Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Kiitos hyvästä viestistäsi! Ensinnäkin kaikki nettijutut on maksullisia ja olen kuullut ja itse kokenut, että sieltä ei miehet seuraa saa. Se on naisten valtakuntaa.

    Toiseksi, olen vaipunut tässä reilun kahden vuoden työttömyyden takia alakuloisuuteen, jollaisesta varmaan ei kukaan nainen ole kiinnostunut. Onneksi sentään tänä vuonna on alkanut piristyä töiden suhteen. Mutta vieläkin puuttuu palkkatyö, se tärkein. Jospa tämä nykyinen oman alani "vapaaehtoistyö" saisi minut pois itsesäälistä. Sillä sellaisessa suossa ryven. Koetan pitää edes jonkinlaista mielialaa yllä urheilemalla. Jos nyt en ole aktiiviliikuja niin hyvin lähellä sitä olen. Hyötypyöräilen, käyn lenkillä, kuntosalilla kävin koko talven ja kevään, mutta en tavannut siellä ns. kiinnostavaa naista. Olen huomannut, että liikunta on paras masennuslääke, ylivoimaisesti!

    On mulla vielä yksikin harrastus. Venäjän kieli. Osaan venäjää kohtuu hyvin. Ilmoittauduin kansalaisopistoon, mutta eka kerta jäi väliin. Täytyy olla topakkana paikalla ensi viikolla. Siellähän voisi olla hengenheimoliaseni!

    Olen yrittänyt herättää henkiin puolisoani (ex) ja poikaani, että vielä palattaisiin saman katon alle. Kävimme jopa katsomassa omakotitaloja. Mutta olemme eriytyneet niin kaus toisistamme, että tuntuu vaikealta ajatella meitä vielä yhdessä. Vaimo ei kiinnostu ja pojalla on luotaan työntävä asenne minuun. Pitää minua luopiona kai töitteni takia. Olin kuusi vuotta ulkomailla töissä ennen eroamme joten varsinaista perhe-elämää meillä ei ole ollut moneen vuoteen. Erossa olemme asuneet v. 2012 alusta alaken. Heille on oma elämänsä, joka ei ole kaltaiseni. Lapseni ovat toiki minun ja rakkaita minulle. Onneksi näen heitä lähes päivittäin.

    Minua kiinnostaa tavallinen, HUUMORINTAJUINEN, nainen, joka ei laske joka penniä eikä ole saita. Pitää olla säästäväinen, mutta sairaalloinen pihiys rasittaa. Ei minullakaan ole ylimääräiseen rahaa. Raha ei ole tärkein ihmisen elämässä. Minusta tuntuu, että ex:llä se on juuri sitä ja on opettanut tämän tavan pojalleni.

    Naisen tulee pitää huolta itsestään, joten en siedä ylipainoisia naisia, anteeksi, että sanon näin suoraan. Muuten saa sitten olla oma persoonallinen yksilönsä. Olen suvaitsevainen enkä pienistä sano.

    On vain niin, että kumppanin löytäminen tällä iälllä on hyvin, hyvin vaikeaa. Eilenkin kaihomieli kävi sielussani, kun näin ikäiseni pariskunnan tulevan yhdessä saunavuuoroltaan. Miksi ei minulla ole kumppania? En juo, en polta, en kiroile, olen hyvin koulutettu ja sivistynyt. On jopa työ. Miksi? Ihan oikeesti masentaa rajusti välillä. Minullakin on haluni ja osaan olla hellä naiselle. En pelkää naista. Vaan ei.
  2. Niitä bentzoja löytyy, mutta aika kovaan hintaan. Muita en ole kysellyt.