harry71
Vapaa kuvaus
Aloituksia
43
Kommenttia
43
terhi sea fun abs muovin liimaus
Aloin järjettömän projektin vanhan Terhi Sea Fun restaroinnin. Pohjassa oli hius halkeama ja välipohjan uretaanit oli ve32563Vaanit oy perintä
Maksoin kaikki aktiiviset ja passiiviset ulosottovelkani kolme viikkoa sitten. Ja viime viikolla putkahti Vaanit oy peri72256yamarin 390
Olisko kyseisen veneen omistajia. Kovin vaikee hakee tietoo onko kyseinen malli uretaani välipohjalla vai ei.62156long coviad (aivosumu)
Itsellä alkoi kolme kuukautta korona tartunnan jälkeen epämääräinen olotila päässäni. Aivankuin olisi jossakin horrokses181451kaksipaikkainen kajakki
minulla on 6.5m pitkä kajakki, korkeus n40cm. päältä punainen ja alhaalta valkoinen säilytystilojen ketu ja takapään ka2896ansa, tauno ja heinäladot
Avatkaa silmät, mitä näette? Silmien takana suru kasvaa ja lisääntyy. Rakkaus ja romantiikka ovat katova kansanperinne.21872Perinnän oikeudellisuus.
Onko viisaita linjoilla. En löydä kyseistä tietoa mistään. Sain tietäää että minulla lasku Gothiassa n1000e. Lähettivät5508oomin aktiivinen sähkösopimus
Tein oomin kanssa oomi aktiivinen sähkösopimuksen Poriin koska Porin energia on siirtänyt myynnin Oomille. Ja sitten yll3508ansiosidonnaiselta työmarkkinatuelta
Kun ansiosidonnaisen maksupäivät loppuvat täytetäänkö ensimmäinen hakemus 2v vai 4v kuluttua.16393Kaularangan välilevy- ja juuriahtauman yhteys poskiontelo vaivoihin
ONKO yhteyttä? Minulla kaularangassa välilevy- ja juuriahtauma sairaus painottuen C5,6,7 nikamiin. Kärsinyt moisesta n11357kesämökki ja perintövero
Jos määrittelen perukirjaan kesämökin arvoksi 100.000 josta maksan perintöveron ja maailmantilanteen johdosta mökit ei6350luottokortit
Mistäs mahtaa 2023 saada luottokortin puhtailla tiedoilla ja pikkusilla liiton korvauksilla. Oma pankki ei antanut.0343Panssari jääkäri
Kui kauan monta mettäyötä nykyään kuuluu peruskoulutukseen ja koko palvelus aikaan. Suurinpiirtein??2283kaularangan juuriahtaumat ja välilevy pullistumat
Onko jotain kohtalon toveria mihen tämä polku päättyy? Minulla todettiin 2017 kaularangan kulumia ensikerran. Jouduin va1282Kesämökki myytävänä,
Ajattelin udella mielipiteitä ihmisiltä koska olen joutunut mökkimyyjänä (täys maallikko) minulle ylätyksenä tulleen ong3251perintövero osakket
Olisko joku viisas ja kertoisi faktaa kun riistiriitasta tietoa liikenteessä. Jos perin 100000e osakkeita ja perintövero7214Pikavippi maksuhäiriö merkinnällä
Pikavippi maksuhäiriö merkinällä. Olen hoitanut n vuosi sitten ulosotto ja perintäfirma velkani pois. Mutta minua seura6213Terhi Sea Fun välipohja vettynyt
Onko joku kohtalon toveri sortunut kyseiseen veneeseen ja miten saan välipohjan kuivaksi. Tartteeko repii lattee auki ja2209Te-toimiston työkyky tarkastus Pori
Kuis kauan mahtaa mennä kun kyseiseen tarkasteluun pääsee?1187perintä oikeus Gothia
Tuli ylätyksenä että oli yli 10v vanha lasku Gothia perintätoimistossa. Ja he lähettivät lähetetyt perintäkirjeet ja van0162