Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. KD:n äänestäjät, nyt on Suomen etu, että äänestätte Väyrystä

Kristillisdemokraatit, Sari on hyvä, mutta nyt on Suomen etu, että äänestätte Väyrystä. Hyvät kristillisdemokraatit! T
    10
    116
  2. Berlusconi - ihme vai ihmeroisto?

Yle TV1:n Ajankohtaisohjelmien Ulkolinja esitti 18.5.2011 ohjelman: Berlusconi, Italian ihme? , joka on nähtävissä 17.6.
    4
    116
  3. Miksi Jeesus ei voi tulla takaisin v. 2020?

Miksi Jeesus ei voi tulla takaisin v. 2020? Profeetallinen kirjoittaja Tim McHyde julkaisi 31.12.2019 mielenkiintoisen
    Profetiat
    18
    115
  4. Suomalaisia viedään itään - vankeuden maahan

Suomalaisia viedään itään –vankeuden maahan Jumalan palvelijan sanoma Herralta v. 1978 Oi sinä pieni Suomen kansa, kat
    Profetiat
    12
    115
  5. Uskovan 27.4.2020 näkemä näky Suomen hallituksesta ja eduskunnasta, joita johtaa demoni

Uskovan 27.4.2020 näkemä näky Suomen hallituksesta ja eduskunnasta, joita johtaa demoninen kapellimestari Olin alkuviik
    Profetiat
    5
    114
  6. Obaman syntymätodistus on Adobella tehty väärennös

Tunnettu ja arvostettu tietokoneasiantuntija, Mara Zebest, joka on toiminut yli sadan Adoben ja Microsoft sotfwaren julk
    Maailman menoa
    8
    114
  7. Lars Enarsonin v. 1977 saama sanoma herätyksestä

Lars Enarsonin v. 1977 saama sanoma herätyksestä Jumala puhui minulle lokakuussa 1977: ”Minä lähetän herätyksen, joka t
    Profetiat
    4
    113
  8. Esko Someron 3.5.2021 näkemä uni ihmisten esteistä Jumalan seuraamiseen

Esko Someron 3.5.2021 näkemä uni ihmisten esteistä Jumalan seuraamiseen Oli iso puinen risti, jonka ympärillä ja lähist
    Profetiat
    0
    113
  9. Juha Saaren näky sodasta

Juha Saaren näky sodasta Olin 22.11.2014 näyssä Suomessa kotipaikalla, tulin sisälle, meitä sisaruksia oli muutamia tal
    Profetiat
    3
    112
  10. Nimimerkin "Apila" saama sanoma

Nimimerkin "Apila" saama sanoma Vähän aikaa sitten minulle tuli tällainen sana, jossa oli muutakin. Kuitenkin siinä näy
    Profetiat
    7
    111
  11. Näky oikeusistunnosta taivaassa

Näky oikeusistunnosta taivaassa Maurice Sklar näki 27.12.2018 näyn oikeudenistunnosta taivaassa. Syyttäjä Saatana pyys
    Profetiat
    13
    110
  12. Eero Kavaston 28.8.2020 saama profetia tulevista ajoista

Eero Kavaston 28.8.2020 saama profetia tulevista ajoista Minä en aio jättää Suomea oman onnensa nojaan, sanoo Herra Se
    Profetiat
    11
    110
  13. Kolme presidenttiä torjui Karjalan palautuksen mahdollisuuden

Kolme presidenttiä torjui Karjalan palautuksen mahdollisuuden Luin Karjala-lehden numerosta 42 Lasse Koskisen referaati
    Karjalan palautus
    7
    110
  14. Suomen tuleva liittovaltio

Suomen tuleva liittovaltio Sain tänään 13.1.2016 uutta viestiä tältä uskovalta mieheltä, jonka sanoman Suomen itälaajen
    Profetiat
    20
    109
  15. Englantilaisen uskovien ryhmän profetia Suomelle

Englantilaisen uskovien ryhmän profetia Suomelle Sain eilen 12.2.2016 erikoisen sähköpostiviestin englantilaiselta usko
    Profetiat
    1
    109
  16. Onko poliitikko kaikkitietävä?

Onko poliitikko kaikkitietävä? Sellainen vaikutelma syntyy niistä kaikista kysymyksistä, mitä poliitikoille tai esim. k
    Yleistä politiikasta
    3
    109
  17. Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä

Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä Kirjoitin kaksi päivää sitten, että Lassi Koskela olisi nähnyt v. 1985 un
    Profetiat
    3
    108
  18. Valiant - ole uljas ja urhoollinen!

Sana 37 Valiant Sain tänää Herralta englanninkielisen sanan ”Valiant”, joka tarkoittaa ”Uljas ja urhoollinen”. Tässä
    Profetiat
    1
    107
  19. Fidesz-puolue - Unkarin pelastus vai turmio?

Olen viime aikoina tutkinut unkarilaisen Fidesz-puolueen ohjelmaa ja historiaa sen takia, että Fidesz puhuu monia minua
    1
    107
  20. Putin - Uuden maailmanjärjestyksen vastustaja vai kannattaja

Vladimir Putin - Uuden maailmanjärjestyksen vastustaja vai kannattaja Olen miettinyt jonkin aikaa, onko Vladimir Putin
    Maailman menoa
    6
    106