No niin..aurinko on jälleen noussut..paistaakin ryökäle kirkkaasti:DD
Tästäpä saa ottaa mukaan kahvia ja tuoretta pullaa ja jos ei ole kiirus, saa nauttia tässä paikanpäällä:D
Pannu on kuumana koko päivän, kaikille palstalla poikkeaville ja pullia saa ottaa useammankin:D
Ai niin...itsepalvelu tänään..kevätkiireet pakkaa päälle...mutta tehkääpä hyvin..:DDD
*taittaa muutaman koivunoksan maljakkoon:)*
Kahvia ja pullaa:D
45
1511
Vastaukset
- Jermu
On se vaan niin kivaa saada pullaa. Siis ihan oikeesti. Ei ne taida noi nuoret ymmärtää oikean pullan päälle mitään. Sipsejä ja kokista ja karkkeja. Ei sille mahda mitään, mutta kunnon korvapuusti ja kuuma juoma..helkuttti se on hyvää.
- norix evk
...niin sinulle kuin muille palstan naisille!
PS Kiitos kaffeesta ja bullasta :DD Kyllä olikin hyvää nisua *ottaa toisenkin palan*- norMix evk
... :DD
- manhattan
Kiitos Nelli. :) Ja onnea kaikille naisille!
Jotain sitä nyt tietysti tarttis sanoa naistenpäivän kunniaksi, jotain joka sopisi palstaympäristöön...
Tulee mieleen ekana:
Kaksi naista puhuu enemmän kuin tuhat kuvaa.
Toisena, (koska haluan muuttaa kaikkien pastalaisten käyttäytymisen vastaamaan omia mieltymyksiäni) heittäisin:
Hieno nainen ei koskaan surffaa aktin aikana.
Hyvää Naistenpäivää! :)- manhattan
Tarjosin firman kaffepöydässä samoja ajatuksia hieman muunneltuna toivotusten ohessa, ja sain aikaan hel-tinmoisen älämölön! Tuli kauhee vääntö, että: kukamukapuhuu?... missämukapuhuu?... työaikanakomukapuhuu?...minäkömuka aktissa? työmaallakomuka aktissa?...siis kamooon!!
Tarkennan nyt sitten täälläkin, että ihan positiivisella asenteella toivottelin :))
- taikanainen eek
nappaa pikaisesti kaffen ja pullan... palatakseen taas myöhemmin.
Kiitos Naistenpäivän onnitteluista ja kukista ja lahjoista ja haleista ja ja... :).
Kiitos Mellille kahvista ja pullasta. Olis mukava jäädä tähän aamukahville höpöttelemään, mutta nyt kiirettä pukkaa.- Jermu
Koska minä poistun ostamaan kukkia. Kotiin, työpaikalle, talonmiehen vaimolle jne jne...Herrasen jestas tätä rahanmenoa...Onneksi saan ottaa rauhallisesti, joten menen YKSIN pitsalle ja oluelle. Olkaa kunnolla täällä sitten, niiiiiiiiiin!
- taikanainen
naistenpäiväntoivotuksista kaikille palstan miehille :)
- manhattan
Tuus nyt keittään hyvät aamukaffeet. Aurinko on noussu tänäänkin. :)
- merliNelli
vaan:)
Nyt on laiffissa sen verran ruuhkaa, ettei kerkiä leipomaan eikä kaffeja keitteleen:D
Nou hätä..tulen takas kunhan saan kiireet ravisteltua kannoilta, pistäkää siihen asti vaikka kaffetusvuorot listaan:DD
- taikanainen
tänään Merli ei tunnu ennättävän kahvinkeittoon, joten otin tuuraajan paikan lennosta :)
Siinä sitä on puhtaalla pöydällä(!) tuoreet mokat ja töhnämunkit tarjolla,tehkäät niin hyvin.
Hurlumille ja muille illalla nauttineille on tuossa sivupöydällä vissyt ja sillileivät, tukkusutijalle erikoisannoksena vaaleanpunainen sydänleivos...(lämmöllä leivottu),sillä voi lieventää happamia röyhtäyksiä ;)
Valitettavasti laiffi pitää ainakin aamupäivän otteessaan, joten itsepalvelu periaatteella.
HEI,onhan siinä Rosmariinallekin luomutyrnimehua, jos et siitä kahvista niin paljon perusta, mehua voi nautiskella itsekukin, siinä on paljon c vitamiinia, joka pitää pöpöt loitolla ja mielen pirteänä.
ILOISTA TÄTÄ PÄIVÄÄ KAIKILLE !!!!!!!!!!!- moccamimmi
cafe lattea, se on mun lemppari? Laiffiin lähden kohta itsekin.
..mulle kuppi capputciinoo ja suklaativahdotettuna..
---*hörpäisee nautiskellen* ----
---ja nyt vetäiseen laffit!!!....Rattoisat viikonloput itse kuka.. sellekin * säädyille:-)))- No kiitos;
kieli napsaakin kitalakeen. Pullamössöä laksatiivilla höystettynä. Mmm...
Jermu sitten loihe lausumahan sen, mikä me mummot ollaan aina tiedetty. Eli rollaattorirulez.
Päivän hajatelmaksi Kilpeä:
'On niitä gerontofiilejäkin, sanoi mummo, kun peiliin katsoi.' - tukkusutija
kahvista. vaaleanpunaiset sydämet voi paahtua karrelle happamasta röyhtäisystä. ja sudelmin suljettua sähköpostia on vaikea haistaa tai maistaa.
- taikanainen
lukee kyltissä, Nurinperin toivomuksesta rollaattorien tankkaus myös mahdollista....mikäli joku ei ole luullut polttoainetankkia muuksi..
Lääkekaappi ja ensiapuasema toimivat täällä myös, sydänlääkkeitä useampaa sorttia, insuliinit, ventoliinit yms yms, ei oo mummoilla eikä paapoilla hätäpäivää, antaa palaa vaan asvaltti rullalle..vaiko vanhainkodin käytävilläkö nää kisat pidetään.. - merliNelli
taikanainen kirjoitti:
lukee kyltissä, Nurinperin toivomuksesta rollaattorien tankkaus myös mahdollista....mikäli joku ei ole luullut polttoainetankkia muuksi..
Lääkekaappi ja ensiapuasema toimivat täällä myös, sydänlääkkeitä useampaa sorttia, insuliinit, ventoliinit yms yms, ei oo mummoilla eikä paapoilla hätäpäivää, antaa palaa vaan asvaltti rullalle..vaiko vanhainkodin käytävilläkö nää kisat pidetään..Mitähän taikajuomia täällä on nyt juotu..:D
Vielä muutama päivä sitten oli nuorekasta porukkaa...ja nyt rollaattorit nököttää rivissä kahvilan edustalla:D
Muutama kiikustuolikin näyttää odottavan keinujaa, lukulaseja pöydällä, sukankutimia korissa ja tekohampaita lasissa..:DD
Kahvit ja nisutkin on yhdistetty pullamössöksi.
Ootte te hassuja, kertakaikkiaan..:D
Vauhdikasta viikonloppua kaikille..:P - taikanainen
merliNelli kirjoitti:
Mitähän taikajuomia täällä on nyt juotu..:D
Vielä muutama päivä sitten oli nuorekasta porukkaa...ja nyt rollaattorit nököttää rivissä kahvilan edustalla:D
Muutama kiikustuolikin näyttää odottavan keinujaa, lukulaseja pöydällä, sukankutimia korissa ja tekohampaita lasissa..:DD
Kahvit ja nisutkin on yhdistetty pullamössöksi.
Ootte te hassuja, kertakaikkiaan..:D
Vauhdikasta viikonloppua kaikille..:Pmuuttuu Merliseni..:)) Huomenta vaan sullekin, näin sitä saatetaan vanheta yhdessä hetkessä, se on tää virtuaalimaailma ihmeellinen....
Saisko olla Aino-tossut :DD - merliNelli
taikanainen kirjoitti:
muuttuu Merliseni..:)) Huomenta vaan sullekin, näin sitä saatetaan vanheta yhdessä hetkessä, se on tää virtuaalimaailma ihmeellinen....
Saisko olla Aino-tossut :DDtuota noin..otan ne tossut sitten kun palajan..:D
Ajattelin vielä kerran käväistä laittamassa jalalla koreasti..Voipi sitten muistella railakasta nuoruutta istuskellen täällä kiikkastuolissa, tossut jalassa ja kutelma kädessä:D
Tyttöporukalla meinattiin illalla käydä aiheuttamassa hämminkiä lähipubeissa..:DD - taikanainen
merliNelli kirjoitti:
tuota noin..otan ne tossut sitten kun palajan..:D
Ajattelin vielä kerran käväistä laittamassa jalalla koreasti..Voipi sitten muistella railakasta nuoruutta istuskellen täällä kiikkastuolissa, tossut jalassa ja kutelma kädessä:D
Tyttöporukalla meinattiin illalla käydä aiheuttamassa hämminkiä lähipubeissa..:DDkuulostaa herkulliselta... Hauskaa iltaa jo valmiiksi..ja..jos me ne keikkustuolit ja kutelmat otetaan käyttöön vasta sit kymmenien vuosien kuluttua, siihen saakka ei kun menoksi korkokengissä :)
- taikanainen
merliNelli kirjoitti:
tuota noin..otan ne tossut sitten kun palajan..:D
Tyttöporukalla meinattiin illalla käydä aiheuttamassa hämminkiä lähipubeissa..:DDMihin sä oot vaipunut, kun ei kuulu ei sitten mitään..tuliko herätettyä liikaa hämmennystäkö,eikait päätä pakota nyt :))
- manhattan
taikanainen kirjoitti:
Mihin sä oot vaipunut, kun ei kuulu ei sitten mitään..tuliko herätettyä liikaa hämmennystäkö,eikait päätä pakota nyt :))
Nelli on varmaan tippunu taikinasaaviin :(
Pikkusen palmikkoo näkyy, eikohän vedetä hiukan.. =) - taikanainen
manhattan kirjoitti:
Pikkusen palmikkoo näkyy, eikohän vedetä hiukan.. =)koko tyttö, teki sitten pikkuisen liian ison puustitaikinan meille ahmateille :) joskohan tuo tippui sinne jo yöllä palaillessaan sieltä hämmennysreissultaan.... Vaan kestääkö palmikoista vedellä jos pää on hellänä muutenkin, kaadetaan saavi ;))
- manhattan
taikanainen kirjoitti:
koko tyttö, teki sitten pikkuisen liian ison puustitaikinan meille ahmateille :) joskohan tuo tippui sinne jo yöllä palaillessaan sieltä hämmennysreissultaan.... Vaan kestääkö palmikoista vedellä jos pää on hellänä muutenkin, kaadetaan saavi ;))
..saattaa käydä niin, että kun viettää iltaa lähipubissa, täytyy lähteä kauas karkuun.
Tai hypätä tiinuun piiloon. =) - merliNelli
taikanainen kirjoitti:
Mihin sä oot vaipunut, kun ei kuulu ei sitten mitään..tuliko herätettyä liikaa hämmennystäkö,eikait päätä pakota nyt :))
täällähän minä..:)
Pikkuisen on hatarat muistikuvat..:P hauskaa oli niin että maha on vieläkin kipee nauramisista:D
Kolme kapakkaa tuli kierrettyä, viiminen oli liikaa..sieltä takertu jumalaton päänsärky mukaan.
Päivän oon peiton alla tehny pyhiä lupauksia..ei koskaan enään..:D
Kyllä tämä tästä...hikkupiljaa..:D - merliNelli
manhattan kirjoitti:
Pikkusen palmikkoo näkyy, eikohän vedetä hiukan.. =)hei:D..Se oli varmaan olutsammio..:P
Uh...kyllä aamulla kurja olo ja palmikot hapsotti surkeina.En kurkistanut peiliin toista kertaa:D - taikanainen
merliNelli kirjoitti:
täällähän minä..:)
Pikkuisen on hatarat muistikuvat..:P hauskaa oli niin että maha on vieläkin kipee nauramisista:D
Kolme kapakkaa tuli kierrettyä, viiminen oli liikaa..sieltä takertu jumalaton päänsärky mukaan.
Päivän oon peiton alla tehny pyhiä lupauksia..ei koskaan enään..:D
Kyllä tämä tästä...hikkupiljaa..:Dolet pelastunut taikinasaavista :))
Vai oli niinkin kova kokemus se viimmeinen kapakka, no, tänään se kaikki on jo mennyttä, komea kevätaurinko paistaa, ainakin täällä meilläpäin.
Juu, oli täällä, tai tuolla huuhaalla vähän säpinätä lauantai-iltana...jospa siellä edes jotain on selvinnyt, uskon ja toivon :) - merliNelli
taikanainen kirjoitti:
olet pelastunut taikinasaavista :))
Vai oli niinkin kova kokemus se viimmeinen kapakka, no, tänään se kaikki on jo mennyttä, komea kevätaurinko paistaa, ainakin täällä meilläpäin.
Juu, oli täällä, tai tuolla huuhaalla vähän säpinätä lauantai-iltana...jospa siellä edes jotain on selvinnyt, uskon ja toivon :)Ihan olen pihalla..kun muutamaan päivään en ole kovin paljon palstaa seurannut..paitsi Sumpparit olen käyny myöhällä lukaiseen:D
Kävin just ennustajalla..tuolla ilmoituspuolella...jännitykselä odotan saanko vastausta..:D - taikanainen
merliNelli kirjoitti:
Ihan olen pihalla..kun muutamaan päivään en ole kovin paljon palstaa seurannut..paitsi Sumpparit olen käyny myöhällä lukaiseen:D
Kävin just ennustajalla..tuolla ilmoituspuolella...jännitykselä odotan saanko vastausta..:Det varmaan ole mistään kovin tärkeästä jäänyt paitsi...jankkumopon päristelyiden loppukähinät?? oli huuhaalla...
Tuo Teuvo haiskahtaa..hitsi vieköön, tutulta, ja vahva käsitykseni on, että on sitä samaa miesrotua kuin niin moni muukin siellä mister kaffe kisassa :))) - merliNelli
taikanainen kirjoitti:
et varmaan ole mistään kovin tärkeästä jäänyt paitsi...jankkumopon päristelyiden loppukähinät?? oli huuhaalla...
Tuo Teuvo haiskahtaa..hitsi vieköön, tutulta, ja vahva käsitykseni on, että on sitä samaa miesrotua kuin niin moni muukin siellä mister kaffe kisassa :)))vaikka se mopon pärinäkin olis kivempaa vaihteeksi kuin tämä hiljaiselo aina kun kerkiän tänne..:(
Tässä on jotain taikaa...puff vaan ja kaikki on kadonneet tai ainakin mykistyneet.
*katsee epäluuloisena taikasauvaansa ja muistelee millaisia loitsuja on kokeillut*
- merliNelli
on mun ympärilläin..:D
Hmm..Eipä näy ketään vaikka näin päiväsaikaan tulin ja poikkesin..:(
No.. istunpas tähän tyhjään keikkustuoliin ja mössään yhden pullan hailakkaan kahviin ja kiikuskelen hetken yssikseni..:D
*hymyilee hampaattoman hymyn ja potkaisee keikkustuolin vauhtiin aino tossulla..*- taikanainen eek
heiluu..=)
- merliNelli
taikanainen eek kirjoitti:
heiluu..=)
ja vauhti paranee..ei meinaa näppisekselle sormet osua..:D
Kyllä aino tossuissa on taikaa..aikaa tässä kuluttelen.Pitäis tunnin päästä poiketa kaupunkiin ja kyytiä oottelen:) - merliNelli
merliNelli kirjoitti:
ja vauhti paranee..ei meinaa näppisekselle sormet osua..:D
Kyllä aino tossuissa on taikaa..aikaa tässä kuluttelen.Pitäis tunnin päästä poiketa kaupunkiin ja kyytiä oottelen:)niin jos minäkin sinne huonekalu liikkeeseen..Pitää käydä ihmettelemässä mitä kummaa...Näyttää muutkin palstalaiset ahkerasti asioivan:D
- taikanainen evk
merliNelli kirjoitti:
niin jos minäkin sinne huonekalu liikkeeseen..Pitää käydä ihmettelemässä mitä kummaa...Näyttää muutkin palstalaiset ahkerasti asioivan:D
ainakin toimittajalla on mahdoton hinku siellä ravata :)
Mä olen ravannut työn ja koneen väliä :)) - taikanainen evk
merliNelli kirjoitti:
niin jos minäkin sinne huonekalu liikkeeseen..Pitää käydä ihmettelemässä mitä kummaa...Näyttää muutkin palstalaiset ahkerasti asioivan:D
tosi hiljaista, jokohan kaikki tekee kevätsiivouksia....
- merliNelli
taikanainen evk kirjoitti:
ainakin toimittajalla on mahdoton hinku siellä ravata :)
Mä olen ravannut työn ja koneen väliä :))ravannu kylillä miesten perässä...:P
Siis kodinkonekorjausmiesten..samperi sillon kun tarvis niin ei missään..Pyykkäri sano työsopimuksen irti.Ei auttanu loitsut eikä manaukset..pyykkivuori kasvaa uhkaavasti.
Olis mulla vanha pulsaattorikone varastossa ja pyykkilautakin..:D - merliNelli
tosi hiljaista, jokohan kaikki tekee kevätsiivouksia....
Minä oon kyllä täys laiskimus siivoamisessa...:P
Pihatyöt on paljon mukavampia..pääsiskin pian rapsuttelemaan ja kuopsuttelemaan.Niin ja nuotiointi on ihanaa..:D - taikanainen evk
merliNelli kirjoitti:
ravannu kylillä miesten perässä...:P
Siis kodinkonekorjausmiesten..samperi sillon kun tarvis niin ei missään..Pyykkäri sano työsopimuksen irti.Ei auttanu loitsut eikä manaukset..pyykkivuori kasvaa uhkaavasti.
Olis mulla vanha pulsaattorikone varastossa ja pyykkilautakin..:Dmiesten perässä juokset..jäikö se päälle siitä kapakkakierroksesta :DD
Vaan taitais nykyihmisesta tuntua melkoiselta pyykinpesu pyykkilaudalla..voin vain kuvitella... - taikanainen evk
merliNelli kirjoitti:
Minä oon kyllä täys laiskimus siivoamisessa...:P
Pihatyöt on paljon mukavampia..pääsiskin pian rapsuttelemaan ja kuopsuttelemaan.Niin ja nuotiointi on ihanaa..:Dnuotiointi..??? onko se kulottamista, vai mitä. Roskien polttamista? makkaranpaistoa?se olis kyllä kivaa :D
- merliNelli
nuotiointi..??? onko se kulottamista, vai mitä. Roskien polttamista? makkaranpaistoa?se olis kyllä kivaa :D
Kulottamista ja roskien polttamista..Kyllä meillä samalla käräytellään makkaroitakin:D
Kerran naapurit meinas jo paloauton soittaa..märät roskat savuaa tosi paljon..:DD
Nyt täytyy mennä..Palataan taas:D - taikanainen evk
merliNelli kirjoitti:
Kulottamista ja roskien polttamista..Kyllä meillä samalla käräytellään makkaroitakin:D
Kerran naapurit meinas jo paloauton soittaa..märät roskat savuaa tosi paljon..:DD
Nyt täytyy mennä..Palataan taas:Dettä saat ne miehet kiinni nyt :))
- pannukahvit
mukavasti pannu porisee
- kahvee ja bulla
maistuis mullekkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742432Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001314- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777