Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosi+hyvä+oivallus,+eihän+ruumis+mitään+itse+tee,+jos+ei+mieli+sitä+liikuta.
28.07.2019 14:28
Olen+saanut+tämän+vastustuskyvyn,++sitä+ei+kaikilla+ole,+sen+olen+huomannut,++monet+loukkaantuvat,+kuten+sinäkin.+
Sen+jälkeen+alkavat+sättimään+ja+sihisemään+.++
Mielenrauhaa+sinullekin.
28.07.2019 14:21
Onhan+heillä+itselläänkin+sanonta+'Uskossa+kuolleet,'++'Kristuksessa+kuolleet.+'+
+
He+eivät+ymmärrä+tavallista+puhetta,++koska+ovat+kuolleita.+
He+ovat+kuolleet+jo+kaksituhatta+vuotta+sitten+ja+hokevat+silloin+kirjoitettuja+++sanoja.
28.07.2019 14:15
"Vetosivat+joihinkin+Lutherin+teksteihin.+"
Sitähän+minä+juuri+tarkoitin.
28.07.2019 14:07
Niinkö,++älä+itke,+en+minä+ole+kuollut+tämän+takia,+olen+ihan+elossa+ja+kiusaamiselle+jotenkin+immuuni,+eli+vastustuskykyinen+ja+piittaamaton.++
Olen+saanut+tällaisen++rakkauden+armolahjan.
28.07.2019 14:02
Pitäisi+varmaan+rakentaa+pyramidi++voisi+elää+ihmisten+muistissa+melko+pitkään,+sitähän+faaraot+tavoittelivat.++
Aikoinaan+ihmiset+pelkäsivät+ruumiiden+ylösnousemista+koska++ajateltiin+heidän+tulevan+kostamaan++jos+heitä+oli+kohdeltu+kaltoin.++Ennen+arkun+kiinninaulaamista,++tai+jos+ei+ollut+nauloja,+uhrattiin+miekan+tai+keihään+teriä+joilla+arkku+hakattiin+kiinni+.++
Juurikin+siksi,+että+eivät++sieltä+tule+kostamaan+kuolemaansa+jos++oli+murhattu,+kidutettu+tai++vaikkapa+vihollisen+soturi,+joka+tapettiin+ja+haudattiin.+
Viimeinen+päivä+on+mielenkiinoinen+lisäys,++koska+sitä+voi+aina+odottaa+ja+se+voi+olla+kaukana.+Lisäksi+voi+kysyä,++että+jos+päivät+siihen+loppuvat,+niin+kannattako+edes+herätä.++
'Uskossa+kuolleet'++taas,+voi+ymmärtää+kahdella+tavalla,+joko+että+uskossa+olevat+ovat+kuolleita,+tai+että+hän+kuoli+uskoen.
28.07.2019 13:55
Jaahas,+++totuus+on+valheelle+myrkkyä.
28.07.2019 13:31
Yksi+katala+kristillisyyttä+vastaan+oleva+valhe,+löytyy+Jesajan+luvusta+7+,+jossa+kerrotaan,+että+'+Neitsyt+tulee+raskaaksi+ja+synyttää+pojan,'++++
Ja+ajatelkaa,+tämä+lapsi+menee+ja+syntyy+jo+luvussa+8.++Eikä+vasta+seitsemänsadan+vuoden+kuluttua+toisessa+uskonnossa,+eli+kristinuskossa.+
Kumpi+valehtelee+?
28.07.2019 13:27
Tarkoittaa+siis,+että+pitää+haukkua+fariseuksia+ja+lainopettajia+ikiaikaisesti,+muuten++kuuluu+saatanan+joukkoihin.+
Sallikaa+että+hymyilen...+herttaisen+paheksuvasti+tosin.
28.07.2019 12:57
Niin+minulle+on+sanottu,+koska+rakastan+juutalaisia.
28.07.2019 12:46
Luther+oli+Hitlerin+mentori.
28.07.2019 12:40
Ei+minulla+ole+joukkoja,+ei+valtoja+eikä+valtakuntia,+en+ole+niitä+perustamassakaan.+
Minulla+on+vain+sanoja+ja+ajatuksia+.++Virtaavaa+vettä,+elävää+vettä.
28.07.2019 12:25
Ja+papitko+pitäisi+heittää+tuliseen+järveen+siksi,+että+kipuilevat+keskenään+ja+pyörittelvät+lillukanvarsia.++++
Naisnäkökulmasta++kuitenkin+niin+pientä,+ellei+peräti+vitsi.
28.07.2019 12:01
Sano+minua+miksi+haluat,+en+sittenkään+toivo+sinua+heitettävän+tuliseen+järveen,++minua+ei++ilahduta+kenenkään+tuskanhuuto+ja+parahdukset.
28.07.2019 11:56
pappejakaan.++piti+sanomani.
28.07.2019 11:39
Ketään+ei+heitetä+tulisen+järveen,++ei+niitä+pappejaan,+eikä+naisia,+eikä+muita+käärmeiden+sikiöitä,++trutsin+munia,++pukkeja+tai+leijonia,+++koska+se+ei+ole+Messiaan+tehtävä.
28.07.2019 11:37
"+Vanhan+Testamentin+ilmoitus+vasta+tulevasta+Messiaasta+on+täyttynyt+Jeesuksessa+ja+nyt+meillä+on+Jumalan+ilmoitussana+joka+sisältää+Jeesuksen+itsensä+ja+Hänen+erikoisesti+valitsemiensa+apostolien,+erityisten+12+kutsutun+todistukset+joista+Jeesus+Raamatun+lopussa,+Ilmestyskirjan+22.+luvussa+jakeissa+18-19+sanoo+että+jos+joku+ottaa+meidän+sanoistaan+jotain+pois+tai+lisää+jotain+niihin,+joutuu+helvettiin+ja+menettää+pelastuksensa.+"+
Ei+ole+Messias,+++Koska+Messias+ajatus+on+juutalainen,+ja+tämä+Jeesus+Kristus+ei+ole+tiennyt+mitään+pelastusta+juutalaisille,+päinvastoin,+ainostaan+hävitystä++ja+vainoa+on++Jeesus+Kristuksen+nimissä+tehty.+
Asia+on+yksinkertainen+ja+erittäin+selvä.
28.07.2019 11:24
Luterilaisen+teologian+lähde+on+laupias+samarialainen.++
Niin+varmaan+onkin,+koska+nämä+samarialaiset+vihasivat+juutalaisia.++Hyökkäsivät+aina+galilealaistenkin+kimppuun+kun+nämä+olivat+matkalla+Jerusalemiin+viettämään+juhlaa.+++
Laupeutta+on+monenlaista.+Riippuu+kenen+puolelta+katsoo.
28.07.2019 11:00
Pitäkää+ihmeessä+helvettinne,+kuka+sitä+nyt+kadehtii,+en+minä+ainakaan.++
Kunhan+ette+tee+sitä+enää++juutalaisille.
28.07.2019 09:50
Eivätkö+pilkut+ja+pisteet+ole+kielioppikysymyksiä,+opetettiinhan+niitä+koulussa.+++Jos+oli+väärässä+paikassa,+tuli+miinuksia+.+Ei+niillä+ollut+uskonnon+kanssa+mitään+tekemistä.++
Jos+uskovan+ei+tarvitse+niitä+noudattaa,+niin+olkoon+noudattamatta,+tulee+kuitenkin+huonot+arvosanat+ja+se+voi+vaikuttaa+pitkällä+tähtäimellä+elämässä.+Mutta+voihan+sitä+alkaa+vaikka+puusepäksi,+hyvä+ammatti+se+on+sekin.
28.07.2019 09:31
18 / 480