Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. No jaa, ymmärrän kyllä tavallaan tuon selityksesi jälkeen, että mikä tuossa ilmoituksessa saattaa yksinäisiä naisia häiritä. Mutta minua nuo jutut nyt eivät kuitenkaan erityisemmin häirinneet, varmaankin siksi, että huomioin jotenkin automaattisesti kirjoittajan näkökulman, eli että hän ei yksinäisenä miehenä voi tietää että on olemassa myös yksinäisiä naisia joista ei kukaan mies ole kiinnostunut. Aivan samalla tavalla minun näkökulmastani (vähän kärjistetysti) reaalimaailmassa ei ole yksinäisiä miehiä, vaan heitä on ainoastaan tällä palstalla näistäkin puolet valehtelee.

Viesti oli minusta sellainen, johon itse voisin vastata. Voin myös sieluni silmin kuvitella, että useampikin yksinäinen nainen on tuota viestiä joskus pyöritellyt ja miettinyt että vastaisiko, mutta assburgerius on sitten lopulta vienyt voiton.

Ei minun itsetuntoni (enää) aivan pohjamudissa ole ja kavereitakin on jonkin verran, vaikkakaan ei yhtään sellaista jota voisi hyväksi ystäväksi kutsua. Seurustellut en minäkään ole koskaan. Eli jotain kokemusta yksinäisen naisihmisen elämästä koen minäkin omaavani, vaikka sinulla sitä nyt saattaa ehkä ollakin vähän enemmän.
  2. 110 / 137