Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hamalake
profiilit
hamalake
hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän sen. Olen joskus vuosia sitten kokeillut pienellä alkoholiannoksella ja siitä tulee heti niin hirvittävä olo, että toista kertaa en moista tee!
Entä se pamikorjaus? Onko vaarallista, jos esim. sortuu juomaan kahtena iltana? Ei nyt mitään kaatokännejä, mutta humalaan asti tietty? Ja korjaa oloaan seuraavana päivänä pamilla, ei pisarallakaan alkoholia koko päivänä? Nyt ainakin helpottaa huomattavasti, enkä ole vetänyt lavykaupalla, kaksi tai kolme, 10 mg. Huomenna otan sen Antabuksen iltapäivällä/illalla, ettei jää päälle ja jatkan käyttöä viikkoja varmuuden vuoksi. Mitään haittaahan siitä ei ole. On myös henkinen tuki. Tietää, ettei varmasti voi juoda! Uskon ja tiedän, että onnistua moinen on hyvin mahdollista. On selvitty paljon pahemmastakin.
13.11.2010 13:48
Kraluaa voi lieventää pamialla, toki tilapäisesti. Että pärjää. Nyt ei niin paha olo.
13.11.2010 10:59
Mikä sulla on annoskoko? Kauanko olet syönyt ja onko mielestäsi vaikuttanut mielialaasi positiivisesti. Minulla ei ole mitään muitan sivuoireita, kuin tuo yöllinen heräääminen. Ehkä pitäisi palata 15 0 mg:aan. Mutta auttaakohan enää samalla tavalla. Riippuu lääkkeen voimakkuudesta ja sopivuudesta. Minulle ylennäs mikään lääke ei sovi. Tämä nyt aika hyvin menee.
01.11.2010 16:48
Valitettavasti miehesi oma rehellinen halu raitistua on ainut tie toipumiseen. Sinä et voi häntä tässä aivopestä. Voit toki ehdottaa rakentavasti. Älä missään nimessä moralisoi miestäsi, kun keskustelette asiallisesti! Pahempaa et voisi tehdä. Hänen pitäisi jotenkin itse ymmärtää tilanteensa. Jos ette puhumalla saa asiaa kuntoon, eikä miehesi suostu esim. menemään päihdekuntoutukseen, ota ero! Olet aikuinen ihminen, sinulla on vielä varmaan vuosikymmeniä elämääsi jäljellä. Mieti, miten haluat sen käyttää?
31.10.2010 04:24
Eikö teillä vaikuta yöuneen haitallisesti? Olen käyttänyt Voxraa viikon 150 mg ja nyt muutamia päiviä 300 mg. Otan lääkkeen heti aamulla. Mielestäni olen nukkunut välillä huonosti heräten pirteänä keskellä yötä. Jopa klo 01, kuten tänä yönä. Tämä yö menee siis piloille. Kuten moni mukin on mennyt. Toissa yö meni hyvin, mutta silloin oli alla kolmen iltapäivän/illan Diapam 30 mg, joka väsytti vielä toissapäivänä.
Otan 300 mg, koska mielialani on tosi alakuloinen. Työssä tästä on jopa haittaa. Mielialassani ei ole tapahtunut nmitään. Menee tietysti oma aikansa, ennen kuin alkaa tehota.
31.10.2010 04:15
Annoskoko illassa 3 x 10 mg. Joten kolmaosa.
29.10.2010 19:25
Voit nauraa ihan vapaasti, jos se sinua rauhoittaa ja parantaa itsetuntoasi!
28.10.2010 19:50
Käytän Diapamia vain kolmen päivän aikana. Tuskin se riippuvutta aiheuttaa. Missä muuten lukee, että saa käyttää korkeintaa 3 tabl. päivässä/5 mg? En löytänyt moista ohjetta tohtori.fi. Oletko asiantuntija vain maallikko? Minulla ei ole mitään epilepsiaa.
28.10.2010 19:47
En allekirjoita psyykkeeni kuntoa, valitettavasti! En syö niitä yhtaikaa, vaan illan mittaan alkaen n. klo 15 ja lopetan klo 20. Syön, koska rahoittaa, auttaa kestämään tätä tilapäistä ongelmatilannetta. Muuten en käytä ollenkaan Diapamia. Koska en itse asiassa pidän sen vaikutuksesta, muista niistä. Se ei edes ole aiemmin nukuttanut. Herättää keskellä yötä. Nyt otan vielä toista bentzoa pienen määrän, jolla nukun aamuun tosi yhtenäisesti. Onkin ainut lääke, joka minulle takaa unen. Unilääkkeistä ei ole minulle hyötyä! Tunnustan, että olen koukussa tähän toiseen bentzoon. Sitä ajankin alas koko ajan.
28.10.2010 16:20
Mihinköhän aikaan olisi syytä ottaa tuo Diapam. Jos pahin hetki ajoittuu klo 19 molemmin puolin? Vaikuttaako pitkään? Kolmella olen klo 21 nukahtaa kirja käteen. Ja kun käyn nukkumaan heti klo 21 jälkeen, nukun heti aamuun asti. Herään viiden jälkeen. Mitään ongelmia en ole havainnut. Pientä jäsenien pakotusta. Edes päiväväsymystä ei itse asiassa ole. haluan vain varmistaa, ettei tule ongelmia näiden ongelmien kanssa. Kolme päivää jos käytän, tuskin maailma kaatuu?
28.10.2010 08:52
Aloitin vajaa 3 viikkoa sitten. Ohjeessa lukee, että 1 tai 2 tablettia. Tiedän, että vaikutus ei ala heti. Mielialani ja alakuloisuuteni on vain sitä luokkaa, että en malta olla ottamatta kahta.
28.10.2010 08:45
Myyntibudjetista en tiedä vielä mitään, selviinnee haastattelussa. Firma konsulttifirma helpottamassa maiden välistä liiketoimintaa. Tuotteena eriste -ja ääneneristevillat. Vastuualuieta on lukuisia:
- luoda asiakkaiden seurantajärjestelmä
- säännöllinen vierailu (Suomessa) asiakkaiden luona
- laivausten seuranta toimitusten ajallisen hallinan varmistamiseksi
- maksujen seuranta
- sopimusten tarkistaminen
- tomittajien "ohjeistus" loppukäyttäjiä varten-
- markkinamuutosten seuranta
- määrällisen ja laadullisen kasvun tavoittelu
- etc.
Nuo sinun palkkasi voivat päteä vastaavassa työssä Suomessa, mutta en lähde ko. hommaan noilla palkoilla.
Lopullinen työnkuva yksityiskohtineen selviää vasta haastattelussa, mutta jotain tuohon suuntaan.
Vaatimukset hakijalle:
- Suomen kansalaisuus
- yliopistokoulutus-
- 3 vuoden myyntikokemus
- Suomen rak. alan markkinoiden tuntemus
- sujuva englanti
Tuossa tärkeimmät. Itse asiassa vain tuo myyntikokeumus puuttuu. Se saanko tehtävää, on työnantajan käsissä. Menemättä haastatteluun, voin olla varma, etten saa!
23.10.2010 19:28
Kannattanee hakeutua päihdekuntoutukseen. Niin minä tein. Siinä ei ole mitään häpeämistä! Häpeä on olla hakematta apua. Mieti, mikä sinulle on elämässä tärkeintä. Käyt kuntoutuksen ja sinulla on aivan uudet eväät kohdata vaikeudet. Raittiuttani on kestänyt nyt toista vuotta. Join monta työpaikkaa, joten en ole ollut mikään iltatissutelija. Tällä hetkellä alkoholi ei voisi vähempää kiinnostaa. Ole koko vuonna. Ennen en muuta miettinytkään. Se on tietysti sinun oma valintasi. Jotain kannattaa tehdä. Luisut vain alaspäin, jos et tee mitään. Viina vie väkisin!
20.10.2010 01:38
Kunka nopeasti Voxra vaikuttaa miíelialaan käytön aloituksesta? Minulla oli ekana päivänä hieman päänsärkyä, mutta sen jälkeen en ole juuri havainnut sivuoireita. Vajaa viikko vasta mennyt.
18.10.2010 13:44
Tuli koneen mukana, voimassa 60 päivää, josta yli puolet kulunut. En jatka, vaan haen ilmaisohjelman. MSE siis sinun suosikkisi? Niitähän on aika paljon eri ohjelmia. Osannet perustella, miksi juuri MSE?
14.10.2010 10:54
Siis samaan aikaan tuo a la MSE kuin Norton?
14.10.2010 10:00
64 -bittinen ja 3 gigaa. HP G72, 600 €:n kone. Elikkä, kannattaako tehdä mitään muutoksia? Lopettaa vain turha putsailu ja katsella, millä sivuilla käy? En ole asennellut juuri mitään ohjelmaa koko aikana. Kone on, kuin mitä ostettaessakin.
14.10.2010 09:41
työpöydällä pikakuvake. En ole katsonut ohjelmia. Saako sen ladattua linkkisi kautta? Korvaa automaattisesti vanhan? Entä se koneen palautus? Kumpi parempi?
14.10.2010 09:27
Crome on minulle täysin tuntematon käsite. Sellainen näkyy kyllä olevan työpöydällä, mutta en ole koskenut. Jos sen haluan, väännätlkö rautalangasta, mitä minun tulee tehdä´? Ja mitä hyötyä saan siitä?
14.10.2010 08:55
Koneessa oli valmiina Windows 7. Tarkoitatko palauttamista. Palautuslevyn olen luonut. Tarviiko sitä tässä?
14.10.2010 07:34
12 / 13