Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Tiedän tämän asian.
    Ja olen kyselevä asian suhteen.

IPUn puoluesihteeri Saku Mättö on yksityisaikanaan myös kansainvälisen Share-järjestön toiminnassa mukana. Hän kääntää englanninkieliset tekstit suomeksi. Olen itse tutustunut Sharen aineistoon ja opetuksiin tutkimusmielessä jo vuosien ajan. Kyseessä on Benjamin Cremen esiintuomia opetuksia ns. Maitreyalta, joka on väitetysti ihmiskunnan tuleva suuri henkinen opettaja (minun mielestäni tuleva ihmisiä pettävä Antikristus), joka puhuu jakamisen (share) tarpeellisuudesta niin, että rikkaiden ja köyhien kuilua kavennetaan, ihmiskunnan eri kansojen veljeydestä sekä rauhan tarpeesta kaikkien kesken. Nämä mainitut asiat ovat kaikki sinällään oikeita ja kannatettavia.

Mutta olen nähnyt asian kuitenkin niin, että nämä Sharen ajamat ideat ovat viemässä omalta osaltaan maailman kansoja, myös Suomea, kohti globaalia maailmanyhteisöä, jossa kaikki tunnustavat yhtä uskontoa ja ovat osa yhtä diktatuurista maailmanvaltaa, jossa ei ole enää mitään itsenäisiä kansallisvaltioita, vaan kaikki kansat ovat yhtä ja veljiä keskenään yhden palvotun maailmanopettajan vallan alla.

Olen puhunut tästä asiasta Saku Mätön kanssa. Hän tietää huolestuneisuuteni. Mätön mielestä minä olen käsittänyt asioita hiukan väärin ja huoleni on turha. Hän sanoo joka tapauksessa ajavansa itsenäisen Suomen asiaa ja eroa EU:sta. Minun on vaikea uskoa sitä.

Olen siis edelleenkin ihmeissäni. Minun käsittääkseni Sharen ideologia ja Suomen Itsenäisyyspuoleen tavoiteohjelma ovat vaikeasti yhteensovitettavissa.

Joko Saku Mättö harhauttaa tahallaan eli hän on IPUun soluttautunut Uuden maailmanjärjestyksen agentti tai hän ei itsekään ymmärrä täysin, missä ideologisessa porukassa hän on mukana. Eli voi olla, että Saku Mättö on vain vilpittömästi mukana hyvältä kuulostavassa hankkeessa, jonka perimmäistä pahuutta hän ei tajua.

Tuli suoraa tekstiä, mutta mitä tässä hienostelemaan tai peittämään tosiasioita. Minä puhun asiat suoraan ja katsotaan sitten, mihin se sitten johtaa.

Toivon, että muut IPUlaiset ottavat asiaan kantaa. Voiko Itsenäisyyspuolueella olla puoluesihteerinä ja Helsingin piirin puheenjohtajana henkilö, joka ajaa Sharen globalistista ideologiaa?

Jouko Piho
  2. Näkyy olevan ateistinen homojärjestö.
    En kannata.