Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
orfeus87
profiilit
orfeus87
orfeus87
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://www.rytmi.net - ravintola/baari rytmissä on jo kuukausi muuttuva taidenäyttely joka ei maksa mitään. sen lisäksi on art goes kapakka. jotain teema näyttelyitä joskus kaapelitehtaalla (aika harvoin). taidejärjestöjen näyttelyitä - itse en ole jaksanut liittyä. kesäisin on varsinkin maalla taidenäyttely paikkoja.
olisi hienoa newyork/berlin/lontoo tyyliset varastotaidenäyttelyt - pitäisi hankkia vaan rahaa jotka on valmis hävittämään.
31.01.2013 22:41
Se että näyttely on kiinnostava kokonaisuus ja että sopii tilaan ja että on rahoitus 1000-3000€ gallerian vuokraan - on ilmaisiakin tiloja mutta ne ei ole niin hyviä. Itse tilojen vuokraaminen on yksi vaihtoehto siis toimisto-, liike- tai varastotilaa. Valaistus. Mahdollinen markkinointi eli julisteet.
Itselle kokemusta vain ilmaisista tiloista baarit ja suhteilla. Mutta kun saisin tarpeeksi vahvan taidekosteen niin sitten näyttelyä ehdottomasti. Mutta itse taiteen tekemisen ja elämisen rahoitus on suurempi ongelma kuin näyttelyiden järjestäminen.
27.01.2013 19:30
Moi! Kiinnostaako olla mallina taidekuville? Mun töitä on www.julius.fi
Vaikutat myös kiinnostavalta naiselta, voin olla tietenkin väärässäkin ;)
Lähetä sähköpostia osoitteeseen:
[email protected]
-Julius
http://www.youtube.com/watch?v=d3vOeCkeCNA
27.01.2013 00:57
en pidä että tällä alkuajatus roskalla rahastetaan.
26.01.2013 22:43
Ihan yhtälailla ja enemmänkin uskonnot on yksilöllisyyden tappamista. Pystytkö ajattelemaan täysin yksilöllisesti vai rajoittaako muut ihmiset, oma ihmisyytesi ja universumi/multiversumi liikaa. Minun puolestani voitte kulkea vaikka alasti kadulla :D
26.01.2013 22:37
Warhol mukamas mittasi vain itsestään kirjoitetut arvostelut/tekstit mitä pidempi sen parempi. All publicity is good publicity. On kyseessä sitten Al Qaida, Hugo Boss tai the Markku Laitinen. Julkisuus pitäisi saada ylettymään suomi24:sta ympäri maailmaa ja sitten rahaa alkaisi tulla ovista ja ikkunoista ja taidekirjaa ja retrospektiiviä yms.
26.01.2013 16:37
Itse olen 25 vuotias kuvatateilija, taidettani löytyy www.julius.fi
- jos haluat ja liikut helsingissä niin voitaisiin käydä teellä tai taidenäyttelyssä - yhteystiedot löytyy sivuilta.
Oulussa on ainakin jonkin näköinen taiteilija yhteisö. itse en ole ollut viellä taiteiljoiden kanssa paljoakaan paitsi kun olin koulussa - Pekka Halosen akatemiassa Tuusulassa.
Mutta luulisi että kuvataideakatemialla, taikilla ja muilla isoilla taidekouluilla olisi piirit.
25.01.2013 10:54
kielinä suomi ja/tai englanti ja mahdollisesti muut kielet jos onnistuvat esim. saksa, ranska, japani, kiina yms.
21.01.2013 21:58
on niitä miesaseksuaalejakin, itse en ole enkä haluaisikaan olla - hyperseksuaaleja kannattaa varoa samaten wannabe-hyperseksuaaleja
16.01.2013 20:50
lukemisessa ei ole mitään pahaa itsekin luen niin paljonkun jaksan - teen myös taidetta. naisia on niin moneen lähtöön joku voi kiinnostua hyvinkin pienen erikoisalueen asioista miehessä, mutta se viehättävyys pitää ansaita ulkonäöllä, kiinnostavilla intohimoilla, ajatuksilla, viettelyllä
16.01.2013 20:47
onko jotkut lääkärit, insinöörit tai maisterit/tohtorit sitten niin kiinnostavaa seuraa (jotkut yksilöt voi ollakin) - mutta olenkin mies niin tittelit ei tee vaikutusta
16.01.2013 20:42
riippuu omasta arvo maailmasta kuka on paras itselle. jos on liberaali hedonisti älykkö niin konservatiivi kristitty puritaani ei ole paras vaihtoehto
16.01.2013 20:09
Totta sikäli että ainakin kaupungissa jos oikeasti haluat mitään seuraa niin pysäyttele ihmisä ja aloita keskustelu toinen toisensa jälkeen varmasti joku kiinnostuu/on kiinnostava jos tuhansia yrittää on sitten ruma tai kaunis.
16.01.2013 20:06
tuskin kannattaa elää kateellisten mielien mukaan - elä oman mielen mukaan - ole mitä haluat! kauneus - älykkyys - lahjakkuus - ei näitä ominaisuuksia kannata vaimentaa - ne kannattaa kehittää huippuunsa ja olla niistä helvetin ylpeä
samaan aikaan kohdella vähemmän timangeja yksilöitä ystävällisesti myös ja ruveta vaikka oraakkeliksi jos sellaiseen jollain on varaa.
suurin hyöty kailkielle on kun yksilö kehittää itsestään parhaan mahdollisen.
16.01.2013 19:53
"Mihin perustuu muiden velvollisuus elättää henkilöt, jotka eivät tee työtä? Jos nyt puhutaan työikäisistä ja työkykyisistä?"
kommunismin aatteeseen, toinen vaihtoehto olisi että ihmisiä kuolisi kaduille, ja jos poliisivoimat eivät olisi tarpeeksi vahvat niin rikollisuus ja ihmiskauppa kasvaisivat.
Intiassa saa esimakua tästä.
Yksi ohje on että jos olet mies ryhdy huumekauppiaaksi ja jos nainen huoraksi - työllistyminen taattu - mutta molemmissa on myös erittäin suuret huonot puolet.
15.01.2013 09:46
eikä työntekijöillä tehdä työtä - hintana mahdollisesti gandhimainen elämäntyyli versus brad pitt - suomen ilmasto rajottaa suurinta hippeilyä.
15.01.2013 09:39
"TEILLÄ ON SAMAT MAHDOLLISUUDET PERUSTAA FIRMA JA TYÖLLISTÄÄ ITSENNE KUIN MEILLÄ NYKYISILLÄ YRITTÄJILLÄKIN"
Pääoman puute on iso este, eikä tarpeeksi isoa lainaakaan saa joka projektille.
15.01.2013 09:19
Uskontotiede ajaa ateismin aseman. Luonnontieteet sitten erikseen.
10.01.2013 14:44
Ei siinä ehdi hämmästyä kun tajunta lakkaa toimimasta.
10.01.2013 14:23
Miksei itsekseen saisi puhu, keskustella, väitellä tai vaikka laulaa?
Ei kai äänellinenkommunikaatio ole moraalisesti huonompaa kuin kirjoittaminen?
Kirjoittamista ei koskaa nähdä pahana?
10.01.2013 04:25
7 / 9