Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
orfeus87
profiilit
orfeus87
orfeus87
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
paitsi konservatismi (nimen omaan arvokonservatismi, mutta kaikki muutkin konservatismin muodot.)
16.02.2013 03:11
Hyödykkeet: seksi, taide, matkustaminen, kiinnostavien asioiden oppiminen, kauniit naiset, provosointi, kulttuurien, maailmanpolitiikan ja historian opiskelu, tiede, hedonismi, vartalonpalvonta, keskustelut (mindfucking)
Turhakkeet: konservatismi, keskinkertaisuus, turhat rutiinit, kuolema, ruumiin vanheneminen, uskonnot ja kaikki muu mikä ei ole hyödykkeitä
16.02.2013 03:04
Netistä on parempi hakea siis suomesta esim. alastonsuomi.com jos tarpeeksi monelta hunksilta kysyt niin joku varmaan suostuu - pitää kestää myös pakit ja mahdollisesti oharit.
Muita on irc-galleria.net ja kuvake.net ja onhan muita deitti ja seksi treffisvustoja mutta ne voi olla siksi epäluotettavia että yhteisöllisyys puuttuu eli kritiikki ja kuvia on vähän ja feikkejäkin todennäköisesti - vaikka palvelut olisikin luotu sun tarpeisiin.
Italia, kreikka ja espanja maista olisi varmaan hyviä - pinempi kulttuurishokki kuin afrikka, turkki, marokko tai caribia :D
15.02.2013 11:54
pistä kuumituksille niin pervo-show pystyyn ettei kestä katsella. Oppiihan että elävät on kovempia kuin kuolleet :D
14.02.2013 01:54
Olen unelmoinut Rio de Janeiroa tai jotain muuta esim Ibizaa klubin paikaksi - Helsingissä voisi olla liian haastavaa. Ellei sitten Helsingin klubista tulisi asikaspaikkamäärältään todella pientä - mutta ei se djta tai tanssijoita tee halvemmaksi päinvastoin.
Harmi että Helsigissä ei ole amatööri klubiskeneä joissa pääsisi ansaitsemaan osaamisen käytännössä ja omaehtoisesti mutta yhdessä. Tuntuu että esim. onneloissa yms. suomessa yökerhopiireissä on tosi pienet piirit ja on kyseenalaista että mitä siellä oppii muutakuin yleistä sosiaalisuutta verrattuna ulkomaille.
13.02.2013 00:15
ehkä ne jossain määrin osuvia huomioita maailmasta - siis ne piirrokset ja graafisia. Graafisuus ja piirrosjälki on aika käytetty juttu mutta mikä ei olisi kuvataiteessa, se yhteiskunnallisuus on se uusi juttu tuossa, ennen sitä on ollut vain sanomalehtien pilakuvissa.
11.02.2013 03:11
Yrittäminen on tietenkin aina yksi vaihtoehto mutta siinä on riskisnsä suurinpana rahoituksen puute - kansalaispalkka olisi siihenkin vastaus silloin olisi taattu hyvin pieni mutta kuitenkin esim. 1000€ kuukaudessa yrityksen pyörittämiseen ja elämiseen.
09.02.2013 17:38
Olen selannut avoimia työpaikkoja enkä ole huomannut että niitä olisi tavallista enemmän, ehkä jopa vähemmän kuin muutama vuosi sitten. Ennen riitti että kävelit suurinpiirtein kaupankassalle töihin nykyään pääset korkeintaan osa-aikaiseksi eikä se ole mikään leipätyö.
09.02.2013 17:36
Minullakin on työvoimapula, töitä riittäisi vainka kuinka en vain pystyy maksamaan siitä juuri mitään.
Sama koskee mitä tahansa työtä jos nostetaan palkkoja niin kauan että alkaa kiinnostamaan - samoin koulutuksen voisi kytkeä suoraan työhön kiinni eräänlainen oppisopimus mutta palkallisena - rahastahan se on vain kiinni.
09.02.2013 17:34
Eiks jossain Qatarissa tai vastaavassa pikkuöljyvaltiossa ole kansalaispalkka?
07.02.2013 17:50
Mun mielestä toi ja se nimen mukainen maalaus on paskaa. Esim. Paul Gauguinia ja vaikka Goyaa sen sijaan arvostan - tosin arvostaa maailmakin.
07.02.2013 00:00
Toi syvällisyys toimii jossainmäärin myös taiteilija-taiteilija pareja estävänä voimana. Taiteilijan kanssa keskustelusta ei tule välttämättä loppua - kun taas muun alannaisen kanssa kun keskustelu muista aiheista vähenee siirtyy keskustelujen aihe seksiin ja seksuaalisiin vihjailuihin ja vitsailuun/leikilliseen kiusaamiseen.
Taiteilijoiden kanssa jopa seksuaalinen vihjailu palaa takaisin taiteeseen eikä pääse syvenemään ja syvenemään kuten muiden alojen naisten kanssa.
Tämä on vaan omaa henk. koht. kokemusta.
06.02.2013 23:10
Muuten hyvä ja totta mutta elinikä on rajallinen. Voisin hyvin kuvitella kituuttavani 80 vuotiaaksi jos sen jälkeen olisi edessä tuhansia vuosia täysin viriiliä ja hyvännäköisen miehen elämää. Mutta jollain se alkupääoma pitää aina hankkia.
Rakkauteni on taide ja se on hyvin paljon pelaamista myös tai yrittämistä jossa tuote pitää viilata ensin melkein timantiksi ja sitten sillä voi elää. Päivätyönä olen ajatellut, tarjoilija/baarimikko- alaa missä palkka on suht huono mutta sitä voi tehdä missäpäin maailmaa tahansa. Unelmani on oma yökerho. Ja sijoittaminen kiinnostaa myös. Dj ja artistin ura kiinnostaa myös. Ja myös oma vaatemerkki.
Kun pääsee siihen tilanteeseen että pääsee tekemään työtä itselleen 24/7 ja laittamaan pääomaa niin paljon että on toimiva tuote ja tilat niin silloin on vain taivas rajana. No kun pääsisi säännöllisiin palkkatöihin ensin edes sillä 2000€/kk mikä on ainakin viellä pelkkää haavetta suunitelmaa.
06.02.2013 22:49
No itse en ole ollut taiteilija naisen kanssa kuin kerran sängyssä. Taiteilija on vaan niin harvinainen kutsumus/ammatti että ei niitä naisiakaan ihan hirveästi ole. Viellä kun taidekäsityksiä on ihan hirveän moneen suuntaan.
Sen sijaan ehkä todennäköisempää että taidemallista löytää itselleen jos niitä käyttää. Niin ja taidemaailmaan liittyy paljon muuta kuten galleristeja ja tietenkin suurimpana taideyleisö.
Eihän rokkaritkaan ole pelkästään rokkarien kanssa sängyssä/suhteessa vaan backstage tyttöjen.
Minimi vaatimus on että taiteen tekeminen on ok naiselle jos nainen innostuu taiteesta ja jopa toimii mallina tai muuten mukana niin aina parempi.
Kiinnostava luonne ja ulkonäkö.
Minä olen 25 vuotias kuvataiteilija (taidettani www.julius.fi) - puhdas oppiset maalarit/piirtäjät on aika usein toistensa kanssa tai tuntuu siltä
05.02.2013 22:10
Oikeita kontakteja pitäisi hankkia. Tehdä työtä valitsemansa uran eteen. Ehkä kauppa korkeaa. Ja kysellä ns. kiinnostavaa leipäduunia mahdollisimman monesta paikkaa. ja vaihtaa aina paikkaa kun tulee parempaa.
Laiton lottoakin kombon maksimissaa tulisi 18miljardia - annetaan jumalillekin mahdollisuus auttaa.
05.02.2013 21:27
Ihminen muuttuu todennäköisesti sellaiseksi minkälaisia arvoja oikeasti haluaa.
Se mitä todella haluaa ei ole naiset (todennäköisesti vaan esim. yrittäminen, kiinnostava ura/kutsumus ja elämänsä tekeminen mahdollsimman kiinnostavaksi/hyödylliseksi omille päämärilleen ja jännittäväksi.
Lopullinen päämäärä ei ole pillu eikä edes parisuhde vaan tavoite/unelma joka vaatii heittäytymistä, riskinottoa, tervettä välinpitämättömyyttä muiden ihmisten mielipiteistä, sosiaalisuutta omilla ehdoilla yms. mutta samat hyveet antavat pillua - ei ole oikeastaan väliä kumpi tulee ensin pillu vai kutsumus koska ne ovat saman kolikon kääntöpuolia.
Eri asia ovat nämä yökerhojen pelimiehet jotka naama irvessä epätoivoisesti etsivät jotain naista joka lankeisi - silloin siitä puuttuu se kutsumusja terve välinpitämättömyys ripustaudut naisiin - ei hyvä.
Tuolla puhutaan paljon meditoinnista yms. muusta henkisestä kasvusta - etsi oma ja kuuntele itseäsi mutta omankin ääneen voi kadottaa - pelimieskerho voi olla yksi keino etsiä se takaisin ehkä ensimmäistä kertaa - eli kukkia ihmisenä - ole paras mahdollinen versio sinusta - ja itse määrittelet mikä on parasta.
Pelimiehenä oleminen tai sen opettelu on satamiljoonaa kertaa parempaa kuin uskoontuleminen tai jonko triviaalin toisten ihmisten asettaman määmäärän perässä juokseminen.
05.02.2013 20:46
Tai sitten olet todella passiivinen. Jos lähestyt sataa kahta sataa naista vaikka kuukaudessa niin varmasti yksi tai kaksi suostuu treffeille. Lähesty, Lähesty ja lähesty. Vertaistukea ja tietoa löytyy http://www.pelimieskerho.com
Jos olet luonteeltasi tylsä, ujo ja epäkiinnostavan näköinen lue ei jännittävä niin muuta myös niitä.
05.02.2013 19:28
Muuten hyvä mutta epätodennäköistä kun ei ole aika konetta. No kyllä se riittäisi hyvin alkuun :D
03.02.2013 15:07
Minulle ihanteellinen olisi betoniseinäinen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Freeze_(art_exhibition)
http://assets.inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2010/10/telaviv-ed01.jpg
http://www.bigartlabs.com/galleries/exhibition/content/images/large/KMO_5482.jpg
http://b.vimeocdn.com/ts/261/853/261853119_640.jpg
http://www.burnaway.org/wp-content/uploads/2010/08/WarehousePano.jpg
Oulun keskustassa on järjestetty tyhjään liiketilaan näyttely. Voi olla hyvin vaikeeaa etsiä helsingistä tyhjiä tiloja, sattuman ja suhteiden kautta ehkä löytyy.
02.02.2013 17:53
Itse harjoittelijoittelu paikkaa etsineenä (vaikka työkkäri tappelee vastaan) pääsin yhteen haastatteluun. Minulle ei ole alan koulutusta kylläkään olen kuvataiteilija ja kuvataideopintoja 1,5v ja itse oppinut web-suunittelua jonkin verran.
Jos olisi taloudellisesti mahdollista niin new york.
01.02.2013 21:50
6 / 9