Nainen kerro kuinka rohkeasti olet tehnyt aloitteen?

N tottakai

Niin kerro tekemäsi rohkea aloite miehelle, joka on tapahtunut täysin selvänä eikä myöskään netissä. Mikä oli päämääräsi ja saavutitko sen?

Näytetään noille ATMille miten homma menee.

47

340

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näytä itte, prkl!

      • ilkiö

        Onkohan ap toiminut paikannäyttäjänä?


    • piiloalfa

      Kyllähän ATM:t ovat tehneet selvänä aloitteita, esimerkiksi minä olen. Tosin juuri tekemäni testin mukaan aloitteiden teko antoi minulle sen verran pisteitä, että nousin KTM:ksi.

    • N tottakai

      Niin tämän keskustelun tarkoitus on välillä puhua naisten aktiivisuudesta ollessaan sinkkuna. En minäkään mikään superkyky ole, mutta tarvittaessa sitä vaan ottaa niskasta kiinni ja toimii.

      Mä vastaan myöhemmin, niin keskustelu on tasaisempaa eikä keskity minun vastaukseen.

      • adfadsfadsf

        tyypillistä suoli24 keskustelua: kaikkee muuta aletaan tarinoimaan, mutta itse kysymykseen ei tule vastausta ja varsinkin naisille suunnattuihin kysymyksiin ätmit vastailee naisten puolesta. jonkun aikuisen pitäis valvoa tätä palstaa


      • Hiljaisuus puhuu
        adfadsfadsf kirjoitti:

        tyypillistä suoli24 keskustelua: kaikkee muuta aletaan tarinoimaan, mutta itse kysymykseen ei tule vastausta ja varsinkin naisille suunnattuihin kysymyksiin ätmit vastailee naisten puolesta. jonkun aikuisen pitäis valvoa tätä palstaa

        Eikö se nyt ole selvää, että naiset ei ole tehnyt miehille aloitteita, niin siksi ei tule vastauksia.


    • Winged Gargoyle

      Olin 16-vuotias, kun keräsin rohkeuteni ja soitin yhdelle pari vuotta vanhemmalle pojalle, jonka olin tavannut sellaisella nuorten leirillä. Päämääräni oli siis saada ensimmäinen poikaystävä. En saavuttanut sitä, koska poika ei edes muistanut kuka olin siellä. Jäi kyllä ihan hyvä fiilis, että uskalsin soittaa. :)

    • 2+6

      Mitä turhaa, jos nainen tekee aloitteen niin se on aina jollekin pari tasoa korkeammalle olevalle ytm:lle, naiset ei tee vahingossakaan samantasoiselle aloitetta.

      • Tweetie83

        Taso sitä, taso tätä. Aina sama laulu. Mä olen ainakin tehnyt aloitteita vain itseni tasoisille miehille. Sellaisille miehille, jotka on mun näköisiä ihmisiä, enkä nyt puhu ulkonäöstä. Että olisi jotain yhteistä sen toisen ihmisen kanssa, että viihtyisi sen seurassa. Ja tuskin olen mikään poikkeustapaus naisten joukossa.


      • ......
        Tweetie83 kirjoitti:

        Taso sitä, taso tätä. Aina sama laulu. Mä olen ainakin tehnyt aloitteita vain itseni tasoisille miehille. Sellaisille miehille, jotka on mun näköisiä ihmisiä, enkä nyt puhu ulkonäöstä. Että olisi jotain yhteistä sen toisen ihmisen kanssa, että viihtyisi sen seurassa. Ja tuskin olen mikään poikkeustapaus naisten joukossa.

        Pitää myös muistaa, että naisen "aloite" = katse, hymy, jolloin mies tulee iskemään.


      • Mr Cynical
        Tweetie83 kirjoitti:

        Taso sitä, taso tätä. Aina sama laulu. Mä olen ainakin tehnyt aloitteita vain itseni tasoisille miehille. Sellaisille miehille, jotka on mun näköisiä ihmisiä, enkä nyt puhu ulkonäöstä. Että olisi jotain yhteistä sen toisen ihmisen kanssa, että viihtyisi sen seurassa. Ja tuskin olen mikään poikkeustapaus naisten joukossa.

        "Taso sitä, taso tätä. Aina sama laulu. Mä olen ainakin tehnyt aloitteita vain itseni tasoisille miehille. Sellaisille miehille, jotka on mun näköisiä ihmisiä, enkä nyt puhu ulkonäöstä. Että olisi jotain yhteistä sen toisen ihmisen kanssa, että viihtyisi sen seurassa. Ja tuskin olen mikään poikkeustapaus naisten joukossa."

        Mutta jos luetaan vähän rivien välistä niin varmaan kaikki naiset haluaa olla itsensä tasoisen miehen. Sellaisen jonka kanssa viihtyy. Sattuu vain olemaan niin että ne kemiat kohtaa sen miehen kanssa jonka ulkonäkö, pituus, tulot, kaveripiiri, jne on itseä korkeammalla tasolla ;)


      • 8+12
        Tweetie83 kirjoitti:

        Taso sitä, taso tätä. Aina sama laulu. Mä olen ainakin tehnyt aloitteita vain itseni tasoisille miehille. Sellaisille miehille, jotka on mun näköisiä ihmisiä, enkä nyt puhu ulkonäöstä. Että olisi jotain yhteistä sen toisen ihmisen kanssa, että viihtyisi sen seurassa. Ja tuskin olen mikään poikkeustapaus naisten joukossa.

        Ok, hyvä juttu, itsellä ja muilla on ainakin vähän sellaista kokemusta että lihava nainen yrittää saada treenatun miehen. Tasot voi käsittää monella tavalla..


    • Sportti blondi

      Ei niitä nyt hirveästi ole. Kerran olin junassa tosi virkeänä ja paikkani oli arvottu yhden ikäiseni mukavan miehen viereen, joka myöskin oli eronnut hiljattain. Yhteistä junamatkaa kotiinpäin oli 1 tunnin verran. Siinä viimeisen 5 minuutin kohdalla vaihdettiin puhelinnumerot ja sovittiin tapaamisesta. Siis ihan vaan huvittelun merkeissä. Jääkööt tapaamisen yksityiskohdat kertomatta. Täysin selviä oltiin molemmat ja siten päästiin heti samalle aaltopituudelle.

    • einykynaisettee

      >Aloitteellinen nainen
      >Suomi 2014

      Vain toisen voi valita...

    • antsiin

      Olen ujo, joten joudun patistelemaan itseäni melkoisesti, että uskallan tehdä aloitteita. Aikoinaan pitkän parisuhteen päätyttyä olin aika yksinäinen ja aloin käydä baarissa. Siellä istui joskus yksinäisen näköinen mies. Katselin häntä pari viikkoa kunnes päätin vihdoin rohkaistua.

      Kun mies oli istunut jonkun aikaa paikoillaan, menin hänen luoksensa ja kysyin, että onko tässä vieressä vapaata ja voinko tulla hetkeksi juttelemaan. Mies oli hölmistynyt, mutta sanoi, että voin istua alas. Sanoin suoraan, että olen käynyt täällä vasta vähän aikaa eikä ole juttukavereita, joten sitä alkaa kaivata vähän muutakin juttukaveria kuin pelkkiä työkavereita. Siitä se juttelu sitten alkoi ja itse asiassa sitten seurusteltiinkin jonkun aikaa. Suhde kaatui meidän erilaisuuteen, kun halusimme elämältä eri asioita (minä halusin perheen, hän ei).

      Nyt on taas se tilanne, että olen sinkkuna. Illat ja viikonloput on aika yksinäisiä. Alan vähitellen kypsyä siihen, että seurustelusuhde voisi olla kiva juttu. Yritän tässä nyt sitten taas tsempata itseäni lähtemään ihmisten ilmoille. Nettitreffeistä on vähän huono kuva, joten ehkä luotan jatkossakin livetilanteisiin.

    • ookoo...

      Olen kaksi kertaa sanonut miehelle että haluaisin tutustua paremmin. Pieleen meni kumpikin. Toinen oli liian ujo selvinpäin (tapasimme humalassa) tai ei tosissaan kiinnostunut. Toinen oli varattu.

      Kai se yleensä menee niin, että jos molemminpuolista kiinnostusta on niin mies on ensin aktiivinen.

      • ookoo...

        Ai niin, pyysin myös lukiossa poikaa vanhojentansseihin joka vaikutti kivalta, ja tämä suostui, mutta ei meillä sitten niin hyvin synkannut että siitä olisi mitään tullut.


    • Harkitsen vastaamista sitten, kun on määritelty mikä hyväksytään aloitteeksi. Näin aikuisiällä kun ei enää ole tapana mennä ja kysyä että "hei alkaisiksä oleen mun kaa" mutta juttelukaan ei ilmeisesti riitä aloitteeksi.

      • Aloitelogiaa

        Hymy ei ole aloite. Katse ei ole aloite. Jos oma-aloitteisesti menet juttelemaan itseäsi kiinnostavalle miehelle niin sitä voi ehkä pitää aloitteena, mutta jos mies aloitti juttelun, niin silloin se oli miehen tekemä aloite. Eli se, että menet miehen viereen pyörimään ja odottamaan, että mies alkaa puhumaan sinulle ei ole aloite sekään. Aloite on siis sellainen, jossa SINÄ olet ALOITTEELLINEN ja teet selvän yrityksen tutustumiseen. Aloite ei ole sitä, että sinä annat epäselviä vihjeitä ja mies tekee aloitteen. Silloin aloitteen teki mies ja sinä vain vinkkailet, että "tee mulle aloite".


      • Aloitelogiaa kirjoitti:

        Hymy ei ole aloite. Katse ei ole aloite. Jos oma-aloitteisesti menet juttelemaan itseäsi kiinnostavalle miehelle niin sitä voi ehkä pitää aloitteena, mutta jos mies aloitti juttelun, niin silloin se oli miehen tekemä aloite. Eli se, että menet miehen viereen pyörimään ja odottamaan, että mies alkaa puhumaan sinulle ei ole aloite sekään. Aloite on siis sellainen, jossa SINÄ olet ALOITTEELLINEN ja teet selvän yrityksen tutustumiseen. Aloite ei ole sitä, että sinä annat epäselviä vihjeitä ja mies tekee aloitteen. Silloin aloitteen teki mies ja sinä vain vinkkailet, että "tee mulle aloite".

        Mutta jutteleminen riittää aloitteeksi? Ei väliä mitä sanotaan?


      • Aloittaja nainen

        Saat varmaankin tähän monen moista neuvoa, mutta tässä minun ja ole siis ketjun aloittaja.

        Aloite on sitä, että olet edes vähäsen kiinnostunut miehestä ja teet/toimit siten että asia voisi jotenkin edetä. Se on sitten eri asia tuleeko pakit.

        Miehen kuitenkin tulee olla sellainen, josta olet kiinnostunut.
        Mä en ainakaan laske aloitteeksi sitä, että pyydän mun miespuolista ei-kiinnostavaa työkaveria lounaalle työpaikan lounaspaikkaan. Ne ei-kiinnostavathan on mun kavereita. On sielä kiinnostavakin mies ja tätä varten tarvittaisiin sitä kuuluisaa aloitetta. Jos tämän miehen pyytäisin lounaspaikkaan, niin silloin aloitteen teko toteutuisi.

        Oman tositapauksen olen jo tuonne ylös laittanut. Yksi noista.


      • Aloitelogiaa
        helka kirjoitti:

        Mutta jutteleminen riittää aloitteeksi? Ei väliä mitä sanotaan?

        Pelkkä small talk ei riitä. Juttelun pitää pyrkiä syvempää tutustumista kohti ja siihen pitää sisältyä tavoite jatkotapaamista varten romanttis-seksuaalisessa mielessä, eli jos hammaslääkäri antaa sinulle uuden ajan, niin se ei riitä aloitteeksi.


      • Aloitelogiaa
        Aloittaja nainen kirjoitti:

        Saat varmaankin tähän monen moista neuvoa, mutta tässä minun ja ole siis ketjun aloittaja.

        Aloite on sitä, että olet edes vähäsen kiinnostunut miehestä ja teet/toimit siten että asia voisi jotenkin edetä. Se on sitten eri asia tuleeko pakit.

        Miehen kuitenkin tulee olla sellainen, josta olet kiinnostunut.
        Mä en ainakaan laske aloitteeksi sitä, että pyydän mun miespuolista ei-kiinnostavaa työkaveria lounaalle työpaikan lounaspaikkaan. Ne ei-kiinnostavathan on mun kavereita. On sielä kiinnostavakin mies ja tätä varten tarvittaisiin sitä kuuluisaa aloitetta. Jos tämän miehen pyytäisin lounaspaikkaan, niin silloin aloitteen teko toteutuisi.

        Oman tositapauksen olen jo tuonne ylös laittanut. Yksi noista.

        Aloite ei ole myöskään sitä, että katsellaan miestä huoneen toisesta päästä ja toivotaan, että mies tulee ja tekee aloitteen.


      • Aloittaja nainen kirjoitti:

        Saat varmaankin tähän monen moista neuvoa, mutta tässä minun ja ole siis ketjun aloittaja.

        Aloite on sitä, että olet edes vähäsen kiinnostunut miehestä ja teet/toimit siten että asia voisi jotenkin edetä. Se on sitten eri asia tuleeko pakit.

        Miehen kuitenkin tulee olla sellainen, josta olet kiinnostunut.
        Mä en ainakaan laske aloitteeksi sitä, että pyydän mun miespuolista ei-kiinnostavaa työkaveria lounaalle työpaikan lounaspaikkaan. Ne ei-kiinnostavathan on mun kavereita. On sielä kiinnostavakin mies ja tätä varten tarvittaisiin sitä kuuluisaa aloitetta. Jos tämän miehen pyytäisin lounaspaikkaan, niin silloin aloitteen teko toteutuisi.

        Oman tositapauksen olen jo tuonne ylös laittanut. Yksi noista.

        Entä jos se ei-kiinnostava työkaveri tulkitsee pyyntösi aloitteeksi? Kumpi määrittää oliko kyse aloitteesta vai ei: se joka aloitteen teki vai se jolle se tehtiin? Jos sanon miehelle vaikkapa että "tällaisina iltoina sitä kaipaisi mörönsyöttiä/lämmittäjää/kainaloa" niin onko se aloite vai ei ja riippuuko tilanne siitä, sanonko sen ystävämiehelle vai kiinnostavalle miehelle?


      • Aloitelogiaa
        helka kirjoitti:

        Entä jos se ei-kiinnostava työkaveri tulkitsee pyyntösi aloitteeksi? Kumpi määrittää oliko kyse aloitteesta vai ei: se joka aloitteen teki vai se jolle se tehtiin? Jos sanon miehelle vaikkapa että "tällaisina iltoina sitä kaipaisi mörönsyöttiä/lämmittäjää/kainaloa" niin onko se aloite vai ei ja riippuuko tilanne siitä, sanonko sen ystävämiehelle vai kiinnostavalle miehelle?

        Intentio ratkaisee. Jos sanot kamumiehelle, että kylläpä tekis mieli kikkeliä, niin se ei ole aloite, jollet sillä tarkoittanut, että haluat kamumiehen kikkeliä. Jos sanot saman asian miehelle, jolta haluat kikkeliä, niin sitä voitaneen pitää aloitteena. Aloitteeseen täytyy siis kuulua pyrkimys jotain eroottista tai romanttista jatkoa varten.


      • Aloitelogiaa kirjoitti:

        Intentio ratkaisee. Jos sanot kamumiehelle, että kylläpä tekis mieli kikkeliä, niin se ei ole aloite, jollet sillä tarkoittanut, että haluat kamumiehen kikkeliä. Jos sanot saman asian miehelle, jolta haluat kikkeliä, niin sitä voitaneen pitää aloitteena. Aloitteeseen täytyy siis kuulua pyrkimys jotain eroottista tai romanttista jatkoa varten.

        Mutta jos näen tänään vaikkapa bussipysäkillä kiinnostavan oloisen miehen niin enhän voi millään tietää, haluanko hänen kanssaan jotain eroottista saati romanttista (siis sitä, haluanko _toteuttaa_ eroottisia halujani häntä kohtaan, sen tiedän jo että niitä on koska muutenhan en miettisi koko aloiteasiaa). Silti voisin haluta tehdä aloitteen, koska vain tutustumalla selviää voisiko meidän välillemme kehittyä jotain eroottista tai romanttista. Aloite tässä tapauksessa voisi olla joku tilannekoominen lohkaisu tai pikkuvirallinen tokaisu vallitsevasta säätilasta. Tässä tapauksessa intentio olisi siis aloitteen teko (tutustumiseen, ei sänkyyn eikä suhteeseen) mutta toinen osapuoli ei välttämättä ymmärtäisi sitä aloitteeksi.

        Jos sitten sama mieshenkilö olisi huomennakin samalla pysäkillä ja vaihtaisimme muutaman sanan enemmän, ja loppuviikkoa kohti jutustelumme senkun lisääntyisi kunnes perjantaina päättäisimme että "ja hitot, pakkoko se on bussiin ehtiä, lähdetään oluttuopposen ääreen jutustelemaan" ja kyseinen mies olisi se, joka tuopposia ehdottaisi JA jos sieltä oluelta jatkettaisiin vielä sänkyyn ja/tai suhteeseen, niin kumpi olisi ollut tämän eroottisromanttisen episodin aloitteentekijä?


      • Aloitelogiaa
        helka kirjoitti:

        Mutta jos näen tänään vaikkapa bussipysäkillä kiinnostavan oloisen miehen niin enhän voi millään tietää, haluanko hänen kanssaan jotain eroottista saati romanttista (siis sitä, haluanko _toteuttaa_ eroottisia halujani häntä kohtaan, sen tiedän jo että niitä on koska muutenhan en miettisi koko aloiteasiaa). Silti voisin haluta tehdä aloitteen, koska vain tutustumalla selviää voisiko meidän välillemme kehittyä jotain eroottista tai romanttista. Aloite tässä tapauksessa voisi olla joku tilannekoominen lohkaisu tai pikkuvirallinen tokaisu vallitsevasta säätilasta. Tässä tapauksessa intentio olisi siis aloitteen teko (tutustumiseen, ei sänkyyn eikä suhteeseen) mutta toinen osapuoli ei välttämättä ymmärtäisi sitä aloitteeksi.

        Jos sitten sama mieshenkilö olisi huomennakin samalla pysäkillä ja vaihtaisimme muutaman sanan enemmän, ja loppuviikkoa kohti jutustelumme senkun lisääntyisi kunnes perjantaina päättäisimme että "ja hitot, pakkoko se on bussiin ehtiä, lähdetään oluttuopposen ääreen jutustelemaan" ja kyseinen mies olisi se, joka tuopposia ehdottaisi JA jos sieltä oluelta jatkettaisiin vielä sänkyyn ja/tai suhteeseen, niin kumpi olisi ollut tämän eroottisromanttisen episodin aloitteentekijä?

        Tuota voitaneen pitää epäsuorana aloitteena, mutta aloitteena kuitenkin, koska sinä omatoimisesti aloitit keskustelun/small talkin miehen kanssa, jonka koit kiinnostavana. Suoran aloitteen teki mies.


      • Aloitelogiaa kirjoitti:

        Tuota voitaneen pitää epäsuorana aloitteena, mutta aloitteena kuitenkin, koska sinä omatoimisesti aloitit keskustelun/small talkin miehen kanssa, jonka koit kiinnostavana. Suoran aloitteen teki mies.

        Sitten olen tehnyt lukemattomia aloitteita.


      • Aloitelogiaa
        helka kirjoitti:

        Sitten olen tehnyt lukemattomia aloitteita.

        Epäsuoria aloitteita.


      • Aloittaja nainen
        helka kirjoitti:

        Entä jos se ei-kiinnostava työkaveri tulkitsee pyyntösi aloitteeksi? Kumpi määrittää oliko kyse aloitteesta vai ei: se joka aloitteen teki vai se jolle se tehtiin? Jos sanon miehelle vaikkapa että "tällaisina iltoina sitä kaipaisi mörönsyöttiä/lämmittäjää/kainaloa" niin onko se aloite vai ei ja riippuuko tilanne siitä, sanonko sen ystävämiehelle vai kiinnostavalle miehelle?

        Kysyit "Entä se ei-kiinnostava mies tulkitsee pyyntösi aloitteeksi?"

        Olet ihan oikealla, että tuollaisia tilanteita on tosielämässä. Ehkä ystävällinen käyttäytyminen voi aiheuttaa sen että mies alkaa pitämään mukavana ja sen seurauksena on yksi ihailija enemmän. En minä ala epäsosiaaliseksi, siksi että pelkään että joku voi pitää minua mukavana.
        Miehen pitää toimia omalla tavallansa aloitteellisesti, jos hän kiinnostui minusta ja haluaa ottaa selvää. Silloinhan minä vasta näet, että ai hän taitaakin olla kiinnostunut.


      • .......
        Aloittaja nainen kirjoitti:

        Kysyit "Entä se ei-kiinnostava mies tulkitsee pyyntösi aloitteeksi?"

        Olet ihan oikealla, että tuollaisia tilanteita on tosielämässä. Ehkä ystävällinen käyttäytyminen voi aiheuttaa sen että mies alkaa pitämään mukavana ja sen seurauksena on yksi ihailija enemmän. En minä ala epäsosiaaliseksi, siksi että pelkään että joku voi pitää minua mukavana.
        Miehen pitää toimia omalla tavallansa aloitteellisesti, jos hän kiinnostui minusta ja haluaa ottaa selvää. Silloinhan minä vasta näet, että ai hän taitaakin olla kiinnostunut.

        Heh. Eli aloittajakaan ei ole tehnyt suoria aloitteita miehille.


      • asdf7654
        Aloitelogiaa kirjoitti:

        Pelkkä small talk ei riitä. Juttelun pitää pyrkiä syvempää tutustumista kohti ja siihen pitää sisältyä tavoite jatkotapaamista varten romanttis-seksuaalisessa mielessä, eli jos hammaslääkäri antaa sinulle uuden ajan, niin se ei riitä aloitteeksi.

        Aspergereille kelpaa vain rautalanka. Me muut teemme ja vastaanotamme aloitteita vähemmän selvästi.


      • nainen minäkin
        ....... kirjoitti:

        Heh. Eli aloittajakaan ei ole tehnyt suoria aloitteita miehille.

        Ei kai pelkän ulkonäön perusteella voi mitenkään tietää 100 %:n varmaksi, että onko mies kiva. Jos mies jutellessa paljastuukin esimerkiksi naisvihaajaksi, homoksi tai vaikka pahasti mielenterveysongelmaiseksi, niin kyllähän naisella täytyy olla mahdollisuus vetäytyä tilanteesta.

        Toisaalta voi olla, että juttelee vaikka työkaverin, naapurin tms kanssa naisen aloitteesta paljon ja ajan kuluessa huomaakin ihastuneensa toiseen.

        On ihan turhaa spekulointia lähteä taas syyttelemään naisia siitä, kun he eivät tee (seksinkiilto silmissä) aloitteita. Naiset tekevät aloitteita, mutta selvin päin ne aloitteet ovat usein tunnustelevia ja haparoivia.


      • .........
        nainen minäkin kirjoitti:

        Ei kai pelkän ulkonäön perusteella voi mitenkään tietää 100 %:n varmaksi, että onko mies kiva. Jos mies jutellessa paljastuukin esimerkiksi naisvihaajaksi, homoksi tai vaikka pahasti mielenterveysongelmaiseksi, niin kyllähän naisella täytyy olla mahdollisuus vetäytyä tilanteesta.

        Toisaalta voi olla, että juttelee vaikka työkaverin, naapurin tms kanssa naisen aloitteesta paljon ja ajan kuluessa huomaakin ihastuneensa toiseen.

        On ihan turhaa spekulointia lähteä taas syyttelemään naisia siitä, kun he eivät tee (seksinkiilto silmissä) aloitteita. Naiset tekevät aloitteita, mutta selvin päin ne aloitteet ovat usein tunnustelevia ja haparoivia.

        Naisistako voi tietää 100% varmasti? Ei aloite tarkoita sitä, että pitää sitoutua lopun elämän ajaksi.

        Eli naiset ei tee suoria aloitteita. Miesten aloitteet taas on tehty "seksinkiilto silmissä", koska naisista voi 100% varmuudella tietää, että eivät ole mt-ongelmaisia tai muuten sellaisia, joista haluaa päästä eroon.


      • Aloitelogiaa
        asdf7654 kirjoitti:

        Aspergereille kelpaa vain rautalanka. Me muut teemme ja vastaanotamme aloitteita vähemmän selvästi.

        Ei kyse ole mistään tuollaisesta, vaan siitä, että joku sen selvän aloitteen joutuu tekemään, jos ei haluta vain hymyillä huoneen perältä puolin ja toisin. Tavallisesti sen aloitteen tekee mies, kun naiset eivät uskalla.


      • Aloittaja nainen
        ....... kirjoitti:

        Heh. Eli aloittajakaan ei ole tehnyt suoria aloitteita miehille.

        Onhan se tuolla eilisen puolella.
        Tarkoituksella se on eri nimimerkillä, koska haluan olla neutraali muiden joukossa.
        Asiasta on mainittu tänään 28.1. klo 12:25


        Tuo lounasruokala esimerkki oli vain, Helgalle koska hän kaipasi ohjeistusta jotta osaa vastata.


    • Citynainen

      Tilapäisessä mielenhäiriössä ja olisin halunnut tutustua mutta ei onnistunut.

      Olen katsellut vaan ympärille sen enempää yrittämättä tai edes näyttänyt kiinnostusta kenellekkään pitkän aikaan.

    • 7+12

      "näytetään atm miten homma menee" Luuletko olevasi vitsikäskin. Jos ätmit tekisivät selvinpäin alotteita heille korkeintaan naurettaisiin, tai saisi syytten seksuaalisesta ahdistelusta.

    • Kympin Nainen

      Minä jäin vähän jumiin tuohon ”rohkeaan”. Ehkä siksi että kaikki tekemäni aloitteet olen tehnyt livenä ja selvin päin - tekeekö alkottomuus tai live-tilanne aloitteesta muka rohkean?

      No mutta joo, rohkein oma aloitteeni oli varmaankin se, että pyysin ex-tempore yhtä miestä urheilutapahtumaan kanssani ja sitten tapahtuman jälkeen uimaan (kun oli helle). En ollut tavoitetta varsinaisesti miettinyt, koska tilanne oli ex-tempore (ja siksi minulle, harkitsevalle ihmiselle, rohkea) - muuta kuin että halusin tutustua mieheen paremmin. Tavoite toteutui.

    • AloiteAnne

      Mä oon ollut naimisissa 15 v, joten mun viimeisimmät aloitteet sinkkuna oli 90-luvulla. Mutta silloin olin kyllä aloitteellinen. Musta se oli ja on fiksua, koska silloin mahdollisuus saada hyvä mies on paremmat kuin jos jää vain odottamaan että hyvä tulee hakemaan. Mulla oli rima sen verran korkealla- oli vaatimuksia että pitää olla akateeminen, pitkä jne- etten vaan ollut oikein tyytyväinen kaikkiin itseeni kohdistettuihin aloitteisiin.

      Toimin niin että jos mies kiinnosti niin riippuen tapauksesta ehdotin että mennään yhdessä kahville/syömään (opiskeluaikana ensin opiskelijaruokalaan toimi tosi hyvin aika neutraalina tapana tutustua ja tunnustella tilannetta)/leffaan/kuntosalille jne. Yleensä ne lähti, joskus tuli suoraan ettei kiiinnosta. Siitä tilanne eteni vaihtelevasti, pari kertaa seurusteluksi ja kerran avoliitoksi, joskus tapailuksi jonka jälkeen jompikumpi tai molemmat totesi ettei enempää.

      Ventovieraille en ole ollut koskaan aloitteellinen, koska pelkkä ulkonäkö ei riitä herättämään kiinnostustani.

      Nykyinen mieheni oli kuitenkin meistä se joka oli aloitteellinen, mutta yhtä hyvin se olisi voinut olla toisinpäinkin.

      • ...

        Mulla ollut aika sama asenne, kuin AloiteAnnella: kun tekee itse aloitteet, voi valita mieleisensä. Tuntuis jotenkin hassulta odotella niitä aloitteita jossain seinän vierustoilla.

        Ylempänä arveltiin naisten tekevän aloitteita vain itseään tasokkaammille.Oletan tehneeni aloitteet tasoisilleni, koska en ole saanut pakkeja kuin kerran. Nuo pakit sain mieheltä, jota pyysin toistamiseen "kahville tms." ja josta sittemmin tuli seurustelukumppani vuosiksi.

        Nimenomaan kilttien ja ujojen naisten pitäis tehdä aloitteita. Ainakin kuvittelen, että kilttinä ja ujona oisin joutunut siellä seinän vierustoilla aloitteita odotellessa huonompien miesten "saaliiksi".


    • m391

      Olen mies enkä tajua näitä rautalanka-aloitteita tai tarvetta niille. Kaikki juttuni ovat alkaneet viattomasta tai sen henkisestä jutustelusta eikä koskaan suorasta aloitteesta jossa jo ilmenee että toista halutaan ilman sen tarkempaa tietoa. Kerran tai kaksi multa on baarissa kysytty että lähenkö panee enkä kummallakaan lähtenyt.

      Ei normaalit ihmiset pariudu kun tietokoneet ja aloitteet on suorimmillaankin noita mitä epäsuoriksi vähätellään.

      • ......

        Jonkun sen suoran aloitteen on joskus tehtävä jos ei haluta pysyä kaverisektorilla.


      • m391
        ...... kirjoitti:

        Jonkun sen suoran aloitteen on joskus tehtävä jos ei haluta pysyä kaverisektorilla.

        Se on noin yksinkertaista vain sellaisen päässä, jolle ei koskaan niin ole käynyt. Jutellaan, istutaan lähekkäin, kosketetaan toista puolivahingossa, suudellaan, yksi asia johtaa toiseen eikä kukaan voi jälkikäteen sanoa, kumpi teki aloitteen ja mihin.

        Toisen tiedostamattomien ja tiedostettujen eleiden lukemisella ja tulkitsemisella on iskemisessä ja pariutumisessa valtava merkitys. Ei asiat etene niin, että toinen sanoo, että nyt mua vois suudella. Jos niitä merkkejä ei ole eikä niitä tulkita, ei tilanne etene mihinkään.


      • m391 kirjoitti:

        Se on noin yksinkertaista vain sellaisen päässä, jolle ei koskaan niin ole käynyt. Jutellaan, istutaan lähekkäin, kosketetaan toista puolivahingossa, suudellaan, yksi asia johtaa toiseen eikä kukaan voi jälkikäteen sanoa, kumpi teki aloitteen ja mihin.

        Toisen tiedostamattomien ja tiedostettujen eleiden lukemisella ja tulkitsemisella on iskemisessä ja pariutumisessa valtava merkitys. Ei asiat etene niin, että toinen sanoo, että nyt mua vois suudella. Jos niitä merkkejä ei ole eikä niitä tulkita, ei tilanne etene mihinkään.

        Amen ja tattis tästä järjenäänestä


      • .......
        m391 kirjoitti:

        Se on noin yksinkertaista vain sellaisen päässä, jolle ei koskaan niin ole käynyt. Jutellaan, istutaan lähekkäin, kosketetaan toista puolivahingossa, suudellaan, yksi asia johtaa toiseen eikä kukaan voi jälkikäteen sanoa, kumpi teki aloitteen ja mihin.

        Toisen tiedostamattomien ja tiedostettujen eleiden lukemisella ja tulkitsemisella on iskemisessä ja pariutumisessa valtava merkitys. Ei asiat etene niin, että toinen sanoo, että nyt mua vois suudella. Jos niitä merkkejä ei ole eikä niitä tulkita, ei tilanne etene mihinkään.

        Niin tietenkin jos on tarpeeks kännissä, niin eihän sitä muista kumpi kouri ekana. Ihan oikeessa olet. Itse kun en ryyppää niin paljon niin tämä moderni pariutumistekniikka ei ole niin hioutunut.

        Eipä tässä kukaan ole mitään noin typerää väittänytkään kuin sinä tuossa esität. Kyllähän niitä merkkejä on maailma täynnä. Hymyjä ja katseita ja mitä lie, mutta ei ne johda mihinkään, eikä aina tarkoitakaan mitään, jos ei niihin tartuta ja oteta sitä askelta ja tehdä aloitetta. Flirtti ei ole aloite. Jos sinä et muista aamulla kumpi teki aloitteen, niin koita juoda vähemmän sillä sinulla saattaa olla alkoholiongelma.


    • Mä en ole laskenut kuinka monta kertaa olen mennyt juttelemaan baarissa selvinpäin jonkun kiinnostavan näköisen tyypin kanssa. Ne tilanteet ovat harvemmin johtaneet juttutuokiota pidemmälle.
      Mä saatan milloin missäkin heittää tilanteeseen sopivaa kommenttia läsnä oleville tuntemattomille miehille. Tarkoituksena kyllä silloin on olla ystävällinen ja piristää päivää, ei niinkään iskeminen.
      Mut mä mieluusti kohtaan ihmiset just siinä hetkessä ilman suuria ennakko-odotuksia. Jos juttu luistaa niin siitä voi syntyä ystävyys tai parisuhde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe