merkitty mies?

manhattan

Lauantaiaamut on varmaan rekulle tuskallisia kun aamulenkin ajankohta venyy aina normaalia myöhemmäksi. Tänään matkaan päästiin 11:n jälkeen ja rekku asteli urhoollisesti takajalat ristissä muutaman minuutin päähän kotipihasta, kunnes keltaiseksi värjäytyvä lumipöykky sai sen silmät muuttumaan taas pyöreiksi, pingoittuneiden viirujen sijaan.
Lähistöllä olevan järven kiertäminen kuuluu ohjelmaan aina vapaapäivän aamuna, sen tietää rekkukin näyttäessään suuntaa raikkaassa pakkaspäivässä.
Miltei ainoa tilanne, missä suomalaiset ovat hyviä smalltalkissa, liittyy lemmikkieläimiin. Vastaan tulevan koiran ulkoiluttajan kanssa on helppoa heittää läppää, ja tunnelma on aina hyvinkin välitöntä. Niin tänäänkin, jolloin hyvin viehättävä, aiemminkin tapaamani koiranemäntä talutti koiraansa vastaamme,ja pysähdyimme sanalle,koirien siinä haistellessa samalla toistensa takapuolia.
Siinä jutellessamme kävi ilmi, että olemme lähdössä samoille messuille lähiaikoina, ja sovimme palaavamme aiheeseen myöhemmin suunnitellaksemme samaa kyytiä messuille. Silmissäni alkoi ilmeisesti jo olla liikaa kipinää, sillä siinä lirkuttaessamme tunsin, kuinka vasemman jalan housunpuntti alkoi vaikuttaa jotenkin normaalista poikkeavalta.
Tämän kaunokaisen vähemmän kaunis koira oli tyynen rauhallisesti takajalka pystyssä ja kusi suoraan säärelleni.

27

1692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moona

Että oli hauskasti kirjoitettu juttu...Kiitos, piristit päivääni!

• ...kerrassaan mainio tarina:-DD

-----noin se koira osotti selkeästi sinulle paikkasi , vai olisikko hormonaalisilla tekijöillä osuutta asiaan...

*ainakin nauratti*

• manhattan

Kyllä se nyt itselläkin alkaa tapaus jo naurattaan :)

• manhattan
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

...kerrassaan mainio tarina:-DD

-----noin se koira osotti selkeästi sinulle paikkasi , vai olisikko hormonaalisilla tekijöillä osuutta asiaan...

*ainakin nauratti*

...että aina tarttee olla sen verran rahaa päällä ettei koirat kuse kintuille. Lompsa ei ollut mukana joten selittänee tapahtuneen :)

• jessica
        manhattan kirjoitti:

Kyllä se nyt itselläkin alkaa tapaus jo naurattaan :)

Loistavaa!! sai hymyn minunkin suupieliini ja naurahus päälle!!

toivottavasti teillä on vielä "treffit" voimassa!

• Seppojuhani

Lukioaikana odoteltiin koulun alkamista sen edustalla. Siihen aikaan koulussa oli vielä ihan oikea ”talkkari” (silloin kun ei repsahtanut kännäämään).

Minun kaverini seisoskeli talonmiehen portin pielessä ja talkkarin koira sihtasi tolppaan, mutta osa meni ohi. Muilla oli tietysti hillittömän hauskaa, mutta hänen ei auttanut muuta kuin käydä vaihtamassa housut.

Vuotta myöhemmin kamu totesi, että on huono enne, kun koirat kusee kintuille. Hän jäi sinä vuonna luokalleen.

Että sinuna en niin kamalasti hymyilisi...

• manhattan

Tässä onkin niinpal pienin vaurion menty jo jonkin aikaa, että todennäköisesti kohta kusee hommat reisille...

• merliNelli

kirjoitettu;)

Siitä on kuitenkin hauskuus kaukana kun kollikisu pissii säärille..:D
      Ei edes jalan nosta, vaan tyly takapuolen kääntäminen..:D
      Ei mikään sulotuoksu..:DD

T.koettu on..tämäkin:P

• manhattan

Jossain konupotikantyhjennysvaiheessa kaikki tuntuu hauskalta... :))

Ja tosi, että koirankusen kanssa pärjää, toista kollinruikkujen.
        Mua kun tulis kolli ruikkiin niin söisin siltä maksan.. :)

• merliNelli
        manhattan kirjoitti:

Jossain konupotikantyhjennysvaiheessa kaikki tuntuu hauskalta... :))

Ja tosi, että koirankusen kanssa pärjää, toista kollinruikkujen.
        Mua kun tulis kolli ruikkiin niin söisin siltä maksan.. :)

tai päivää, jos aletaan oikeen nuslaamaan:D

Kolliparkojen puolesta toivon..etteivät tee elämänsä suurinta virhettä:DD

Konupotikantyhjennysvaiheessa..kaikki tuntuu tuplasti hauskemmalta:D

p.s telkkarissa on Reiska..:PP

• manhattan
        merliNelli kirjoitti:

tai päivää, jos aletaan oikeen nuslaamaan:D

Kolliparkojen puolesta toivon..etteivät tee elämänsä suurinta virhettä:DD

Konupotikantyhjennysvaiheessa..kaikki tuntuu tuplasti hauskemmalta:D

p.s telkkarissa on Reiska..:PP

Jep, katsoin kyllä. Olis tarkoitus toteuttaa kans saunaremontti kevään aikana. Sellainen lasiseinä ja uudet panelit sekä lauteet. Ihan kätsysti se käy...ei mene kun 6 minuuttia!
        Vois vaikka ens perjantaina, siinä kahden jälkeen, tehdä homman pois kuleksimasta.. :)

• manhattan kirjoitti:

Jep, katsoin kyllä. Olis tarkoitus toteuttaa kans saunaremontti kevään aikana. Sellainen lasiseinä ja uudet panelit sekä lauteet. Ihan kätsysti se käy...ei mene kun 6 minuuttia!
        Vois vaikka ens perjantaina, siinä kahden jälkeen, tehdä homman pois kuleksimasta.. :)

...äkkiä lukaistuani luin ensin: pois hommat kuseksimasta.....joko tarvii silmälasit tai sitten nämä kusijutut luetuttaa kirjoitetun sanankin ihan kuin *loraisemalla:-DD

• manhattan

...äkkiä lukaistuani luin ensin: pois hommat kuseksimasta.....joko tarvii silmälasit tai sitten nämä kusijutut luetuttaa kirjoitetun sanankin ihan kuin *loraisemalla:-DD

Kusiketju mikä kusiketju :))

• manhattan kirjoitti:

Kusiketju mikä kusiketju :))

...kusesta kummenee=DD tai sitten meneekin pelkäksi lirutteluksi*NAURAA***

• manhattan

...kusesta kummenee=DD tai sitten meneekin pelkäksi lirutteluksi*NAURAA***

Heti alko meiniki paraneen kun saatiin ketjuun kusitoista kirjoitusta :)

• Toivottavasti et ole saanut uutta pissinruikkausta housuillesi. Tiedät ainakin varoa kun seuraavan kerran vastakkain tulette.

Odotamme muuten jännityksellä tuota teidän messumatkaa. Tottahan sitten kerrot meille kuinka se sujui :)?

• manhattan

Ei mua nyt senttäs päivittäin kuseteta.. :)

Kyllä se messumatka varmaan tulee oleen ihan asiallisella pohjalla. Siinä lähinnä mietittiin, että jos samalla autolla. Olis siitä etunsa jos hänen autolla, vois ite poikkeilla paremmin ständien takaosissa.. Mut taitaa kääntyä mun kuskivuoroks kuitenkin, kun menin lupaamaan, että laulan hänelle koko tulomatkan, jos hänen autollaan....

• manhattan kirjoitti:

Ei mua nyt senttäs päivittäin kuseteta.. :)

Kyllä se messumatka varmaan tulee oleen ihan asiallisella pohjalla. Siinä lähinnä mietittiin, että jos samalla autolla. Olis siitä etunsa jos hänen autolla, vois ite poikkeilla paremmin ständien takaosissa.. Mut taitaa kääntyä mun kuskivuoroks kuitenkin, kun menin lupaamaan, että laulan hänelle koko tulomatkan, jos hänen autollaan....

Saakos kysyä miten tämä nainen reagoi tuohon pissinruikkaukseen?
        Kun vaan tuli mieleen että jos minun koirani pissisi housuillesi niin kai minun täytyisi pyytää sinua riisumaan housusi että saisin vietyä ne pestäväksi.

Olet sitten niitä miehiä joilla hutikassa laulunloilotus irtoaa :).

• manhattan
        Mariet kirjoitti:

Saakos kysyä miten tämä nainen reagoi tuohon pissinruikkaukseen?
        Kun vaan tuli mieleen että jos minun koirani pissisi housuillesi niin kai minun täytyisi pyytää sinua riisumaan housusi että saisin vietyä ne pestäväksi.

Olet sitten niitä miehiä joilla hutikassa laulunloilotus irtoaa :).

Se kuule oli lopulta aika hauska tilanne. Kun siihen kusiseen tilanteeseen havahduimme, halvaantui hän paikalleen, ilmeen ollessa lievää voimakkaammin hölmistynyt. Seurasi hiljainen tovi, jonka jälkeen totesin naiselle että: Kusi se. :)
        Sitten siinä aikkas tanakan puoleisesti revettiin molemmin puolin.

Ja housut ja lenkkarit pesin minä ja pesukarhu.

Ei pyytänyt riisumaan housuja ei. Ainakaan vielä.. :))

• taikanainen

koiruus päätti kostaa, lie oli mustis sinulle, olikohan kyseessä narttu, vaiko uroskoira.... (tässä paljastan tietämättömyyteni koirien elämästä, joku viisas opettakoot, merkkaavatko kaikki koirat reviirejään.....??)

Ps. hauskaa luettavaa näin loman jälkeen, kiitos siitä.

• manhattan

Olenko mielestäs joku fucking reviiri?? :))

• taikanainen
        manhattan kirjoitti:

Olenko mielestäs joku fucking reviiri?? :))

sä olit vaan reviirin rajatolppa.. =))no, mikäs on vastaus tuohon merkkaamisjuttuun??(Ehkä ne narttukoirat ei kuseksi takajalka suorana..*pohtii ankarasti*). Nyt kun olen brunette, saan kysyä asioita, jos en tiedä. Näin opin uutta, ja huomaatko, en ole enään tyhmä jos kysyn, vaan tiedonhaluinen..siinä se blondin ja bruneten ero onkin ;)

• manhattan
        taikanainen kirjoitti:

sä olit vaan reviirin rajatolppa.. =))no, mikäs on vastaus tuohon merkkaamisjuttuun??(Ehkä ne narttukoirat ei kuseksi takajalka suorana..*pohtii ankarasti*). Nyt kun olen brunette, saan kysyä asioita, jos en tiedä. Näin opin uutta, ja huomaatko, en ole enään tyhmä jos kysyn, vaan tiedonhaluinen..siinä se blondin ja bruneten ero onkin ;)

Aidot urokset ei kyyki kusisessakaan paikassa.
        Jalka suoraks ja menoks :))

• joojoo

Kuka tämmöisiä liirumlaarumeita jaksaa lukee. Hohhoijaa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe