Minusta joku palstan naisista voisi aina tehdä semmoisen "take one for the team" vedon ja ottaa pahimman trollaajan miehekseen. Muut palstalaiset voisivat jatkaa rauhassa keskustelua ja pariskunta siirtyisi eteenpäin.
kuinka päästä eroon palstan trolleista
13
142
Vastaukset
Ei meitä naisia ole täällä tarpeeksi montaa, että asialla olisi juurikaan merkitystä.
- vähäkin auttaa
Mutta päästäis edes pahimmista eroon pienellä uhrauksella.
vähäkin auttaa kirjoitti:
Mutta päästäis edes pahimmista eroon pienellä uhrauksella.
Vai niin, pitäisköhän uhrautua kunniakkaan palstamme puolesta... Kenet minun pitäisi sitten täältä poistaa? :D
- vaikka näin
stellaria81 kirjoitti:
Vai niin, pitäisköhän uhrautua kunniakkaan palstamme puolesta... Kenet minun pitäisi sitten täältä poistaa? :D
Noh esim Naisasialuuserista voisi aloittaa? Tietysti voisi myös pitää palstaäänestyksen vaikka aluksi kuukauden välein kuka on rasittavin trollihahmo josta pitää päästä eroon, tai sitten pisimpään trollanneita aktiivisia trolleja poistamaan järjestyksessä.
- Kiskisu
Ei mutta sehän olisi koulukiusaajamiehen suosimista kunnon miesten kustannuksella. Tyypillistä opettajalogiikkaa, että häirikkö saa kaiken.
- 2+13
Eihän sen olisi pakko olla palkinto, voisihan sitä pitää rangaistuksenakin!
- hyväajatus
Kyllä maisterin paperit, kissa ja kaalimato näille riittää. Se siitä team-hengestä. Panoringin kanta-asiakas korttikin on tuore, ei mitään huolta.
- Ikisinkku M
Ehköä hieman ilkeää minusta olisi parempi jos joku kunnon jakarinainen esittäisi palstalla neitsyttä ja vamppaisi trollin, tartuttaisi siihen sitten herpekset ja muut elimistössään jylläävät taudit.
- Isä Timo
Minunkin mielestäni trollaaminen täällä saisi vähitellen loppua.
- gretchen.
Pyörittäkööt trollit ja heidän cheerleaderinsa elämäänsä täällä Suolessa. Täällä heidän on kiva keskenään muhia jätteissään, ja kynnys astua ulos häiritsemään terveitä ihmisiä nousee.
- ätmi
Olen itsekin lopen kyllästynyt trolli-kurppiin,
- Random Nick
Luovuuteni on ehtymässä. En ole pitkään aikaan saanut tehtailtua oikein mehevää trollia, en keksi enää mitään uutta tapaa pervaista mahdollisimman loukkaavasti. Täältä ei näköjään edes vaivauduta sensuroimaan mitään aikaansaannoksiani. Viime viikkojen saldo on surkea: yksi IP:ni oli vähän aikaa bannissa ja yksi ilmianto nettipoliisille. Siinä kaikki!
Taidan jättää trollaamisen ja alkaa golfaamaan. - Sinkku ja mies
Sinkut palsta - eteenpäin ?
(kieriskelyä ja menehtymistä lattialla seuraavat 10 minuuttia)
Johan vitsin heitit :-D
Paras keino päästä eroon Sinkut -palstan ikitrolleista ja muista mielenterveyspotilaista on vaihtaa foorumia. Kun tänne välillä palaa, tietää muutaman minuutin päästä, miksi ei ole palstalla aikoihin käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882