Naisten loistovalinnat..

Ikisinkku M

25

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari.

Jos noin paljon toinen aiheuttaa häpeää, mielipahaa, vastenmielisyyttä, ärtyisyyttä ja ahdistusta, niin minun mielestäni on silloin parempi erota ja etsiä itselle se täydellinen kumppani, jolla ei ole mitään inhimillisiä tapoja. Mielummin katselen normaalia inhimillistä miestä, joka kuorsaa, pieree, maiskuttaa, ähisee, puhisee, haisee hielle ja välillä henkikin haisee..jos tämä ihanuus osaa siitä huolimatta helliä, rakastaa, pussata ja välittää aidosti :)

• "Aina kun tulee kutsu jonnekin juhliin, jossa on enemmän väkeä, tai sellaisia, joita hän ei tunne, saa hän kotona kitinävikinä-känkkäränkkä-kohtauksen kuin pikkulapsi. " En varmasti lähde!" Ja aina saa olla keksimässä tekosyitä, miksi saavun joka ikiseen paikkaan yksin. Tuntuu todella inhottavalta olla aina se yksin oleva juhlissa."

Vaikka en nyt kenellekään pahaa erityisesti toivo, niin voi silti olla ihan empatiaa kasvattava elämys naiselle kokeilla, millaista olisi olla alemman tason mies. Tämän mukaan todella inhottavalta. Ajattelevatkohan muut juhlavieraat jotain negatiivista ilman ukkoaan paikalle saapuneesta naisesta?

• Tuo vastaava artikkeli miesnäkökulmasta muuten alkaa mielenkiintoisilla sanavalinnoilla: "Naisilla on myös ikävä tapa yrittää saada puolisonsa tuntemaan itsensä jotenkin alempitasoiseksi, tietävät mieslukijat".

• Ikisinkku M
        lord.boredom kirjoitti:

Tuo vastaava artikkeli miesnäkökulmasta muuten alkaa mielenkiintoisilla sanavalinnoilla: "Naisilla on myös ikävä tapa yrittää saada puolisonsa tuntemaan itsensä jotenkin alempitasoiseksi, tietävät mieslukijat".

Siinä miesten vastaavasta ei minusta jää likikään niin loukkaava vaikutelma kuin naisten listasta joka puuttuu enemmän hygieniaan ja käytökseen. lisäksihän siellä mainitaan "Monet Iltalehden mieslukijat ovat myös valtavan ylpeitä naisistaan, eivätkä he löydä näistä mitään hävettävää." kun taas naisilta tulleet kaikki kehut oli siellä kymppikohdassa.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Siinä miesten vastaavasta ei minusta jää likikään niin loukkaava vaikutelma kuin naisten listasta joka puuttuu enemmän hygieniaan ja käytökseen. lisäksihän siellä mainitaan "Monet Iltalehden mieslukijat ovat myös valtavan ylpeitä naisistaan, eivätkä he löydä näistä mitään hävettävää." kun taas naisilta tulleet kaikki kehut oli siellä kymppikohdassa.

Huom! Kymppikohdassa oli ne miestenkin kehut naisille.

• zxcaejt

"-Inhoan mieheni vapaa-ajan roolin ja työroolin suurta eroa. Töissä ollaan niin kankeaa bisnesmiestä, mutta kotona täysin rento ja huumorintajuinen "ikuinen pikkupoika". Rakastan häntä kaikesta huolimatta sydämeni pohjasta saakka!"

Okei. Varmasti tekee hyvää uralle olla töissä ikuinen pikkupoika? Luulisi naisen arvostavan sitä, että mies osaa sekä tehdä töitä, että ottaa rennosti?

• Minustakin tuo oli oudoin kohta tuossa llistassa. Ei tuo minusta mitenkään erityisen huono asia olisi.

Muut noista jutuista (pl 10) oli kyllä aika ikäviä, ja hyvä muistutus siitä ettei se sinkkuna olo ehkä niin kovin paha juttu olekaan.

• anonyymi kurppa

Minkä takia tämän palstan miehet häpeävät tuntemattomien naisten valintoja niin paljon??

• Ikisinkku M

Eikö se ole itsestäänselvää? Meitä hävettää kun naiset kätöksellään ja valinnoillaan ovat tahranneet maineemme kansainvälisillä kentillä, suomimies nähdään muualla aisurina ja munattomana p..nnuolijana, voisiko suurempaa häpeää olla? Ainoastaan yksilöinä voimme omalta osaltamme korjata tätä käsitystä mutta kansakuntaa emme voi pelastaa.

• nceownw

1) Liikaa aikaa miettiä toisten valintoja.
        2) Ei tajua omista rajoista.

• anonyymi kurppa
        Ikisinkku M kirjoitti:

Eikö se ole itsestäänselvää? Meitä hävettää kun naiset kätöksellään ja valinnoillaan ovat tahranneet maineemme kansainvälisillä kentillä, suomimies nähdään muualla aisurina ja munattomana p..nnuolijana, voisiko suurempaa häpeää olla? Ainoastaan yksilöinä voimme omalta osaltamme korjata tätä käsitystä mutta kansakuntaa emme voi pelastaa.

Siksi minulla ei ole miestä ettei kenenkään tuntemattoman miehen tarvitse hävetä MINUN valintaani...Ja siksi kun tarpeeksi täydellistä ei ole tullut vastaan. Muutenhan minun olisi pitänyt kirjoittaa tuohon iltapäivälehden kyselyyn aiheesta ;)

• anonyymi ATM
        anonyymi kurppa kirjoitti:

Siksi minulla ei ole miestä ettei kenenkään tuntemattoman miehen tarvitse hävetä MINUN valintaani...Ja siksi kun tarpeeksi täydellistä ei ole tullut vastaan. Muutenhan minun olisi pitänyt kirjoittaa tuohon iltapäivälehden kyselyyn aiheesta ;)

Milloin aiot antaa pimpsleissonia jollekkin palstan ätmeistä?

• Ikisinkku M

Olet kai kuitenkin joskus menneisyydessä tehnyt väärän valinnan tai sellaisen kanssa seurustellut? Jos et niin kunnioitan koska se on aika lähellä omaa filosofiaani.

• anonyymi kurppa
        Ikisinkku M kirjoitti:

Olet kai kuitenkin joskus menneisyydessä tehnyt väärän valinnan tai sellaisen kanssa seurustellut? Jos et niin kunnioitan koska se on aika lähellä omaa filosofiaani.

En väitä olevani itse niin täydellinen etten olisi koskaan mitään vääriä valintoja tehnyt. Mutta ne on ihan mun omia asioitani.

• anonyymi kurppa
        anonyymi ATM kirjoitti:

Milloin aiot antaa pimpsleissonia jollekkin palstan ätmeistä?

Heti kun tulette oveni taakse jonoon niin valitsen miellyttävimmän. Kai te ymmärrätte, että olen kurppa joten ei saa sitten pelästyä kun avaan oven.

• Ikisinkku M

En väitä olevani itse niin täydellinen etten olisi koskaan mitään vääriä valintoja tehnyt. Mutta ne on ihan mun omia asioitani.

Ei ne ole pelkästään omia asioitasi vaan mahdollisia taakkoja sille miehelle joka kenties ovesi taakse ilmaantuu jonottamaan, kaikki vaikuttaa kaikkeen ja se tuntuu olevan asia jonka naiset mielellään "unohtaa" pyrkiessään esittämään itsensä mahdollisimman edullisessa valossa.

• anonyymi kurppa
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei ne ole pelkästään omia asioitasi vaan mahdollisia taakkoja sille miehelle joka kenties ovesi taakse ilmaantuu jonottamaan, kaikki vaikuttaa kaikkeen ja se tuntuu olevan asia jonka naiset mielellään "unohtaa" pyrkiessään esittämään itsensä mahdollisimman edullisessa valossa.

No ei mulla muita "miehistä aiheutuneita taakkoja" ole kuin että en välttämättä luota siihen, että mies on yhden naisen mies.

• anonyymi kurppa

No ei mulla muita "miehistä aiheutuneita taakkoja" ole kuin että en välttämättä luota siihen, että mies on yhden naisen mies.

Mutta jos nyt palataan tuohon alkuperäiseen aiheeseen, niin siinähän oli listattu asioita jotka ärsyttävät kumppanina olevassa miehessä/naisessa.

Yksi asia muuten mikä ärsyttää ihmisissä sukupuolesta riippumatta: jos ei voi myöntää olevansa väärässä vaan toistaa sokeasti "omaa totuuttaan". Jos asia on siis sellainen, että se on todistettavissa vääräksi. Mielipideasiat on sitten erikseen..

• Ikisinkku M

Mutta jos nyt palataan tuohon alkuperäiseen aiheeseen, niin siinähän oli listattu asioita jotka ärsyttävät kumppanina olevassa miehessä/naisessa.

Yksi asia muuten mikä ärsyttää ihmisissä sukupuolesta riippumatta: jos ei voi myöntää olevansa väärässä vaan toistaa sokeasti "omaa totuuttaan". Jos asia on siis sellainen, että se on todistettavissa vääräksi. Mielipideasiat on sitten erikseen..

Niinhän siinä on listattu, silti jos naisella on kyselyyn vastaushetkellä ollut joku julkisesti räkäänsä kaiveleva sika miehenä ja vaikka heivaisi sen pellolle niin tokihan se vaikuttaa seuraavaankiin mieheen hänen statustaan alentavasti, kaikki naisen ennestään tunteneet ajattelevat että sait sikamiehen jämät, tyydy siihen aisuri.

Tuo sokeus on ihan totta, vaikka kuinka pyytettömästi hyvää tarkoittaen mies täällä palstalla yrittää naisia neuvoa jotta he kasvaisivat paremmiksi naisiksi he yleensä sitkeän sokeasti vain toistavat sitä omaa totuuttaan :D

• Ikisinkku M kirjoitti:

Niinhän siinä on listattu, silti jos naisella on kyselyyn vastaushetkellä ollut joku julkisesti räkäänsä kaiveleva sika miehenä ja vaikka heivaisi sen pellolle niin tokihan se vaikuttaa seuraavaankiin mieheen hänen statustaan alentavasti, kaikki naisen ennestään tunteneet ajattelevat että sait sikamiehen jämät, tyydy siihen aisuri.

Tuo sokeus on ihan totta, vaikka kuinka pyytettömästi hyvää tarkoittaen mies täällä palstalla yrittää naisia neuvoa jotta he kasvaisivat paremmiksi naisiksi he yleensä sitkeän sokeasti vain toistavat sitä omaa totuuttaan :D

"kaikki naisen ennestään tunteneet ajattelevat että sait sikamiehen jämät, tyydy siihen aisuri."

Aika erikoinen ajattelutapa tuo. Ei minulle kyllä tulisi mieleen ajatella muuta kuin että nainen heitti ällön miehen pellolle ja vaihtoi parempaan. Ei kai sitä nyt kukaan huonompaan mieheen tarkoituksella vaihda.

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

"kaikki naisen ennestään tunteneet ajattelevat että sait sikamiehen jämät, tyydy siihen aisuri."

Aika erikoinen ajattelutapa tuo. Ei minulle kyllä tulisi mieleen ajatella muuta kuin että nainen heitti ällön miehen pellolle ja vaihtoi parempaan. Ei kai sitä nyt kukaan huonompaan mieheen tarkoituksella vaihda.

Ei minusta koska sillä aiemmalla miesvalinnallaan nainen on asettanut oman tasonsa. Vaikka oli miten kaunis, kiva ja sivistynyt niin paskaisen juntin kanssa hän alentaa itsensä samalla tasolle sen kanssa ja jos minä olisin seuraava miesvalinta alentaisi nainen minut samalle paskainen juntti -tasolle, menisi kauan ennen kuin taso olisi noussut takaisin normaaliksi ja nainen olisi paljon minulle velkaa siinä vaiheessa koska olisin itseni uhrannut palauttaakseni hänen tasonsa takaisin siihen mitä se joskus ennen paskaista junttia oli.

• imemunaani
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei minusta koska sillä aiemmalla miesvalinnallaan nainen on asettanut oman tasonsa. Vaikka oli miten kaunis, kiva ja sivistynyt niin paskaisen juntin kanssa hän alentaa itsensä samalla tasolle sen kanssa ja jos minä olisin seuraava miesvalinta alentaisi nainen minut samalle paskainen juntti -tasolle, menisi kauan ennen kuin taso olisi noussut takaisin normaaliksi ja nainen olisi paljon minulle velkaa siinä vaiheessa koska olisin itseni uhrannut palauttaakseni hänen tasonsa takaisin siihen mitä se joskus ennen paskaista junttia oli.

Paskainen junttikin on ylempää tasoa kuin ajatuksiltaan omituinen lutkittelija.

Sinulla on kovat käsitykset omasta tasostasi.

• mies.

Ei voi kun ihmetellä ku naiset valitsee tauskin ja nykäsen kaltaisia pikkurikollisia. Sellasten miesten kans voi puukko heilua äkkiä.

• Eskonara

Häpeää tai ei, nämä naiset ovat kuitenkin valinneet nämä miehet.

Pariutumisneuvo:
      Ollessasi varatun naisen kanssa kahvilla ja kun nainen sanoo "ärsyttää kun mies katsoo illat jalkapalloa".
      Sinä ET vastaa: "minä ottaisin kyllä naiseni huomioon", vaan
      Sinä vastaat: "ai, mitä joukkuetta hän kannattaa".

• hipsterinlistaNNNN

Hipsterin ;) lista törkeinjärjestyksessä!

Lyhyt pinna (pahin äkkiväärä, kiroileva, ilkeä juntti)
      Ruma puhetapa (liiallinen kiroilu on täysturnoff)
      Huonot tavat (jos liikaa poikkeaa n. keskiarvosta)
      Huonot hampaat (varsinkin jos näkyvästi puuttuu hampaita)
      Huono pukeutuminen (koti-oloissa saa rentoilla)
      Roolin vetäminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2829
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2333
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2228
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2203
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1891
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      29
      1575
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      22
      1453
    8. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      29
      1341
    9. Tiedät että haluan

Sinut vaikka elämäni on nyt tätä. Olen niin pitkään kärsinyt tästä.
      Ikävä
      16
      1294
    10. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1246
    Aihe