivottavasti pääsen ennen jussin päivää
inuiittin asuinsijoille itikoiden ja
mäkä-kärpästen ulottuvilta.Helsingistä Tukholman ja Kööpenhaminan kautta Grönlannin länsirannikolle Kangerlussuaqiin.
Haluatteko myös paluulennot?
Suosittelisin käymää paluumatkallanne myös Islannissa tutustumassa Vatnajökulliin.
- tähtitoimittaja ejk
pikaisesti ohikulkijan matkalaukkumatkan, mieluiten kävellen. Gigololandia ei käy, koska partneri on omasta takaa. Löytyisikö jotain extremeä, suicide-matkaa sun muuta?
- ReissuLasse
tarjolla olisi sieniretki kotoisessa metsikössä.
Reissulla tutustumme luonnon tämänhetkiseen sienitarjontaan. Erikoisuutenamme Gyromitra esculenta, maistelemme sitä tuoreeltaan, siinä sitä vasta on extremeä ja suicidea.
Vinkki tähän matkaan tuli joltain BV:ltä - tähtitoimittaja
ReissuLasse kirjoitti:
tarjolla olisi sieniretki kotoisessa metsikössä.
Reissulla tutustumme luonnon tämänhetkiseen sienitarjontaan. Erikoisuutenamme Gyromitra esculenta, maistelemme sitä tuoreeltaan, siinä sitä vasta on extremeä ja suicidea.
Vinkki tähän matkaan tuli joltain BV:ltäettä yritykset tekevät näin tiivistä yhteistyötä, mutta kyllä nyt taitaapi ahneus mennä etikan edelle. Oletan että tämä sieniretki pitää maksaa etukäteen?
- ReissuLasse
tähtitoimittaja kirjoitti:
että yritykset tekevät näin tiivistä yhteistyötä, mutta kyllä nyt taitaapi ahneus mennä etikan edelle. Oletan että tämä sieniretki pitää maksaa etukäteen?
teillä olevan hyvän oivalluskyvyn
- tähtitoimittaja
ReissuLasse kirjoitti:
teillä olevan hyvän oivalluskyvyn
otan sitten sen, metsässä tapaakin varmemmin puskajusseja. Ja saa BV:kin vähän duunia ettei tarvitse parkua puodissa. Satuin nimittäin kuulemaan, kun vahingossa eksyin takahuoneeseen.
Mitä tämä extreme-matka maksoikaan? Käykö shekki *kieroilee* - ReissuLasse
otan sitten sen, metsässä tapaakin varmemmin puskajusseja. Ja saa BV:kin vähän duunia ettei tarvitse parkua puodissa. Satuin nimittäin kuulemaan, kun vahingossa eksyin takahuoneeseen.
Mitä tämä extreme-matka maksoikaan? Käykö shekki *kieroilee*sularaha
- tähtitoimittaja
ReissuLasse kirjoitti:
sularaha
maksaa. Kas tässä, ottakaa kaikki. Enpä minä niitä enää tarvitse tässä virtuaalimaailmassa. Kiitos hyvästä palvelusta, emme tapaa enää.
- perhantilainen
maksaa. Kas tässä, ottakaa kaikki. Enpä minä niitä enää tarvitse tässä virtuaalimaailmassa. Kiitos hyvästä palvelusta, emme tapaa enää.
jos toi matka onnistuu, mulla meni reissu ihan ketuille.
Voisitkos myydä sun reissus mulle, kun pitäis ehdottomasti päästä tästä nikistä eroon, jookos...please - tähtitoimittaja
perhantilainen kirjoitti:
jos toi matka onnistuu, mulla meni reissu ihan ketuille.
Voisitkos myydä sun reissus mulle, kun pitäis ehdottomasti päästä tästä nikistä eroon, jookos...pleasemutta varmuuden vuoksi, käytän matkan itse. Sinä olet tietojeni mukaan jo päässyt yhteen etappiin, seuraava onkin käynti papittaren luona.
- perhantilainen
mutta varmuuden vuoksi, käytän matkan itse. Sinä olet tietojeni mukaan jo päässyt yhteen etappiin, seuraava onkin käynti papittaren luona.
palstan tason säilyttämisen takia.
Olisi moraalitonta olla suostumatta.
Soitin äsken Lasselle ja se oli samaa mieltä.
Se perui sun matkas ja myi sen mulle.
Hyvästi - ReissuLasse
mutta varmuuden vuoksi, käytän matkan itse. Sinä olet tietojeni mukaan jo päässyt yhteen etappiin, seuraava onkin käynti papittaren luona.
korvaukseksi (vaikka takuita ei olekaan) voitte valita minkä tahansa haluamanne matkan puoleen hintaan
- tähtitoimittaja ejk
ReissuLasse kirjoitti:
korvaukseksi (vaikka takuita ei olekaan) voitte valita minkä tahansa haluamanne matkan puoleen hintaan
Vaadin kaikki rahani takaisin enkä mitään virattomia matkoja, kun niille ei pääse kuitenkaan. Aion kertoa tästä konfliktista paikallislehdessä, johan on ennenkuulumatonta että kaikenkarvaiset tyypit pääsevät extremeen mutta veronmaksajat eivät. Sitäpaitsi kävin äsken palauttamassa matkalaukun ja niskapukin.
- ReissuLasse
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
Vaadin kaikki rahani takaisin enkä mitään virattomia matkoja, kun niille ei pääse kuitenkaan. Aion kertoa tästä konfliktista paikallislehdessä, johan on ennenkuulumatonta että kaikenkarvaiset tyypit pääsevät extremeen mutta veronmaksajat eivät. Sitäpaitsi kävin äsken palauttamassa matkalaukun ja niskapukin.
palautamme koko maksamanne summan, korkojen kanssa.
Lisäksi saatte bonusalennuksen kaikista tulevista matkoistanne.
Toivoisin teiltä ymmärrystä perhantilaisen epätoivoisen tilanteen vuoksi. - tähtitoimittaja ejk
ReissuLasse kirjoitti:
palautamme koko maksamanne summan, korkojen kanssa.
Lisäksi saatte bonusalennuksen kaikista tulevista matkoistanne.
Toivoisin teiltä ymmärrystä perhantilaisen epätoivoisen tilanteen vuoksi.poikkesin vaan hakemaan hynät. Ymmärrän kyllä ettei koiranelämässä ole kehumista, joten ratkaisunne oli oikea.
*hoippuu takaisin JanoJuomaPutiikkiin* - kauppias
poikkesin vaan hakemaan hynät. Ymmärrän kyllä ettei koiranelämässä ole kehumista, joten ratkaisunne oli oikea.
*hoippuu takaisin JanoJuomaPutiikkiin*mä voin tarjota. ja haet ne kamasi takaisin tuolta kaupasta, niille löytyy vielä käyttöä, usko pois.
- norMix evk
...matkalla maineeseen. Järjestyykö?
- ReissuLasse
sillä niin kovaa vauhtia olet itse kavunnut maineen kukkulalle.
Yritän kuitenkin kehitellä lisää jotain mistä kunnia menee, mutta maine kasvaa - ReissuLasse
Oulussa nähdään lauantaina tanssinopettajaopiskelijoiden taitellisia opinnäytetöitä. Matkalla maineeseen -nimisessä konsertissa esitetään kaksi teosta. Ensimmäisenä on Jaakko Posion koreografia "Vie perille", johon musiikin on tehnyt Kaisa Ristiluoma omana opinnäytetyönään Savonia Amk:sta.
varasin jo valmiiksi teille piletin illan esitykseen. - norMix evk
ReissuLasse kirjoitti:
Oulussa nähdään lauantaina tanssinopettajaopiskelijoiden taitellisia opinnäytetöitä. Matkalla maineeseen -nimisessä konsertissa esitetään kaksi teosta. Ensimmäisenä on Jaakko Posion koreografia "Vie perille", johon musiikin on tehnyt Kaisa Ristiluoma omana opinnäytetyönään Savonia Amk:sta.
varasin jo valmiiksi teille piletin illan esitykseen.Nyt olis kerrankin kulttuuria tarjolla tundranreunakylässäsikin, lähdeks kaveriksi? Kiitos vaan sinulle ReissuLasse ja varaatko varoiksi toisenkin piletin!
- ykstypy
norMix evk kirjoitti:
Nyt olis kerrankin kulttuuria tarjolla tundranreunakylässäsikin, lähdeks kaveriksi? Kiitos vaan sinulle ReissuLasse ja varaatko varoiksi toisenkin piletin!
Se on tämä Oulu sellainen kultturelli kaupunki.
Etkös NorMix sitä ole tiennyt? :=))) - norMix evk
ykstypy kirjoitti:
Se on tämä Oulu sellainen kultturelli kaupunki.
Etkös NorMix sitä ole tiennyt? :=)))Näemmä tosiaan siellä tundranreunalla harrastetaan muutakin kuin koiravaljakkokisoja! Kiskaisenkin tästä sitten villapaidan päälleni ja lähden tulemaan. Nähdään näytöksessä ;DD
- MillaN
...on, tahtoisin seikkailemaan Lapin luontoon ja tarvitsen sinne miehekkään miehen oppaaksi.
Kuinka nopeasti saatte seikkailumatkan järjestettyä?
Ottaisin matkan meno-paluuna, mieluummin viikon mittaisena.
Järjestyykö?- ReissuLasse
jotta voin varata Teille erikoisoppaamme NhaimaAslakin, joka on yksi parhaista lapin oppaistamme.
Aslak järjestää majoituksen kodassaan ja tuskin haluatte poistua sieltä mihinkään seikkaemaan koko viikon aikana.
Kotiinkuljetuksen järjestämme ambulanssilla, sillä tuskin pystytte istumaan Aslakin kotaviikon jälkeen muutamaan päivään.
Tätä matkaa ette tule katumaan. - MillaN
ReissuLasse kirjoitti:
jotta voin varata Teille erikoisoppaamme NhaimaAslakin, joka on yksi parhaista lapin oppaistamme.
Aslak järjestää majoituksen kodassaan ja tuskin haluatte poistua sieltä mihinkään seikkaemaan koko viikon aikana.
Kotiinkuljetuksen järjestämme ambulanssilla, sillä tuskin pystytte istumaan Aslakin kotaviikon jälkeen muutamaan päivään.
Tätä matkaa ette tule katumaan....illalla voisin lähteä. Ehdin tässä pakkailemaan ja ihan ehdottomasti on käytävä ensin tuolla kaupassa ostamassa varusteita.
Ilman muuta otan NhaimaAslakin mukaan...nimenomaan seikkailua tässä nyt kaivataankiin.
Paljonko maksaa? - ReissuLasse
MillaN kirjoitti:
...illalla voisin lähteä. Ehdin tässä pakkailemaan ja ihan ehdottomasti on käytävä ensin tuolla kaupassa ostamassa varusteita.
Ilman muuta otan NhaimaAslakin mukaan...nimenomaan seikkailua tässä nyt kaivataankiin.
Paljonko maksaa?mutta varma vastine rahoillenne
- MillaN
ReissuLasse kirjoitti:
mutta varma vastine rahoillenne
...mitä pyydätte, sillä tästä seikkailulomasta en halua jäädä pois.
- tähtitoimittaja
MillaN kirjoitti:
...illalla voisin lähteä. Ehdin tässä pakkailemaan ja ihan ehdottomasti on käytävä ensin tuolla kaupassa ostamassa varusteita.
Paljonko maksaa?eräällä henkilöllä on ripittäytyminen edessä.
- MillaN
eräällä henkilöllä on ripittäytyminen edessä.
...vai jälkeen loman? :)
- tähtitoimittaja
MillaN kirjoitti:
...vai jälkeen loman? :)
papitar on sanonut että parannukset tehdään myöhemmin. Toisaalta olet jo ajatellut syntisiä, miksi muuten menisit siveysvyötä hakemaan? Piipahda ennen reissua sakastissa painelemassa rec-nappulaa, sitten voit lähteä matkalle puhtain mielin. Eikä ripittäytyminen tekisi kovin pahaa muutamalle yrittäjällekään.
- MillaN
papitar on sanonut että parannukset tehdään myöhemmin. Toisaalta olet jo ajatellut syntisiä, miksi muuten menisit siveysvyötä hakemaan? Piipahda ennen reissua sakastissa painelemassa rec-nappulaa, sitten voit lähteä matkalle puhtain mielin. Eikä ripittäytyminen tekisi kovin pahaa muutamalle yrittäjällekään.
...neuvosta...*onpa puhdas ja kevyt olo*
- MillaN
ReissuLasse kirjoitti:
Tätä matkaa ette tule katumaan....hätä tuli, joko minun pitää lähteä reissuun? Mistä ja milloin?
- kauppias
tarjoutui viimeinkin tilaisuus käydä pakeillenne.
toivoisin laivamatkaa, lentokammoa kun poden. Rauhallinen keinunta tämän kiireisen hässäkän jälkeen olisi poikaa. Mieluummin matkustajalaivassa, rahtiliikenne saattaa sekoittaa kauppiaan pään. Rahtilaivoilla on niin uljaskroppaista miehistöä.
millasia matkoja olisi tarjolla, meno-paluu ilman muuta, töppäilyni eivät VIELÄ edellytä lopullista poistumista.- ReissuLasse
matkaa porauslautalla (24h) tai vaihtoehtoisesti porauslautta simulaattorissa (hotelli Vantaa tulisuudelma 6h)
- kauppias
ReissuLasse kirjoitti:
matkaa porauslautalla (24h) tai vaihtoehtoisesti porauslautta simulaattorissa (hotelli Vantaa tulisuudelma 6h)
en nyt ihan tuollaisia matkoja ollut ajatellut, vaan sellaista rauhallista lempeätä keinuntaa. Tuo poraus on niin kovin teknisen kuuloista. Jos ei kummempia ole tarjolla, niin jään odottelemaan josko tulevaisuus tullessaan toisi :)
ilmoittanette kauppaan, jos tarjolle tulee vuonoliikeennettä norja-ilsanti välillä ? - ReissuLasse
kauppias kirjoitti:
en nyt ihan tuollaisia matkoja ollut ajatellut, vaan sellaista rauhallista lempeätä keinuntaa. Tuo poraus on niin kovin teknisen kuuloista. Jos ei kummempia ole tarjolla, niin jään odottelemaan josko tulevaisuus tullessaan toisi :)
ilmoittanette kauppaan, jos tarjolle tulee vuonoliikeennettä norja-ilsanti välillä ?pyydän rakentamaan vuonoja Norjan ja Islannin välille ja heti niiden valmistuttua saatte sinne matkan. Solisteina laivalla tulee olemaan Matti ja Teppo
- kauppias
ReissuLasse kirjoitti:
pyydän rakentamaan vuonoja Norjan ja Islannin välille ja heti niiden valmistuttua saatte sinne matkan. Solisteina laivalla tulee olemaan Matti ja Teppo
asiakaspalvelua jos mikä !! Jos vielä saan toivoa, niin Anna Eriksson ja Mikko kuustonen.
Eikait se nykytekniikalla liene mahdottomuus tuo vuonojen rakentaminen?
- merliNelli
lähtö jonnekkin kivaan paikkaan ja mieluiten menopaluu.
Mitäpä suosittelet minulle?
Ihan hulluksi on mennyt touhu täällä...:DDD
Haluaisin matkustaa tuntemattomana kun hiukan venähti kauppiaan takahuoneessa.Luulevat pian että minä jotain tuhmaa siellä touhuilin.- ReissuLasse
Arabiemiirikuntaan olisi tarjolla.
Voitte pukeutua kaapuun ja peittää kasvonne huivilla, näin onnistutte pysymään tuntemattomana - merliNelli
ReissuLasse kirjoitti:
Arabiemiirikuntaan olisi tarjolla.
Voitte pukeutua kaapuun ja peittää kasvonne huivilla, näin onnistutte pysymään tuntemattomanasitten sen.
Onhan matka turvallinen?
Pelottaa jos vaikka päätyisi epähuomiossa jonkin Sheikki AliHassanin haaremiin. - MillaN
merliNelli kirjoitti:
sitten sen.
Onhan matka turvallinen?
Pelottaa jos vaikka päätyisi epähuomiossa jonkin Sheikki AliHassanin haaremiin....se nyt kauheempaa on kuin minun tuleva seikkailuni NhaimaAslakin kanssa Lapin tuntureilla.:D
- ReissuLasse
huomenna taas uudet kohteet kaupan
- kiertoajelu
Rovaniemi-Himolampi-Runkausjoki-Himokumpu-Paskajärvi-
Kemi ???- ReissuLasse
matkaan kuuluu lisäksi Lemmenjoki
- ReissuLasse
matkatoimistossa ei valitettavasti voida päivystää viikonlopun aikana kuin tilapäisesti, joten olemme räätälöineet teille valmiit äkkilähtöpaketit.
Matka tuntemattomaan (risteily)
Paluu tulevaisuuteen (ikäkriisiä poteville)
Kun maailma ei riitä (todellinen kaukomatka)
MikäMikäMaa (oppaana PeterPan)
The beach (rantaloma)
Kaikki vaihtoehdot ovat 99,- Lec
Matkan varauksen voitte jättää tämän viestin alle- kauppias
löytyikin matkani, olenkin lähdössä jo, mutta kun ei koskaan tiedä mitä reissu tuo tullessaan, niin otan tuon opastetun?? matkan tuntemattomaan :))
Mikäli kollegalle sopii, niin maksaisin matkan pikkupuotini tuotteilla? Tarvittaessa järjestän yksityisen esittelynkin tuotteiden toiminnasta :) - ReissuLasse
kauppias kirjoitti:
löytyikin matkani, olenkin lähdössä jo, mutta kun ei koskaan tiedä mitä reissu tuo tullessaan, niin otan tuon opastetun?? matkan tuntemattomaan :))
Mikäli kollegalle sopii, niin maksaisin matkan pikkupuotini tuotteilla? Tarvittaessa järjestän yksityisen esittelynkin tuotteiden toiminnasta :)kun olet itse paikalla, niin diilataan sitten olivittomasti.
- mutta kysyttävä on
Onko antaa mitään vinkkiä lähdöstä PAKOJALKA?Kun mulle on käyny muutaman keran että oon sattunu väärään paikkaan aika vähissä vaateissa ja rysänpäältä palaminen on ollu lähellä!Missähän semmonen paikka on kun Pakojalka?Te varmaan paljon kiertäneenä maailmalla ootte joskus kanssa joutunut Pakojalkaan,muta minä en oo vielä löytäny ,vaan aina oon tullu kotia.Josko teillä siellä ois tietoo tuosta paikasta, niin voisittako asntaa meno-ohjeen?Maksaisin kyllä hyvin siitä pelkästä ohjeesta,kun en oo vielä löytäny,että ei tarttis joka kerta lähteä ettimään.
- ReissuLasse
sanonta on vaan savolaisten keksimä hämäys. Alunperin sanonta kuului "Jalkasin pakoon ja kovaa", mutta kierot savolaiset väänsivät sen tuohon harhautus muotoon.
Koti sopii hyvin pakopaikaksi, kunhan muistat olla siellä kuin kusi sukassa, hiiren hiljaa.
- MillaN
...hoidetaan maksut myöhemmin. NhaimaAslak odottaa.
Kunhan vaan ei tulis sellainen pikamatka.:D - ReissuLasse
Kaikista äkkilähtö pakettimatkoistamme tänään 15% savuale.
- maron
suru-suru maahan:(( Koskas lähtee ensimmäinen lento? Minulla kun on tapana myöhästyä koneesta, niin anna vähän aikaisempi aika jo valmiiksi, että jospa nyt ehtisin mukaan:))
- ReissuLasse
maron kirjoitti:
suru-suru maahan:(( Koskas lähtee ensimmäinen lento? Minulla kun on tapana myöhästyä koneesta, niin anna vähän aikaisempi aika jo valmiiksi, että jospa nyt ehtisin mukaan:))
ovat tällähetkellä myyntikiellossa.
- maron
ReissuLasse kirjoitti:
ovat tällähetkellä myyntikiellossa.
ilomatka:)) Nauru saarille vaikka, mitäs maksaa, rahaa ei ole, mutta kävisikö maksu vaikka ennustushommina, tai voisin lähteä vaikka oppaaksi, enhän minä naurusaarista mitään tiedä, mutta osaan nauraa oikein raikuvasti - auttaako se?
Keppikerjäläisenä olo ei ole herkkua - mutta odotan että kylässä on anteliasta porukkaa:)) - maron
maron kirjoitti:
ilomatka:)) Nauru saarille vaikka, mitäs maksaa, rahaa ei ole, mutta kävisikö maksu vaikka ennustushommina, tai voisin lähteä vaikka oppaaksi, enhän minä naurusaarista mitään tiedä, mutta osaan nauraa oikein raikuvasti - auttaako se?
Keppikerjäläisenä olo ei ole herkkua - mutta odotan että kylässä on anteliasta porukkaa:))Tässä tiskin takana olen odottanut jo kauan sitä tarjousta sinne Nauru-saarille - mikäs mättää kun ei kunnon keppikerjäläistä palvella??????????
Hyvä matkanjärjestäjä, kun on vielä ens viikko lomaa, tilaisin matkan Krakovaan, Puolaan. Kaupunkimatkat viehättää.
Samalla tilaisin matkalle mukaan ihanan miehen ja tietty jo täältä lähtöpäästä. Passaakos sellainen järjestely? Olis seuraa jo matkan aikana. Ja kun nuo lentomatkat aina tuppaa vähän jännittää, niin ois mukava kun sais sitten pitää toista kädestä kiinni.
Nii, ja eikös tää sitten ole se 15%:n alennuspakettimatka kun kerran matkapakettiin kuuluu miespaketti mukaan?- ReissuLasse
jättämään täkäläiset miehet tänne palstalepakoiden iloksi.
Kauniissa Krakovassa on Wawelin kukkula, sieltä varmaan löydät kadonneen palstalaisen seuraksesi.
Tottakai saat 15% savualennuksen, vaikka mies odottaakin valmiina perillä. ReissuLasse kirjoitti:
jättämään täkäläiset miehet tänne palstalepakoiden iloksi.
Kauniissa Krakovassa on Wawelin kukkula, sieltä varmaan löydät kadonneen palstalaisen seuraksesi.
Tottakai saat 15% savualennuksen, vaikka mies odottaakin valmiina perillä.Minä perun koko matkan jos en saa matkaseuraa jo täältä lähtöpäästä. Mulla pitää olla aina matkoilla matkaseuralainen *kiukuttelee*.
Jään sitten tänne palstoille.
Tai hmmm... mikäs se 'Wawelin kukkula' oikein on?
Ja kukas kadonnut palstalainen siellä on?
*kiinnostuu uudestaan*
- tähtitoimittaja ejk
matkan laiffiin? Lähtöpäivä olisi avoin, mutta kesän alussa kuitenkin. Saako siitä suuremman savualennuksen? Muistelkaapa vaan yrittäjä edellista kaupantekoamme, ei sujunut kovin häävisti vai mitä?
- ReissuLasse
puolenpäivän laiffimatkoja savualennushintaan.
Pitempiä matkoja en suosittele, sillä tarvitsen itse joka-aamuisen tietopaketin.
Juhannusta edeltävällä viikolla olisi yksi viikon laiffimatka (Juhannus sisältyy hintaan). - tähtitoimittaja ejk
ReissuLasse kirjoitti:
puolenpäivän laiffimatkoja savualennushintaan.
Pitempiä matkoja en suosittele, sillä tarvitsen itse joka-aamuisen tietopaketin.
Juhannusta edeltävällä viikolla olisi yksi viikon laiffimatka (Juhannus sisältyy hintaan).löydy pitempiä reissuja? Voin maksaa täyden hinnan. Kai teidänkin putiikki on kesällä kiinni, ainakin jonkin aikaa?
Otan nyt alkuun tuon juhannusmatkan. Löytyisikö sellaista nonstop-matkaa välille netti-laiffi-netti, voisin sahata sitä sarjalipulla. Koko kesäksi, näin alkuun. *ehdottaa kompromissia* - ReissuLasse
löydy pitempiä reissuja? Voin maksaa täyden hinnan. Kai teidänkin putiikki on kesällä kiinni, ainakin jonkin aikaa?
Otan nyt alkuun tuon juhannusmatkan. Löytyisikö sellaista nonstop-matkaa välille netti-laiffi-netti, voisin sahata sitä sarjalipulla. Koko kesäksi, näin alkuun. *ehdottaa kompromissia*kesä-heinä-elokuuksi
Lipulla voi sahata edestakaisin laiffi-netti-laiffi vaikka kuinka monta kertaa päivässä.
Juhannusmatkaan voin lisätä vielä viikon heti siihen Jussin perään, sillä tuskin itsekään toivun ihan heti suvenjuhlan jälkeen lukemaan sanomia, saati sitten sinä kirjoittamaan niitä. - ReissuLasse
löydy pitempiä reissuja? Voin maksaa täyden hinnan. Kai teidänkin putiikki on kesällä kiinni, ainakin jonkin aikaa?
Otan nyt alkuun tuon juhannusmatkan. Löytyisikö sellaista nonstop-matkaa välille netti-laiffi-netti, voisin sahata sitä sarjalipulla. Koko kesäksi, näin alkuun. *ehdottaa kompromissia*kesä-heinä-elokuuksi
Lipulla voi sahata edestakaisin laiffi-netti-laiffi vaikka kuinka monta kertaa päivässä.
Juhannusmatkaan voin lisätä vielä viikon heti siihen Jussin perään, sillä tuskin itsekään toivun ihan heti suvenjuhlan jälkeen lukemaan sanomia, saati sitten sinä kirjoittamaan niitä
- merliNelli
löytyykös niitä vielä?
Laittaisin nämä vainoojani hevon kuttuun, ennenkuin järki sumenee:D
papittarelle jotain hengellistä,palopäällikölle autiomaa,korppikotkalle haaskoja,luomuleidille hyväkasvuinen ryytimaa ja lähetyssaarnaajalle sielun vaellusta amatzombien kanssa.
Pelkkä meno koko sakille ja mielummin sellaiseen paikkaan josta paluut eivät ihan joka kuukausi toimi:DD- viraton
oliks sulla noin monta virkaa?
- merliNelli
viraton kirjoitti:
oliks sulla noin monta virkaa?
mutta ahneella on kakkainen loppu.
Psykolookia tässä etsiskelen,kun on alkanut ilmetä valvehallusinaatioita:DD - merliNelli
jäi vielä perhana:DD
*raahaa pyromaanin tiulitikkuineen odotushuoneeseen* - ReissuLasse
Hautausurakoitsijan hommia
- ReissuLasse
on estänyt pääsyni pissneksen tekoon.
Nyt taisi tukos piuhoissa aueta, kun pukkas oikein tuplana.Haluaisin päästä jollekkin kehittyneemmälle planetalle lomalle.Ei niin väli vaikkos toisesta aurinkokunnastakin. Tärkeintä kuintenkin, että matka sisältäisi rakastelua. Siis sellainen huikea eroottinen rakastelumatka .....vähän niinkuin sellaisella tantrisella kesto orgasmilla.
-lisukkeena taide-elämyksiä
-huikeita maisemia
-mieluusti vielä erittäin maittavat ateriat
-yllätyksiä, seikkailuja ja hulvatonta huumoria
-mahdollisimman pian ...olen valmis:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684296
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102334IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251461Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751059