Nää parikymppiset rahkansyöjät luulee, että sikspäk on merkki siit et on lihaksikas. Se on AINOASTAAN merkki siit et on LAIHA.
Sixpack ei kerro lihaksista!
3
<50
Vastaukset
Kaikilla on sixpack, mutta useimmilla se peittyy rasvakerroksen alle.
Oon kyllä samaa mieltä tuosta että monet nuoret miehet kiinnittävät suorastaan kummallisen paljon huomiota siihen että saisivat vatsa- ja rintalihakset näkyville. Ulkonäköön keskittyessä unohtuu se kropan todellisen toiminnallisuuden eli tasapainoisen lihasvoiman kehittäminen, ja näkyyhän se sitten lopulta myös ulkonäössä, kun yläkroppa on koomisesti paisunut ja jalkojen paikalla pelkät tikut.
Harvemminhan esim. noissa voimamieskisoissa näkee mitään kovin selvästi erottuvia lihaksia, vaan ne vahvimmat ihmiset ovat usein semmoisia jopa hieman pullukan näköisiä. Paljon terveempää minusta sellainen todellinen voimanosto on, kuin rasvaprosentin viilaaminen lihasten saamiseksi näkyviin.- anestesia
Minusta miehellä ei kuulu olla suuria tissejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344871- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573102- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492780