Nyt saa miinustaa/plussata nimimerkkejä

Ken on ihanin

Homman nimi on se, että palstalainen kirjoittaa
nimimerkkinsä tähän ketjuun. Sitten katsotaan /- lukemat.

53

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi jäsen

uusi jäsen

• Kyselyn laatija

Hei sä taidat olla palstan suosituin henkilö 6
        tuloksella :)

Miltä se nyt tuntuu? Tuliko tulos ihan puskan takaa?
        Kerro nyt vähän itsestäsi, jooko?

• uusi jäsen
        Kyselyn laatija kirjoitti:

Hei sä taidat olla palstan suosituin henkilö 6
        tuloksella :)

Miltä se nyt tuntuu? Tuliko tulos ihan puskan takaa?
        Kerro nyt vähän itsestäsi, jooko?

Hyvältähän se tuntuu. Olen eräs palstan vakioätmeistä ja kerrankin sain plussaa julistamatta kuukautisnesteitä maailman tärkeimmäksi substanssiksi.

• Kyselyn laatija
        uusi jäsen kirjoitti:

Hyvältähän se tuntuu. Olen eräs palstan vakioätmeistä ja kerrankin sain plussaa julistamatta kuukautisnesteitä maailman tärkeimmäksi substanssiksi.

Niin mä vähän arvelin :)
        Varsinainen Troijan hevonen!

• Ätministraattori

Ätministraattori

• Kaunis N

Kaikki on itsestä kiinni, saako kumppanin vai ei...

• Kympin Nainen

Tiedän, miksi minua pidetään Kympin Naisena ja olen itsekin sitä mieltä, että olen alfanaaras. Työskentelen pörssiyhtiön johtajana, joten aikaa ja viitseliäisyyttä on roikkua S24:ssa 24/7. Olen lahjakas suoltamaan keittiöpsykologisia tekstejä, joita olen oppinut Valituista Paloista.

P.S. Olen alfanaaras.

• KNPG
        Kympin Nainen kirjoitti:

Tiedän, miksi minua pidetään Kympin Naisena ja olen itsekin sitä mieltä, että olen alfanaaras. Työskentelen pörssiyhtiön johtajana, joten aikaa ja viitseliäisyyttä on roikkua S24:ssa 24/7. Olen lahjakas suoltamaan keittiöpsykologisia tekstejä, joita olen oppinut Valituista Paloista.

P.S. Olen alfanaaras.

Hah! Tähän täytyy nyt laittaa Valittujen Palojen Keittiöpsykologien Virallinen Pika-Analyysi, eli VPKVPA:

VPKVPA 1: ärsytän näemmä jotakuta big time, mahtavaa! :D

VPKVPA 2: olen hieman (tai ehkä vakavasti?) vinksahtanut kun tämä tilanne minua huvittaa, pitäisiköhän hakea (palstavier(o)i(tus))hoitoa?

Kaimalle VPKVJH eli Valittujen Palojen Keittiöpsykologien Virallinen JaxuHali!

Yst.terv.
        KNPG aka Kympin Naisen PuppulauseGeneraattori aka Kympin Nainen

• Kaunis N

Höh, täällä sitä latelee totuuksia ja saa miinuksia :( En tykkää! Ottakaa itseänne niskasta kiinni, se on vaan se kova totuus mikä teidän täytyy tietää!!! Mokomat AMG:t, vai AMK-miehet :D En tajuu tota tasoläppää :D

Minäkin löysin hyvän miehen Facebookin kautta, yks kaverin kaveri, kävin tykkäämässä sen kuvaa ja siitä se lähti... kyllä se niin on että aloitteellisuus palkitaan tässä maailmassa!!!!

• piiloalfa
        Kaunis N kirjoitti:

Höh, täällä sitä latelee totuuksia ja saa miinuksia :( En tykkää! Ottakaa itseänne niskasta kiinni, se on vaan se kova totuus mikä teidän täytyy tietää!!! Mokomat AMG:t, vai AMK-miehet :D En tajuu tota tasoläppää :D

Minäkin löysin hyvän miehen Facebookin kautta, yks kaverin kaveri, kävin tykkäämässä sen kuvaa ja siitä se lähti... kyllä se niin on että aloitteellisuus palkitaan tässä maailmassa!!!!

Alkavan kuun makoisimmat naurut tähän mennessä.

• PohPuhPih
        Kaunis N kirjoitti:

Itse olen luokassa WTF.

• Virgin or bust

Virgin or bust

• 3+3

Minua on joskus kutsuttu Baltian mieheksi, mutta meitä on monta. Osallistuminen tähän keskusteluun omalla nimimerkillä olisi liian omahyväistä, ja minä olen luonteeltani ja olemukseltani vaatimaton sielu. Anonyymi Guy Fawkes naamarini antaa kuitenkin minulle hahmon, jolla voin osallistua tähän maailmaan ja jakaa kokemukseni elämästä yhdessä teidän kanssanne. Mutta jos etsit naamarini takaa maallista kauneutta tai rikkautta, löydät vain tyhjää. Se mitä sanoo on minulle tärkeämpää, kuin kuka sen sanoo.

• erkki-täti

Can you remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot?
        I see no reason why gunpowder treason should ever been forgot.

Näin runoillaan Guy Folkesin muistoksi. Ole hyvä, hieno kuva.

• ####??????##########

Voi olla että sinua on sanottu Balttian mieheksi, mutta et kyllä ole se Balttian mies joka noin 4 vuotta on tätä palstaa jonkin verran seurannut, välillä paljon poiskin ollen.Tämä Balttian mieheksi tulkittu(jo 2009/2010 aikoihin) kirjoittelija siis kirjoittaa aina satunnaisilla nikeillä, mutta hänen kirjoituksisiensa tyylistä se 'Balttian mies' tulkinta on tehty, ja siten ehkä myös joidenkin muidenkin kirjoituksista jotka vähän saman tyylisiä. Hän on siis aikanaan sanonut, että hänellä jotain juttuja Balttian puolessakin on mutta ei kuitenkaan mitään varsinaisia henkilökohtaisia naisafäärejä paitsi jotain bisnessluonteisia-juttuja korkeintaan, mutta näistä se 'Balttian mies' nimitys alkujaan on. Mies on myös sanonut ja muutenkin antanut ymmärtää olevansa jo oikeasti vanhempi äijä, joskin lapseton yksinäinen mies ja sinkku. Myös jonain seksuaaliperverssinä tätä äijää on jotkut pitäneet, kun hän on joskus kertonut siitä miten häntä on alkanut vanhemmiten surettaa se kun ei ole aikanaan nuoruutensa naisen kanssa lasta ja nimenomaan tytärtä tullut hankittua. Lisäksi sekin vielä kun äijä on kertonut hyvin yksityiskohtaisesti naisihanteensa ihan tarkkojen ruumiinosien mittasuhteiden kanssa, ja myös joidenkin kauniiden venäläisten stripparinaisten kanssa netissä chattiluistaan maksullisilla web-cams sivuilla mies on joskus kertonut, ja siitä miten hän omaksi tyttärikseenkin näitä on fantasioinut, ja tästä sairaaloiseksi perverssiksi tulkinnat tietenkin.

• mies ja legenda
        ####??????########## kirjoitti:

Voi olla että sinua on sanottu Balttian mieheksi, mutta et kyllä ole se Balttian mies joka noin 4 vuotta on tätä palstaa jonkin verran seurannut, välillä paljon poiskin ollen.Tämä Balttian mieheksi tulkittu(jo 2009/2010 aikoihin) kirjoittelija siis kirjoittaa aina satunnaisilla nikeillä, mutta hänen kirjoituksisiensa tyylistä se 'Balttian mies' tulkinta on tehty, ja siten ehkä myös joidenkin muidenkin kirjoituksista jotka vähän saman tyylisiä. Hän on siis aikanaan sanonut, että hänellä jotain juttuja Balttian puolessakin on mutta ei kuitenkaan mitään varsinaisia henkilökohtaisia naisafäärejä paitsi jotain bisnessluonteisia-juttuja korkeintaan, mutta näistä se 'Balttian mies' nimitys alkujaan on. Mies on myös sanonut ja muutenkin antanut ymmärtää olevansa jo oikeasti vanhempi äijä, joskin lapseton yksinäinen mies ja sinkku. Myös jonain seksuaaliperverssinä tätä äijää on jotkut pitäneet, kun hän on joskus kertonut siitä miten häntä on alkanut vanhemmiten surettaa se kun ei ole aikanaan nuoruutensa naisen kanssa lasta ja nimenomaan tytärtä tullut hankittua. Lisäksi sekin vielä kun äijä on kertonut hyvin yksityiskohtaisesti naisihanteensa ihan tarkkojen ruumiinosien mittasuhteiden kanssa, ja myös joidenkin kauniiden venäläisten stripparinaisten kanssa netissä chattiluistaan maksullisilla web-cams sivuilla mies on joskus kertonut, ja siitä miten hän omaksi tyttärikseenkin näitä on fantasioinut, ja tästä sairaaloiseksi perverssiksi tulkinnat tietenkin.

Olipas autistisen terävä havainto. Onko 21. mustanaamio silti mustanaamio, vaikka hän ei ole sama kuin ensimmäinen?

Olen ollut palstalla enemmän tai vähemmän aktiivisena koko tuon ajan, ja Baltian mies nimimerkillä ei tänne ole kirjoiteltu. Silti mies, myytti ja legenda jaksaa elää. Välillä tulee kaltaisiasi jotka väittävät tietävänsä, ja autistin tarkkuudella kertovat kirjaimellisen tarkkaa mutufaktaa, eivätkä silti esitä ainuttakaan todistetta kuin autistisen pätemisen halunsa.

Balttian mies ei kuulu itselleen vaan palstalle legendana ja myyttinä, jo siksi että satunnaisia kirjoittajia syytetään Balttian mieheksi, vaikkeivat nämä ole koskaan lukeneet miehen ainuttakaan kirjoitusta. Mistä tuo myytti syntyi on siis lopulta merkityksetöntä, kuten joulupukin tai Jeesuksen alkuperä.

Olisin toki voinut valita myös Teemun, kiitos teemuttelijoiden, mutta koska olen lukenut Teemun kirjoituksia, hän ei kelpaa palsta symboliksi. Mystiseksi symboliksi nousevan Guy Fawkes hahmon täytyy olla legenda, jota kukaan ei ole nähnyt, ja johon silti voimme kaikki samaistua luomalla hänestä itse oman mielikuvamme, siksi sanon olevani Baltian mies.

Samoin koska varsin fiksuja kirjoituksia kuten omianikin on leimattu balttian mieheksi, minulla ei ole mitään syytä nähdä myyttiä negatiivisessa valossa. Jos kaltaistani herkkää ja älykästä miestä luullaan balttian mieheksi, kuinka hän voisi olla paha.

Toki voit mustamaalata balttian miestä, mutta ilman todisteita, sanasi vain vahvistaa myytin ja legendan voimaa, kuinka kukaan ei lopulta tiedä totuutta balttian miehestä ja sivuutan kertomuksesi pelkkänä pätemisen haluna.

Ymmärrän hyvin kuitenkin, että autistit elävät "kirjaimellisessa" maailmassa eivätkä siten tavoita tällaisia symbolisia merkityksiä, ja niitähän palstalla riittää. Otan osaa puolestanne, jos välttämättä tahdotte repiä joulupukilta naamarin, ja luennoimaan meille kuinka joulupukki on oikeasti monikulttuurinen, ja meidän tulee ilon kyyneleet silmissä kiittää turkkilaisia joulupukin olemassaolosta.

• anonyymi kurppa
        ####??????########## kirjoitti:

Ja tämän kirjoitti itse "one and only" BaltTian mies..Tunnistan kirjoitustyylistä. Unohdit "propakannan" ja sen, että yhteen aikaan Viru Valge maistui aika reippaasti vissiin..Tai ainakin niitä pulloja kaapissa oli Tallinnasta tuotuna. Ehkä varastot on jo loppu? Mites ne asuntokaupat tms.?

• anonyymi kurppa

Sun kirjoitustyylisi ei ole yhtään samanlainen kuin ns. Balttian miehen.

• ########??????9999??
        mies ja legenda kirjoitti:

Olipas autistisen terävä havainto. Onko 21. mustanaamio silti mustanaamio, vaikka hän ei ole sama kuin ensimmäinen?

Olen ollut palstalla enemmän tai vähemmän aktiivisena koko tuon ajan, ja Baltian mies nimimerkillä ei tänne ole kirjoiteltu. Silti mies, myytti ja legenda jaksaa elää. Välillä tulee kaltaisiasi jotka väittävät tietävänsä, ja autistin tarkkuudella kertovat kirjaimellisen tarkkaa mutufaktaa, eivätkä silti esitä ainuttakaan todistetta kuin autistisen pätemisen halunsa.

Balttian mies ei kuulu itselleen vaan palstalle legendana ja myyttinä, jo siksi että satunnaisia kirjoittajia syytetään Balttian mieheksi, vaikkeivat nämä ole koskaan lukeneet miehen ainuttakaan kirjoitusta. Mistä tuo myytti syntyi on siis lopulta merkityksetöntä, kuten joulupukin tai Jeesuksen alkuperä.

Olisin toki voinut valita myös Teemun, kiitos teemuttelijoiden, mutta koska olen lukenut Teemun kirjoituksia, hän ei kelpaa palsta symboliksi. Mystiseksi symboliksi nousevan Guy Fawkes hahmon täytyy olla legenda, jota kukaan ei ole nähnyt, ja johon silti voimme kaikki samaistua luomalla hänestä itse oman mielikuvamme, siksi sanon olevani Baltian mies.

Samoin koska varsin fiksuja kirjoituksia kuten omianikin on leimattu balttian mieheksi, minulla ei ole mitään syytä nähdä myyttiä negatiivisessa valossa. Jos kaltaistani herkkää ja älykästä miestä luullaan balttian mieheksi, kuinka hän voisi olla paha.

Toki voit mustamaalata balttian miestä, mutta ilman todisteita, sanasi vain vahvistaa myytin ja legendan voimaa, kuinka kukaan ei lopulta tiedä totuutta balttian miehestä ja sivuutan kertomuksesi pelkkänä pätemisen haluna.

Ymmärrän hyvin kuitenkin, että autistit elävät "kirjaimellisessa" maailmassa eivätkä siten tavoita tällaisia symbolisia merkityksiä, ja niitähän palstalla riittää. Otan osaa puolestanne, jos välttämättä tahdotte repiä joulupukilta naamarin, ja luennoimaan meille kuinka joulupukki on oikeasti monikulttuurinen, ja meidän tulee ilon kyyneleet silmissä kiittää turkkilaisia joulupukin olemassaolosta.

Sikäli huonosti tuo selitys 'Balttian miehestä' tuohon, että siinä ei riittävästi painottunut se asia miten k.o. nikkiä käyttäen tämä mainittu Balttian mies ei koskaan ole palstalle kirjoitellut, eikä muitakaan vakinaisempia nikkejä ole hän käyttänyt vaan aina erilaisia satunnaisia merkkejä. Ja tuskin on tätä 'Balttian mies' nikkiä muutkaan palstalla käyttäneet. Mutta se mistä tämä 'Balttian mies' nimitys alunperin on palstalle referenssiksi tullut lähtee noista yllä mainitsemistani jutuista. Noiden omienkin esimerkkijuttujen lisäksi, ja varsinkin sittemmin on hän kirjoitellut tämän palstan erilaisiin ketjuihin kommentteja ja mielipiteitään p/s-markknoistamme tai kulttuuristamme, ja painottaen tässä oman nuoruutensa ajan kokemuksia tältä alueelta eikä siis niinkään nykyisiä naisasioitaan tai niiden olemattomuutta, ja on hän joskus vähän muustakin kirjoitellut ja visioinut. Näitä juttuja on sitten tulkittu hänen/Balttian miehen kommenteiksi, ja nähtävästi sitten joitakin vähän samaan tyyliin sopivia muidenkin kirjoittamia kommentteja on joskus tulkittu hänen kirjoittamikseen.

En ole tietääkseni autisti ja nämä nyt ihan oikeasti kirjoittelenkin balttian puolesta matkalla ollessani mobiilista.
        En ole taas pitkiin aikoihin palstaa seurannutkaan, paitsi nyt jonkun viikon vähän.

No ei se minua kyllä häiritse vaikka eri kirjoittelijoiden kommentteja tulkittaisiinkin 'Balttian mies' tyypin kirjoittamiksi.

• 77777799999999999999
        anonyymi kurppa kirjoitti:

Ja tämän kirjoitti itse "one and only" BaltTian mies..Tunnistan kirjoitustyylistä. Unohdit "propakannan" ja sen, että yhteen aikaan Viru Valge maistui aika reippaasti vissiin..Tai ainakin niitä pulloja kaapissa oli Tallinnasta tuotuna. Ehkä varastot on jo loppu? Mites ne asuntokaupat tms.?

Ei Virossa tarvitse välttämättä Livikon viinoja juoda, yhtä hyvin voi juoda Altian viinoja, ja Tallinnan Prismoissa on paljon samaakin tavaraa kuin mitä Suomen Prismoissa.

• anonyymi kurppa
        ########??????9999?? kirjoitti:

Sikäli huonosti tuo selitys 'Balttian miehestä' tuohon, että siinä ei riittävästi painottunut se asia miten k.o. nikkiä käyttäen tämä mainittu Balttian mies ei koskaan ole palstalle kirjoitellut, eikä muitakaan vakinaisempia nikkejä ole hän käyttänyt vaan aina erilaisia satunnaisia merkkejä. Ja tuskin on tätä 'Balttian mies' nikkiä muutkaan palstalla käyttäneet. Mutta se mistä tämä 'Balttian mies' nimitys alunperin on palstalle referenssiksi tullut lähtee noista yllä mainitsemistani jutuista. Noiden omienkin esimerkkijuttujen lisäksi, ja varsinkin sittemmin on hän kirjoitellut tämän palstan erilaisiin ketjuihin kommentteja ja mielipiteitään p/s-markknoistamme tai kulttuuristamme, ja painottaen tässä oman nuoruutensa ajan kokemuksia tältä alueelta eikä siis niinkään nykyisiä naisasioitaan tai niiden olemattomuutta, ja on hän joskus vähän muustakin kirjoitellut ja visioinut. Näitä juttuja on sitten tulkittu hänen/Balttian miehen kommenteiksi, ja nähtävästi sitten joitakin vähän samaan tyyliin sopivia muidenkin kirjoittamia kommentteja on joskus tulkittu hänen kirjoittamikseen.

En ole tietääkseni autisti ja nämä nyt ihan oikeasti kirjoittelenkin balttian puolesta matkalla ollessani mobiilista.
        En ole taas pitkiin aikoihin palstaa seurannutkaan, paitsi nyt jonkun viikon vähän.

No ei se minua kyllä häiritse vaikka eri kirjoittelijoiden kommentteja tulkittaisiinkin 'Balttian mies' tyypin kirjoittamiksi.

Minkä ihmeen takia kirjoitat itsestäsi hän-muodossa???

• Just näin

En usko että saan kauheesti plussia koska oon useasti eri mieltä kuin suurin osa palstalaisista.

• Ettäs tiedät!

Et voi ymmärtää... sob, sob... kotiseudun väki... *itkua ja ruikutusta*.... ei yksinäinen nuori mies voi...negatiiviset ajatukset... nyyh!

• Just näin
        Ettäs tiedät! kirjoitti:

Et voi ymmärtää... sob, sob... kotiseudun väki... *itkua ja ruikutusta*.... ei yksinäinen nuori mies voi...negatiiviset ajatukset... nyyh!

Öö okei...

• Jamo Usasta
        Ettäs tiedät! kirjoitti:

Son Of Bitch?

• ööööööööåå%%%%%%%%%%
        Jamo Usasta kirjoitti:

Son Of Bitch?

You son of a bitch tai 'U son of a bitch' eli lausuttuna 'juu san'ova bits' vastannee suomeksi jotain 'olet hyvä jätkä' Mutta 'U motherfucking motherfucker' tarkoittaa jo jonkunasteista herjausta.

• teoreetikko

Monella eri nimellä esiinnyn, en ole palstan vakio-käviä koska sen taso on niin huono, siloin tällöin käyn tuomassa vähän uusia tuulia palstaan jossa kaikkilla levyon jäänyt päälle siks tekstejäni usein miinustetaan

• Nörtti_N

Haluaisin panna teitä poikia pyllyyn.

• KTM=KTM=KTM

Minä voisin panna sinua vittuun olettaen että olet nainen.

• H. Imuri
        KTM=KTM=KTM kirjoitti:

Minä voisin panna sinua vittuun olettaen että olet nainen.

Sulle mä olen ihan mitä vaan ;)

• Grrr ;)

Timpan tytär.

• nuukuus kunniaan

Hi, katsotaan miten minun vinkkejä ja neuvoja on otettu vastaan :)

• Satanistististi

Plussaan itseäni, koska minä en trollaa täällä.

• Satanistististi

Oho, minähän olen saanut paljon miinusta. Miksi?

• Jeesusnisti
        Satanistististi kirjoitti:

Oho, minähän olen saanut paljon miinusta. Miksi?

Rakkaudesta se hevonenkin potkii.

• Peris :)

• mies 86

Parrakas filosofian maisteri.

• Jännä-Jare

Kuka muu muka, kuka muu muka? J H T! Äää!

• yhteispalsta

Miltonin Kootut Teokset.

• mies 86

-Brugerius Lost
        -Burgerius Retrieved

Lisäksi myös kolmiosainen Teemumainen Näytelmä (alkup. Dante) johon kuuluu:

-Burgerno
        -Burgatorio
        -Burgadisio

• MILF HUNTER

Periksen mutsi

• Ikisinkku M

Eipä ollut kellään kummoisesti miinuksia, otetaanpa niitä tähän niin saa naiset todistaa kuinka olenkaan inhoittava :)

• arvaa kukako

Heti tuli paha olo.

• ......

Miks tuota ikioksetusta ei voi miinustaa? Tuossa on vaan tuo sulje-mahdollisuus. S24:n vinkki ignoorattaville tapauksille?

• Ikisinkku M
        ...... kirjoitti:

Miks tuota ikioksetusta ei voi miinustaa? Tuossa on vaan tuo sulje-mahdollisuus. S24:n vinkki ignoorattaville tapauksille?

Harmi kun olen jäävi niin en voi auttaa, noh menköön, jos nyt tämän kerran puolestasi laitan sen miinuksen...ohoh. sori se ottikin sen plussana :D

• anonyymi kurppa

Kun nyt täällä olen niin voisin ilmoittaa itseni kisaan.

• Naisellinen nainen

Rumalla miehellä ei tee mitään.

• No ilmoittaudunpa nyt sitte minäki kun kerta muukki on mukana.

Vaikka näyttää kyllä siltä että ainakaan minun laittamani plussat ei tehoa; sohlaakohan täällä taas joku noiden plussien kanssa, niin kuin aina joskus näyttää käyvän?

• björnnalleteddybear

nimimerkki

• jännä-keke

Tuutsä jatkoille?! Mitä? Varattu! Next!!

• H.imuri

Minä olen ihanin, kaikki tykkää Minusta.

Ps. Yksi henkilö voi miinustella/plussata niin paljon kuin sielu sietää.

• Skee

ei näytä kauheeta sukseeta keräävän kukaan

• Isä Timo

Kuka on laittanut tyttärelleni noin monta miinusta >:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      50
      3901
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      58
      3571
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      2906
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      105
      2748
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      43
      2563
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2550
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2518
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2421
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2076
    10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      2011
    Aihe