Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jahas Waffen, sinä olet kyllä ollut hukassa pitkän aikaa. Vai olet sinäkin käynyt aidan toisella puolella katsastamassa, jos ruoho olis siellä vihreämpää. On tainnu olla kun ei ole täällä näkynyt :). Minä en ole ainakaan huomannut, pitäisköhän käydä optikolla.
16.03.2005 20:43
Hah, anna tänne vaan. Kokeillaan ja katotaan miten ne auttaa. Tosiaan, kaikillehan se "kirjotustyyppi" niitä suositteli.
16.03.2005 17:09
Taitaa kevätväsymys hiipiä jokapuolelle. Nyt vaan kaikki vitamiinipillereitä popsimaan.
Itselläni menisi myös tuon 3. vaihtoehdon puolelle, jos tosiaan kävisi niin että ärsytyskynnys ylittyisi. Ihan kokonaan laiffiin en sentään pystyisi karkamaan :).
16.03.2005 16:58
Hymy sinulle :). Kirjotit 40+ naisesta just niinkuin se on, ihana se on :). Miksei siis mies antaisi omaa panostansa suhteen eteen. Niin kotihommissa kuin harrastuksissa.
Kiva lukea miten hienosti parisuhteesi toimii.
Onnea jatkoon.
16.03.2005 12:57
Mukava lukea kirjoituksesi. Hienoa että taistelutahtoa sinulla löytyy sairaudesta huolimatta. Etkä ole valittajaksi heittäytynyt, vaikka kestämistä sinulla sairautesi kanssa on.
Meillä niinsanotusti terveillä on tuossa oppimista.
Itse saattaisin tulla kitkeräksi jos vakava sairaus yllättäisi, silloin ei valituksista loppua tulisi :).
Kaikenlaisia valittajia löytyy, eivät oikein löydä hyviä ja positiivisia asioita mistään. Itse ärsyynnyn nykyään näistä valittajista suunnattomasti. Saattaahan se olla sellainen tietynlainen elämäntapa heillä, vähän niinkuin huvinvuoksi naristaan.
Onhan toki asioita, joista on aihettakin valittaa.
Mukavaa ja aurinkoista kevään jatkoa sinulle :). Tsemppiä edelleenkin!
16.03.2005 12:39
Nooo, ehkä ihan kaikkea en ehtinyt kääntää.
Mutta hyvä kun tukkis siitä muistutti :).
16.03.2005 10:47
No voihan vitsi, ei minulla tietääkseni ole noita tauteja. En ainakaan tunnusta. Täytyy nyt ihan tarkistaa ja syynätä vielä tarkemmin. Joo, ei ole.
16.03.2005 10:40
Jälleen sinulta hyvä kirjoitus elävästä elämästä. Tätä ihan varmasti tapahtuu.
Minkälainen mies toimii noin? Onko hän tunnevammainen? Onko taustalla ollut rankkoja pettymyksiä naisten kanssa? Haluaako hän koko ajan vain vaihtelua ja jännitystä?
Mitä tapahtuu kun hän sättäillessä kohtaakin jonkun näistä tapaamistaan naisista, kun naisen nikki on vaihtunut, eikä mies tiedä sitä? Kuinka hän kiemurtelee siitä tilanteesta.
No näitä mietin itsekseni kun tuo sättimaailma on niin vieras.
14.03.2005 19:40
Kirjoitit *pienet eleet tekevät suuria*. Miten totta se onkin.
Tänään kaupan kassajonossa huomasin takanani olevalla herralla yhden ostoksen ja sanoin ystävällisesti että hän voi mennä edelleni kun itselläni oli kärry täysi ja hänellä vain yksi ostos. Luulen että hän oli tuosta tosi tyytyväinen kun pääsi nopsasti jatkamaan matkaansa, mutta *kiitosta* tai muuta ystävällistä sanaa ei tullut.
11.03.2005 16:35
Työmatka juorooppaanko? Vai lomalleko?
Senkin nautiskelija, viiniä...
Mullakin tuolla pöydällä työkaveriltani tänään saatu valkkaripullo. Huomenna ois vapaapäivä, vois vaikka lasillisen ottaakin.
10.03.2005 23:02
No Jermunaattori... aiotkos valvoa koko yön?
10.03.2005 22:29
Huomaavaisuus, kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat saa todella hyvälle mielelle. Oven avaaminen saa minulta ihan varmasti kiitoksen ja lämpimän hymyn :). Samoin takin päälle auttaminen ja vaikkapa tuolin ojentaminen ravintolassa.
Itse pyrin noudattamaan myös kauniita ja hyviä käytöstapoja ja toisen huomioimista.
Työssäni olen tavannut paljon myös alle kolmekymppisiä kohteliaita nuoria miehiä. Tosi mukavalta tuntuu. Tsemppiä vaan nuorille miehille, naiset arvostaa sitä.
10.03.2005 22:20
mutta onneksi Controlsefu tulee rauhoittamaan tilannetta. Älä nyt karkuun lähde. Kyllä sopu sijaa antaa, kaikki mahtuu joukkoon. Itse en noihin tappeluksiin arvaa mennä sohimaan, voipi tulla turpiin ja sit sattuu leukaan :).
10.03.2005 21:19
Kiitos Naistenpäivän onnitteluista ja kukista ja lahjoista ja haleista ja ja... :).
Kiitos Mellille kahvista ja pullasta. Olis mukava jäädä tähän aamukahville höpöttelemään, mutta nyt kiirettä pukkaa.
08.03.2005 10:17
Saakos kysyä miten tämä nainen reagoi tuohon pissinruikkaukseen?
Kun vaan tuli mieleen että jos minun koirani pissisi housuillesi niin kai minun täytyisi pyytää sinua riisumaan housusi että saisin vietyä ne pestäväksi.
Olet sitten niitä miehiä joilla hutikassa laulunloilotus irtoaa :).
07.03.2005 15:11
Toivottavasti et ole saanut uutta pissinruikkausta housuillesi. Tiedät ainakin varoa kun seuraavan kerran vastakkain tulette.
Odotamme muuten jännityksellä tuota teidän messumatkaa. Tottahan sitten kerrot meille kuinka se sujui :)?
06.03.2005 11:17
Sinä se sitten osaat niin upeasti kuvailla elävää elämää. Todella mukavaa lukea tekstejäsi.
Tämä tarina oli myös herätys itselleni, niin vähän ehdin seurata tuolla liikkuessani ympärilläni olevaa elämää. Sitä vaan kiiruhtaa massan mukana.
06.03.2005 11:07
Älä edes yritä vikitellä Jermua meiltä pois. Ei me sitä täältä pois päästetä. Vaikka sillä välillä rankkaa meidän nunnalauman kanssa onkin, niin paljon Jermu meistä tykkää ettei meitä kyllä jättäiskään.
Äläkä ala nimittelemään... kakkikaijpäsiks, possulaumaks tms...
05.03.2005 15:08
Ihan korviin sattuu kun kuuntelee bussissa tuota nuorten kielenkäyttöä. Tekis ihan mieli sanoa heille että nyt desinfioin teidän suut.
Itse en kirosanoja suustani päästele. Lapset kun yritti joskus niitä kokeilla, silloin täräytin takaisin samalla lailla. Lapset oli kauhuissaan mitä se äiti suustaan päästelee, kun eivät olleet siihen tottuneet. Eivätpä sitten kotona enää kiroilleetkaan, tiedä sitten miten muualla.
"Hitto" taitaa olla itselläni nykyään voimakkain sana.
04.03.2005 21:14
Toiset miehet haluaa vaihtaa nuorempaan ja toiset vanhempaan.
04.03.2005 20:59
88 / 93