Kivaa, sätin uniklubi on toteutunut...hyvää yötä. ;DDD
sou sääd
14
756
Vastaukset
- Jermu
Sinä kun olet sellainen vakkari, niin kertoisitko sää mulle, missä tapellaan eniten näillä palstoilla..Mä kävisin "lomailemassa" siellä.
- Judge
Kannattaakohan tuo uho kiltille miehelle. Simanainen oli oikeassa. Haukotuttaa...
- Jermu
Judge kirjoitti:
Kannattaakohan tuo uho kiltille miehelle. Simanainen oli oikeassa. Haukotuttaa...
Joko katsoit kaikki nauhoittamasi "kauniit ja rohkeat" ja tuli tekemisen puute?
- Judge
Jermu kirjoitti:
Joko katsoit kaikki nauhoittamasi "kauniit ja rohkeat" ja tuli tekemisen puute?
Nauhalta löytyy vielä kolme viikkoa pikkukakkosta. Ei pääse tylsistymään.
Jokin mättää Jermu. Ei lähde herja niinkuin ennen. Olisikohan kevätväsymystä. Oikeuden ja asialinjan puolustaminen on välillä väsyttävää puuhaa. - Jermu
Judge kirjoitti:
Nauhalta löytyy vielä kolme viikkoa pikkukakkosta. Ei pääse tylsistymään.
Jokin mättää Jermu. Ei lähde herja niinkuin ennen. Olisikohan kevätväsymystä. Oikeuden ja asialinjan puolustaminen on välillä väsyttävää puuhaa.vai tapellaanko vaan kaikkia vastaan. Se helpottais asetelmia. Me vastaan kaikki muut. Silloin ei tartteis katsos miettiä. Hutkis pusikot vaan matalaksi ja sen sellaista.
- Judge
Jermu kirjoitti:
vai tapellaanko vaan kaikkia vastaan. Se helpottais asetelmia. Me vastaan kaikki muut. Silloin ei tartteis katsos miettiä. Hutkis pusikot vaan matalaksi ja sen sellaista.
en aio sanojani tuhlata. Et äijä anna periksi. Hyvä! Vastarannalta huutelu kiinnostaa aina, mutta kunnon aloitukset puuttuvat. Pitäisi löytyä jotain useampien mieltä herkästi kuohuttavia aiheita. En nyt oikein keksi uusia sellaisia. Vanhojen juttujen jankkaaminen on tylsää.
- Simanainen
Nää näyttäis kaikki muuttuneen zombilandiaks, tai unilupiks. :))
Mullapa onkin*lälläs lää*yks hyvä mesta, missä saan turpakäräjöidä mielin määrin...mut mä en laske sua sinne! Tuut kummiskin pilaa mun afäärit...:D
Tuu lomalle mun luo, avataan lasoli sen kunniaks(säästin kyllä Vapuks...mut menköö) ja otetaan sillee mittaa feis tu feis...katoppa, kun sulla on täällä toi nunnalauma tukena, nii ei täällä saa aikaa kunnon tappeluksia...millään voorumilla, kun ne seuraa suo kuin kakkikäijpäset! :D
Mulla olis painimatto ja iskumittari?:)) - Simanainen
Judge kirjoitti:
Et kyllä kiusaa meidän kääpiötä(135cm)! Ei se mikään kiltti ole, kettuilee sit tuhannen nikin takaa...ja tosi ilkeesti! :)
- Simanainen
Jermu kirjoitti:
vai tapellaanko vaan kaikkia vastaan. Se helpottais asetelmia. Me vastaan kaikki muut. Silloin ei tartteis katsos miettiä. Hutkis pusikot vaan matalaksi ja sen sellaista.
Minähän pärjäisin teille vasemmalla suupielellä ja oikealla kädellä...ihan yksinkin...senkin äitin hymypojat! :DD
- Simanainen
Judge kirjoitti:
en aio sanojani tuhlata. Et äijä anna periksi. Hyvä! Vastarannalta huutelu kiinnostaa aina, mutta kunnon aloitukset puuttuvat. Pitäisi löytyä jotain useampien mieltä herkästi kuohuttavia aiheita. En nyt oikein keksi uusia sellaisia. Vanhojen juttujen jankkaaminen on tylsää.
Aloituksissa löytyisi kyllä, mutta on ihan sama, kun heittäisi helmiä sioille. ;)
Nää nyyttikestiläiset itkee joka ainoan aloituksen pois, jos avauksen tekijän nimi alka Sima. :D
Auts...*liittää kädet selän takana yhteen, eikä heitä yhtään helmeä tälle possulaumalle...NIH!* Simanainen kirjoitti:
Nää näyttäis kaikki muuttuneen zombilandiaks, tai unilupiks. :))
Mullapa onkin*lälläs lää*yks hyvä mesta, missä saan turpakäräjöidä mielin määrin...mut mä en laske sua sinne! Tuut kummiskin pilaa mun afäärit...:D
Tuu lomalle mun luo, avataan lasoli sen kunniaks(säästin kyllä Vapuks...mut menköö) ja otetaan sillee mittaa feis tu feis...katoppa, kun sulla on täällä toi nunnalauma tukena, nii ei täällä saa aikaa kunnon tappeluksia...millään voorumilla, kun ne seuraa suo kuin kakkikäijpäset! :D
Mulla olis painimatto ja iskumittari?:))Älä edes yritä vikitellä Jermua meiltä pois. Ei me sitä täältä pois päästetä. Vaikka sillä välillä rankkaa meidän nunnalauman kanssa onkin, niin paljon Jermu meistä tykkää ettei meitä kyllä jättäiskään.
Äläkä ala nimittelemään... kakkikaijpäsiks, possulaumaks tms...- Simanainen
Mariet kirjoitti:
Älä edes yritä vikitellä Jermua meiltä pois. Ei me sitä täältä pois päästetä. Vaikka sillä välillä rankkaa meidän nunnalauman kanssa onkin, niin paljon Jermu meistä tykkää ettei meitä kyllä jättäiskään.
Äläkä ala nimittelemään... kakkikaijpäsiks, possulaumaks tms...No kun Jörö on niin helposti vikiteltävissä...en mä muuten, NIIIIH!. :)
Juu, olen samaa mieltä, ei se jättäiskään. Se kun on niin läheisriippuvainen ja päättämätön. ;D
Tärkeintä on, että Jöröllä on edes joku, josta tykätä...*pakoooon*....:DD
Nimittelempähän! Senkin pullakorvat!:D - Muistelija
Simanainen kirjoitti:
Minähän pärjäisin teille vasemmalla suupielellä ja oikealla kädellä...ihan yksinkin...senkin äitin hymypojat! :DD
Muistuuko mieleesi miten nimim. Stoneman hoiteli sinut ja ylkäsi syvään kyykkyyn. Sinua ja Wavea vietiin kuin litran mittoja ja jengillä oli hauskaa.
- Simanainen
Muistelija kirjoitti:
Muistuuko mieleesi miten nimim. Stoneman hoiteli sinut ja ylkäsi syvään kyykkyyn. Sinua ja Wavea vietiin kuin litran mittoja ja jengillä oli hauskaa.
Pääasia on, että ihmisillä on hauskaa. Kuka loppuviimeksi vei ja ketä? ;)
Lauma lampaita, kun näykkäisee nilkasta yhtä, koko lauma säntäilee sinne tänne. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742445Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001314- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581165Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777