Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. No+miten+uskoni+on+huijausta+kun+Jumala+on+minulle+puhunut?+Jos+usko+olisi+huijausta,+niin+ei+olisi+puheen+pihaustakaan,+eikä+yliluonnollisia+kokemuksia.Näitä+yliluonnollisia+kokemuksia+minulla+on+ollut+sen+jälkeen+kun+tulin+uskoon+ja+otin+Jeesuksen+vastaan+omaksi+Vapahtajakseni+ja+ryhdyin+seuraamaan+häntä.Ja+tiedättekö,+että+Jeesus+ei+anna+ainoastaan+viisautta+työhönsä,+vaan+myös+puolustaa+ja+auttaa+minua+arjen+asioissa.+Tämän+sain+kokea+esimerkiksi+kun+erään+vaivan+takia+jouduin+asioimaan+terveysasemalla.
  2. Jumala+on+kyllä+luonut+ihmisille+vapaan+tahdon,+ja+odottaa,+että+ihmiset+tästä+vapaasta+tahdostaan+rakastavat+häntä.Ja+vaikka+Jumala+voi+sallia,+että+ihminen+hyvinkin+pitkälle+rikkoo+häntä+vastaan+ja+kanssaihmisiävastaan,+on+hän+antanut+Raamatussa+kymmenen+käskyä,+jotta+ihmiset+eivät+tekisi+pahaa+ja+rikkoisi+Jumalaa+ja+lähimmäisiään+vastaan.+Eli+meillä+ei+ole+lupaa+tehdä+niinkuin+itseä+sattuu+huvittamaan,+ei+vaikka+siitä+voi+hyötyäkin+jollain+tavalla.Ja+kylläpäs+Jumala+tuomitsee+ne+ikuiseen+tulihelvettiin,+jotka+kapinoivat+häntä+vastaan,+ja+ei+tee+parannusta.