Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
duunissa tosi namia täytekakkua ;))
21.09.2005 18:51
..olen kuullut ihan samaa, olevan Matin keikoilla. (Mervikin joskus mukana?)
Olihan Matti oman aikansa sankari, nyt ei ole hänen elämänsä kadehdittavaa :(
Jos kateus yksi perusluonteenpiirteitä, voisiko tästä löytyä jotain ajatusta suosion perusteista.
Ilman seiskaa, ei heidän elämästään tiedettäsi, mitä sitten jutut paikkaansa pitävät.
Pöh, mikä "teoria"..
20.09.2005 19:01
aiemmin sanoinkin, minäkin varmaan tajuaisin terveyden menetyksen täysin vasta sitten, kun se olisi totisinta totta.
Omakotitalo, upea ja vapaa asumismuoto.. usein paljon työtä..
19.09.2005 17:21
Sen verran oon lukenut sun 'paasausta' ;) kaupunkiautoilua vastaan.
Kyllä kait Suomessa ylikorostetaan esim. sitä, että pitäisi omistaa asuntonsa.
Ei se varmasti tee ketään sen onnellisemmaksi/onnettomammaksi, jos vain asumismuoto on mieluisa. Ja siinä ovat ne ihmiset/asiat yms. jotka tekevät paikasta kodin.
Terveisin vilukissa, joka ei muuten tingi villasukista aina kesäisinkään ;)
19.09.2005 17:09
on ikävää, että terveyden merkityksen huomaa täysin varmaan vasta sitten, kun sen tai osankin siitä menettää. Rehellisyyden nimissä, siinä on paljon 'sanan helinää, (omakohtainen huomio vain)!
Ja totta kyllä, liikkumaan on hyvä päästä. Mutta jos jonnekin todella haluaa, nykyään sinne myös pääsee. Vaikka ilman 'hevosta' :)
Ei ehkä aina kovin vaivattomasti, mutta kuitenkin.
Meinaapa mennä hiukka vakavaksi, mutta mitäpä siitä viimeisestä hetkestä tietää. Pystyykö/jaksaako siinä enää harmitella sen enempää henkistä kuin aineellistakaan 'pääomaa'..
19.09.2005 16:58
olen ihan ok tyytyväinen, nuorempana en ihan niin.
'Ei nimi miestä/naista pahenna jne..' Ainakaan etunimi.
Toisaalta, alempana mainitut muutamat sukunimet pistäis ehkä miettimään :)
Jopa nimi Rinta-Tassi, on kiinnittänyt jossain huomion :)
Kyllä, nimistä voi tulla jokin mielikuva.
10.09.2005 15:25
No, ehkäpä saat anteeksi.
Nythän voit elvyttää niitä naisia, jotka sai melki sydärin.. ;)
04.09.2005 03:43
Mulle on iskenyt se vade (varhaisdementia), kun en muista tuollasia ollenkaan.
Et sitten banaanikakkua yhtään säästänyt? ;)
Kiitos kakusta kuitenkin, meenkin just keittään kahvit :))
03.09.2005 23:38
..joutaisit saada!
Vaikkapa saunavihdalla näin lauantai-illan kunniaksi ;))
03.09.2005 23:32
..minäkin yritin kysellä.
Jokuhan tuossa hienosti sanoi, että parhaimmillaan se on inside juttua, joka ei muille välttämättä aukene.
Ja jos se ei ole kovin suoraviivaista, niin ei ehkä silloin pelkästään naurata. On vaan hauskaa :))
03.09.2005 23:29
Kait sellaiset oli, kun mulla niin selvä mielikuva? Ettei ole vielä 'vade' iskenyt ;)
03.09.2005 23:23
Minunkin puolestani, ja myös sinulle effut!
Mä alan kohta ottaa vastaan osanottoja vanhenemisen johdosta. No onneksi vasta ensi vuonna seuraava kerta.
Ei tosiaan ole eka kerta kun lyö tyhjää, mutta mikä Kekkosen päivä..
Ehtipä onnittelut vielä tämän päivän nimiin :))
03.09.2005 22:33
..tää. Muttei aina tuu astuttua sisään.
Enempi tuossa 40+ puolella oon, jos oon. Tuntuu vain, että he on jo nukkumassa, jossain riennoissa tai jotain.
No, opetatko sitä flirttiä, vai joko väsyit ;))
Ai niin, tossa meni äsken nikit ja otsikot sekaisin, mutta väliäkö hällä.
03.09.2005 02:10
..tuntea itsensä marttyyriksi!?
Mutta jos siihen pystyy, niin varmaan hyvä keino.
02.09.2005 22:39
Ja siellä liikkuminen, tavalla tai toisella. Sanottu jo vaikka kuinka monta kertaa vissiin tässä, mutta sanon taas vielä kerran :)
On yksi hyvä keino.
02.09.2005 22:31
..'hyi minua'? Ai niin, ei saa pilkkuja nuss.. viilata.. takertua ;))
01.09.2005 18:16
..erittäin samaa mieltä sun kanssa :))
01.09.2005 18:00
Yksi 'vakkari' ilmoittautuu itse :)
Muutama vähän epäröi, onko vai ei. Kyllä on hyvä, mun mielestä, että on/ois 'tukipilareita'.. olikohan tuo hassu vertaus.
Kun on rekkautunut, jotenkin enemmä kuitenkin seisoo sanojensa takana, luulisin.
En ole myöskään huomannut, jos hyvä aihe, että nikittömille vastattais sen vähempää kuin rekkautuneillekaan.
01.09.2005 16:44
..tähän vastaan ;)
Minusta on aika kiehtovaa, ettei juuri kenestäkään täällä tiedä kovin paljoa, 'liikaa'.
Jää hiven omalle mielikuvituksellekin tilaa. Ja suunnilleen kaikki, joita olen lukenut täällä vaikuttavat omalla tavallaan mielenkiintoisilta.
Mulle tämä on paljolti ajankulua/hupia.
Toisaalta kun olemus, ilmeet ja eleet eivät ole käytettävissä, paljosta jää myös paitsi, Eikä itsekään aina tule ymmärretyksi niin kuin haluaisi, se kait on omasta kirjallisesta ulosannista taas kiinni :)
Kyllä, mielikuviin voi ihastua, helpompaa kait se on kuin.. niin no, riippunee tapauksesta.
Joudun aika paljon töissä päätteeseen sidottuna olemaan, niin hienoa rentoutua näin.
01.09.2005 16:17
En tiedä, en varmaan ole itse keksinyt sitä. Ihan kun se ois täällä joskus pilkahtanut joissain jutussa/jutuissa esiin.
Enkä tarkoita, ettei voisi kirjoittaa, vaan nimenomaan mietin/ihmettelen itsekin miksi ei, ja miksi siitä voisi jotakuta nimitellä/arvostella.
Siis vastaukseni lopputulos: "hyvää päivää kirvesvartta" :))
31.08.2005 19:51
54 / 63