Kertokaapa kokemuksia Apollomatkoista matkanjärjestäjänä esim. Kreetalla. Myös mielipiteitä plataniaksen Ideal Beach hotellista..onkohan 2hh:ssa jääkaappia vaiko vain huoneistoissa?
Apollomatkat
7
2948
Vastaukset
- Ideal hotel
Me palasimme juuri Plataniaksesta, kyseisestä hotellista ja Apollomatkoilta ostetulta lomareissulta. Kaikki sujui todella hyvin, minulla ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa Apollomatkojen järjestelyistä. Me lomailimme omatoimisesti, mutta oli mukavaa kun mihin tahansa kysymykseen oli saatavilla nopeasti vastaus. Lisäksi he hoitivat autonvuokrauksen puolestamme todella sujuvasti, auto tuotiin hotellille toiveidemme mukaisesti. Oppaat olivat tavoitettavissa viikon aikana ajoittain hotellilla ja aina tekstiviestin / puhelun päässä, jos tuli tarve kysäistä mistä tahansa asiasta. Meillä tällaisia asioita oli pari, ja aina saatiin nopeasti vastaus.
Ideal Beach Hotel oli myös oikein hyvä ainakin meidän tarpeisiimme. Jääkaappi löytyi kyllä myös hotellihuoneesta. Ilmastointi on maksullinen, jos ottaa koko viikoksi saa yhden päivän ilmaiseksi. Maksoimme siitä ilosta mielellämme sen muutaman kympin, että huone oli viileä ja lämpötilaa sai itse säätää. Aamupala tarjoiltiin mukavasti ulkona allasbaarissa ja meillä se sisältyi matkan hintaan, ja aamupala oli maittava. Huoneissa oli myös parvekkeet joissa kätevät pyykkitelineet pyyhkeiden kuivaamiseksi. Henkilökunta oikein ystävällinen, mutta respa ei ole auki yötä päivää, vaan muistaakseni 8-13 sekä 17-21. Allasbaarissa happy hour joka päivä klo 16-17, ja allasbaarissa järjestetään myös erilaisia tapahtumia parina iltana viikossa. Hotellin sijainti erinomainen rannan ja rantatien välissä, joten siitä on lyhyt matka aurinkotuoliin mutta myös shoppailemaan ja ravintoloihin, Hanian bussiin, kiertoajeluille, mitä kukin nyt haluaakaan tehdä.
Voin suositella molempia, Apollomatkoja sekä Ideal Beach Hotelia, jos Plataniaksessa mielii lomailla.- ihmetystä
Ihmettelen vähän kun kerrot että lomailitte omatoimisesti ja kuitenkin oli Apollo ja käytitte sen oppaiden palveluita? Kyllähän tuo on aito pakettimatka eikä omatoiminen reissu.
Olimme kesäkuussa Apollomatkojen matkalla Almyridassa Kreetalla.
Kaikki sujui hyvin. Erityisen iloinen olin hinta-laatusuhteesta. Tonnilla lomailimme
2 henkeä 2vk puolihoidolla. Hotellimme Almyrida Beach oli korkeatasoinen. Ilmalämpöpumppu joka huoneessa, upeat näköalat.
Kylä oli pieni ja viihtyisä. En tykkää yhtään kun Hanian länsipuoli on pilattu liiallisella
rakentamisella. Platanias oli ennen kaunis pieni kyä ja nyt ihan turistikrääsän peitossa. En ikinä enää menisi sinne, pikakäynti tällä matkalla riitti. :(- Vamos 2001
Mukava että viihdyitte Almiridassa. Olen käynyt joskus kylässä maaliskuussa, oli 2001 muistaakseni.
Platanias ja sen lähikylät on rakennettu varsinaiseski turistighetoksi jossa ei aikuinen kyllä viihdy. - Mie
Vamos 2001 kirjoitti:
Mukava että viihdyitte Almiridassa. Olen käynyt joskus kylässä maaliskuussa, oli 2001 muistaakseni.
Platanias ja sen lähikylät on rakennettu varsinaiseski turistighetoksi jossa ei aikuinen kyllä viihdy.Samaa mieltä Plataniaksesta. Ja Agia Marinasta. Olin ihan järkyttynyt viime kesänä läpi ajettaessa, kun edellinen muisto paikasta oli 20 vuoden takaa, jolloin se mielestäni oli viehättävä, harvaan rakennettu pikkukylä. Nyt juuri kuvaamasi kaltainen esimerkki siitä, miten turismi pilaa lomakohteet, valitettavasti. Agii Apostolii oli viime kesänä aika kiva paikka, toivottavasti ei enää kauheasti kasva...
- ??????????????
Miksi en löydä Apollon sivuilta Almyrida Beach-nimistä hotellia?
- matkan varannut
?????????????? kirjoitti:
Miksi en löydä Apollon sivuilta Almyrida Beach-nimistä hotellia?
On muitakin hotelleja, esim. Medusa, jota ei näy heidän sivuillaan, mutta myivät matkamessujen aikaan sinne älyttömän edullisia matkoja tyyliin 220e/vko jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987