Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
harry71
profiilit
harry71
harry71
Vapaa kuvaus
Aloituksia
43
Kommenttia
43
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerro ny 5v jälkeen mitä sulle kuuluu. Viäläkö omin jaloin etenet.
06.11.2023 20:23
Mulla täsmälleen samat oireet. kestänyt nyt 1v ja 4kk.. Mul o oikeen silmän takaa särkenyt tuosta ajasta n 6kk. Tasapaino- ja huimaus ongelmii. Niskat puuta ja hartiat betonii. Kiva jumpata fyssärin ohjeilla. Ja sama diagnoosi kuin allekirjoittaneella plus myös C3-4 välin ahtaumat ja kulumat. Ja mää olisin oikein otettu ku joku KERTOO MITEN TÄSTÄ PASKASTA EROON. Alkaa pikkuhiljaan oleen kanisteri koetuksella. Ja julkisen puolen lääkärit taputtaa selkää ja koita ny jaksaa. Vetäköön vantuuseen...
06.11.2023 20:21
Karmeeta paskaa. Älkää hyvät ihmiset syökö. Joku muu kombinaatio liikunnan kanssa siitä alkaa matka. Vaikka aluksi metri.
15.06.2023 23:26
olis kans kiva kuulla. Juu liikunta ja hyvän fyioterapeutin kuntoutus ohjelma. Paino sanoille hyvä. Kaiken näköistä taikinan vääntjää on kohdattu. Ts. kaikkien selkä- ja hartia lihasten vahvistaminen on oikea polku. Sillä saadaan kivut lievemmäksi mutta eihän tosta parane.
15.06.2023 22:48
jos anonyymi vois kertoo miten nåistä paskoista pääsee eroon olisin otettu. 1v1kk niskat juntturas. Päätäsärkenyt 5kk toisen silmän takaa ja hupiannut on8kk.
15.06.2023 22:43
Miten nyt voit.
15.06.2023 22:40
kertokaa ny mullekin miten tässä 2022 qled 4k smart teeveen pelkistetyssä modernissa kaukosäätimessä misä ei oo ku muutama hassu toiminta näppäin ni pääsee teksti teeveeseen. vai rateeko ostaa samsungin yleis kapula missä o teksti teeveel oma näppin. Ja pääseekö edes sillä teksti teeveeseen. Nyt joudun menemään internetin kautta. Ja plees älkää sanoko et ota yhteyttä tekniseen tukeen, otin jo. Täti ei osannut auttaa.
31.03.2023 12:39
siis tarkoitan thai-hieronta paikkoja porissa
31.01.2023 12:14
millai vuonna 2023. missäs saa parhaan hoidon. Tuskin seksii saa mutta jotain edes.
31.01.2023 12:11
Juu kiitos vihjeestä. Ja huomasit varmaan että osaan jollakinasteella kirjoittaa niin kyllä osaan perintäkirjeenkin lukee.
16.01.2023 19:22
Se on terveeen miehen merkki.Tietenkin jos kyttää kaikkee liikkuvaa ni saattaa olla jotain hämärää. Jos ohitse kulkee kaunis hyvä vartaloinen nainen niin mielestäni miehen geeneihin on kirjoitettu että saa vilkaista.
19.09.2022 08:09
Viimisestä rokotteesta 7kk. Ja veikkaisin että suht hankala prosessi alkaan osoittamaan kyseistä yhteyttä. Jopa mahdoton. Ja lääkäreillä n97prossaa ei mitään tietoa kyseisestä yhteydestä. Juu eikä oo oireet helpottanut. Eikä mitään diagnoosii saatu koska kyseistä tautia long coviad ei tunnusteta, kaksi lääkärii jo kuunnellu. Sain mä mielialalääkityksen jotain ssri-roinaa joka sopi mulle ku hirvelle kiikarit. lopetin kannattamattomana. Juu. tällasii tapauksii hoidetaan oire kerrallaan ja ihmetellään. Odotan viäl muutamii tuloksii ja sit jollekkin spesiaalil joka vois jopa ymmärtää. Mut eipä tohon long coviaadiin oo lääkitystä muuta kuin aika ja auttava terapia ja oma tahto.
16.09.2022 16:33
ja+olisi+erittäin+mielenkiintoista+nähdä+jonkinlainen+tilasto+(+jos+laadittu+)+kuinkapaljon+o+kyseisen+aivosumun+ja+uupumuksen+kaltaisia+oireita+sellaisilla+rokoteiden+ottajilla+jotka+eivät+ol+coviaadia+sairastanut.
06.09.2022 13:13
kiitos+videosta.+Hyvin+mielenkiintoinen.+Suurene+harmina+kuitenki+nämä+oireet+ja+virallisten+tietojen+omaksuminen+lääkäreiden+keskuudessa,+eli+daignoosia+vaikea+saada+(ehkä+vuoden+sisällä+).+Juu+ja+järkikin+sen+kokemuksella+sanoo+jos+maailmassa+rokotetaan+miljoonia+ihmosiä+haitta+oireita+tulee+jos+jonkun+näköistä+viiveellä.+Itte+otannut+kolme+piikkii+ja+jos+aikakoneel+pääsis+hieman+taapäin+ni+jättäsin+ne+ottamatta.
06.09.2022 13:04
juu,+ja+olin+jättänyt+sen+facen+yhtesys+tietoinin.
23.07.2022 10:55
Mutta+kerro+miten+on+mahdollista+että+jos+numeroni+on+prepaidista+annettu+mitä+en+ole+rekisteröinyt+niin+kaveri+tietää+mennä+mun+henkilöllisyyden+ja+osaa+mennä+mun+faceen.+ilman+mitään+tietoja.
23.07.2022 10:54
Joko+sää++erosit+reservistä.+Kannattaa+tilata+valmiix+silja+linen+liput.+Vittu+et+korpee+tollaset+kommentit.+Toivottavasti+et+päästä+suusta+moista+isäs+tai+varsinkaan+isoisäs+kuullen.+Häpeä.
20.04.2022 06:52
jos+töissä+käyt+5+päivän+viikos+ja+töitten+päälle+mökille+autoilet+ni+alkaa+pikkuse+nyppii+josaki+vaihees
19.03.2022 13:38
Muistaakseni+lähetin+sähköpostia+asiakas+palveluu.+Hyvin+hämärältä+vaikutti+koko+firma.+Se+ainaski+muistan+ettei+puhelimel+pääse+asioimaan+eikä+taida+ol+edes+numeroo
19.03.2022 11:47
ei+tainnut+vartis+avautuu
14.12.2021 17:16
1 / 3