ehdotat miehelle seksiä ekoilla tai toisilla treffeillä ja mies kieltäytyy? Haluatko tavata miehen uudestaan sitten myöhemmin?
Naisille kysymys: Laskeeko miehen pisteet jos
17
372
Vastaukset
- Nörtti_N
Riippuu kuinka seksikkäästä ja muuten sopivasta miehestä on kyse. Jos mies on kovin seksikäs ja muuten sopiva, voin piirittää paljon pidempään, jos taas huomaan että moni asia ei sovi yhteen, niin saa jäädä siihen. Riippuu myös syystä miksi mies kieltäytyy ja miten set syy sopii mun arvomaailmaan.
- Sateenkaarikansa
Kysymys oli naisille, eikä naista esittäville.
- n gtjhtjhtyjnukj
Itse asiassa tapasin mieheni sillä tavalla. Ehdotin seksiä ja hän kieltäytyi. Ja on ehkä promille niitä miehiä, jotka kieltäytyisivät seksistä kanssani, joten tuo kyllä herätti mielenkiinnon. Lisäksi ei ole koskaan ollut pelkoa, että hän pettäisi vaan on täydellinen luottamus, koska tiedän kokemusesta, että hän ei lähde baarista mukaan noin vain. Eli tuohan on aivan huipputapa iskeä naisia tuo kieltäytyminen. Tietysti sitä pitää täydentää niin, että kysyy herrasmiehen lailla puhelinnumeroa ja pyytää oikeille treffeille, ja soittaa tosiaan seuraavana päivänä ja kutsuu treffeille. Varmaan tepsii naiseen kuin naiseen.
- ------.
n gtjhtjhtyjnukj kirjoitti:
Itse asiassa tapasin mieheni sillä tavalla. Ehdotin seksiä ja hän kieltäytyi. Ja on ehkä promille niitä miehiä, jotka kieltäytyisivät seksistä kanssani, joten tuo kyllä herätti mielenkiinnon. Lisäksi ei ole koskaan ollut pelkoa, että hän pettäisi vaan on täydellinen luottamus, koska tiedän kokemusesta, että hän ei lähde baarista mukaan noin vain. Eli tuohan on aivan huipputapa iskeä naisia tuo kieltäytyminen. Tietysti sitä pitää täydentää niin, että kysyy herrasmiehen lailla puhelinnumeroa ja pyytää oikeille treffeille, ja soittaa tosiaan seuraavana päivänä ja kutsuu treffeille. Varmaan tepsii naiseen kuin naiseen.
Entä onko miehelläsi luottamus sinuun, kun noin helposti ehdotat seksiä? Itse olen juuri tuollainen kieltäytyjä, eikä minulla ole kiinnostusta tavata seksiä ehdottanutta naista oikeiden treffien merkeissä.
Oli vähän liian teoreettinen kysymys…
- voi voi.
Naiset haluaa munaa ja loukkaantuvat jos mies ei heti anna
- not woman
Ei palstalla ole naisia jotka vastaisivat tuohon.
- ei voi vastata
Ensin pitäisi olla niitä miehiä, jotka kieltäytyvät seksistä.
- 13+3
En loukkaantuisi. Itse asiassa olisi ihan positiivinen asia. Ehkä mies haluaa miettiä kenen kanssa hyppää sänkyyn tai haluaa tutustua paremmin. Ehkä häntä jännittää. Ihan inhimillistä.
Ei tarkoita, ettei minun tekisi mieli. Olen pitkästä suhteesta eronnut ja ollut pitkään sinkkuna. Harvoin löytyy kivoja miehiä, joiden kanssa haluan seksiä.
Itse en ekoilla treffeillä muutenkaan mene sänkyyn enkä odota suudelmia. Liiallinen tungettelu, kun on vasta tavannut karkottaa minut. Minua jännittää kovasti ensimmäinen seksikerta miehen kanssa. Siksi haluan tuntea paremmin. - blondi vastaa
Kieltäytyminen lisää vaan kiinnostusta...
Ja se kertoo sen ettei mies ole mikään huithapeli, joka hyppää jokaisen mimmin kelkkaan.
Arvostan, jos miehellä on pokkaa kieltäytyä.- piiloalfa
No joo, mutta sinä olet huithapeli, jos ehdotat seksiä ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Voihan se tietysti olla vaan paskatesti, että miten mies suhtautuu sellaiseen, mutta paskatestauskin on heikon ihmisen merkki.
- ,....,
Ensinnäkään en ehdottaisi seksiä ekoilla tai toisillakaan treffeillä, mutta vastaus kysymykseesi on, että en haluaisi tavata sellaista miestä enää, joka olisi minut torjunut.
- arvailua .
Pitäisi roihuta aika lailla kemiat, että ehdottaisin jo toisilla treffeillä sänkyynmenoa. Myönnän kyllä, että loukkaantuisin, jos mies vetäytyisi tilanteesta. Ainakin miehen pitäisi sanoa jotakin, että miksi hän ei halua. Tulisi nimittäin sellainen olo, että en ole miehen mielestä seksikäs, joten miksi sitten turhaan jatkaa suhdetta.
Minusta mies voisi ehkä pelastaa itsensä tilanteesta, jos hän sanoisi, että hän ei halua sössiä tätä suhdetta, koska hän on tosi kiinnostunut, joten jos minä en pahastu, niin hän haluaisi ottaa vielä vähän aikaa rauhallisemmin ja tutustua paremmin ennen kuin mennään suhteessa eteenpäin.- Dino Rex
Ei miehen tarvitse kertoa mitään syytä kieltäytymiselle, eihän naisetkaan yleensä kerro. Jos nainen sen seurauksena dumppaa miehen, niin hyvä vaan. Mies pääsee vain nopeasti eroon huonoitsetuntoisesta naisesta.
- nainen30.
Laskee tieetenkin. Naisena luulen että minä olen ruma tai jotain koska en kelpaa heti sänkyyn.
- 1234546789
vaikea vastata, koska en koskaan ehdottaisi seksiä ekoilla tai tokilla treffeille. En ylipäätään tee ensimmäistä aloitetta - se kuuluu miehelle. Eri juttu on sitten kun ollaan vakavassa suhteessa, silloin aloitteen voi tehdä kumpi tahansa.
Exäni pihtasi lähes kuukauden, muistaakseni kolmisen viikkoa. Minusta se oli ihan kiinnostava poikkeus, koska yleensä miehet ovat helppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882