Vapaa kuvaus

Aloituksia

270

Kommenttia

1474

1. Voit+rukoilla+taivaallista+Isää+Jeesuksen+nimessä,+ja+pyytää+hältä+selvyyttä+mitä+hän+mahdollisesti+tahtoo+sinulle+sanoa.Sitten+neuvon+sinua+tukeutumaan+Raamattuun,+lue+sitä+aloittaen+vaikka+Uudesta+Testamentista,+lue+vaikka+tällä+palstalla+on+niitä+jotka+ymmärtämättömyyttään+sekä+tietämättömyyttä+väittävät+Raamattua+satukirjaksi+ja+beduiinien+nuotiotarinoiksi.Voit+pyytää+lukiessasi+Raamattua+Taivaanisältä+ilmestyksen+ja+viisauden+Henkeä,+että+ymmärrät+mitä+luet.Tiedä,+että+Taivaanisä+rakastaa+sinua+suunnattomasti+ja+halajaa+yhteyttä+kanssasi.
  2. Minä+en+ole+solvannut+arvon+ateisteja,+tarkkaan+ottaen+vain+moitin+itse+ateismi-ajattelutapaa.Enhän+ole+ketään+nimitellyt+tai+panetellut,+pyrin+vain+tekemään+se+selväksi,+että+ateismi+on+sekä+hengellistä,+että+älyllistä+pimeyttä+ja+lisäksi+sotii+logiikkaa+ja+tervettä+ajattelua+vastaan.Enkä+minä+ole+pimeydessä,+vaan+olen+antanut+saatavilla+olevan+tiedon,+Raamatun+sekä+Jumalan+Hengen,+Pyhän+Hengen+valaista+ymmärrystäni+sekä+ajatteluani;+ja+näin+ollen+pystyn+ajattelemaan+mitä+Jumalaan+tulee+sekä+hänen+luomistöihin+huomattavan+totuuden+mukaisesti,+vaikka+minä+en+täydelliseksi+ajattelijaksi+itseäni+kutsu.Sen+varmaan+ateistitkin+myöntävät,+että+maailmankaikkeudella+ja+luomakunnalla+on+ollut+alku.+Joten+kysyn+nyt+ateisteilta,+että+kuka+on+alussa+koodannut+kaikkien+eliöiden+ja+olentojen+DNA-koodit,+koodit+joissa+on+eliöiden+oleellisin+informaatio,+informaatio+joka+määrää+suurimman+osan+itse+eliöstä+millainen+sen+tulee+olla?Te+sanotte,+että+sattuma+ja+pitkä+aika+selittää+DNA-koodin,+mutta+ei+kelpaa,+sillä+sattuma+ja+pitkä+aika+ei+ollenkaan+riitä+selittämään+valtavaa+määrää+täysin+järkiperäistä+DNA-koodia.Minäpä+sanon:+Raamatussa+ilmoitettu+Jumala+on+ylivertaisella+älyllä+sekä+kyvykkyydellä+alussa+kun+on+luonut+kaikki+eliöt,+koodannut+myös+dna-informaation+soluihin;+mitenkään+muuten+tätä+valtavaa+tietomäärää+ei+ole+ole+ollut+mahdollista+tulla.Tästä+totuudesta+ette+pääse+mihinkään,+näin+se+on+ollut+ja+tulee+olemaan.+Ja+kuka+väittää,+että+olen+pimeä+tyyppi?
  3. Muuten+hyvä+keksintö+rukoilla+allahia,+mutta+taasen+siinä+mielessä+huono,+että+allahia+ei+oikeasti+ole+olemassa.+Allah+on+epäjumala+kuun+jumala,+jonka+muslimit+ovat+ottaneet+palvottavakseen,+ja+joka+ei+hädässä+auta+niinkuin+kristinuskon+Jumala+voi+auttaa,+koska+on+todellinen+ja+elävä+Jumala.