Aikaisempien parisuhdekokemusten puuttumisen ja olemattoman itsetuntoni takia en ole enää parisuhdekelpoinen, jotenka olisin suhteessa
-omistushaluinen
-sairaalloisen mustasukkainen
-epävarma ja tuntisin itseni riittämättömäksi
-takertuvainen
-naisesta täysin riippuvainen
-pelkäisin koko ajan, että nainen joko pettää minua tai jättää toisen miehen takia. Jos nainen esim. viipyisi työmatkalla tai kauppareissulla pari minuuttia normaalia pidempään niin olisin varma, että hänellä on toinen mies.
-en myöskään kestäisi sitä, että naisella on miespuolisia työkavereita ja pitäisin muutenkin jokaikistä miestä, jonka kanssa nainen on millään lailla tekemisissä, potentiaalisena pettämiskumppanina.
Olisin parisuhteessa tällainen
6
146
Vastaukset
- Kiskisu
Luin jutun jossa sairaalloisen mustasukkaisen miehen vaimo kertoi miten vaikeaa jokapäiväisten asioiden hoito on.
Kesähelteilläkin pyykki pitää ripustaa kuivumaan sisälle kylppäriin ja saunaan, koska on vakava vaara, että jos vaimo takapihan pyykkinarulle ne vie, niin naapurin äijä ehtii samalla käynnillä vetää viikseen. - Ikisinkku M
Eihän sulla ole sitten mitään hätää, tuollaiset miehethän ne yleensä parisuhteen löytää ja siinä pysyy. Itse en noihin oikein kykene ja se se vasta onkin ongelmallista kun nainen sitten ajattelee etten välitä ja rakasta riittävästi.
Etkä koe saavasi tarpeeksi huomiota vastaamalla asiaa käsittelevään ketjuun, kun pitää pistää samasta jutusta uusi aloitus?
- hullumies
Suhteeseen kasvetaan ja suhteessa kasvetaan, kun suhde perustuu oikeille asioille ja molemmat haluavat yhteistä onnea. Ei uimaankaan opi ilman vettä...Eli ei kannata liikaa etukäteen stressata, vaan luottaa elämään, uskoa itseensä ja luottaa siihen että jos jokin ei toimi niin Uskaltaa jatkaa matkaa.
Itse olin superkunnollinen nuori mies, jolle naisia oli tarjolla mutta joka odotti oikeaa. Oikea löytyi, nimittäin oikea helvetti...patologisen ja pettävän naisen muodossa kiltin ja kauniin ulkokuorten sisällä. Myöhemmin suhde hyvään naiseen auttoi takaisin satulaan, ja nykyään pidän tärkeänä tajuta että parisuhteissa ihmisiä on joka junaan ja sen lisäksi itselle on ihminen velkaa valita oikein, ja uskaltaa lähteä kun tuntuu pahalta ja silti niin hyvältä.
Ja ennenkaikkea, pitää muistaa uskoa Henkilökohtaisuuteen.............................Its true. - PsychoBitch69
Olet ihannemiehen. Aletaanks olee?
- 45359843759345973
Ei minua ainakaan ole pettänyt kukaan nainen, tekee vaan suhteen alussa selväksi, että enemmin jättää kuin pettää, noh jättäneet sitten ovatkin kaikki ja varmaan parempi niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882