Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

47

1. Minun+106+on+valmistettu+lokakuussa+1996+ja+rekisteröity+marraskuussa+ja+se+on+alkupään+2-tyyppiä+eli+vuonna+1996+on+vielä+valmistettu+myös+1-tyyppiä+mutta+siis+ainakin+lokakuussa+jo+2-tyyppiä.
  2. Moi vaan. Lueskelin tätä ketjua ja koska itsekin ajelen ko mallilla niin liityn porukkaan. Ostin 1..7.2015 ensimmäisen Peugeotini eli Peugeot 106 XN 1.4i 3d vm 1996 (facelift) 100 000km ajettuna (nyt (104 000). Moottorina on TU3JP ja auton kaikki remontit on dokumentoitu ja ovat autossa mukana. Edellisten omistajien aikana tehtiin normaalit hihnanvaihdot sekä kansiremontti. Minä olen vaihtanut tulpat + suodattimet ja lisäksi tyhjäkäynnin askelmoottorin ja säätänyt tyhjäkäynnin kohdalleen sekä vaihtanut toiseen ajovaloon sen korkeudensäätömoottorin. Ylläpito ei ole ollut kallista kun osat tavaroista on uskaltanut ostaa purkaamolta ja osat tietenkin uutena. Kulutus on myös ihan ok, hiukan alle 6l/100km seka ajossa. Voin siis sanoa että on hyvä auto päivittäiseen ajoon eli mitään ongelmia ei ole ollut. 13 tuuman pyörät vaihdoin kaikki 14 tuumaan niin on talvellakin kivempi ajella.