Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bushmanni
profiilit
bushmanni
bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
8309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitähän+koetit+sanoa?
En+ymmärtänyt+yhtään+mitään.
<<<Tuomarina,+ja+Jumalana+hän+ilmaantuu+sinulle.+
Sitä+et+voi+kiistää,+eli+tuota+mahdollisuutta>>>
Voin+kiistää,+koska+en+uskoa+satuja,+etenkään+typeriä,+taikauskoisia+satuja.
Oliko+muuta?
>>>+Minä+uskon+....+<<<
Saat+uskoa+ihan+mitä+haluat,+mutta+ei+se+siitä+totta+tee.
Sadut+eivät+muutu+todeksi,+vaikka+niihin+uskoisi+miten+lujasti+tahansa.
03.10.2017 19:24
<<<Ajattele+kuinka+paljon+Jumala+sinua+rakastaa+sellaisena+kuin+olet.>>>
Eihän+rakasta,+jos+minun+pitää+sen+tollon+rakkautta+saadakseen+hokea+typeryyksiä+tai+uskoa+todeksi+asioita,+joita+ei+voi+tapahtua.
03.10.2017 17:18
Se+satukirja+horisi+että+Jeesus+lupasi+kannattajilleen+tulla+takaisin+heidän+vielä+eläessä.
Eipä+ole+ukkoa+näkynyt.
03.10.2017 17:16
Ahaa.+Tämä+"+paholainen"+voi+ottaa+ihmisen+valtaansa+ja+samaan+aikaan+sinun+jumalasi+vain+katselee,+eikä+voi+enää+asialle+mitään.
Mitä+se+kertoo+jumalastasi+ja+hänen+maagisista+taikavoimistaan?
03.10.2017 08:50
Miten+se+Jeesus+silloin+minulle+tulisi?
Osaako+Jeesus+taikatemppujen+lisäksi+muuttaa+muotoaankin?
Voisiko+hän+tulla+käärmeen+muodossa?
03.10.2017 08:21
Mitä+merkkejä?
Mitä+niistä+pitäisi+osata+tulkita?
03.10.2017 08:19
Ihan+kristitty+valkoinen+hetero+tässä+oli+kylläkin+tekijänä.+
Mutta+miksipä+se+sinun+taivaallinen+taikuri+ei+tule+takaisin?
Koska+se+on+taikauskoisten+beduiinien+mielikuvitusta,+jos+et+ole+sitä+tuohon+ikään+vielä+tajunnut,+tollo.
02.10.2017 22:30
Tarkasti+pohtien+Las+Vegasin+tapahtuma+taisi+olla+tämän+taivaallisen+taikaukon+tahto,+koska+jos+hän+olisi+halunnut+tapahtuman+tapahtumattomaksi,+hän+olisi+varmaan+repinyt+piikkarinsa+lähtötelineistään+keinolla+millä+hyvänsä.
02.10.2017 20:53
Ja+tämä+taikasetä,+Herra,+perustuu+taikauskoisten+beduiinien+toiveajatteluyn,+josta+ei+ole+todisteena+kuin+kasa+pölyyntyneitä+kansansatuja.+
Joten+siinäpä+odottelette.
02.10.2017 16:05
pH+sulla+on+housuissasi.+Jos+se+sinun+taikasankarisi+ei+ole+saanut+piikkareita+telineistä+yli+kahteen+tuhanteen+vuoteen,+niin+sekö+ei+kerro+sinulle+mitään?
02.10.2017 08:49
On+tämä+yksi-usko+kyllä+mainio+tapaus+ja+hieno+osoitus+adventtikirkon+nykytilasta.+Se+houkuttaa+enää+lähinnä+kaikenmaailman+kahjoja+ja+hulluja+huomiinsa.+Tämän+ovat+toki+huomanneet+muutkin,+eli+olen+törmäillyt+viime+kuukausina+muutamiin+entisiin+ystäviin,+jotka+ovat+nykyisin+myös+entisiä+adventisteja+ja+jokainen+on+sanonut,+että+meno+on+tänä+päivänä+kuin+hullujenhuoneella+konsanaan.
On+käymässä+juuri+kuten+ennustin+jo+vuosia+sitten,+eli+kiinnittymällä+julkisesti+ja+äänekkäästi+nuoren+maan+kreationismiin,+adventtikirkko+kerää+enää+kaikkein+kahjoimmat+tapaukset+maksaviksi+asiakkaikseen,+eli+vaikkapa+tämän+yksi-uskon.
On+mukavaa+hymyillä+sivussa,+kun+näkee+kehityksen,+että+tämä+amerikkalainen+höpökirkko+tuhoaa+itse+itsensä+omilla+typerillä+päätöksillään+ja+suuntaviivoillaan.
01.10.2017 12:45
>>>+Minä+jaksan+kyllä+odottaa+Jeshua+Messiasta.++>>>
No+siinäpä+odotat.+Ei+tule+ukkoa+näkymään.+Jeshuasi+tulee+tänään+yhtä+suurella+todennäköisuudella+kuin+tuli+eilen.+Huomenna+yhtä+suurella+todennäköisyydellä+kuin+tuli+eilen+tai+toissa+päivänä.
Parempi+kun+pistät+lapun+yöpöydälle,+jossa+lukee,+että+Jeshua+ei+tullut+tänäänkään+ja+näet+sen+aina+viimeisenä+illalla.
Jääkaappiin+pistät+lapun+jossa+lukee,+että+Jeshua+ei+tule+tänäänkään,+ja+tämän+luet+aina+aamulla+ensimmäisenä,+niin+siitäpä+se+alkaa+totuus+paljastua,+koska+ne+laput+tulevat+olemaan+oikeassa+joka+päivä+tästä+hetkestä+ikuisuuteen.
29.09.2017 08:47
>>>+Antakaa+minulle+lisää+tietoa,+joka+tietää+jotakin;
Onko+Jehovan+todistajilla+ja+adventtiliikkeellä+yhteiset+syntyvaiheet+?+>>>
Toki+on.
Yhteistä+on+taikauskoiset+tietämättömät+pölvästit,+1800-luku+ja+Made+In+USA.
Siinä+on+hyvin+hulluuden+ainekset+kasassa+ja+enää+tarvitiin+vain+sekopäinen+kokki+ja+yhtä+hullut+apukokit,+niin+uusi+uskonto/lahko/kultti+oli+syntynyt.
19.09.2017 17:59
Johtuu+varmaan+siitä+että+profetoiminen+on+satujen+ja+tarujen+toimintaa.
Moderni+fysiikka+kertoo+että+tulevaisuutta+ei+voi+ennustaa,+ei+edes+jumalat.+Pahoittelut+siitä.
19.09.2017 16:43
>>>+Tuskinpa+noita+pieniä+lukuja+(6%)+kukaan+kristitty+kummeksuu.++>>>
Ei+tietenkään,+koska+eipä+siellä+juuri+enää+ole+jäljellä+aivoitoimintaan+kykeneväisiä,+jonka+hienosti+todistat+sekoilu+sekoilun+perään.
>>>+Tämän+osoittaa,+että+Jeshua+Messian+tulee+pian+takaisin.++>>>
Heh+heh.+Tätä+juuri+tarkoitin,+mutta+kun+ei+tule.
Tämä+tässä+pirullisinta+onkin,+kun+te+ääliöt+karkotatte+kaikki+järkevät+pois+ja+kun+teitä+on+sitten+enää+muutama+kylähullu+siellä+heilumassa,+niin+te+luulette,+että+se+kertoo+jotain+jumalanne+paluusta.+EIpä+kerro+vaan+siitä,+että+taikauskonne+ei+kiinnosta+enää+ketään+ja+jumalanne+päätyy+kiinnostuksen+puutteesta+sinne+samalla+hautuumaalle,+jossa+on+jo+tuhansia+kiinnostuksen+puutteeseen+kuolleita+jumalia+pötköttämässä.
Jumala+ilman+kannattajia+on+kuollut+jumala.
18.09.2017 10:52
>>>+Niille,+jotka+uskovat+Islamin+olevan+"peto",+tämä+meidän+uskontokuntamme+"rekisteröintivelvollisuus"+onkin+tietysti+punainen+vaate,+koska+kun+Suomi+aikanaan+(tilastollisesti+n.+2040-luvulla)+muuttuu+muslimien+hallitsemaksi,+on+tietysti+helppo+erottaa+jyvät+akanoista+täälläkin.+>>>>
Höpsis.+Osannet+varmaan+kertoa,+että+millä+tavoin+tuo+on+laskettu+ja+mistähän+tuo+tieto+on+peräisin?
No+minäpä+kerron.+Se+on+peräisin+äärioikeiston+ja+rasistien+propagandasta.
Tohtorit+Wiberg+ja+Meskanen+tekivät+asiasta+matemaattisen+mallin+ja+heidän+versiossaan+Suomi+islamisoitui+noin+160+vuoden+kuluessa,+jos+kaikki+menee+suoraviivaisella+kaavalla,+mikä+ei+tietenkään+tule+tapahtumaan,+koska+maahanmuuttajien+syntyvyys+laskee+heti+koulutustason+nousun+myötä,+lapset+eivät+jaa+vanhempiensa+uskontoa+jne.
Mutta+toki+Exap+voi+miettiä,+että+kuka+vaihtaa+hänen+kakkavaippansa+tulevaisuudessa,+koska+kristityt+sitä+työtä+eivät+halua+tehdä,+niin+exap:n+on+asiassa+todennäköisesti+luotettava+vääräuskoisten+lempeyteen+ja+lähimmäisenrakkauteen.+Se+on+hykerryttävä+ajatus.
Exap+mahtaa+olla+islamkammossaan+jo+aika+sekaisin+kun+se+aika+koettaa,+niin+kunhan+hän+huutaa+siellä+siteissä+paskat+housussa+ja+pelkää+kuollakseen+kun+huivi+päässä+oleva+muslimi+tulee+kohti+puhdas+vaippa+kädessään,+niin+on+se+hieno+hetki.
18.09.2017 10:17
Olet+sinä+kyllä+tyyppi!
On+niin+hykerryttävää+lukea+näitä+sekoilujasi,+jossa+sinä+itse+teet+uskonnostasi+vielä+typerämmän+ja+naurettavamman+kuin+mitä+se+on+valmiiksi.
Ei+muuta+kuin+jatka+vain!
Uusimpien+tutkimusten+mukaan+vain+6+%+briteistä+harrastaa+kristillisyyttä+säännöllisesti+ja+71+%+nuorista+kertoi+olevansa+uskonnottomia+ja+arvaas+mitä?
Sinä+ja+sinun+tyyppiset+uskovaiset+ovat+siihen+syyllisiä,+kun+te+toimiminnallanne+teette+uskostanne+niin+naurettavan,+että+ei+sitä+enää+kukaan+selväpäinen+kehtaa+edes+harrastaa,+vaan+jäljellä+ovat+enää+idiootit+ja+sekopäät.
18.09.2017 10:06
Minusta+tietenkin.+Minusta,+minusta,+minusta.+Häiritsen+teidän+taikauskoisten+omahyväisyyttä+jne.
18.09.2017 09:08
Koko+ajan.+Pois+teitä+harhautettuja+taikauskosta+ja+impotenttien+jumalien+palvonnasta.+On+yksi+elämä+ja+se+on+ennen+kuolemaa.
18.09.2017 09:07
<<<Profeetta+on+hyödyllinen+silloin,+kun+häntä+pidetään+kiusankappaleena,+kutsuu+meitä+parannukseen,+häiritsee+mukavia+rutiinejamme,+särkee+arvostamamme+epäjumalat+ja+horjuttaa+pyhiä+tilaisuuksiamme.+>>>
Kappas+vain.+Noilla+kriteereillä+minä+olen+hyödyllinen+profeetta.+
Uskonnottomuus+on+parannus+taikauskoon+verrattuna,+niin+olihan+tuossa+kaikki+oikein.
18.09.2017 08:19
18 / 416