Tasoonsa tyytyminen

Naisasialooseri.

Pitäisikö kauniista nuoresta naisesta haaveilevan AT-miehen mennä vähemmän viehättävän naisen luokse ja sanoa, että minua kiinnostaa kauniit naiset mutta kun minun on kuulemma tyydyttävä tasoonii niin tulin sinua iskemään?

57

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LJKJKMLlönjöljdf

Aina voi haaveilla, mutta sitten kun aikuistuu, moni havaitsee tosiasiat ja tyytyy kohtaloonsa. Ei ole kovin aikuismaista sanoa nuin, mutta ettehän te peräkammarin pojjat sitä tiedä kun olette jääneet lapsen tasolle. Kannattaa mennä iskemään, koska ei tiedä kelpaatteko edes tasoisellenne naiselle.
      Se on varmaa, että ette tule samaan meitä kauniita, nuoria ja timmejä tai ikäsiänne kauniita naisia.

• Naisasialooseri.

En minä ikäistäni kolmekymppistä kurppaa, kuten sinä, haluaisikaan.

• Voi voi
        Naisasialooseri. kirjoitti:

"Ikäistäni."

Niinpä.

Siinä vaiheessa kun omanikäsiet alkaa näyttää vanhoilta, juna on todella mennyt ohitse.

• ugksjdhfösewof

En minä ole 30 vaan 23 :D mistäs nuin päättelit?

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Kyllähän se asia on vaan niin, että kolmekymppisellä on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

Kyllähän se asia on vaan niin, että kolmekymppisellä on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.

Hihihiii. Minusta olet tässä oikeassa. Jopa neljäkymppisellä on vielä parhaat vuodet edessä. Viisikymppiselläkin on vielä mahdollisuuksia kokea parhaat vuotensa. Uskon samaa koskee erikymppisiä :) Olet positiivinen ihminen!

• SippiMissi kirjoitti:

Hihihiii. Minusta olet tässä oikeassa. Jopa neljäkymppisellä on vielä parhaat vuodet edessä. Viisikymppiselläkin on vielä mahdollisuuksia kokea parhaat vuotensa. Uskon samaa koskee erikymppisiä :) Olet positiivinen ihminen!

Mukava kuulla, kun kerrankin joku täällä ymmärtää. Tällä palstalla kun sitä on kaikki aina niin negatiivisia, kun kaikki ovat aina vaan sitä mieltä, että kaikki asiat pitäisi tehdä ja kokea viimeistään parikymppisenä, eli ihan kun sen jälkeen ei olisi elämää enää ollenkaan. Tosi kapeakatseista ja negatiivista ajattelua just tollainen.

Elämäänsä pystyy kuitenkin jokainen aina hyvin paljon itse vaikuttamaan monin eri tavoin, joten itse siitä elämästä voi tehdä aina itselleen paremman, jos vaan vähänkin on siihen halua. Tosin tämän palstan kirjoittajilla kun sitä ei ole edes mitään halua vaikuttaa omaan elämäänsä.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

Mukava kuulla, kun kerrankin joku täällä ymmärtää. Tällä palstalla kun sitä on kaikki aina niin negatiivisia, kun kaikki ovat aina vaan sitä mieltä, että kaikki asiat pitäisi tehdä ja kokea viimeistään parikymppisenä, eli ihan kun sen jälkeen ei olisi elämää enää ollenkaan. Tosi kapeakatseista ja negatiivista ajattelua just tollainen.

Elämäänsä pystyy kuitenkin jokainen aina hyvin paljon itse vaikuttamaan monin eri tavoin, joten itse siitä elämästä voi tehdä aina itselleen paremman, jos vaan vähänkin on siihen halua. Tosin tämän palstan kirjoittajilla kun sitä ei ole edes mitään halua vaikuttaa omaan elämäänsä.

En ajattele että parhaat vuotensa vain kaksikymppisillä. Ei ainakaan ollut minulla. Oli hyvin vaikeat vuodet ei ole mitään juhla. Minäkin uskoin että voisin vaikuttaa elämään jos on tahto. Mutta valitettavasti saduissa se on vielä mahdollista. Ihmiset ovat todella usein hyvin negatiivisia ja eivät edes halua ajatella posituuvisesti. Siinä olen jo toista mieltä. Kun siirin osa ihmisistä ajattelee eri tavalla kuin sinä itse, ei kukaan edes usko sinun sanoihin. Turha edes yrittää puhua ääneen. Ihmiset eivät kuule.

• SippiMissi kirjoitti:

En ajattele että parhaat vuotensa vain kaksikymppisillä. Ei ainakaan ollut minulla. Oli hyvin vaikeat vuodet ei ole mitään juhla. Minäkin uskoin että voisin vaikuttaa elämään jos on tahto. Mutta valitettavasti saduissa se on vielä mahdollista. Ihmiset ovat todella usein hyvin negatiivisia ja eivät edes halua ajatella posituuvisesti. Siinä olen jo toista mieltä. Kun siirin osa ihmisistä ajattelee eri tavalla kuin sinä itse, ei kukaan edes usko sinun sanoihin. Turha edes yrittää puhua ääneen. Ihmiset eivät kuule.

Ei ollut mullakaan millään tavalla mitenkään parhaita elämän vuosia joskus parikymppisenä, joten just siksi mä olenkin sitä mieltä, että ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat edessä elämässä vasta joskus myöhemmin, kuten yli kolmekymppisenä ja vieläkin myöhemmin.

Se on kyllä täysin totta, että ihmiset ovat aina hyvin negatiivisia ja varsinkin ajattelevat aina kaikkea negatiivista melkein kaikesta.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

Ei ollut mullakaan millään tavalla mitenkään parhaita elämän vuosia joskus parikymppisenä, joten just siksi mä olenkin sitä mieltä, että ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat edessä elämässä vasta joskus myöhemmin, kuten yli kolmekymppisenä ja vieläkin myöhemmin.

Se on kyllä täysin totta, että ihmiset ovat aina hyvin negatiivisia ja varsinkin ajattelevat aina kaikkea negatiivista melkein kaikesta.

Positiivisinta siinä on se että sinä suhtaudut siihen filosofisesti. Niin kuin toteat että ihmisluonto ei ole lähelläkään vielä täydellinen... eikä sille voi mitään....

• SippiMissi kirjoitti:

Positiivisinta siinä on se että sinä suhtaudut siihen filosofisesti. Niin kuin toteat että ihmisluonto ei ole lähelläkään vielä täydellinen... eikä sille voi mitään....

No itse oon nyt yli kolmekymppisenä paljon tyytyväisempi omaan elämääni kun joskus parikymppisenä, joten totta kai näin ollen mä oon just sitä mieltä, että ne paremmat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä, kun joskus parinkympin teinivuosina.

Olisi hyvä, jos tälläkin palstalla olisi enemmän meitä avarakatseisia kirjoittajia, eikä vaan aina näitä kapeakatseisia typeryksiä, joiden mielestä kaikki pitäisi tehdä ja kokea viimeistään heti parikymppisenä.

• Upsista
        DarkFear kirjoitti:

No itse oon nyt yli kolmekymppisenä paljon tyytyväisempi omaan elämääni kun joskus parikymppisenä, joten totta kai näin ollen mä oon just sitä mieltä, että ne paremmat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä, kun joskus parinkympin teinivuosina.

Olisi hyvä, jos tälläkin palstalla olisi enemmän meitä avarakatseisia kirjoittajia, eikä vaan aina näitä kapeakatseisia typeryksiä, joiden mielestä kaikki pitäisi tehdä ja kokea viimeistään heti parikymppisenä.

Ei kaikkea pidä tehdä heti ja nyt mutta kuinka kauan pitää vielä odottaa näitä parhaita vuosia? Vielä viisi vuotta? Minä en halua enää odottaa. Jaksan odottaa vielä pari päivää :) tuskin enempää. Muuten voi todeta että ne parhaat vuodet ovat jossakin epämääräisessä tulevaisuudessa.

• Upsista kirjoitti:

Ei kaikkea pidä tehdä heti ja nyt mutta kuinka kauan pitää vielä odottaa näitä parhaita vuosia? Vielä viisi vuotta? Minä en halua enää odottaa. Jaksan odottaa vielä pari päivää :) tuskin enempää. Muuten voi todeta että ne parhaat vuodet ovat jossakin epämääräisessä tulevaisuudessa.

No minkä ikäinen sitten itse olet? Kyllä ne parhaat nuoruusvuodet ovat aika lailla edessä sitten yli kolmekymppisenä, mutta kyllä toki myös yli neljäkymppisellä voi olla vielä paljon hyviä nuoruusvuosia edessäpäin.

• 4t2w6t2w
        ugksjdhfösewof kirjoitti:

En minä ole 30 vaan 23 :D mistäs nuin päättelit?

Lakkaa käyttämästä tuota "nuin"-sanaa. Se on helvetin ärsyttävä.

• menetetty nuoruus
        SippiMissi kirjoitti:

Mitä sitten pitänee sisällään ne "parhaat" vuodet? Itse täytin 20v 90-luvun puolivälissä synkimmän laman keskellä ollessani armeijassa. Syntymäpäivän ohjelmaan kuului mm. vetisessä liejussa ryömimistä syksyisessä metsässä täyspakkaus päällä. Vastineeksi iltavapailla tuli käytyä baareissa mutta en juonut alkoholia ja itsekseni sain istuskella. Vain ulkona kadulla joku jengi osoitti kiinnostusta meikäläistä kohtaan ja halukkuutta pieksää mutta pääsin pakoon.
        Siviilissä baarit eivät jaksaneet kiinnostaa eikä niihin työttömänä olisi varaa ollutkaan. Vasta 90-luvun lopulla alkoi olla ensin pätkätöitä ja vasta kolmikymppisenä sain vakituisen joskin pienituloisen työpaikan.

Kohta tulee 40v täyteen, saa nähdä tuoko nelikymppisyys mitään parempaa eteen, en kyllä usko, on ikä ruennut tuntumaan jo tässä kolmikymppisiä vietellessäkin. Viimeksi elämä on tuntunut mukavalta lapsena 80-luvulla...

• lottamari<3

Tuolla asenteella olet epätoivoinen. Se on rakkaus, eikä ulkoiset seikat, joiden vuoksi kannattaa naisen tai miehen luokse mennä tai yleensä lähteä liikkeelle. Mikään ei väkisin yrittämällä onnistu. Oman tasonsa yläpuoleltakin voi löytää armaan ja taas oman tasonsa alapuolelta karmaisevan koppavuuden.

Älä tyri nyt, älä lyö yli nyt..älä anna joutua angstin valtaan
      t
      ...sitä oikeaa kannattaa odottaa,..se tulee, jos on tullakseen ja sitten harmittaa, jos olet ottanut jonkun vain sen vuoksi, että joku pitää olla ja oikeasti siinä välissä rakastutkin johonkin toiseen. Siinä sydämiä ja mieliä rikkoontuu turhaan...joten...

elämä ei ole tasoa vaan rakkauden kemiaa..

• Eskonara

Missä on se kivitaulu, johon on hakattu Naisasialooserin "taso"?

Ei tietenkään missään! Aivan kuten aloitteleva tanssija nostaa tasoaan taitojen kokemuksen ja harjoitustuntien karttuessa.

Mutta joo, kannattaa mennä juttelemaan/iskemään/harjoittelemaan toki.

• ;:'

Sulta pitäisi kanssa hakata kirveellä pää irti.

• Voi voi

Naisaisalooserin tasoisia naisia löytynee mielisairaalasta väkivaltaisten potilaiden osastolta.

Hyvässä lykyssä heillä olisi paljon yhteistä ja onnellien elämä edessään, mutta NL ei voi tunnustaa tasoaan ,joten jää nainen kokonaan saamatta.

• jjhh

Mistä ihmeestä tuollainen päähänpinttymä joillakin on että niille vöhemmän viehättävillekään naisille kelpaisi joku atm-ihmispaska?

• lottamari<3

no,no...eipä luokitella siinä...ihmisen sisäinen kauneus tulee usein esille vasta sitten, kun on jo liian myöhäistä ja haluaisikin hänet, mutta on menettänyt hänet, koska luokittelee ja asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan.

En yhtään pitäisi ihmeellisenä rakastua johonkin haisevaan kalastajaan, joka ei ole päivääkään tehnyt muuta kuin kalastanut, eikä kouluja käynyt, mutta omaa ah niin hellän sydämen,..ja on tietty hyvännäköinen tiukkapylly :))

• Mitä meinasit
        lottamari<3 kirjoitti:

no,no...eipä luokitella siinä...ihmisen sisäinen kauneus tulee usein esille vasta sitten, kun on jo liian myöhäistä ja haluaisikin hänet, mutta on menettänyt hänet, koska luokittelee ja asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan.

En yhtään pitäisi ihmeellisenä rakastua johonkin haisevaan kalastajaan, joka ei ole päivääkään tehnyt muuta kuin kalastanut, eikä kouluja käynyt, mutta omaa ah niin hellän sydämen,..ja on tietty hyvännäköinen tiukkapylly :))

sillä pyllyllä tehdä?

• ätmi

Mutta sitähän me ollaan tässä hoettukin, että jotkut miehet eivät kelpaa yhtään kenellekään. Olemme siis täysin oikeassa.

• tsiisus
        lottamari<3 kirjoitti:

mutta naisen pitää tuoksua kukilta, olla karvaton ja pas-kantaa päivänsäteitä..oot niin nolo aivopesty bimbo!

• jhgvcr

Ei kannata tehdä noin, koska sillä vain loukkaa toista eikä kuitenkan sitten saa sitä naista. Siitä ei seuraa mitään hyvää.

Kannattaa mielummin miettiä mitä oikeasti elämässään haluaa?
      Kaunista suomalaista naista AT-mies ei todennäköisesti tule koskaan saamaan, joten nämä ovat vaihtoehdot:

A) Kauniin naisen etsiminen jostain köyhemmästä maasta.
      B) Tyytyminen oman tasoiseen tai alempitasoiseen suomalaiseeen naiseen.
      C) Pysyä loppu elämänsä sinkkuna

Nuo ovat ne vaihtoehdot ja niistä nyt vain pitää valita mieleisin.

Jos valitset vaihtoehto A:n, niin ryhdy hommiin äläkä vain haaveile siitä. Opiskele englantia ja tienaa rahaa sitä varten että voit matkustaa jonnekin köyhempään maahan. Aasiassa on kyllä maita joissa naiset tulevat tekemään oma-aloitteisesti sinulle aloitteita kun näkevät että olet länsimaalainen. Ehkä netin kauttakin voi löytää ulkomaalaisen naisen. En ole kokeillut mutta kannattaa kokeilla.

Jos valitset vaihtoehto B:n, niin ole tosissasi sen kanssa. Ymmärrä miksi teet sen valinnan. Tyydyt oman tasoiseesi naiseen, koska et halua jäädä yksin. Haluat rakkautta, seksiä ja kaikkea sitä kivaa. Onhan paljon parempi vaihtoehto saada sitä rakkautta vähemmän kauniilta naiselta, kuin olla saamatta sitä keneltäkään.
      Ymmärrä se, että kyseessä on oma etusi. Omasta tahdostasi teet sen. Mieti sitten että kelpaako sinulle kuka tahansa oman tasoinen nainen, vai onko sittenkin esim. luontella merkitystä? Ala sitten etsimään itsellesi sellaista naista jonka luonne miellyttää sinua. Sitten kun löydät hänet, niin ole iloinen että olet löytänyt naisen jolla on niin ihana luonne, sen sijaan että valitat ettei hänen naamansa miellytä. Katso asioita positiivisesta näkökulmasta. Sinulla on nainen jolla on ihana luonne. Miksi siis valittaa? Ethän valita siitäkään että et osaa lentää? Kaikkea nyt vain ei voi saada.

C) Jos valitset viimeisen vaihtoehdon niin... No periaatteessa mikään ei muutu. Olisi tietysti ihanne että seisoisit ylpeästi sen yksin jäämis päätöksesi takana. Mutta koska se tuskin on mahdollista niin luultavasti elämäsi jatkuisi ennallaan. Olisit loppu elämäsi tällä palstalla valittamassa. Sitäkö sinä haluat?

• vemputtaja34

yhdenkään miehen ei tulisi koskaan tyytyä huonompaan kuin mitä itse haluaa.

• lottamari<3

juu..samaa mieltä, eikä naisen kannata ottaa mieheltä suihin vaikka olisi kuinka ihastunut ja rakastunut....jaa,..mutta mitenkä tämä nyt liittyi aiheeseen,..tjaa..no..mutta...sitähän sä kumminkin kysyit...

• jyystäri
        lottamari<3 kirjoitti:

juu..samaa mieltä, eikä naisen kannata ottaa mieheltä suihin vaikka olisi kuinka ihastunut ja rakastunut....jaa,..mutta mitenkä tämä nyt liittyi aiheeseen,..tjaa..no..mutta...sitähän sä kumminkin kysyit...

Häh, kaikki tuntemani naiset haluavat munaa suuhunsa, mutta vain harva nielee.

• Mr. Doctor
        lottamari<3 kirjoitti:

Sulla on selvästi joku oraalifiksaatio.

• "yhdenkään miehen ei tulisi koskaan tyytyä huonompaan kuin mitä itse haluaa."

Täysin samaa mieltä, ja sama koskee naisia.

• vaikeneminen Au

Noin ei sanota, sen mukaan vaan toimitaan. Niinhän töihinkin mennään periaatteella, että "haluaisin teille toimitusjohtajksi mutta olen nyt kiinnostunut tuosta toimistosihteerin paikasta kun ei meriitit riitä ylemmäs..."

• Naisasialooseri.

Miksi ei voisi sanoa koska sehän se totuus kuitenkin on? Itselleni ei tulisi mieleenkään toimia tuolla tavalla ja onhan se sille naisellekkin parempi että hän ei ole miehelle mikään kakkosvaihtoehto. Vai haluaako joku nainen olla miehen kakkosvaihoehto, joka tietää että jos miehen taso nousee niin hän vaihtaa kauniimpaan ja nuorempaan.

• erferferferferfe

Miksi ei voisi sanoa koska sehän se totuus kuitenkin on? Itselleni ei tulisi mieleenkään toimia tuolla tavalla ja onhan se sille naisellekkin parempi että hän ei ole miehelle mikään kakkosvaihtoehto. Vai haluaako joku nainen olla miehen kakkosvaihoehto, joka tietää että jos miehen taso nousee niin hän vaihtaa kauniimpaan ja nuorempaan.

Entä kun sun taso ei tule ikinä nousemaan mieleterveyspotilaasta ylös päin? Ehkä jos hankkiutuisit hoitoon, saisit niitä tasoisiasi naisia edes :)
        Toivon vilpittömästi, että saat asiasi kuntoon ja atn vierellesi.

• kiltti ja herkkä

Ei kannata laskea tasoa siksi, ettei vielä ole saanut haluamaansa! Jos laskee tasoaan, laskeutuu alas myös jokin itsearvostuksen tai itsetunnon osa. En osaa kovin hyvin selittää mikä se on, mutta toivottavasti ymmärrät.

Itse tyydyin toisinaan melko rumiin ja tyhmiinkin tyttöihin, kunhan vain olivat neitsyitä, ja paha mielihän siitä tuli. Selittämättömällä tavalla paha mieli. Tytön pitäisi olla vähintään sopivan ja kelvollisen tasoinen, muuten ei siihen kannata sekaantua ollenkaan. Parempi ilman, kuin huonon kanssa!

• sfsgwsefewer

Kuulepas, elä keksi enää tarinoita, vaan herää todellisuuteen . Et sinä ketään naista ole ikinä saanutkaan. Kirjoituksesi ovat niin keksittyjä että :D ätminkäinen toki voi kirjoitella päiväunistaan, kuten sinä täällä teetkin. Liekköl sama nimimerkki kun naisasiainluuseri ja 40 pullan at-mies ::D

• kiltti ja herkkä
        sfsgwsefewer kirjoitti:

Kuulepas, elä keksi enää tarinoita, vaan herää todellisuuteen . Et sinä ketään naista ole ikinä saanutkaan. Kirjoituksesi ovat niin keksittyjä että :D ätminkäinen toki voi kirjoitella päiväunistaan, kuten sinä täällä teetkin. Liekköl sama nimimerkki kun naisasiainluuseri ja 40 pullan at-mies ::D

Hahhah :D Mitä sinun ininäsi mahtaisi tosiasioille? Olen niin vahvoilla että olet aivan toivoton. Ei kiinnosta uskotko vai et. Ei se muuta mitään. Kerron koska tekee hyvää purkaa kokemuksiaan, ja koska siitä voi olla jollekin apua, en miellyttääkseni sinua.

Etsi miellyttäjäsi muualta.

• asdf7654

Mistä mies tietää oman tasonsa tai osaa sovittaa sen naisen tasoon? Eli mistä tietää kun on tyytymässä omaan tasoonsa?

Tietysti ensiksi tulisi mieleen, että jokaisen taso määräytyy sen perusteella, miten sitä naista saa eli se, minkä saa kun oikein yrittää, on se oman tason yläreuna.

Näköjään naiset rankataan jonkun jenkkisaitin kuvagallerian perusteella asteikolla vammaiset-eikukaan mutta mites miehet kun niin moni muukin asia painaa?

• Aisuri88

Ei kannata ainakaan mennä sanomaan vaikka se totuus olisikin. Toki riippuu mistä se alemmuus johtuu. Lähtökohtaisesti en ymmärrä ihmisiä, jotka alkavat seurustelemaan jos eivät saa sitä kenet haluavat. Syy siihen on kuitenkin varmaan siinä ttä jotkut haluavat mieluummin kumppanin edes kun olla yksin.

Kai sitä nyt jokainen nainen tajuaa että jos eivät ole kauniita niin muut syyt on johtanu miehen kiinnostukseen ja mies todennäkösesti haaveilee kauniimmasta naisesta.

Tasoon ei kannata tyytyä. Tietenkin jos ei osaa olla yksin ja haluaa säännöllisesti seksiä niin pitää tyytyä monesti. Itse haluan vain kauniita naisia ja niitä on sen verran hankalampi saada kun taviksia että olen tyytyväinen jos sänkyyn saa 3-4 vuodessa. Olen ATM, mutta ulkonäkö ei ole toivoton joka pelastaa.

Joillekkin tuo ei riitä, joten sillon pitää laskea rimaa tai sada jotenkin nostettua omaa tasoa.

• 18+20

Harmi että tasot ei mene yksi yhteen, esim hyväkroppainen nainen on todella haluttu, hyväkroppainen mies ei ole. Mies tekee paljon duunia vartalonsa eteen mutta hänellä on silti vaihtoehtona jokin tavispullero.

• asdf7654

Ei se nyt ihan noin mene. Usein näkee miehen vaativan hoikkaa naista koska on itsekin "suht hoikka". Hoikka mies ei kuitenkaan ole mikään haluttu juttu vaan miehellä haluttu hyväkroppaisuus tarkoittaa treenattua ja lihaksikasta vartaloa.

Tasot (jos sellaista temiä halutaan käyttää) menee tietenkin yksi yhteen eli tasosi määräytyy sen mukaan millaisia naisia saat. Pitää vaan tajuta, että miehillä ja naisilla on eri asiat jotka vastakkaista sukupuolta miellyttää. Isorintainen mieskään ei ole järin haluttu vaikka naisilla homma voikin toimia. Samaten lihaksikas tai järkälemäinen nainen aiheuttaa miehissä lähinnä kauhua.

• sbms
        asdf7654 kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin mene. Usein näkee miehen vaativan hoikkaa naista koska on itsekin "suht hoikka". Hoikka mies ei kuitenkaan ole mikään haluttu juttu vaan miehellä haluttu hyväkroppaisuus tarkoittaa treenattua ja lihaksikasta vartaloa.

Tasot (jos sellaista temiä halutaan käyttää) menee tietenkin yksi yhteen eli tasosi määräytyy sen mukaan millaisia naisia saat. Pitää vaan tajuta, että miehillä ja naisilla on eri asiat jotka vastakkaista sukupuolta miellyttää. Isorintainen mieskään ei ole järin haluttu vaikka naisilla homma voikin toimia. Samaten lihaksikas tai järkälemäinen nainen aiheuttaa miehissä lähinnä kauhua.

Hoikalle miehelle hoikka nainen, timmille miehelle timmi nainen. En itse lihaksikkaana miehenä ala katsella mitään laihaläskiä, joka luulee olevansa tasoiseni.

• No tietenkään tuolla metodilla ei ketään saa, sillä ei kukaan nainen halua olla vain se johon tyydytään kun ei parempaakaan saada.

Kuten tuolla yllä jo joku totesi, niin minäkin pahoin pelkään, että jos omanikäiset naiset alkavat tuntumaan liian vanhoilta, niin sitten se junan kiinniottaminen saattaa olla jo aika vaikeaa. Eihän se mahdotonta toki ole, että kokematon setämieskin voisi vielä saada teininaisen, julkisuushan tarjoaa meille toisinaan esimerkkejä tällaisesta. Mutta aika usein näyttää ainakin näin maallikon silmin vähän siltä, että miehen statuksella ja varakkuudella saattaa hyvinkin olla jonkinasteista vaikutusta neidon tunteisiin. En sitten tiedä, että miten sinä suhtautuisit siihen, että nainen on vain rahojen perässä, eikä todellisuudessa välitä sinusta itsestäsi lainkaan, mutta jos tuollainen sinulle riittää, niin ei muuta kuin hankkimaan rahaa ja mainetta, eikä ole vielä mikään kiirekään asian suhteen.

Tosin suunnitelman onnistumisprosentti lienee joka tapauksessa kovin alhainen, mutta kannattaa kai sitä yrittää, jos ei kertakaikkisesti kykene tuntemaan vetoa itsensä ikäisiin ja tasoisiin.

• Näin se menee

Ihminen alitajuisesti tiedostaa oman tasonsa, näin on asia ja sitä on tutkittukin. En ole nähnyt kuin julkkiksissa todella epäsuhtaisia pareja, yleensä se on niin että kauniit ja komeat keskenään, sama koskee taviksia. Jokainen valitsee kuin automaattisesti oman tasoisensa.

• kuningas atm

Ja tämän takia minulle kuuluu kaunis nainen. Enpä kyllä ole muunlaisten kanssa kaveri ollutkaan.

• Ghkgkkjjjjjj
        kuningas atm kirjoitti:

Ja tämän takia minulle kuuluu kaunis nainen. Enpä kyllä ole muunlaisten kanssa kaveri ollutkaan.

Eli elät elämäsi yksin ja katkerana. Aina voi haluta, mutta ei saada:D

• arvaa kuka

Sä et saa millään metodilla muita kuin ne ytymi kaveris puskemaan hanuriis.

• ioop

Useimmat naisettimat miehet ovat sellaisia tapauksia että on pelkästään hyvä että he jäävät naisettomiksi eivätkä paskageenejänsä siirrä eteenpäin. Tämän palstan miehet hyvä esimerkki. Vielä kun heidät saisi vakuuttuneiksi itsemurhan kannattavuudesta niin hyvä olisi.

• kuningas atm

Bitch please. Ne jotka eivät tässä maailmantilassa lisäänny, ovat sankareita. Ennemminkin pitäisi istuttaa naisten sydämiin sellainen munasolua tarkkaileva pieni pommi, joka räjähtää hedelmöittymisen hetkellä.

• Apua saa kun hakee
        kuningas atm kirjoitti:

Bitch please. Ne jotka eivät tässä maailmantilassa lisäänny, ovat sankareita. Ennemminkin pitäisi istuttaa naisten sydämiin sellainen munasolua tarkkaileva pieni pommi, joka räjähtää hedelmöittymisen hetkellä.

Vedä ihan rauhassa käteen vaan ja soita sitten sinne mielenterveystoimistoon ja kerro näistä väkivaltafantasioistasi.

• asdawdasdas
        kuningas atm kirjoitti:

Onneksi sinä et saa kuin maksullista, jos sinulla on edes siihen varaa. Muuten naisrintamalla taitaa olla tooosi hiljaista. Jaka vain sitä tumputtelua kun naista et tule ikinä saamaan ja ahe apua noihin väkivaltafantasioihisi ja muihin mielenterveysongelmiin. Onnea vemputteluun n. 80-vuotiaaksi jos sinne edes elät.

• kuningas atm
        asdawdasdas kirjoitti:

Onneksi sinä et saa kuin maksullista, jos sinulla on edes siihen varaa. Muuten naisrintamalla taitaa olla tooosi hiljaista. Jaka vain sitä tumputtelua kun naista et tule ikinä saamaan ja ahe apua noihin väkivaltafantasioihisi ja muihin mielenterveysongelmiin. Onnea vemputteluun n. 80-vuotiaaksi jos sinne edes elät.

En alennu maksullisiin tai edes masturbointiin. Suvussani on monta yli 100-vuotiasta, joten minulla on paljon aikaa herättää pahennusta. Olen vielä elossa, kun te muut olette kuolleet. Voisin minä sitten kerrankin alentua eläimellisten viettieni valtaan ja käydä spermaamassa hautakivenne. ;-)

• kuningas atm
        Apua saa kun hakee kirjoitti:

Vedä ihan rauhassa käteen vaan ja soita sitten sinne mielenterveystoimistoon ja kerro näistä väkivaltafantasioistasi.

Kumma kun ei tullut yhtään tämän tyyppistä kommenttia tuohon viestiin, jossa mietittiin, miten saisi ihmiset vakuuttuneiksi itsemurhan kannattavuudesta. Paljon sairaampaa henkistä manipulointia. Minun skenaariossani naiset saavat sentään valita elämän ja kuoleman väliltä.

• Mikset hae apua?
        kuningas atm kirjoitti:

Kumma kun ei tullut yhtään tämän tyyppistä kommenttia tuohon viestiin, jossa mietittiin, miten saisi ihmiset vakuuttuneiksi itsemurhan kannattavuudesta. Paljon sairaampaa henkistä manipulointia. Minun skenaariossani naiset saavat sentään valita elämän ja kuoleman väliltä.

Ikävää ettei mielenterveysammattilaiset päivystä tällä palstalla, sillä nyt jää ihan sen varaan huomaako joku auttamishaluinen sun hädän.

Tiedät itse, että sun pitäsi hakea apua, joten mikset tee niin?

• Nörtti_N
        kuningas atm kirjoitti:

En alennu maksullisiin tai edes masturbointiin. Suvussani on monta yli 100-vuotiasta, joten minulla on paljon aikaa herättää pahennusta. Olen vielä elossa, kun te muut olette kuolleet. Voisin minä sitten kerrankin alentua eläimellisten viettieni valtaan ja käydä spermaamassa hautakivenne. ;-)

Ei ihme, että olet sekaisin, kun olet noin vieraantunut omasta ruumiillisuudestasi.

• kuningas atm
        Mikset hae apua? kirjoitti:

Ikävää ettei mielenterveysammattilaiset päivystä tällä palstalla, sillä nyt jää ihan sen varaan huomaako joku auttamishaluinen sun hädän.

Tiedät itse, että sun pitäsi hakea apua, joten mikset tee niin?

Vältät itse aihetta ja yrität hyökätä henkilöni kimppuun. Ehkäpä saattaisin hyötyä jotain mielenterveyspalveluista, mutten läheskään yhtä paljon kuin sinä esimerkiksi lukion käymisestä (uudelleen?)

• ioop
        kuningas atm kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä on että ätmejä kehotetaan tekemään loppu turhasta olemassaolostansa?

• kuningas atm
        ioop kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä on että ätmejä kehotetaan tekemään loppu turhasta olemassaolostansa?

Kaikkien ihmisten olemassaolo on turhaa. Sen ymmärtää, kun lueskelee tähtitieteen perusteita. Silti se on erittäin loukkaavaa ja merkki pahasta ihmisestä, jos kehottaa jotain toista tekemään itsemurhan. Se taas olisi kaikkien kannalta onnekasta, jos ihmiset eivät enää lisääntyisi ja kaikki voisivat odotella hitaasti sukupuuttoa tai merkittävästi pienentynyttä ihmismäärää.

Lisääntymisrajoitteen voisi sitten poistaa, kun ihmisiä olisi vaikkapa miljoona. Sen jälkeen lisääntymistä rajoitettaisiin sen verran, että siinä miljoonassa pysyttäisiin siihen asti, kunnes universumin ilmiöt johtaisivat ihmiskunnan lopulliseen tuhoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      52
      3981
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      60
      3605
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      2931
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      105
      2768
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      43
      2593
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2560
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2518
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2421
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2086
    10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      2011
    Aihe