Sairastuneille ihmisille on ystävien tapana lähettää postikortti, jossa toivotetaan pikaista paranemista.
Vastaavasti alemman tason miehelle voisi huomaavainen ystävä lähettää postikortin, jossa toivotetaan hänelle pikaista panemista.
Onhan alemman tason mies sairas, ja vain kauniin naisen paneminen voi hänet parantaa, nostaen hänet surkeasta tilastaan. Mutta tieto siitä, että ystävät ovat hänen tukenaan, saattaa alemman tason miehelle olla suureksi piristykseksi ja mielen nostatukseksi.
Postikortti ilahduttaa
7
86
Vastaukset
- lapsellinen nainen
kuka ..ttu lähettää tänä päivänä postikortteja. Millä vuodella haloo,.. kaiken maailman pelit ja vehkeet on,..
No kyllä minä ainakin lähetän kortteja aina kun siihen vain tulee sopiva tilaisuus. Helpostikos sitä harakanvarpailla kirjoittaessa saattaisi tuollainen ap:n mainitsema typo tulla. Oikealle henkilölle osoitettuna varmaan ihan piristävä, mutta noloa muuten...
- Kiskisu
Ja onhan se postinjakajallekin tärkeä tietää missä asunnossa asuu panematon mies. Eli mihin osoitteeseen laitetaan?
- ihan kiva olisi
Harmi, ettei omaa osoitetta oikein viitsi intter netin julkiselle palstalle antaa. Haluaisin nimittäin, että joku sievä postinjakajatyttö veisi poikuuteni säälistä. Tuo kortin ja kysyy lempeällä äänellä, että voiko tulla sisälle vähäksi aikaa lepäämään, on ollut niin rankka kierros tänään. Eikä aikaakaan, kun oltaisi jo lattialla painimassa.
Kaikista parastahan tässä olisi se, että superkitkerä palstanainen olisi edesauttanut merkittävästi tämän tilanteen syntymistä. ihan kiva olisi kirjoitti:
Harmi, ettei omaa osoitetta oikein viitsi intter netin julkiselle palstalle antaa. Haluaisin nimittäin, että joku sievä postinjakajatyttö veisi poikuuteni säälistä. Tuo kortin ja kysyy lempeällä äänellä, että voiko tulla sisälle vähäksi aikaa lepäämään, on ollut niin rankka kierros tänään. Eikä aikaakaan, kun oltaisi jo lattialla painimassa.
Kaikista parastahan tässä olisi se, että superkitkerä palstanainen olisi edesauttanut merkittävästi tämän tilanteen syntymistä.Mutta kuinkahan suuri todennäköisyys on sillä, että postinjakajaksi sattuisi juuri tuolla kertaa joku sievä tyttö? Ainakin minulla, missä olenkin asunut, niin on tainneet aina olla postinjakajat miehiä. En ole valitettavasti ehtinyt koskaan pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin silloin kun on pitänyt mennä ovea avaamaan postiluukkua isomman paketin tullessa…
- ihan kiva olisi
stellaria81 kirjoitti:
Mutta kuinkahan suuri todennäköisyys on sillä, että postinjakajaksi sattuisi juuri tuolla kertaa joku sievä tyttö? Ainakin minulla, missä olenkin asunut, niin on tainneet aina olla postinjakajat miehiä. En ole valitettavasti ehtinyt koskaan pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin silloin kun on pitänyt mennä ovea avaamaan postiluukkua isomman paketin tullessa…
Olen saanut kolmen vuoden aikana kolmelta eri naiselta paketteja. Kaksi nuorta ja suorastaan viehättävää tapausta ja yksi vähän vanhempi ja leveähkö. Pelkkiä naisia vaan kantanut minulle siis kamaa. Ehkä on ollut vain tuuria...
- Kiskisu
ihan kiva olisi kirjoitti:
Olen saanut kolmen vuoden aikana kolmelta eri naiselta paketteja. Kaksi nuorta ja suorastaan viehättävää tapausta ja yksi vähän vanhempi ja leveähkö. Pelkkiä naisia vaan kantanut minulle siis kamaa. Ehkä on ollut vain tuuria...
Eli tyttö haluaa hetkeksi lepäämään, kun on niin rankka kierros, ja sitten möyhennät sitä lattialla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011