teitin kanssa. Täällä sitä riidellään ja ei huomata kevään tuloa. Eikös se kevään pitäisi saada aikaan ihan erilaisia tuntemuksia?
Täällä tulee käytyä niin harvoin, että en teidän jutuista oikein ole perillä, mutta sanotaanhan että "sopu sijaa antaa". Vai onko Jermu täällä hakemassa taas tappeluksia? :=)))
Jos nyt kuitenkin hyväksyisitte porukkaan erilaisenkin luonteen omaavia yksilöitä. Sillä tavoin maailmaa parannetaan. Nyt lähden karkuun. Saan muuten minäkin tuta. :=))))
Hyvänen aika
13
740
Vastaukset
- Judge
suomi-kahvikeskustelut-suomi tarvittaisiin nyt.
En ole yrityksistäni huolimatta oppinut tulkitsemaan turinoiden rivivälejä ja piiloitettuja ivailuja. Hyvin rakennetut lauseet ja huoliteltu teksti eivät mielestäni vielä takaa keskustelun, tappelun tai muun ajanvietteeksi tarkoitetun tarinoinnin laatua.- sini
Täällä on oma jengi, jotka kirjoittelee. Oudomman on vaikea tulla väliin. Toisinaan käyn täällä, ja kun katson avauksen, tuntuu kuin jotain romaania alkais lukemaan. Mielestäni kuitenkin "lyhyestä on virsi kaunis".
Mutta varmaankin joka palstalla on oma jenginsä.
Sille ei näköjään voi mitään. Itse olen myös eräällä toisella palstalla. Onhan meitä sielläkin se vakio porukka, mutta itse toivoisin sinne uutta verta.
Ja siellä ei näitä tappeluksia ole ainakaan näin paljon :=))) - Jermu
sini kirjoitti:
Täällä on oma jengi, jotka kirjoittelee. Oudomman on vaikea tulla väliin. Toisinaan käyn täällä, ja kun katson avauksen, tuntuu kuin jotain romaania alkais lukemaan. Mielestäni kuitenkin "lyhyestä on virsi kaunis".
Mutta varmaankin joka palstalla on oma jenginsä.
Sille ei näköjään voi mitään. Itse olen myös eräällä toisella palstalla. Onhan meitä sielläkin se vakio porukka, mutta itse toivoisin sinne uutta verta.
Ja siellä ei näitä tappeluksia ole ainakaan näin paljon :=)))olen ollut..riipoo kyllä jo..
- sini
Jermu kirjoitti:
olen ollut..riipoo kyllä jo..
Sulla onkin varmaan vaikeaa olla vähän aikaa kiltti :=))) Mutta harjoitus tekee mestarin. Sinikin voi alkaa kohta jo pitämään sinusta :=))
- Judge
Jermu kirjoitti:
olen ollut..riipoo kyllä jo..
kilttien kanssa ala. Sietääkin riepoa.
- Jermu
sini kirjoitti:
Sulla onkin varmaan vaikeaa olla vähän aikaa kiltti :=))) Mutta harjoitus tekee mestarin. Sinikin voi alkaa kohta jo pitämään sinusta :=))
en mä oikeasti kiltti ole.
- norMix evk
...sanonta on väännetty muotoon "sopuli sijaa antaa". Sopulihan ei kukaan halua olla, joten siitä ne riidat syntyvät!
mutta onneksi Controlsefu tulee rauhoittamaan tilannetta. Älä nyt karkuun lähde. Kyllä sopu sijaa antaa, kaikki mahtuu joukkoon. Itse en noihin tappeluksiin arvaa mennä sohimaan, voipi tulla turpiin ja sit sattuu leukaan :).
- Jermu
Marienaattori...
- Jermu
Mariet kirjoitti:
No Jermunaattori... aiotkos valvoa koko yön?
Katselen lentolippujen varausta...ihan ok. Entäs sinä?
Jermu kirjoitti:
Katselen lentolippujen varausta...ihan ok. Entäs sinä?
Työmatka juorooppaanko? Vai lomalleko?
Senkin nautiskelija, viiniä...
Mullakin tuolla pöydällä työkaveriltani tänään saatu valkkaripullo. Huomenna ois vapaapäivä, vois vaikka lasillisen ottaakin.- Jermu
Mariet kirjoitti:
Työmatka juorooppaanko? Vai lomalleko?
Senkin nautiskelija, viiniä...
Mullakin tuolla pöydällä työkaveriltani tänään saatu valkkaripullo. Huomenna ois vapaapäivä, vois vaikka lasillisen ottaakin.Jos ehtis pari päivää olla siinä töiden ohessa vapaallakin. On tää niin raskasta tällainen päivystys tässä palstalla 24/24..Hah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1333972
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514