Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän tämän asian.
Ja olen kyselevä asian suhteen.
IPUn puoluesihteeri Saku Mättö on yksityisaikanaan myös kansainvälisen Share-järjestön toiminnassa mukana. Hän kääntää englanninkieliset tekstit suomeksi. Olen itse tutustunut Sharen aineistoon ja opetuksiin tutkimusmielessä jo vuosien ajan. Kyseessä on Benjamin Cremen esiintuomia opetuksia ns. Maitreyalta, joka on väitetysti ihmiskunnan tuleva suuri henkinen opettaja (minun mielestäni tuleva ihmisiä pettävä Antikristus), joka puhuu jakamisen (share) tarpeellisuudesta niin, että rikkaiden ja köyhien kuilua kavennetaan, ihmiskunnan eri kansojen veljeydestä sekä rauhan tarpeesta kaikkien kesken. Nämä mainitut asiat ovat kaikki sinällään oikeita ja kannatettavia.
Mutta olen nähnyt asian kuitenkin niin, että nämä Sharen ajamat ideat ovat viemässä omalta osaltaan maailman kansoja, myös Suomea, kohti globaalia maailmanyhteisöä, jossa kaikki tunnustavat yhtä uskontoa ja ovat osa yhtä diktatuurista maailmanvaltaa, jossa ei ole enää mitään itsenäisiä kansallisvaltioita, vaan kaikki kansat ovat yhtä ja veljiä keskenään yhden palvotun maailmanopettajan vallan alla.
Olen puhunut tästä asiasta Saku Mätön kanssa. Hän tietää huolestuneisuuteni. Mätön mielestä minä olen käsittänyt asioita hiukan väärin ja huoleni on turha. Hän sanoo joka tapauksessa ajavansa itsenäisen Suomen asiaa ja eroa EU:sta. Minun on vaikea uskoa sitä.
Olen siis edelleenkin ihmeissäni. Minun käsittääkseni Sharen ideologia ja Suomen Itsenäisyyspuoleen tavoiteohjelma ovat vaikeasti yhteensovitettavissa.
Joko Saku Mättö harhauttaa tahallaan eli hän on IPUun soluttautunut Uuden maailmanjärjestyksen agentti tai hän ei itsekään ymmärrä täysin, missä ideologisessa porukassa hän on mukana. Eli voi olla, että Saku Mättö on vain vilpittömästi mukana hyvältä kuulostavassa hankkeessa, jonka perimmäistä pahuutta hän ei tajua.
Tuli suoraa tekstiä, mutta mitä tässä hienostelemaan tai peittämään tosiasioita. Minä puhun asiat suoraan ja katsotaan sitten, mihin se sitten johtaa.
Toivon, että muut IPUlaiset ottavat asiaan kantaa. Voiko Itsenäisyyspuolueella olla puoluesihteerinä ja Helsingin piirin puheenjohtajana henkilö, joka ajaa Sharen globalistista ideologiaa?
Jouko Piho
11.01.2011 00:19
Minä kirjoitin "neuvostojohtoinen" enkä "venäjäjohtoinen". Neuvostoliiton johdossa oli varsinkin alussa paljon juutalaisia, kunnes gruusialainen Stalin teloitutti heidät kaikki. Sen jälkeen johdossa oli enemmän venäläisiä, joita oli toki ollut mukana alusta alkaen.
Tässä ei kansallisuus ole tärkeintä, vaan se, että Neuvostoliitto toteutti kommunismia yli 70 vuoden ajan.
Mitä tulee siihen, että Venäjä miehittäisi joskus Suomen, niin se perustuisi juuri aloitukseni ajatukseen puskurivyöhykkeen tarpeellisuudesta Venäjälle. Eli jos tulee kansainvälinen kriisi, niin Venäjä mitä todennäköisimmin haluaa Suomesta itselleen turvallisuusvyöhykkeen samaan tapaan kuin NL halusi erinäisiä turvallisusualueita Suomelta ennen Toista maailmansotaa.
Silloin Suomi ei suostunut, mikä oli mielestäni silloin oikeaa politiikkaa, kun ajattelee Baltian maiden kohtaloita jotka suostuivat.
Tulevassa mahdollisessa sotatilanteessa näen tilanteen niin, että tällä kertaa Suomen on syytä suostua aluevaatimuksiin uskoen, että alueet saadaan myöhemmin takaisin.
Itse uskon ja tiedän, että alueet saadaan takaisin.
Jouko Piho
08.01.2011 23:00
Olen lukenut hyvin monia eri profetioita Venäjän tulevasta miehityksestä ja sen jälkeisestä Venäjän Suomesta poistumisesta sekä sitten Karjalan palautumisesta Suomelle, että minun on mahdotonta tuoda täällä julkisesti tarkkoja tietoja profetioista, profeetoista tai ajankohdista. Sellainen vaatisi suuren ja aikaavievän tutkimustyön, jos alkaisin selvittää monien vuosien takaisia lähteitä, mihin minulla ei ole aikaa.
Minä olen omaksunut nuo sanomat ja sisäistänyt ne siten, että tuon niitä rohkeasti esille, koska uskon, että ei ole sattumaa tai vain eri ihmisten pään tuotoksia, että eri aikoina on tullut niin samansuuntaisia sanomia eri ihmisille.
Seison siis henkilökohtaisesti esiin tuomieni Venäjä-profetioiden takana. Minun henkeni yhtyy niihin ja uskon niin käyvän kuin on profetoitu.
Aika näyttää, olivatko sanomat aitoja vaiko mielikuvitusta.
Sitä ennen sanomien välittäjää ei tule ampua.
07.01.2011 19:11
Inhottava realisti kirjoitti: "Missään päin Raamattua ei ennusteta MITÄÄN, mikä liittyisi vaikkapa siihen, että Venäjä Suomen miehittäisi-. Kyseessä on Pihon ja kumppanien päässään kehittelemä kuvitelma."
Ei Raamatussa tarvitse olla mitään profetioita siitä, että Venäjä tulee miehittämään osittain Suomen.
Asiasta ovat puhuneet eri profeetat, jotka ovat saaneet sellaisen sanoman Jumalalta.
07.01.2011 18:56
Täällä kysyttiin, miksi minä käytän välillä rekisteröityä, välillä rekisteröimätöntä nimimerkkiä.
Vastaan, että minä käytän aina rekisteröityä nimimerkkiäni, joka näkyy ylhäällä kirjoitusmuodossa JoukoPiho.
Mistä moinen luulo, että minä käyttäisin välillä rekisteröimätöntä nimimerkkiä?
Jouko Piho
07.01.2011 12:17
Nyt sivuni näkyvät taas.
Yhteys on saatu aikaan perjantaina 7.1.2011 joskus 10.30 ja 11.00 välillä.
Vieläkään minulle ei ole sanottu mitään syytä, miksi yhteys oli poikki lähes viikon ajan.
Aion tiedustella asiaa Elisasta.
Jouko Piho
07.01.2011 11:30
Nyt sivuni näkyvät taas.
Yhteys on saatu aikaan joskus 10.30 ja 11.00 välillä.
Vieläkään minulle ei ole sanottu mitään syytä, miksi yhteys oli poikki lähes viikon ajan.
Jouko Piho
07.01.2011 11:25
Nyt sivuni näkyvät taas.
Yhteys on saatu aikaan joskus 10.30 ja 11.00 välillä.
Jouko Piho
07.01.2011 11:24
Soitin tänään tiistaina 4.1.2011 Elisalle ja kysyin tilannetta. Kävi ilmi, että Elisan kotisivuja hallinnoi jokin muu palveluntarjoaja, jolle on lähtenyt Elisasta jo eilen tieto, että minun sivuni tulisi palauttaa kiireellisesti. Mutta eipä näy mitään tapahtuvan.
04.01.2011 19:05
Sain tänään viimein selviteltyä asiaa Elisan kanssa. Kävi ilmi, että minulla on voimassa oleva sopimus siitä, että minun kotisivuni ovat Elisan palvelimella. Olen myös maksanut laskuni.
Loppujen lopuksi kävi niin, että kukaan (juttelin eri henkilöiden kanssa) ei osannut sanoa, mistä tämä katkos johtuu.
Lupasivat laittaa asiani kiireelliseksi, joten sivuni pitäisi palautua tänään tai viimeistään huomenna tiistaina.
03.01.2011 13:12
Ilmeisesti kyseessä ei ole hakkerointi, vaan jonkinlainen tietokatkos minun ja Elisan välillä.
Asia selviää varmaankin huomenna maanantaina, kun pääsen vihdoinkin soittamaan Elisaan ja keskustelemaan ongelmasta.
02.01.2011 23:16
Minä en ole sulkenut sivujani.
Päivällä sivuni vielä toimivat.
Nyt tulee vain ilmoitus, että haettua sivua ei löydy.
En tiedä, mistä on kysymys.
Onkohan sivuni hakkeroitu?
Tilanne on sikälikin harmittava, että en voi tiedustella
asiaa Elisan tuesta ennen kuin maanantaina, kun on arkipäivä.
01.01.2011 22:22
En ole ollut pitkään politiikassa mukana, vasta noin puolitoista vuotta.
Mistä tahansa puolueesta voi erota lähettämällä puoluetoimistoon kirjeen,
jossa ilmaisee halunsa erota puolueesta. Ilmoituksen voi varmaan tehdä myös sähköpostitse
puoluetoimistoon.
Ero voi onnistua puhelinilmoituksellakin, kuten minun kohdallani, kun erosin KD:sta
sanomalla eroilmoitukseni puhelimessa piirin toiminanjohtajalle.
01.01.2011 21:20
On totta, että seuraavat neljä vuotta ovat IPUlle etsikkoaikaa, koska v. 2015 vaaleissa tulee mitä ilmeisimmin voimaan 3 %:n äänikynnys koko maassa eikä vaaliliittoja saa enää solmia.
IPUn on siis pärjättävä omillaan ja koko maassa kannatuksen on oltava vähintään 3 %.
Tavoite on aika kova mutta ei mahdoton.
Perussuomalaisten nousu näyttää, että suuriakin poliittisia muutoksia voi tapahtua.
Seuraavien neljän vuoden aikana voi hyvinkin käydä niin, että nykyinen PS:n suosio alkaa laskea, varsinkin jos PS on mukana hallituksessa.
Silloin on IPUn aika.
Mutta yritetään jo nyt ensi kevään vaaleissa saada läpimurto aikaan niin, että IPU saa eduskuntaan ainakin yhden ehdokkaan, ehkä useampiakin.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
31.12.2010 15:57
Hyvä vastaus edellä.
Lisään sen verran, että kun aloittaja sanoi, että IPU olisi arvoiltaan ja asenteiltaan kapitalismia edustava puolue, niin tämä ei pidä paikkaansa.
IPU on kaikkien ihmisten puolue ja nimenomaan köyhempien ja tavallisten palkansaajien puolue. IPU kannustaa myös pk-sektorilla toimivia yrittäjiä ja maanviljelijöitä.
Sen sijaan Itsenäisyyspuolue on ökykapitalismia, keinottelutaloutta, jatkuvaa velkaantumista, suurpääoman ja monikansallisten yhtiöiden liiallista määräysvaltaa eli markkinavoimien ylivaltaa vastaan, jossa ahneet markkinat vievät ja valtiot vikisevät puhumattakaan tavallisista ihmisistä.
Tästä hulluudesta pääsee eroon vain siten, että Suomi eroaa EU:sta ja eurosta ja ottaa lainsäädännön ja rahapolitiikan omiin käsiinsä.
Suomi jälleen itsenäiseksi!
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
31.12.2010 15:43
IPU ei toimi uskonlahkon mukaan. Väite on väärä.
Mitä tulee uskontoon, niin uskonto ei ole vain yksityisasia.
Ei ole samantekevää, noudatetaanko itsenäisessä Suomessa kristillisiin arvoihin perustuvaa lainsäädäntöä vai esim. islamilaista sharia-lakia tai jopa kommunistiseen "moraalliin" perustuvaa toimintaohjetta, jossa kaikki on oikein, mikä edistää kommunismia.
Minä en kuitenkaan pidä uskonasioita esillä vaalikampanjassani. Myönnän kuitenkin, että uskonnollinen vakaumukseni vaikuttaa minun ajatusteni taustalla eli olen kristittynä mukana politiikassa.
Suomen itsenäisyyden takaisin saaminen on niin tärkeä asia, että sitä haluavien ihmisten ei tule sotkeentua riitelemään uskonkysymyksistä, jotka eivät ole vaaliteemoja. Sekä ateistit että kristityt voivat ajaa Suomen asiaa. Mutta vain jos pysytään pääasioissa eikä aleta syytellä eri tavalla uskovia turhan päiten.
Jouko Piho
IPUn kansanedustajaehdokas
28.12.2010 19:07
Ei tässä kukaan puolusta miehitystä, en minä ainakaan.
Kristinusko kuuluu suomalaisuuteen kuin nenä päähän. Ateisteja on pieni vähemmistö.
En minä vihaa pakanoita, mutta ei pakanoidenkaan tarvitse elvistellä voimakkaan kristillisen perinteen Suomessa.
Jouko Piho
27.12.2010 19:58
Näkyy olevan ateistinen homojärjestö.
En kannata.
18.12.2010 23:57
En ota vakavasti kenenkään puskasta ampuvan nimimerkkikirjoittajan viestejä.
18.12.2010 21:52
Joku kysyi: "Millaista johdonmukaisuutta osoittaa hyönteisten korvista kaivuun yhdistäminen Lahden tuhoavaan maanjäristykseen?"
Minä näin tuon unen. Asioilla voi olla sellainen yhteys, että kun rukoilin Jumalan apua ötökkätilanteeseen, niin pappi piti sellaista rukousta epäsopivana. Kyse oli siis uskosta tai epäuskosta. Jumalan tuomiot tulevat syntien ja epäuskon takia. Itsekin koin siinä unessa selvästi, että maanjäristyksellä oli yhteyttä papin epäuskoiseen puheeseen. Ei tietenkään niin, että maanjäristys olisi tullut sen papin yhden puheen takia, vaan niin, että papin puhe edusti luterilaisen kirkon luopumusta laajemminkin ja pitemmän ajan kuluessa.
18.12.2010 14:41
27 / 42