stu75
![]()
Aloituksia
42
Kommenttia
312
Harrastaako täällä
joku kaverikoiratoimintaa? http://www.kennelliitto.fi/FI/Hankinta/Kaverikoira/kaverikoirahistoria.htm Voisi olla ihan5313aika osuva :)
Saatu sähköpostina.... LEMMIKKIEN SÄÄNNÖT > > >Ripustettavaksi ERITTÄIN MATALALLE jääkaapin oveen - eli n. kirsun >kork5313Neulatyynynä
sain olla jo heti aamusta. Akuneuloilla mm. hoidettiin kipua ja kiristyksiä :) Kumma juttu muuten miten niitä kipeitä pa8312Lunta ...:)
Nyt sitä sitten saatiin tännekin! Kumma miten ensilumi saa lapsetkin ihan täpinöihin vuodesta toiseen. Täällä olis pitä7285Aina ajankohtaista asiaa
Monilla saattaa olla ihan väärä käsitys lemmikin tarpeista taikka sitten ei ole vaan tietoa tarpeeksi. Kurja juttu, jos5282Tilasin juuri
valoa pimeyteen! http://terrieri.net/kauppa/index.php?main_page=product_info&products_id=320 Noi oli siitä kivoja, ett2280Ilo ylimmillään
täällä meillä taas! Näyttäisi hyvästi siltä, että uusi pentu tulee kuin tuleekin taloon joulun paikkeilla :) Nyt vaan pi5273Tulisipa taas lunta :)
http://www.netikka.net/knuutti/Hupijutut/ensilumi.htm Kyllä talvella on mukavaa!2270uusia rotuja =)
toisaalta kopsattua... Jos harkitset koiran ostamista,tässä olisi muutama harkinnan arvoista uutta rotua: Basset Bokse2269Vihdoinkin varma juttu!
Vuosikausia on asiaa väännelty ja käännelty vaan vihdoin päätös syntyi kuin syntyikin ja hyvä niin :) http://www.turuns2259näitä kielikukkasia taas :)
Kielikukkasia Tontut jakavat kakkia lapsille, joulupukki vierailee. (Ilmoitus Raahen Seudussa 26.11.93) Veteen ammutta2251Iloinen uutinen :)
Toivottavasti toteutuu ja osapuolet pääsevät kaikkia tyydyttävään ratkaisuun ilman irtisanoutumisia! http://www.iltaleh1249Koiraa harkitsevalle vinkki!
kokeile ensin :) Sinä, joka harkitset ensimmäisen koiran hankintaa, kokeile ensin Kuvitteellista koiraa. On huomattava2241Ei tosikoille...;)
Ei dementia aina niin paha sairaus ole.... Vanhuuden ilot 25-vuotias Minna meni naimisiin yli 90-vuotiaan Matin kanssa3234KOIRAIHMISET
kyllä osaavat puhaltaa myös yhteen hiileen hädän tullen :)! HIENOA!!! Nyt kumminkin pitäisi saada rauha maahan takaisin,0230Lomien kunniaksi :)
Näillä sivuilla kyllä tulee aina hyväntuuliseksi, tässä esimerkkiä huvipuistoiluun :) http://www.laaninen.net/evrk/pokk3227Vitsin poikanen
Taas tämmönen sähköpostiin saapunut, ihan vähän pikkutuhma vain :) Laittakaas lisää, jos haluutte. Peräkylän Quick Shop1211yks vielä...
sitten lopetan =) Turvakoira! http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/lassie-p1.php1205Lasten suusta totuus :)
Kyllä lapset tietää Ennen ihmiset oli jaettu rotuihin - hienot ja epähienot. Hienot olivat rikkaita ja niillä oli v2200Pikku toopella
http://www.youtube.com/watch?v=Ruv5vHQsrB0 on selvästi ISO ongelma =), pupu vai pallo!? Taitaa käydä samoilla patterei3192