Vapaa kuvaus

Aloituksia

43

Kommenttia

43

  1. Vaanit oy perintä

    Maksoin kaikki aktiiviset ja passiiviset ulosottovelkani kolme viikkoa sitten. Ja viime viikolla putkahti Vaanit oy peri
    Ulosotto
    7
    2116
  2. terhi sea fun abs muovin liimaus

    Aloin järjettömän projektin vanhan Terhi Sea Fun restaroinnin. Pohjassa oli hius halkeama ja välipohjan uretaanit oli ve
    Yleistä veneilystä
    3
    1956
  3. yamarin 390

    Olisko kyseisen veneen omistajia. Kovin vaikee hakee tietoo onko kyseinen malli uretaani välipohjalla vai ei.
    Yleistä veneilystä
    6
    1563
  4. long coviad (aivosumu)

    Itsellä alkoi kolme kuukautta korona tartunnan jälkeen epämääräinen olotila päässäni. Aivankuin olisi jossakin horrokses
    Pandemiat
    18
    1298
  5. kaksipaikkainen kajakki

    minulla on 6.5m pitkä kajakki, korkeus n40cm. päältä punainen ja alhaalta valkoinen säilytystilojen ketu ja takapään ka
    2
    866
  6. ansa, tauno ja heinäladot

    Avatkaa silmät, mitä näette? Silmien takana suru kasvaa ja lisääntyy. Rakkaus ja romantiikka ovat katova kansanperinne.2
    Romantiikka
    1
    842
  7. oomin aktiivinen sähkösopimus

    Tein oomin kanssa oomi aktiivinen sähkösopimuksen Poriin koska Porin energia on siirtänyt myynnin Oomille. Ja sitten yll
    Sähkön kilpailutus
    3
    401
  8. ansiosidonnaiselta työmarkkinatuelta

    Kun ansiosidonnaisen maksupäivät loppuvat täytetäänkö ensimmäinen hakemus 2v vai 4v kuluttua.
    16
    350
  9. Perinnän oikeudellisuus.

    Onko viisaita linjoilla. En löydä kyseistä tietoa mistään. Sain tietäää että minulla lasku Gothiassa n1000e. Lähettivät
    Ulosotto
    5
    316
  10. Kaularangan välilevy- ja juuriahtauman yhteys poskiontelo vaivoihin

    ONKO yhteyttä? Minulla kaularangassa välilevy- ja juuriahtauma sairaus painottuen C5,6,7 nikamiin. Kärsinyt moisesta n1
    1
    289
  11. kesämökki ja perintövero

    Jos määrittelen perukirjaan kesämökin arvoksi 100.000 josta maksan perintöveron ja maailmantilanteen johdosta mökit ei
    Perintö ja testamentti
    6
    261
  12. luottokortit

    Mistäs mahtaa 2023 saada luottokortin puhtailla tiedoilla ja pikkusilla liiton korvauksilla. Oma pankki ei antanut.
    Talousrikokset
    0
    231
  13. Panssari jääkäri

    Kui kauan monta mettäyötä nykyään kuuluu peruskoulutukseen ja koko palvelus aikaan. Suurinpiirtein??
    Armeija
    2
    198
  14. kaularangan juuriahtaumat ja välilevy pullistumat

    Onko jotain kohtalon toveria mihen tämä polku päättyy? Minulla todettiin 2017 kaularangan kulumia ensikerran. Jouduin va
    1
    171
  15. Pikavippi maksuhäiriö merkinnällä

    Pikavippi maksuhäiriö merkinällä. Olen hoitanut n vuosi sitten ulosotto ja perintäfirma velkani pois. Mutta minua seura
    Pikavipit
    6
    154
  16. Kesämökki myytävänä,

    Ajattelin udella mielipiteitä ihmisiltä koska olen joutunut mökkimyyjänä (täys maallikko) minulle ylätyksenä tulleen ong
    Kesämökki
    3
    143
  17. perintövero osakket

    Olisko joku viisas ja kertoisi faktaa kun riistiriitasta tietoa liikenteessä. Jos perin 100000e osakkeita ja perintövero
    Perintö ja testamentti
    7
    135
  18. Te-toimiston työkyky tarkastus Pori

    Kuis kauan mahtaa mennä kun kyseiseen tarkasteluun pääsee?
    Terveyden hoito
    1
    119
  19. Terhi Sea Fun välipohja vettynyt

    Onko joku kohtalon toveri sortunut kyseiseen veneeseen ja miten saan välipohjan kuivaksi. Tartteeko repii lattee auki ja
    Veneily
    2
    117
  20. palkkatuki 50% työllistäjä kaupunki

    Voisko joku asiasta tietävä kertoo miten menee. Jos pääsee kaupungin palkkatuki työllistetyksi niin miten menee palkkau
    6
    108