Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+nyt+haluaisi+puolustella+miestäsi,+mutta+alkoholismi+on+pohjimmiltaan+sairaus.+Mies+ehkä+selvinä+hetkinään+tajuaa+minkä+kaiken+hän+on+menettänyt+ja+tietää+sen+olevan+omaa+syytään,+eikä+silti+pysty+tekemään+asialle+mitään,+mistä+johtuva+pettymys+pitää+yllä+tuota+juomisen+kierrettä.+
En+kuitenkaan+väitä+että+välttämättä+kannattaa+elätellä+toiveita+kumppanin+paranemisesta,+sillä+sitä+ei+välttämättä+tapahdu.+Alkoholi+vie+jotkut+ihmiset+hautaan.+En+tiedä+helpottaisiko+eteenpäin+menemistä,+jos+pystyisit+ajatuksissasi+rinnastamaan+asian+siihen,+että+puolisosi+kuoli+esim.+syöpään+tai+tapaturmaisesti.++
Kaikesta+selviää,+kun+on+pakko.+Voimia+sinulle.
22.09.2016 14:06
Tuohan oli ihan kuin omasta parisuhteestani, eli minun mieheni taitaa ajatella minusta juuri tuolla tavoin. Siksipä katsonkin olevani oikea ihminen antamaan vähän sitä vastapuolen näkökulmaa tähän tilanteeseen.
Vaistoan kyllä että mies on tyytymätön minuun, koska en tee hänen hyväkseen täsmälleen samoja asioita joita hän tekee minun hyväkseni. Yritän kuitenkin tehdä muita asioita hänen ilokseen, mutta näitä hän ei edes huomaa. Kipakkaluonteisena ihmisenä tietysti ärsyynnyn tuosta välinpitämättömyydestä (jota mies ylipäätään suorastaan huokuu minua kohtaan) ja saatan joskus sanoa jotain ilkeääkin, kun kyllästyn siihen loputtomaan murjottamiseen ja puhumattomuuteen.
Arvostan ja rakastan kyllä miestä suuresti, enkä todellakaan haluaisi lopettaa tätä suhdetta, mutta en ole varma tuleeko kahden näin erilaisen ihmisen yhteiselosta nyt vain kertakaikkisesti yhtään mitään. Yleensä suhde toimii mielestäni erittäin hyvin, mutta aina välillä miehelle tulee tuollainen tunne ettei hän saa yhtä paljon kuin antaa, ja silloin alkaa aina viikkojen mykkäkoulu, joka päättyy ehtoihin siitä millä tavoin minun pitäisi luonnettani muuttaa jotta suhde voisi jatkua.
Tietenkään en nyt oikeasti tiedä että minkälainen se teidän tilanteenne ulkopuolisin silmin katsottuna olisi. Mutta onpahan tuossa nyt jotain ideaa siitä ettei se ilkeä käytös välttämättä mitään luonneperäistä narsismia ole, vaan mahdollisesti oireilua sinun viilenevien tunteidesi ja välinpitämättömyyden johdosta.
Sinulta ja muiltakin miehiltä toivoisinkin vastineeksi vinkkejä ja mielipiteitä siitä että onko tällä minun suhteellani mitään toivoa jos en halua yhdessä pysymisen ehtona olevan sen, että minun täytyy käyttäytyä aina juuri sillä tavoin kuin mieheni haluaa vaikka se on minulle täysin luonteenvastaista.
02.05.2016 21:37
Minä toimin paidanpoistotoimenpiteessä yleensä siten että ujutan kädet hihoista paidan sisäpuolelle, minkä jälkeen pystyn operoimaan molempien käsien avulla pääni ensin paidan kauluksesta sisään siten ettei nenään satu eikä korvat irtoa, ja lopulta tuon pääni paidan helman kautta turvallisesti ulkomaailmaan. Pukemisessa taas sitten juurikin päinvastainen järjestys, eli ensin pää sukeltaa helmasta sisään ja kaula-aukosta ulos, ja sitten taistellaan kädet hihoista pihalle.
Yritin kyllä äsken poistaa paksua villapaitaa tuota ristitekniikkaa käyttäen, mutta eihän siitä mitään tullut, kun kerrastopaita meinasi lähteä selkäpuolelta mukaan, ja lopullinen jumahdus tapahtui kun kaulaliina ei mahtunut kaula-aukosta ja pipokin oli vähällä lähteä päästä. Jos vielä meikkaisin ja pitäisi korviksia, niin tuo jälkimmäinen paidanriisumistapa olisi mielestäni suorastaan yleisvaarallinen ja pitäisi kieltää EU-direktiivillä.
11.09.2015 13:06
Minulla on salilla hihaton paita ja lyhyet sortsit, molemmat puuvillaa ja ihan halpiskamaa. Varsinaiset treenivaatteet ovat tekokuituisia ja niissä hiki haisee niin pahasti että ne on pyykättävä joka treenin jälkeen, kun taas puuvillaisia voi käyttää pari-kolme kertaa nyt ainakin. Jalassa minulla on semmoiset perinteiset parin euron jumppatossut, koska mielestäni jalkaterän omat tukilihakset kehittyvät parhaiten kun ei ole mitään turhia vaimennuksia ja puristuksia siinä ympärillä, ja ovathan mitkä tahansa kengät salitreenissä ihan tuskastuttavan hiostavat.
Itselläni ei todellakaan ole varaa mihinkään personal trainereihin, joten aloitin ihan vain muita matkimalla, mutta pitämällä kuitenkin huolta siitä että tulee tehtyä tasapuolisesti eri lihasryhmiä. Painojakin ihan fiiliksen mukaan niin, että pystyy tekemään liikkeet mutta kuitenkin loppua kohti tuntuu kunnolla. Pian siinä huomaa kehityksen ja voi lisätä vastusta vaikka ihan pienillä painoilla joutuisikin aloittamaan.
Ja tosiaan, kyllä siellä salilla on ihan kaiken näköistä ja kokoista ihmistä kaikenlaisissa varusteissa ja tekemässä mitä kummallisimpia treenisuorituksia (eniten itseäni ihmetyttää ihmiset jotka maksavat salista vain sen takia että saisivat käydä siellä polkemassa kuntopyörää matalalla teholla), mutta eipä siellä nyt ole tapana muiden treeniä ihmeemmin murehtia.
Eli loppujen lopuksi salietiketti on hyvin vapaa, mutta omat vinkkini tehokkuuteen on että riittävät vähäiset vaatteet jotta jaksaa oikeasti tehdä siellä töitä, tasapuolinen treeni ja keskittyminen sellaiseen mitä ei oikein muualla voi tehdä (viitaten lähinnä juuri tuohon kuntopyörään joka on minusta ylipäätään aika dorka keksintö). Ennen kaikkea älä jää niihin laitteisiin röhnöttämään taukojen aikana vaan anna vuoro jollekin toiselle, vaikka valitettavan monet eivät tätä sääntöä noudatakaan.
17.07.2015 11:43
En kyllä ymmärrä miksi joku pitäisi tärkeämpänä kriteerinä sitä seksiin käytetyn ajan määrää kuin eri kumppanien määrää, ja tuskinpa palstamiehetkään ovat sellaista väittäneet. Onhan se nyt selvää että kovin monta kertaa kumppania vaihtanut on todennäköisempi pettäjä ja jättäjä kuin pitkässä suhteessa ollut, ja tämän takia heikompaa valuuttaa ainakin sellaisilla markkinoilla joilla olisi tarkoitus löytää oikea parisuhde.
03.07.2015 08:59
Mielenkiintoista että useampikin mies on maininnut tuon omaan tyyliinsä puuttumisen turn-offina. Kyllä olisi nimittäin muutaman kerran tehnyt mieli mainita jotain siitä että nelikymppinen mies pukeutuu valkoiseen huppariin ja naurettaviin tennareihin ihan julkisella paikalla…
03.07.2015 08:46
No, ei tuo nyt minusta mitenkään erityisen paha ole jos haluaa välillä jotain hauskaa eksperimenttiä testata. Voisinpa itsekin joskus huvkseni tuommoista kokeilla. :)
Ai niin, mutta määhän en olekaan hyvätuloinen, joten eipä taida tällä kommentilla olla merkitystä…
23.06.2015 12:26
No ihan hauskaahan se olisi joskus tuollaisen asuun pukeutua, mutta aikamoisia käytännön ongelmia siitä kyllä aiheutuisi.
Ensinnäkin, miten päästä täältä laitakaupungilta juhlapaikalle tuollaisen virityksen kanssa? Bussiin tai edes taksiin ei mahtuisi, joten pitäisi varmaankin saada hameen kehikko purettua jotenkin osiin ja tunkea rinkkaan kuljetusta varten. Ja mitenkäs sitten se asusteen kokoaminen siellä juhlapaikan vessassa onnistuisi, kun ei välttämättä saisi edes apua siihen hommaan? No, vaikka tästä vielä selviäisi ja saisi pukeuduttua sekä sen jättirinkkansa johonkin turvalliseen säilytykseen illan ajaksi, niin saattaisi joutua huomaamaan ettei mahdukaan mihinkään pöydän ääreen istumaan, jolloin voisi olla edessä pitkä ilta ilman ruokaa. lisäksi saisi varmasti osakseen pitkiä katseita kun muut ihmettelisivät että mitenkä tuo yksi onneton nyt noin hankalaan pukuun on halunnut sonnustautua, liekö sillä ihan kaikki muumit laaksossa. Ja sitten vielä illan päätteeksi samanlainen pukuruljanssi toisinpäin, minkä lisäksi saisi tallustella rinkan kanssa kotiin 5+ km (mahdollisesti räntäsateessa), kun eihän niitä busseja enää yöllä edes kulje tännepäin.
Eli juu, aikamoista vaivannäköä tuo kyllä edellyttäisi. Melkeinpä pitäisi sitten olla jo takuu siitä että sitä tasokasta miesseuraa myös sitten löytyisi ennen kuin tuollaiseen hommaan viitsisi ryhtyä.
23.06.2015 12:23
No eipä nyt ihan omasta tuttavapiiristä tule tuollaisia tarinoita mieleen.
Mutta muistan kun joskus oli netissä (tälle palstalle linkattuna) semmoinen herttainen juttu, että yli nelikymppinen nainen, joka ei ollut koskaan elämänsä aikana seurustellut löysi itselleen samaa ikäluokkaa olevan, myös hyvin vähän seurustelukokemusta omaavan miehen. muistaakseni nainen joutui tuossa tapauksessa olemaan erittäin aktiivinen aloitteiden suhteen, mikä on varmasti ollut ikisinkulle hyvin vaikeaa. Mutta antaahan tuo nyt edes hiukan toivoa myös koskaan seurustelemattomille ihmisille, ja lisäksi kannustaa siihen aloitteellisuuteen, jota tosiaan voisi allekirjoittanutkin hieman yrittää kohentaa…
16.06.2015 12:24
Eipä niillä tatuoinneilla oikeastaan pahemmin merkitystä ole, elleivät nyt sitten aivan järkyttävän huonoa tyylitajua kantajastaan ilmennä.
Mutta sinun tapauksessasi tuleepi mieleen seuraavat asiat:
Jos nainen haluaa perheen mutta uusperhekuviot eivät innosta, niin hän ei tosiaankaan katso kahta kertaa mieheen jolla on lapsen kuva tatuoituna ihoon, sillä olettaa tietysti että kyseessä on sinun oma lapsesi.
Jos taas nainen ei pelästy uusperhekuviota (ainoa tapaus jossa parempi tutustuminen on ylipäätään mahdollista), niin viimeistään hän epäilee järjenjuoksuasi kun kuulee että se kersatatuointi esittääkin kummilastasi eikä omaasi.
16.06.2015 12:10
Tässä on nyt minun mielestäni kyse kahdesta hieman erilaisesta käsitteestä, eli komeudesta/rumuudesta mr-kisa -mielessä, ja komeudesta/rumuudesta parisuhdehaluttavuusmielessä.
Kuinka moni mainen oikeasti haluaisi sellaisen miehen joka pärjäisi mr. finland –kisoissa? Minä en ainakaan pidä tuollaista miestä mitenkään parhaana vaihtoehtona, vaan paljon mieluummin ottaisin sellaisen tavallisemman näköisen miehen, jolla ei olisi kroppa niin vimpan päälle hiottu eikä naamakaan ihan virheetön. Siksipä minulle tuli tuosta aloituksesta mieleen että kyseessä olisi juuri sellainen mies jota ei oikein voisi komeaksi sanoa, mutta joka menee parisuhdemarkkinoilla kuin kuumille kiville. Se että kutsuuko tällaista miestä sitten rumaksi on sitten enää kielenkäytöllinen kysymys. Itse en kutsuisi rumaksi, koska miellän sen negatiiviseksi sanaksi, kun taas tuollaisen miehen ulkonäössä ei ole mitään negatiivista, vaan päinvastoin se on juuri sitä mitä useimmat naiset haluavat.
Samoin tuo pelimiehen määritelmä voi olla vähän epäselvä. Itse kun pidän vähän pelimiehenä jo sellaista miestä jolla vaihtuu naiset kovin tiuhaan, vaikka hänellä sinänsä ei olisikaan mitään intressejä huijata naisilta seksiä. Eli vaikka mies olisikin tosissaan jokaisessa suhteenpätkässään, niin jos niitä pätkiä on liikaa en ole miehestä kiinnostunut vaan totean että hänellä on yksinkertaisesti turhan matala kyllästymiskynnys jotta vakavaa seurustelua kannattaisi edes harkita.
Toki minäkin toivotan aloittajalle onnea uuden tuttavuuden kanssa, mutta omien kokemusteni perusteella nyt vain tuli mieleen vähän palautella maan pinnalle ettei sitten tulisi liian kovaa rysäystä jos totuus onkin aivan toinen kuin mitä ap kuvitteli.
18.05.2015 14:27
Minä en nyt kyllä oikein ymmärtänyt sinun logiikkaasi. Jos siis olet aloituksen kanssa samaa mieltä, niin silloinhan väität että pelkästään tuo aktiivisuuden lisääminen parisuhteen etsinnässä tekee sinusta niin suunnattoman paljon paremman ihmisen että kelpaat parisuhteeseen, kun taas vähemmän aktiivisena et ole kelvollinen.
Itse en näe että pelkkä aktiivisuuden nosto (jota periaatteessa voivat tehdä aivan kaikki) nostaisi ihmisen tasoa millään tavoin, vaan se vain mahdollistaa useammat kohtaamiset vastakkaisen sukupuolen kanssa, jolloin pariutumisen todennäköisyyskin kasvaa (ainakin jos on valmis kelpuuttamaan suhteeseen sellaisenkin henkilön johon ei oikeastaan tunne erityistä vetoa).
Siksipä en olekaan aloituksen kanssa samaa mieltä, vaan minun mielestäni ilman parisuhdetta voi jäädä ihan kelvollinenkin yksilö ihan vain sen takia ettei ole tarpeeksi aktiivinen, jolloin markkinoinnin ontuessa suuri yleisö ei vielä edes tiedä tarvitsevansa nimenomaan tätä tuotetta.
15.05.2015 00:17
Sori, mutta en kyllä millään usko että se mies oli sinun mielestäsi ruma, jos kerta ulkonäkö kolahti heti ensisilmäyksellä. Ja on kyllä aikamoisen naiivia kuvitella että mies joka on sinusta komea ei olisi sitä myös aika monen muunkin naisen mielestä. Useimpien naisten ihannehan taitaa olla semmoinen karkean komea, ei liian sliipattu mies, jota toki nuoriin mallipojuihin vertaamalla joku voisi ehkä ajattelemattomasti kutsua rumaksi, mutta joka ei todellakaan sitä ole.
Ennen kaikkea tuo toteamus että mies on iso viittaa siihen, että sinun miesihanteesi on hyvin samankaltainen kuin useimmilla muillakin naisilla. Ja tästä tulee edelleen mieleen semmoinen ajatus ettet ehkä oikein itsekään hahmota tuota ruman miehen käsitettä, tai ehkäpä et noteeraa niitä oikeasti rumia miehiä miehiksi ollenkaan. Miehillähän nimenomaan pieni koko on yksi pahimpia handikappeja naismenestyksen tiellä, ja samaten myös liian ”kauniit” eli naismaiset, sirot piirteet.
Ja sitten vielä tuo, että kuvittelet tietäväsi ettei mies ole pelimies, vaikka itse juuri häneen retkahdit aivan kybällä. En nyt toki väitä varmuudella tietäväni miten asia on, mutta useimmiten mies joka kykenee hurmaamaan naisen eka tapaamisella on saanut siihen paljon harjoitusta. Voi olla että hän on hionut käytöstään lukemattomien naisten kanssa juuri sellaiseksi että se sopii hänen tyylilleen täydellisesti, ja vaikuttaa siksi täysin luontevalta. Melkeinpä sellaista miestä joka käyttää pelimieskikkoja näkyvästi (eli taitamattomasti) voisi pitää paljon kokemattomampana naisten suhteen.
No, eipä asia minulle kuulu ja saavathan sitä aikuiset ihmiset tapailla ketä huvittaa eikä lopullisia tarkoitusperiäkään ole tarpeen niin perusteellisesti selvittää jos ei siihen koe tarvetta. mutta järki kannattaa kuitenkin pitää päässä eikä alkaa kuvittelemaan omiaan liiaksi.
15.05.2015 00:03
No juu, myönnettäköön etten lukenut tuota tutkimusuutista kokonaan ennen kommentointia. Mutta on syytä huomata että tuo johtopäätös on pohjimmiltaan vain miehen arvelua naisen käytöksen tarkoitusperistä, ja tämmöisillä arveluilla voi toisinaan mennä pahastikin metsään.
Vaikka kuinka inttäisitte, niin en kertakaikkisesti kykene keksimään tuttavapiiristäni ainoatakaan ihmistä joka saisi minut valitsemaan mielummin sen komeamman miehen, kuin sen jonka kanssa on enemmän sitä kuuluisaa kemiaa, ihan vain siksi että saisin tämän kyseisen ihmisen sosiaalisen hyväksynnän. Minulla ei tosiaan taida olla ainuttakaan ystävyyssuhdetta jonka kokisin niin tärkeäksi että haluaisin ryssiä parisuhteen onnistumisen sen takia.
13.05.2015 23:13
Oon kyllä samaa mieltä tuosta että monet nuoret miehet kiinnittävät suorastaan kummallisen paljon huomiota siihen että saisivat vatsa- ja rintalihakset näkyville. Ulkonäköön keskittyessä unohtuu se kropan todellisen toiminnallisuuden eli tasapainoisen lihasvoiman kehittäminen, ja näkyyhän se sitten lopulta myös ulkonäössä, kun yläkroppa on koomisesti paisunut ja jalkojen paikalla pelkät tikut.
Harvemminhan esim. noissa voimamieskisoissa näkee mitään kovin selvästi erottuvia lihaksia, vaan ne vahvimmat ihmiset ovat usein semmoisia jopa hieman pullukan näköisiä. Paljon terveempää minusta sellainen todellinen voimanosto on, kuin rasvaprosentin viilaaminen lihasten saamiseksi näkyviin.
13.05.2015 22:52
No mitä muuta se valintaperuste tuollaisessa asetelmassa voisikaan olla kuin ulkonäkö? Tällöin sen ”huonomman” (siis ulkonäköperusteisesti) miehen ottaminen sen jälkeen kun on saanut ”paremmalta” pakit olisi nimenomaan tyytymistä sellaiseen mitä ei oikeasti halua. En usko että naisilla on tällaiseen tyytymiseen niin suurta tarvetta kuin miehillä tuntuu olevan, vaan sitä voi hetken aikaa olla ihan rauhassa yksinkin.
Ja kerrataanpas vielä tuhannennen kerran: Miehen ulkonäöllä todellakin on merkitystä, mutta ei sosiaalisista syistä, vaan siksi että pikkarit kastuisivat.
13.05.2015 20:24
Kuinka moni nainen täällä muka on väittänyt että vain luonteella olisi merkitystä eikä ulkonäöllä lainkaan? En minä ainakaan ole koskaan ajatellut että ulkonäkö olisi merkityksetöntä, ja onhan se nyt aika luonnollista että jos miesten profiilit eroavat toisistaan oleellisesti vain kuvien osalta, niin helpommin kiinnostutaan siitä paremmannäköisestä.
Mitä tuohon tutkimustuloksissa korostettuun havaintoon tulee, niin minä näkisin että syynä naisten tylyyn käytökseen on yksinkertaisesti tuon oletettavasti paremman saaliin menettämisestä johtuva yleinen v*tutus, jolloin sitä on ihan samalla tavalla tyly kenelle tahansa muullekin kuin sille vähemmän kiinnostavalle miehelle. Toinen pointti voisi (ainakin itselläni) olla se, että jos ehtii oikeasti kiinnostumaan jostakin miehestä, niin ei vain ole helppoa yhtäkkiä unohtaa koko tyyppiä ja kiinnostua aidosti jostakin toisesta. Kyllä minulla toipumisessa menee jonkin aikaa, eikä sinä aikana yksinkertaisesti pysty kiinnostumaan muista miehistä.
13.05.2015 20:08
Kyllähän se yleisin paskan määritelmä taitaa tällä palstalla olla mies joka seurustelee jonkun sellaisen naisen kanssa jonka joku palstamies haluaisi itselleen.
Toisaalta jotkut käyttävät myös sellaista määritelmää, että mies on paska mikäli hänellä on tatuointeja (jolloin paskuuden toteaminen on käytännössä helpompaa, kun siihen riittää näköhavainto eikä tarvitse kuulustella kohdetta tai seurata tämän tekemisiä pidempään).
12.05.2015 20:48
No juu, onhan noista törkyrumista haisuleista jonkin verran kokemusta. Rumuudelle nyt ei välttämättä mitään voi, mutta jos mies ei viitsi edes treffeille lähtiessään käydä suihkussa ja pestä hampaitaan, niin minulle tulee kylä semmoinen olo etten ole sille miehelle kovinkaan tärkeä kohde.
12.05.2015 20:40
No, kaipa se minun vaatimuslistani top3 on kemia, kemia ja kemia. Tokihan tuohon kemiaan tarvitaan sitä että ulkonäkö ja olemus muutenkin miellyttää ja että pään sisältä löytyy muutakin kuin sahajauhoa. Ovathan jotkut terveet naiset ottaneet pyörätuolissa istuvan tai muuten vammaisen miehen, koska on vain sitä kemiaa ollut riittävästi, enkä pidä mahdottomana että itsellenikin voisi noin käydä.
Kemian ulkopuolelta löytyy sitten niitä käytännöllisempiä vaatimuksia, kuten omillaan toimeen tuleminen, normaalin rajoissa oleva pituus ja yleisasiallinen elämäntapa, jotka eivät ole painoarvoltaan yhtä suuria, mutta joiden avulla voi tehdä esikarsintaa, koska ovat kuitenkin sellaisia asioita joita kumppaniltani toivoisin
12.05.2015 20:28
10 / 137