Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No ilmoittaudunpa nyt sitte minäki kun kerta muukki on mukana.
Vaikka näyttää kyllä siltä että ainakaan minun laittamani plussat ei tehoa; sohlaakohan täällä taas joku noiden plussien kanssa, niin kuin aina joskus näyttää käyvän?
05.02.2014 20:55
Mielenkiintoinen havainto tosiaan. Minäkin tunnen selvästi useimmin vetoa valkoihoisiin miehiin, ja erityisesti sellaisiin jotenkin suomalaisen/pohjoismaisen oloisiin. Minulle ei aasialaisuus tunnu mitenkään vastenmieliseltä, vaikka kylläkin vähän jää skandinaavista. Mutta jo latinot ovat mielestäni sellaisia joihin vaikeammin ihastun, ja vielä vieraammiksi parisuhdemielessä koen mustaihoiset.
Ei tämä nyt minun kohdallani ainakaan mitään tietoista rasismia ole, vaan luulisin riippuvan aika pitkälti siitä, minkärotuisten ihmisten kanssa on joutunut elämänsä aikana tekemisiin, ja sitä kautta jotkut tyypit ovat tulleet tutummiksi ja luotettavamman oloisiksi. Itse esim. olen joutunut ihan jonkin verran tekemisiin aasialaisten kanssa, mutta latinoita tai tummaihoisia en tunne juuri lainkaan.
05.02.2014 20:43
Mutta teitkö siis ihan oikean aloitteen, tyyliin puhelinnumeron tyrkytys tai kahville vaatiminen?
04.02.2014 20:32
Mutta kuinkahan suuri todennäköisyys on sillä, että postinjakajaksi sattuisi juuri tuolla kertaa joku sievä tyttö? Ainakin minulla, missä olenkin asunut, niin on tainneet aina olla postinjakajat miehiä. En ole valitettavasti ehtinyt koskaan pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin silloin kun on pitänyt mennä ovea avaamaan postiluukkua isomman paketin tullessa…
04.02.2014 20:30
No kyllä minä ainakin lähetän kortteja aina kun siihen vain tulee sopiva tilaisuus. Helpostikos sitä harakanvarpailla kirjoittaessa saattaisi tuollainen ap:n mainitsema typo tulla. Oikealle henkilölle osoitettuna varmaan ihan piristävä, mutta noloa muuten...
04.02.2014 19:19
Ja sinä poika sitä vain menisit oitis pokkana iskemään jos vain onnistuisit jossain Kiiran näkemään livenä. On se hienoa että meillä on täällä noin reippaita miehiä. :)
04.02.2014 19:10
Miksi luulet, että hän olisi saanut miehiltä lähestymisiä facessa? Löytyykö esim. tältä palstalta miestä joka olisi hänelle laittanut viestiä? Oletkos itse tehnyt niin?
04.02.2014 19:06
No tietenkään tuolla metodilla ei ketään saa, sillä ei kukaan nainen halua olla vain se johon tyydytään kun ei parempaakaan saada.
Kuten tuolla yllä jo joku totesi, niin minäkin pahoin pelkään, että jos omanikäiset naiset alkavat tuntumaan liian vanhoilta, niin sitten se junan kiinniottaminen saattaa olla jo aika vaikeaa. Eihän se mahdotonta toki ole, että kokematon setämieskin voisi vielä saada teininaisen, julkisuushan tarjoaa meille toisinaan esimerkkejä tällaisesta. Mutta aika usein näyttää ainakin näin maallikon silmin vähän siltä, että miehen statuksella ja varakkuudella saattaa hyvinkin olla jonkinasteista vaikutusta neidon tunteisiin. En sitten tiedä, että miten sinä suhtautuisit siihen, että nainen on vain rahojen perässä, eikä todellisuudessa välitä sinusta itsestäsi lainkaan, mutta jos tuollainen sinulle riittää, niin ei muuta kuin hankkimaan rahaa ja mainetta, eikä ole vielä mikään kiirekään asian suhteen.
Tosin suunnitelman onnistumisprosentti lienee joka tapauksessa kovin alhainen, mutta kannattaa kai sitä yrittää, jos ei kertakaikkisesti kykene tuntemaan vetoa itsensä ikäisiin ja tasoisiin.
03.02.2014 17:51
No ei kai se salilla käynti tms. sinänsä ole se asia joka saa naisen karsastamaan lyhyitä miehiä, vaan enemmänkin se joistakin lyhyistä miehistä paistava kiukku koko maailmaa kohtaan. Varmastikin näitä kiukkumiehiä on vain pieni osa lyhyistä miehistä, mutta pakko myöntää, että aina tällaisen tavatessani ajattelen jotenkin automaattisesti, ettei tyyppi ole sinut lyhyytensä kanssa, ja tästä taas seuraa helposti ajatus, että melkein kaikki asiat joissa tyyppi yrittää erityisesti päteä, olisivat sitä lyhyyden kompensointia (vaikka ei olisi tottakaan).
Itseasiassa kun nyt aattelen, niin oikeastaan lähes kaikki tuntemani lyhyet (about
31.01.2014 09:22
Joo, toki kunnia "letkuotuksen" lanseeraamisesta sille, kenelle kunnia kuuluu. :)
Kukahan pälli senkin ketjun oikein meni poistattamaan? Kyllä aikamoinen autisti täytyy olla kyseessä, jos kykeni niin selkeästi huumoriketjun loukkaavan itseään. Lieneepä joku vain ollut sitä mieltä että muillakin on oltava yhtä ikävää kuin hänellä itsellään.
31.01.2014 09:12
Ihan tässä meinaa alahuuli väpättää, kun en pääse kuuntelemaan kumpaakaan tällä kertaa. :(
29.01.2014 13:17
Joo, minäkin olen huomannut, että palstamiehillä tuntuu olevan kovasti paljon tietoa tästä norminaisen arkielämästä.
29.01.2014 13:12
No onhan täällä nyt esim. semmoista oppinut, että sinkkuja onkin oikeasti aika paljon, vaikka reaalimaailmassa näyttää ettei olisi yhtään vapaita miehiä tarjolla. Lisäksi uutena asiana minulle on tullut se, että miten vaikeaa naisten lähestyminen monelle miehelle on. Lähtökohtaisestihan pidin miehiä vähän pelottavina letkuotuksina, jotka ottavat itselleen sen naisen, jonka sattuvat haluamaan, ja jos eivät ota, niin sitten eivät edes sellaista halua.
29.01.2014 13:06
Oletpa kuinka nätti tahansa, niin lukea et kyllä osaa. Miten ihmeessä tuo itsekehuinen lätinä liittyy ketjun aiheeseen tai edellisen kirjoittajan viestiin?
29.01.2014 12:53
No varmaan siksi kun ei ole koskaan kukaan kiinnostava mies tehnyt aloitetta, enkä ole itsekään saanut sellaista tehtyä. Eli kyllä kaiketi voisi sanoa, että olen sekä nirso että saamaton. :-/
En kuitenkaan katso vaatimustasoni kovin radikaalia laskemista aiheelliseksi, sillä ”läheltä piti” –tilanteita on kuitenkin elämän varrelle mahtunut useampia, eli selvää molemminpuolista kiinnostusta ollut ilmassa, mutta sitten on vain joku toinen nainen kerennyt vetää välistä. Eli pikku ripaus parempaa tuuria ensi kerralla, niin voisi onnistuakin.
Koulukiusaamisen raunioille rakennetulla itsetunnolla ei ehkä ihan vielä mennä alfauroita pokaamaan, mutta sen verran olen sentään mahdollisuuksiani parantanut, että olen aloittanut nettideittailun. Kyllä sieltä on tullut jonkin verran viestejä oikein kivan oloisilta miehiltä, mutta vielä ei mitään sen kummempaa ole noista päässyt syntymään.
27.01.2014 23:05
Vähän niin kuin avioerohan tuo on. Otan osaa.
Mutta onneksi et ole jäänyt turhaan suremaan asiaa, vaan jo näköjään kääntänyt uuden lehden elämässäsi löytäessäsi tuon taitoluistelijan.
27.01.2014 21:28
Onko sitten parisuhteessa saatu tyydytys jotenkin enemmän työllä ansaittua kuin itse aikaansaatu? Jonkin verran kuitenkin tuurista on kiinni, että kuka siihen suhteeseen päätyy ja kuka ei.
27.01.2014 20:58
Näytä itte, prkl!
27.01.2014 20:45
Mitä horiset? Tuohan nimenomaan on YTN++ -tulos.
27.01.2014 19:17
Jes! +47 eli oikea HC-ATN. Tällä tuloksella saankin huimasti lisää auktoriteettia palstalla. :)
27.01.2014 19:15
107 / 137