Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Pohjolan unioni

Pohjolan unioni Olen viime päivinä tuonut esiin erään uskovan miehen näkyjä, joiden mukaan Suomesta tulee tulevaisuudes
    Profetiat
    6
    95
  2. Kansallistunne nousussa - mutta globalisaatio voittaa - hetkeksi

Kansallistunne nousussa – mutta globalisaatio voittaa - hetkeksi Samaan aikaan kun globalisaatio ja maailman yhdentymin
    Profetiat
    11
    94
  3. Erään nuoren näky syksyllä 2011

Erään nuoren näky syksyllä 2011 Nuori poika näki syksyllä 2011 näyn kaverinsa mustan hupparin selässä, johon alkoi muod
    Profetiat
    5
    94
  4. Viestini presidentti Putinille

Viestini presidentti Putinille Lähetin eilen presidentti Putinille seuraavan viestin. NWO on lyhenne sanoista New World
    Profetiat
    10
    93
  5. USA menossa kohti poliisivaltiota

USAn presidentti Barack Obama allekirjoitti 31. joulukuuta 2011 lain, joka vie Yhdysvallat yhä lähemmäksi diktatuurista
    Maailman menoa
    7
    93
  6. Jouko Pihon vetoomus suomalaisille äänestäjille

Hyvät suomalaiset   Suomi on hyvä maa, yksi maailman parhaimmista maista monilla eri mittareilla mitattuna.   Suomessa o
    Itsenäisyyspuolue
    3
    93
  7. Näyt Eiffel-tornista ja Suomesta

Om Pedersen Myhrenin tammikuussa 2016 näkemä näky Eiffel-tornista ja Suomen miehityksestä Olen nähnyt viime aikoina ka
    Profetiat
    5
    92
  8. Leena Karlssonin marraskuussa 2016 näkemä uni

Leena Karlssonin marraskuun lopulla 2016 näkemä uni venäläisestä sotilaasta Näin unen, että olin kotiseudullani Etelä-S
    Profetiat
    8
    92
  9. Nicht abstellen

Sana 32 Nicht abstellen Sain tänään Jumalalta kaksi saksankielistä sanaa eli ”Nicht abstellen”, suomeksi ”Ei laskea kä
    Profetiat
    0
    91
  10. Ron Polland: "Minä väärensin Obaman syntymätodistuksen."

Kiista Barack Obaman syntymätodistuksesta on saanut uuden käänteen. WND:n Jerome R. Corsi kirjoittaa 9.8.2011, että tiet
    Yhteiskunta
    2
    90
  11. Suomen linja

Suomen linja Millaisen pitäisi Suomen linjan olla suhteessa muiden maiden linjaan? Sama vai eri? Vastaus riippuu muid
    Profetiat
    10
    88
  12. Minä orpo piru - missä on minun kotini?

Minä en kuulu mihinkään enkä ole osa mitään. Olen kaiken ulkopuolella. Jo lapsena koin erilaisuuden häpeää. Minua hauku
    Maailman menoa
    0
    87
  13. Näin unta Kekkosesta

Näin unta Kekkosesta Näin viime yönä unta presidentti Urho Kekkosesta. Kekkonen oli jossain huoneessa tekemässä työtä
    Profetiat
    0
    87
  14. Venäjän jakamisen suunnitelmat

Venäjän jakamisen suunnitelmat Sain Veli-Pekka Kortelaisen kautta tietää oheisesta artikkelista ja sen kartoista. Kirjo
    Maailman menoa
    0
    87
  15. Muusta maailmasta tulee pahan imperiumi, mutta Suomesta tulee teokratia

Muusta maailmasta tulee pahan imperiumi – Suomesta tulee teokratia Maailman kansat yhdistyvät tulevaisuudessa pahan imp
    Profetiat
    17
    87
  16. Karin 4.11.2012 saama sanoma viimeisestä exoduksesta

Karin 4.11.2012 saama sanoma viimeisestä exoduksesta Viimeisen exoduksen avainvaltioita ovat Suomi ja Saksa, joille kuu
    Profetiat
    1
    87
  17. Kuivuus loppuu ja Hengen sateet tulevat

Kuivuus loppuu ja Hengen sateet tulevat Asun Loviisassa eikä tänään ole satanut vettä ollenkaan. Paitsi iltapäivällä s
    Profetiat
    2
    86
  18. Rene Wallin 17.7.2019 näkemä uni Ahvenanmaan miehityksestä

Rene Wallin 17.7.2019 näkemä uni Ahvenanmaan miehityksestä Unessa punainen Ro-Ro -alus ajoi rauhallisesti kohti Ahvenan
    Profetiat
    6
    86
  19. Rukousryhmässä 2.10.2019 tullut sanoma tuomioista ja suuresta herätyksestä

Rukousryhmässä 2.10.2019 tullut sanoma tuomioista ja suuresta herätyksestä Jumalan tuomiot ovat tulossa. Ne ovat aivan
    Profetiat
    2
    86
  20. Venäjä kutistuu

Sain eilen 11.1.2016 eräältä uskovalta mieheltä seuraavan viestin, jonka hän kokee saaneensa Jumalalta. Sanoma kuuluu:
    Profetiat
    8
    86