piho
![]()
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Helena Kuusiston 12.4.2020 näkemä uninäky Raamatusta ja auringon nousemisesta
Helena Kuusiston 12.4.2020 näkemä uninäky Raamatusta ja auringon nousemisesta Oli avoin Raamattu ja siitä lähti aurinko354S.K:n maaliskuussa 2020 näkemä uni venäläisistä sotilaista ja ajoneuvoista Suomessa
S.K:n maaliskuussa 2020 näkemä uni venäläisistä sotilaista ja ajoneuvoista Suomessa Unen alussa sanottiin: liikekannall254Eiran kaksi unta venäläisten miehityksestä
Eiran kaksi unta venäläisten miehityksestä Olen nähnyt kaksi unta, että venäläiset miehittävät Suomen rauhanomaisesti n054Kekkonen puhui Pohjois-Suomen miehityksestä
Kekkonen puhui Pohjois-Suomen miehityksestä Olen tuonut vuosien mittaan esille eri foorumeilla niitä monia profetioita,053Paavo Väyrysen uusi alku
Paavo Väyrysen uusi alku Paavo Väyrynen on pudottanut tänään uutispommin ilmoittaessaan, että hän eroaa Keskustapuoluee353Markuksen marraskuussa 2016 saama näky Venäjän suorittamasta Suomen osittaisesta miehityksestä
Markuksen marraskuussa 2016 saama näky Venäjän suorittamasta Suomen osittaisesta miehityksestä Sain Taivaan Isältä 7. p053Tauno Rantalan 20.2.2008 saama sanoma tulevasta herätyksestä
Tauno Rantalan 20.2.2008 saama sanoma tulevasta herätyksestä Rakkaani, Minä joudun teille sanomaan tänään, että se herä353Anni Arvolan 6.9.2020 näkemä näkysarja Suomen jakautumisesta
Anni Arvolan 6.9.2020 näkemä näkysarja Suomen jakautumisesta Näin parven mustia lintuja, jotka lensivät auton eteen, jo453Lassi Koskelan v. 1993 näkemä uni ydinvoimalaonnettomuudesta Suomessa
Lassi Koskelan v. 1993 näkemä uni ydinvoimalaonnettomuudesta Suomessa Alussa olin jonkin liimakoneen sisällä, jossa oli253Profeetan tehtävä
Profeetan ensisijainen tehtävä on julistaa Jumalalta saatua sanomaa, mitä olen tehnyt. Tulevaisuuteen liittyvät profetia653Periksiantamattomuus vai periksiantaminen?
Periksiantamattomuus vai periksiantaminen? Pekka Tarkka pohtii Helsingin Sanomissa (12.11.) 1930-luvulla ulkoministerin053Mikä on totuus Paavo Väyrysen väitetyistä virheistä?
Paavo Väyrynen joutuu käymään nykyistä presidenttikampanjaansa monia vastuksia, myös menneisyyden haamuja vastaan. Viitt153Frankfurtin koulukunnan pahat tavoitteet saavutettu
Frankfurtin koulukunnan pahat tavoitteet saavutettu Frankfurtin koulukunnalla on kulttuurimarksistisia tavoitteita, jo352Miksi Väyrysen puolue tulee menestymään
Miksi Väyrysen puolue tulee menestymään Toimittaja Marko Junkkari kirjoitti tämän päivän 14.2. Helsingin Sanomissa Paav152Jouko Pihon sanoma: Murros
Jouko Pihon profeetallinen sanoma 12.3.2016 Murros Suomi ja koko maailma on maailmanhistoriallisen murroksen ja taitek1452Tuija Suistomaan 24.3.2020 näkemä uninäky ruokaihmeestä
Tuija Suistomaan 24.3.2020 näkemä uninäky ruokaihmeestä Minua pyydettiin järjestämään syömistä 30 hengelle. Mutta minul252Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 15
Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 15 Sisar Katyn 21.8.2017 saama sanoma Jouko Piholle Amerikkalain351Jouko Pihon näky 14.6.2015
Jouko Pihon näky 14.6.2015 Näin illalla 14.6.2015 seuraavan näyn. Näin kaikkialla hyvin paljon vihreää. Joka puolella551Niinistön puhe
Presidentti Sauli Niinistön puhe 3.2.2016 Valtiopäivien avajaisissa oli rohkea, rehellinen ja hyvin tarpeellinen kannano851Uusi yhdistys - Aito avioliitto
Uusi yhdistys – Aito avioliitto Sain tänään sähköpostitse tietoa uudesta yhdistyksestä nimeltä Aito avioliitto, joka ha1050