Vapaa kuvaus

Aloituksia

298

Kommenttia

1510

1. Jumala itse ei ole koskaan luotu, mutta saatana sitävastoin on Jumalan aikanaan luoma olento, joka yritti korottaa itsensä aidon Jumalan yläpuolelle ja ryhtyi kapinaan, ja niin hänestä tuli Jumalan ja hänen luomansa kaiken hyvän vastustaja, vastustaja joka menee lopulta omaan tuhoonsa, Raamattu kertoo, että lopulta saatana joukkoineen tuomitaan tulijärveen ikuisiksi ajoiksi ja ei sieltä tule enää sitten tekemään tuhojaan ja pahuuksiaan.
  2. No jos minä aloittaja mielestäsi valehtelen, niin missä ovat todisteet?

Louskutat vain leukojasi ja toistat kuin mangetofoni oppimiasi valheita, ja et tahdo ottaa totuudesta opiksesi.

Minä pelkään ja minä siis tosissani pelkään Jumalaa sen verran, että tiedän jos sorrun valehtelemaan, menen helvettiin kuoleman koittaessa, eli minä siis pyrin pitämään itsestäni sen vaarin, etten valhteluun sortuisi.

Mutta vaikka pelkään Jumalaa, niin en minä pelosta täällä kirjoittele, vaan aivan vapaaehtoisesti,sillä Jumala on rakastava Jumala ja ei koskaan käske väen vängällä omiaan palvelemaan häntä, ei vaan hän vain odottaa, että me teemme hänen antamansa tehtävät.