Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sirpavm61
profiilit
sirpavm61
sirpavm61
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
102
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerran olen ollut Falirakissa toukokuun puolivälin kieppeillä. Hotelleja ja ravintoloita oli auki. Palvelu oli ystävällistä, oli rauhallista. Vesipuisto oli auki ja
käytiin siellä. Huvipuisto oli vielä kiinni.
Toukokuun alkupuoli oli sään suhteen kuin Suomen kesä parhaimmillaan.
Sitten alkoi helle ja pyydettiin hotellihuoneeseen ilmastointia vaikka se kreikkalaisia ihmetyttikin. On tietysti eri sitten keski- ja loppukesän helteet.
03.02.2013 20:45
Minä maksan comfort-luokasta sen vuoksi että penkit ovat tilavia ja ne saa makuuasentoon. Ja pääsee vapaasti jaloittelemaan kun ei ole vieruskaveria. Mulla on pienenä häntäluu murtunut ja muuten pitkät lennot jäisi lentämättä.
03.02.2013 20:28
Meilläkin on varattu paikat Finnairin Comfort-luokasta. Oliko siinä joku oma lähtöselvitys?
03.02.2013 12:41
Otatin lapselle Havrixin kun hän oli 2v ja oltiin lähdössä Kreikkaan.
Nyt ollaan matkailtu paljon ja hyvä että rokotukset otettiin. Tässä kuussa
matka Thaimaahan.
Itse olen juuri menossa hakemaan Twinrixin toista piikkiä. Aikoinaan otin A-rokotteen mutta unohdin mennä toiselle piikille.
03.02.2013 12:36
Olen ollut Bahia Felizissä kerran 3v sitten. Olimme Tres Vidasissa. Kämppä oli upea premium-huoneisto. Näköalat merelle ja vuorille. Isot huoneet, Hästensin sängyt, jättikokoinen parveke. Varustus oli huippu. Oli jopa aloe vera-tuotteet kylppärissä.
Orquidean puolella käytiin muutama kerta aamiaisella. Siitä jäi kulahtanut, meluisa ja sottainen mielikuva. Ruuat syötiin kylän keskustassa tai Inglesissä.
Hyvä pihvipaikka oli toisessa kerroksessa lähellä Spa:ta.
Ihanan rauhallista oli kylpylässä kun siellä ei ole lapsia. Lapsille oli hyvät leikkipaikat ja ohjelmat hotellien ympäristössä.
03.02.2013 12:30
Hotelli Caserio.
27.01.2013 10:13
Kannattaa pyytää huone altaalle päin, paljon lämpimämpi.
Altaan vesi on viileähköä. Sauna ja pore on joka päivä käytössä. Hotellin katolla on auringonottopaikka, siellä saa myös rajatonta rusketusta.
Hotellin ruoka oli ok, vain Uudenvuoden illallinen oli pettymys.
Hotellissa ei ollut paljoa suomalaisia. Enimmäkseen saksalaisia.
27.01.2013 10:11
Olen ollut 2 kertaa Apollomatkoilla. Kerran -70-luvulla ja viime kesänä Kreetalla.
Ihan hyvät kokemukset oli. Hyvä hinta-laatusuhde. 2 henkeä 2vk, puolihoito, 4 tähden hotelli 1000€.
27.01.2013 10:07
Hyvä hotelli, loistava palvelu. Rattailla pääsee esim Europa-ostarille mutta rantaanpäin kannattaa mennä bussilla.
Lastenallas on syvä ihan pienille. Iltaisin on lastendisko jossa pienemmätkin viihtyvät. Huoneet oli normikokoiset. Meillä oli 2 huonetta väliovella. Joskus vietiin jotain ruokaa ja juomaa omalle parvekkeelle. Respasta sai hakea vesipulloja. Muistaakseni olisi saanut pyynnöstä jotain retkievästä mukaan.
Hisseillä kulkeminen oli joskus hankalaa kun toiminnot oli eri kerroksissa.
Aamiaisilla sai ihania vastapuristettuja mehuja, joskus erkoisaamiaisia.
Hotellin ylhäältä sai varata kerran tai pari pöydän a la carte-ravintolasta.
27.01.2013 10:05
Olemme olleet Riu Vistamar-hotellissa ja sieltä oli ilmainen bussikuljetus Amadores-rannalle muistaakseni puolen tunnin välein.
Monet hotellit ovat tosiaan korkealla ja pitkä matka rannalle.
27.01.2013 09:58
Meillä oli all inclusive ja se oli hyvä. Illalla oli ihana ravintola päärakennuksen yläkerrassa. Italialaisravintola hotellin kupeessa oli pettymys.
27.01.2013 09:53
Hotellin oma kauppa on ihan pieni. Vain esim vettä, sipsejä jne myynnissä.
Flamingo-rannan kävelykadulla on vähän isompi ruokakauppa. Mutta sekin on vain pikku market.
En muista nähneeni isoa ruokakauppaa mutta keskustassa bussiasemalta rantaa kohti oli monenlaisia kauppoja.
Olimme tuolla vuosi sitten.
Rantatietä pitkin on kiva kävellä keskustaan. Teimme katamariiniretken Fuerteventuralle omatoimisesti. Hyvä retki. Corralejo oli kiva paikka. Taksilla mentiin dyyneille viettämään rantapäivää. Corralejon sataman tuntumassa oli hyvä ravintola pikku hiekkapoukaman vieressä.
27.01.2013 09:51
Las Algasiin en enää menisi. Sijainti hyvä mutta vaatimaton hotelli.
Caserioon voisin mennä uudelleen. Kannatti pyytää huone uima-altaan puolelta.
Jardin del Sol on tosi viihtyisä ja rauhallisessa paikassa.
27.01.2013 09:42
Vuosien mittaan olen Kanarian suunnalla tavannut 2 lämmintä uima-allasta talviaikaan.
Toinen oli Amadoresissa Riu Vistamar ja toinen oli Puerto de la Cruzissa
Carabela. Muissa on ollut aika viileät allasvedet.
26.01.2013 11:29
Terveisiä heh hehille. Flamingossa on 1 pääallas jonka vieressä on 2 lastenallasta. Vähän matkan päässä on Mikki-allas ja siitä vähän edempänä on 1 keskikokoinen allas. Mun laskujen mukaan enemmän kuin 2.
23.01.2013 22:26
Olin lapsen kanssa tuolla Flamingossa vuosi sitten helmikuun lopulla. Siellä oli monia altaita mutta ei niissä kovin lämmin vesi ollut. Jos sattui vielä tuulinen keli, uintireissut oli aika lyhyitä. Merivesi oli +18. Rannalla oltiin ja poika juoksenteli rantavedessä mutta eipä sielläkään paljoa uitu.
Tehtiin matka Corralejoon ja siellä matalissa vesissä dyyneillä oli lämpimämpi vesi. Tosin siellä oli jonkin verran meduusoja.
Nyt haluttiin kunnon uintiloma ja helmikkuussa lähtö Nai Yang Beachiin Thaimaahan.
12.01.2013 14:26
Lähtö 24.2. 2vk. Ekaa kertaa matka Aasian suuntaan. Kohde Nai Yang Beach
Dewa Phuket kolmio. Odotan lämpöä, uintia, hyvää ruokaa, lomaa!
01.01.2013 22:19
Olin toissa uutenavuotena Inglesissä. Aurinkoista oli, lämmintä päivisin vähän
päälle 20 astetta. Tarkeni kyllä olla rannalla ja uidakin jos katsoi tyynen paikan.
Illalla oli viileähköä, otin ohuen pitkähihaisen harteille.
Puerto Rico ja Puerto Mogan ovat lämpimiä paikkoja.
20.10.2012 16:37
Olin Playa Blancassa viime helmikuussa. Aurinkoista säätä. Välillä oli viileähkö tuuli. Oltiin pari kertaa omalla Flamingo-rannalla ja altailla. Tehtiin kävelyretkiä rantakatuja pitkin. Papukaijarannat on hienot. Mentiin katamaraanilla Fuerteventuralle ja taksilla dyyneille. Kiva päivä.
Puerto del Carmenissa olen ollut kerran, kiva paikka sekin.
Kannattaa kierrellä Lanzaroten saarella kun välimatkat on lyhyet.
20.10.2012 16:31
Olimme kesäkuussa Apollomatkojen matkalla Almyridassa Kreetalla.
Kaikki sujui hyvin. Erityisen iloinen olin hinta-laatusuhteesta. Tonnilla lomailimme
2 henkeä 2vk puolihoidolla. Hotellimme Almyrida Beach oli korkeatasoinen. Ilmalämpöpumppu joka huoneessa, upeat näköalat.
Kylä oli pieni ja viihtyisä. En tykkää yhtään kun Hanian länsipuoli on pilattu liiallisella
rakentamisella. Platanias oli ennen kaunis pieni kyä ja nyt ihan turistikrääsän peitossa. En ikinä enää menisi sinne, pikakäynti tällä matkalla riitti. :(
08.07.2012 10:12
3 / 6