piho
![]()
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Pohjolan unioni
Pohjolan unioni Olen viime päivinä tuonut esiin erään uskovan miehen näkyjä, joiden mukaan Suomesta tulee tulevaisuudes695Kansallistunne nousussa - mutta globalisaatio voittaa - hetkeksi
Kansallistunne nousussa – mutta globalisaatio voittaa - hetkeksi Samaan aikaan kun globalisaatio ja maailman yhdentymin1194Erään nuoren näky syksyllä 2011
Erään nuoren näky syksyllä 2011 Nuori poika näki syksyllä 2011 näyn kaverinsa mustan hupparin selässä, johon alkoi muod594Viestini presidentti Putinille
Viestini presidentti Putinille Lähetin eilen presidentti Putinille seuraavan viestin. NWO on lyhenne sanoista New World1093USA menossa kohti poliisivaltiota
USAn presidentti Barack Obama allekirjoitti 31. joulukuuta 2011 lain, joka vie Yhdysvallat yhä lähemmäksi diktatuurista793Jouko Pihon vetoomus suomalaisille äänestäjille
Hyvät suomalaiset Suomi on hyvä maa, yksi maailman parhaimmista maista monilla eri mittareilla mitattuna. Suomessa o393Näyt Eiffel-tornista ja Suomesta
Om Pedersen Myhrenin tammikuussa 2016 näkemä näky Eiffel-tornista ja Suomen miehityksestä Olen nähnyt viime aikoina ka592Leena Karlssonin marraskuussa 2016 näkemä uni
Leena Karlssonin marraskuun lopulla 2016 näkemä uni venäläisestä sotilaasta Näin unen, että olin kotiseudullani Etelä-S892Nicht abstellen
Sana 32 Nicht abstellen Sain tänään Jumalalta kaksi saksankielistä sanaa eli ”Nicht abstellen”, suomeksi ”Ei laskea kä091Ron Polland: "Minä väärensin Obaman syntymätodistuksen."
Kiista Barack Obaman syntymätodistuksesta on saanut uuden käänteen. WND:n Jerome R. Corsi kirjoittaa 9.8.2011, että tiet290Suomen linja
Suomen linja Millaisen pitäisi Suomen linjan olla suhteessa muiden maiden linjaan? Sama vai eri? Vastaus riippuu muid1088Minä orpo piru - missä on minun kotini?
Minä en kuulu mihinkään enkä ole osa mitään. Olen kaiken ulkopuolella. Jo lapsena koin erilaisuuden häpeää. Minua hauku087Näin unta Kekkosesta
Näin unta Kekkosesta Näin viime yönä unta presidentti Urho Kekkosesta. Kekkonen oli jossain huoneessa tekemässä työtä087Venäjän jakamisen suunnitelmat
Venäjän jakamisen suunnitelmat Sain Veli-Pekka Kortelaisen kautta tietää oheisesta artikkelista ja sen kartoista. Kirjo087Muusta maailmasta tulee pahan imperiumi, mutta Suomesta tulee teokratia
Muusta maailmasta tulee pahan imperiumi – Suomesta tulee teokratia Maailman kansat yhdistyvät tulevaisuudessa pahan imp1787Karin 4.11.2012 saama sanoma viimeisestä exoduksesta
Karin 4.11.2012 saama sanoma viimeisestä exoduksesta Viimeisen exoduksen avainvaltioita ovat Suomi ja Saksa, joille kuu187Kuivuus loppuu ja Hengen sateet tulevat
Kuivuus loppuu ja Hengen sateet tulevat Asun Loviisassa eikä tänään ole satanut vettä ollenkaan. Paitsi iltapäivällä s286Rene Wallin 17.7.2019 näkemä uni Ahvenanmaan miehityksestä
Rene Wallin 17.7.2019 näkemä uni Ahvenanmaan miehityksestä Unessa punainen Ro-Ro -alus ajoi rauhallisesti kohti Ahvenan686Rukousryhmässä 2.10.2019 tullut sanoma tuomioista ja suuresta herätyksestä
Rukousryhmässä 2.10.2019 tullut sanoma tuomioista ja suuresta herätyksestä Jumalan tuomiot ovat tulossa. Ne ovat aivan286Venäjä kutistuu
Sain eilen 11.1.2016 eräältä uskovalta mieheltä seuraavan viestin, jonka hän kokee saaneensa Jumalalta. Sanoma kuuluu:886