Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hannu.savolainen
profiilit
hannu.savolainen
hannu.savolainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
65
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minkä+nimistä+lääkettä+sait+liikakasvuun+ja+ylir.+virtsarakkoon?
12.10.2016 17:33
Olen+jo+yli+70-kymppinen+ukko+ja+kävin+taannoin+yksityisellä+puolella+eturauhasen+uä-tutkimuksessa/tunnustelu.+Ei+ainakaan+minulle+tehnyt+"kipeää",+ja+lääkäri+sanoi+että+ainoastaan+uä-kameran+liukastusvoitelu+rasvalla+tuntuu+tutkittaessa+kylmältä+ja+hiukan+epämiellyttävältä.+Näinhän+se+oli.+Otettiin+labrassa+PSA-koe,+tulos+tulee+myöhemmin.+Suolen+sain+tyhjennettyä+ed.+iltana.+Puolisen+tuntia+ennen+tutkimusta+"heitin+vettä".+
Sain+vielä+uä-kuvat+mukaani,+joita+voin+katsella+itsekseni+ja+kenties+kehystää+ne.+Kallistahan+tuo+tutkimus+oli+mutta+olkoon.
Sain+Avodart-lääkereseptin.+
Katsoin+netistä+ko.+lääkkeen+haittavaikutukset+ja+olihan+niitä+vain+muutama+mainitakseni:+tissit+kasvaa/kipeytyy,(rintaliivitkö?),+"ei+haluta",+"ei+ota+eteen",+ym.+ym.+Näitä+haittoja+ei+tietysti+tule+kaikille,+mutta+peruspessimistinä+luulen,+että+minä+kuulun+haittajoukkoon.
06.10.2016 16:47
Aloitin+todetun+glaukooman+takia+Xalcom-tippojen+käytön.+Melkein+metrin+pituisesta+käyttöohjeesta+luin+mahdollisista+haittavaikutuksista.+Ihan+hirvittää...
Olen+jo+yli+seitsenkymppinen+ukko.+Silmänpaineet+olivat+30+tietämissä+ja+lääkäri+sanoi+että+autolla+ajo+on+ihan+siinä+ja+siinä.
16.07.2016 09:07
Olen+myös+harrastanut+sukututkimusta.+Käytän+Sukujutut+-ohjelmaa+tietojen+arkistointiin.+Kuvat+ja+muistiinpanot+siirsin+koneelle.+Tänään+vielä+selasin+muutamia+50+-+vuotta+vanhoja+sanomalehtiä,+mutta+ei+niistä+enää+mitään+irronnut.
03.07.2016 21:31
Löytyi+kassillinen+ompelukaavoja,+muutama+BURDA-lehti+ja+neljä+A5-kokoista+ompelu-ja+neulontaohjekirjaa,+ovat+80-luvulta.+Nämä+kai+joutavat+jätepaperiin....
01.07.2016 10:38
Siinäpä+se,+jätänkö+vielä+tuon+ja+tämän...Minulla+on+sellainen+"jos+vielä+joskus+tarviais+varasto".+Mitähän+sen+kanssa+tekis...
30.06.2016 17:10
Kävin vain kaupassa ostoksilla. Hinnat ovat toki hieman nousseet. Raja-asemalla pois tullessa "isoon konttoriin" papereita leimaamaan. Ei tuolla muuta sen kummempaa muutosta.
11.02.2016 14:45
Katsopa tori.fi osastoa Harrastekirjat, siellä on minulla Venla-kirjasarjaa myynnissä. Niistä voi olla apua.
15.12.2014 10:32
Kiitos vinkistä, näinhän se käy. Kun kopioin kuvia PC:ltä tablettiin, niin kuvien nimet, esim. ulkona.jpg, eivät siirtyneet. Onko tähän mitään konstia?
06.10.2014 11:44
Oikeinko 1000MB:tä suosittelet?
05.10.2014 09:53
Mikähän liima olisi tarpeeksi tiukkaa, jotta pitäisi vedon?
04.10.2014 18:57
No joo, asetuksista löytyi kohta mihin tallennetaan, siis microSD-kortille. Odottelen postista muistikortin lukijaa.
Koneessani on vain USB2:n ja lukija on USB3:n, kai se toimii kakkosessakin?
30.09.2014 22:24
Ainakin Svetogorskissa vaativat auton arvon merkkaamista kohtaan таможенная стоимость
26.08.2014 11:35
Minä kun aloitin krypton tekemisen vasta nyt, ensimmäisen kerran eläessäni, siis olen jo reilusti yli-yli-eläkeläinen. Niin, että kyllä minä sitä vihjekuvaa tarvitsen, jos jatkan kryptojen kanssa.
Kyllä se pähkäilemäni luoto-vihjekuva on sittenkin oikein.
16.06.2014 09:49
Eilen, perj. soitin Soneraan iltapäivällä ja kas, ihan jonottamatta pääsin, siitä +. Mieshenkilö asiakaspalvelijana taas kerran laittoi kk/maksun kohdalleen. Saa nähdä miten seuraavasssa laskussa käy.
07.06.2014 08:11
Onkohan kukaan saanut Suom(li)i24:lta ihan oikean postin poisto-ohjeen, jos on niin "hänelle nyt kertokaa"....
27.04.2014 18:12
No joo, kyllähän se näin on. Harmi, kun Suomi24 anna kirjoitettua viestiä muokata mitenkään, niinkuin muut sähköpostit.
Lainaan viestiäsi: "Klikkaat viestin kohdalta vasemmalta ja sitten klikkaat seuraavaa. Keskelle ruutua tulee eri vaihtoehtoja mitä voit tehdä, poistaa jne."
Mihinkään kohtaan "keskelle ruutua" ei tule sellaista "poistaa" vaihtoehtoa.
Kun klikkaan lähellekään saapuneen mailin kohdalla, tai laitan viestin vieressä olevaan neliöruutuun väkäsen, niin viesti aukeaa heti. Minulla on Firefox-selain ja Win7 käyttis.
21.04.2014 22:34
Viestin poistaminen ei onnistu em. keinolla. Usein kehoitetaan olla avaamatta tuntematonta viestiä. Voisitko tarkentaa, vasen vai oikea hiiren painike, ym.
Ulkoasun hienoudesta viis, kunhan toimisi....
Suomi24 meni mielestäni huonompaan suuntaan uudistuksessa. Ei pääse edes keskustelupalstalle ennenkuin klikkaat itsesi ulos, vai pääseekö?.
20.04.2014 19:00
Kuukkeli ei neuvo käyttämisessä. Kaupassa nuori myyjäpoika varmaan hymyilee itsekseen sisäänpäin, kun menen kyseleen toimintaohjeita. Kyllähän ne myydä osaavat. No katsotaan miten käy.
08.04.2014 08:34
Kioski Niskalla Divarin ja autokoulun konttorin vieressä. Tais muuten olla Paappasen kioski. Siitä kun nuorena piti/sai käydä ostamassa "kumeja", niin setä tarjosi myös ostettavaksi "Jallu" tai Coktail-lehteä, sekä Mer-Mer jotakin pahan makuisia pillereitä, tai ei ne oikeastaan mitään pillereitä olleet, mutta kuitenkin.
07.03.2014 12:49
2 / 4