Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Anteeksi, mutta mitä ihmettä tarkoittaa ”olla rahan suhteen nirso”? Siis ei ihan mikä tahansa raha kelpaa, vai…?
Ja sitäkin vähän ihmettelin, että miten tuon hyvissä väleissä miehen sukulaisten kanssa olon oikein voi etukäteen tietää, tai edes itse päättää, jos ne sukulaiset ehdottomasti kieltäytyvät olemasta hyvissä väleissä sinun kanssasi?
25.02.2014 21:30
No minusta tuo toisen yksityisyyden kunnioitus on niin itsestään selvää, ettei tullut edes mieleen sitä mainita, sen enempää kuin sitä, että osaan tehdä tarpeeni vessanpönttöön… Kyllä minusta kaikenlainen toisen menojen urkkiminen epäsuorasti on aikamoisen luottamuspulan merkki ja enteilee suhteen päättymistä.
25.02.2014 21:22
Taitaa olla 80 cm.
25.02.2014 21:16
Etkä koe saavasi tarpeeksi huomiota vastaamalla asiaa käsittelevään ketjuun, kun pitää pistää samasta jutusta uusi aloitus?
24.02.2014 19:42
Hyvinä puolinani pidän ainakin rehellisyyttä, ja kyllä minä voisin miestäni välillä aina hoitaa hänen ollessaan kipeänä, ainakin siinä tapauksessa että myös mies joskus hoitaisi minua vastaavassa tilanteessa. Ruuanlaitto voi joskus olla ihan kivaakin, mutta ei kiirepäivänä, eikä muutenkaan jos kyseessä on jokin vaikea tai muuten vain tylsä ruoka. Siivoaminen ei ole kivaa, mutta pystyn kyllä pitämään kämppäni asiallisessa kunnossa, jos siihen jokin syy (eli se mies), mutta muuten kyllä en ole niin turhan tarkka.
Huonoista puolista tulee nyt mieleen ainakin, että olen varmaan vähän itsekäs ihminen ja huono näyttämään niitä positiivisia tunteita. Kiukkupuuskan näyttäminen se sijaan ei tuota mitään vaikeuksia. Tosin en ole pitkävihainenkaan, ja varmasti yrittäisin lepytellä miestä jos tiedostaisin, että riidan syy on minussa itsessäni.
24.02.2014 19:30
No jopa oot hottis, jos miehet tulee tuosta noin vain arkielämässä, kauppareissulla ja kuntosalilla treffeille vaatimaan, eikä auta, vaikka kuinka yrität kieltäytyä. Pakko se on vain niillä treffeillä ravata, vaikka ei yhtään kiinnostaisi…
24.02.2014 19:12
Ei nyt millään pahalla, miehet, mutta ai että sieppaa tällaiset kommentit.
Olipa ketjun aihe mikä tahansa, niin aina siihen tulee tällaisia idioottiviestejä, joissa ekaksi lätistään muutama sana jotain sellaista, jonka voi huolimattomasti lukien luulla käsittelevän jollain tavoin ketjun aihetta, mutta sitten loppukaneetiksi heitetään rautaisella miehen logiikalla tuo ”koska olen kiltti, naiset ei kiinnostu. MOT”. Eikö voi aloittaa omaa ketjua aiheesta, jos tuollaista paskaa haluaa jauhaa, miksi sitä tarvitsee muiden ketjuihin tunkea?
Jos yo viestiin kirjoittanut henkilö olisi sisälukutaitoinen niin olisi tajunnut, ettei kyse ole siitä etteivätkö naiset olisi kiinnostuneita (kilteistä miehistä), vaan siitä, että kiinnostuksen selkeä saattaminen miehen tietoon on joskus hankalaa.
24.02.2014 14:23
Oli vähän liian teoreettinen kysymys…
23.02.2014 21:21
Hieno vastaus tähän äärimmäisen tärkeään ja mielenkiintoiseen kyselyyn. Tässähän aivan kihelmöi jännityksestä odotellessa kyselytutkimuksen valmistumista.
23.02.2014 21:11
"Vuosien korkkareiden kävelyn seurauksena, ei ne enää edes halunnu laittaa tennareita."
Meni kai jalkapöydän rakenteet niin paskaksi, ettei enää voinut kivuitta kävellä normaalisti.
22.02.2014 21:33
No kyllä minä muistaakseni olen tuolla nettideitissä joskus törmännyt semmoisiin ”pukeuduthan naisellisesti myös arkisin”-vaatimuksiin, vaikkakaan en onneksi kovin monesti.
Kyllähän minä voisin miehen mieliksi tyhmää esittää. Olisi monin tavoin hyödyllistä; minä pääsisin luistamaan ikävistä tehtävistä ja mies saisi tilaisuuden osoittaa tarpeellisuutensa. Mutta pahaksi onneksi ihan mikä tahansa tyhmyys ei tunnu miehille käyvän. Olisiko miehestä esim. ok, jos minä olisin niin tyhmä, etten millään osaisi siivota tai laittaa ruokaa?
22.02.2014 21:31
No mistäs sää sen oikein olet kopsannut? Eikö sinulle ole opetettu, että lähteet pitää mainita?
Enkä minä oikein muutenkaan ymmärrä, että miten tuo teksti jotenkin erottuisi edukseen tämän palstan yleisestä ”naiset on pahoja”-pillityksestä.
22.02.2014 21:12
Itsekin olen nainen, enkä tosin koe itseäni mitenkään androgyyniksi, mutta kyllä usein pistää miettimään, että mitä mies tarkoittaa, kun haluaa naisen olevan naisellinen. Siis oikeastiko pitäisi arkena pitää korkokenkiä ja hametta täysin huomioimatta sitä, kuinka epäkäytännöllistä semmoinen on?
No, makunsa kullakin, ja kaikkia ei voi miellyttää. Enhän minäkään toisaalta kovin naismaisista miehistä välitä.
22.02.2014 18:51
Jaa’a, sehän se on tämä sinkun ainainen dilemma: Juostako baareissa etsimässä kumppania antaen kropan rupsahtaa, vai pitääkö huolta kunnostaan, jolloin mahdollisuudet tavata vastakkaista sukupuolta ovat heikommat?
Itse olen valinnut jälkimmäisen linjan, sillä hyvästä kunnosta nyt on elämässä aika paljon iloa, kun ei tarvitse reissusta ja seikkailuista pois jättäytyä siksi että pitäisi arvella fysiikkansa kestävyyttä.
22.02.2014 18:45
Jaa, ennemmikin kysyisin, että kuka hullu nykyään pitää harrastepyöräänsä missään muualla kuin omassa asunnossa. Missä lintukodossa nämä ketjun aloittajan kaltaiset ihmiset oikein kuvittelevat elävänsä?
Ei tarvitse edes olla kovin kyseenalaisella maineella varustettu kaupunginosa, niin lukittuja pyöriä kyllä lähtee varkaiden matkaan, ja jos ei joltakulta ole vielä lähtenyt, niin uskomaton tuuri vain on siihen syynä.
Minulta on lähtenyt kolme lukittua mummista ja maasturista, joka oli runkolukittu lähes pomminkestävillä vehkeillä tarvitsi sitten naapurin narkkari osia useamman sadan euron edestä. Nykyään maasturi majailee sisällä kämpässä, oli kuinka paskanen tahansa, ja mummis on yksityisessä, lukitussa varastokomerossa ja vielä itse pyöräkin lukossa.
22.02.2014 18:15
Minkähän takia jutun kuvitukseen oli laitettu miehen sijaan kukkakeppi?
No, oli minulla vähäsen on-topicciakin:
Mitenkähän semmoinen ”positiivinen” stressi (kuten esim. haastavissa urheilusuorituksissa ilmenevä) sitten mahtaa vaikuttaa asiaan? Eivät minusta olympiaurheilijat kisasuorituksenkaan aikana kovin luotaantyöntäviltä vaikuta, vaikka varmasti onkin ankara stressi päällä. Todennäköisesti ei kuitenkaan ole noita miesten hormonitasoja mittailtu juuri ennen tärkeitä kisoja, vaan jossain enempi arkisessa tilanteessa, jossa näkyy vain se pitkäaikainen, ”huono” stressi.
Ja voihan tietty olla, että siinä hyvässä stressissä onkin pelissä muut hormonit kuin kortisoli, en tiijä, enkä jaksa/ehdi juuri nyt asiaa selvittääkään.
20.02.2014 21:52
Varmaan siksi, ettei sen toisen nimimerkin aloittamaa ketjua varmaan kukaan vaivautuisi edes avaamaan. Vaihtamalla nikkiä huijasi minutkin näköjään tämän tsekkaamaan, kun luulin, että jotain edes etäisesti järkevää olisi ollut tarjolla...
20.02.2014 20:22
Vai niin, pitäisköhän uhrautua kunniakkaan palstamme puolesta... Kenet minun pitäisi sitten täältä poistaa? :D
18.02.2014 23:33
Ei meitä naisia ole täällä tarpeeksi montaa, että asialla olisi juurikaan merkitystä.
18.02.2014 23:23
Joo, harmillista tosiaan. En yhtään ihmettele, että miehiä alkaa nettideittailu pänniä, jos siellä sinun kaltaisiasi pyörii enemmänkin.
18.02.2014 22:24
105 / 137